V populární hudbě jde o sledovanou událost. Stejně jako u svého debutu totiž Allenová spoléhá nejen na hudbu a provokativní texty, ale i na propagační potenciál internetu. Na svém fanoušky ostře sledovaném blogu pravidelně komentuje svoje nálady i výpady bulváru.
Hitem ještě před vydáním
Týden před vydáním dokonce celou nahrávku nabídla zdarma k poslechu na své stránce www.myspace.com/lilymusic, která i beztoho patří v rámci této sociální sítě mezi nejnavštěvovanější.
Jak se ukázalo – prodeje to nijak neohrozilo. Digitální verze desky, která je na některých místech k mání už od minulého pátku, se ihned zařadila mezi nejprodávanější nahrávky. První singl Fear si už přitom zdarma poslechlo přes dva a půl milionu fanoušků.
Pochvalně se o nové desce vyjadřuje také kritika. Britský deník The Observer jí udělil nejvyšší možné hodnocení a napsal, že jde o popové album, které je natolik odvážné, že by mohlo definovat dnešní dobu.
Lily Allenová se přitom na nové desce oproti debutu vydala trochu jiným směrem. "Naposledy jsem nahrála retrodesku a to od té doby udělala spousta jiných. Nechtěla jsem se zařadit do téhle skupiny, ale pohnout se dopředu," zdůvodnila zpěvačka, proč na album tentokrát nepřizvala producenta Marka Ronsona, který stojí třeba i za úspěchem Amy Winehouse.
Kromě výstředního chování a výroků zpěvačka, která si písničky i sama píše a je dcerou populárního britského komika Keitha Allena, provokuje hlavně velmi otevřenými texty ze života.
Rozruch vyvolal hned text úvodní skladby nové desky, který pojednává o oblibě drog mezi mladými lidmi. V refrénu písně Everyone’s At It zpěvačka prostě konstatuje "Z toho, co vidím, každý v tom jede" či "Nezkouším tvrdit, že voním po růžích, ale kdy už nás unaví nacpávat si svinstvem nosy?".