Na stránkách iDNES se již před začátkem festivalu objevily servisní informace o možnostech ubytování, adresář nebo mapování doprovodných akcí. Podobně je tomu i v tomto roce. Po celou dobu trvání festivalu budou zpravodajové iDNES ve spolupráci s MF DNES a televizní agenturou TVD přinášet aktuální textové i obrazové zpravodajství. Jeho součástí bude i řada exkluzivních videoreportáží a interaktivních rozhovorů. Najdete je na adrese www.idnes.cz/mff2000.
Rovněž oficiální internetová prezentace MFF Karlovy Vary zareagovala na všeobecný vzrůstající zájem o internet. Stránky udělaly velký krok kupředu a změny se netýkají jen nové grafické podoby, které si všimli i čtenáři. Například možnost akreditace přes internet. Zatímco minulý rok tuto službu využila zhruba stovka zájemců, již dva týdny před zahájením letošního 35. ročníku evidovaly jeho organizátoři přes 1200 žádostí o akreditaci.
„Návštěvnost našich stránek stoupá," říká Tomáš Prášek, který na festivalu řídí guest servis. „V posledních měsících se na nás začaly obracet i velké zahraniční servery, které se specializují na filmové festivaly (např. www.filmfestivals.com nebo www.festpass.com – pozn. red.), abychom s nimi spolupracovali," dodává, a vyjmenovává řadu dalších novinek. Mezi nimi reklamu na stránkách NBC, možnost sledovat během festivalu aktuální změny či vyprodanost jednotlivých představení, denní festivalové zpravodajství nebo přímé přenosy z tiskových konferencí.
Pro ty, kteří letos nebudou moci přijet do Karlových Varů osobně, tak platí úvodní věta Rutgera Hauera: Vše je na internetu.