RECENZE: Gorillaz vyrazili proti Trumpovi. Ale mohlo to dopadnout lépe

Damon Albarn a jeho kreslené „opičky“ přicházejí po sedmi letech s deskou Humanz. Naživo ji představí na turné, které se 14. listopadu zastaví také v pražské O2 areně. Problém s novým albem je ten, že ač jeho politický postoj je silný, hudebně trochu nudí.

Album jsem ještě neslyšel, pouze těch 5 songů, které vypustili asi před měsícem. Čtyři z nich se mi líbily, jen bych preferoval, kdyby tam byl víc slyšet Albarn.

0 0

Pane Hnátku,

pravidelně se mi při pročítání zpráv řazených do sekce kultura nadzvedává obočí. Většinou se poslední dobou jedná zejména o Vaše, směšně krátké, povrchní, nezajímavé recenze doplněné o poznatky, které velkým obloukem obkračují realitu. Naposledy jsem se už spíše jenom zasmál nad vaší internetovou masturbací nad levným a křiklavým dokumentem o ještě nudnější, vyhasínající popové zpěvačce Lucii Bílé, která se snad za celou svou hudební kariéru nedokázala ve své tvorbě posunout ani o píď. Pokud byste někdy nahlédl třeba i mimo tuzemskou scénu zjistil byste co vlastně Gorillaz představují. O tom, že z Gorillaz se stal multižánrový alternativní kult není nejmenších pochyb zrovna tak, jako že se jim podařilo ovlivnit desítky světově známých, ale i neznámých interpretů. A nyní je tomu trochu jinak. Do populární hudby se již najisto natlačil rap a žánry s ním úzce spojené a Gorillaz jsou těmi kdo se do tohoto světa vrací a jsou touto skutečností ovlivněni a na novém albu se s tím neskutečným způsobem vypořádávají. O tom, zda se Vám hudební složka líbí nebo ne tu není žádná řeč, koneckonců ať si každý poslouchá co chce dle jeho vlastního vkusu. Od žurnalisty, který má objektivně recenzovat album světového významu současné hudby je však opravdu směšné jako téměř jediný dojem z alba slyšet, že "trochu nudí." Dále je spíše než směšné až zarážející, že jakožto hudební recenzent na poměrně významném internetovém médiu, považujete jména jako Grace Jones, Zebra Katz, Vince Staples, či Pusha T za "vesměs neznámá jména." Samozřejmě, že typickému tuzemskému posluchači, který je Vám jistě dosti blízký mohou být tato jména neznámá, ovšem abyste Vy tato jména označil ze svého pohledu jako neznámá - to jenom dokazuje Váš nulový rozhled a přehled v současné světové hudbě. A nakonec, to, že album dokážete nazvat jako "ražení proti Donaldu Trumpovi" jenom dokazuje to, že jste celé album zkrátka vůbec nepochopil....

0 0

Líbí se mi tenhle komentář, ale pravdou je, že je to od Gorillaz slabší projekt..

1 0