RECENZE: Rocková kašírka Nickelback byla o zdraví, lidi však bavila

Kanadská kapela Nickelback je nejpádnějším důkazem, že komerční úspěch není jediným měřítkem a nemusí jít ruku v ruce s uměleckým vyzněním. Ve vyprodané pražské O2 areně se v neděli servírovala show plná náhražek bez chuti a zápachu.
PT

Byl jsem tam včera s dcerou (12 let) - chtěla lístek k narozeninám. Snažil jsem se to naposlouchat, ale nedostal jsem se v rozpoznání přes Rockstar, Photograph a How Your Remind Me. Prostě mi to splývá. Ale že bych to takhle opálil, jakože odpad? Ne. Myslím, že to bylo v pohodě. Odpad hledejte jinde.

2 0
RF

Ja nechápu ty hejty proti této kapele. Je to nenáročná popina a pokud jsem nucena nekde slyšet rádio, raději at hraji Nickelback, než např. náš "rocker" Kolář. V marastu rádiové produkce patří rozhodně k lepším. Sama bych si je nepustila ale tak hrozní zase nejsou. Třeba vzdechy ala pornoherečka od Rihany (Umbrela) mi přijdou nesnesitelné.

4 0
MD

Me koncert bavil, a i podle recenzi hudebnich serveru byl povedeny. Nevim proc nekdo pise recenzi koncertu, skupiny kterou nesnasi.

0 0
Foto

Zajímalo by mě, kde toho Hnátka vyhrabali 8-o

1 0
Foto

Výtvory pana Hnátka komentovat nebudu, jen pár slov ke kapele Nickelback . . . jsem tělem i duší rocker, mojí hlavou prošlo nekonečně muziky, vlastním stovky originál CD skupin, které nikdo v mém okolí nezná, natož aby je tedy někdy slyšel (sháněných pochopitelně mimo ČR), tak bych možná mohl mít právo k názoru . . . tuto kapelu občas slyším (a i vidím) v TV na stanici Rebel a musím se přiznat, že mi vždy ta jedna skladba (lépe řečeno klip) stačí. Není tak hrozná muzika (jsou kvanta větších sr*ček), ale prostě poslechnout si celé album (jednou jsem to zkusil) bych asi nedal. Na koncertě nikdy nebudu zabírat místo (nevím, jestli bych tam šel i zadarmo), ale chápu, že se najde nemálo posluchačů, kteří budou z této muziky uslintávat. Přeju jim to, nebudu jim to JEJICH hanit, ale jako člověk, který toho má naposloucháno mraky, říkám . . . nic moc, trošku nuda.

1 0
JP

Nickelback je samozřejmě těžká zpatlanina, což lze vzít například z webu rateyourmusic, kde je hodnotí několik stovek až tisíc lidí vysoce podprůměrně http://rateyourmusic.com/artist/nickelback . Pro srovnání například Blur, jejichž nejhorší album dosahuje dvojnásobku toho Nickelbacku http://rateyourmusic.com/artist/blur

0 0
MK

Toto není recenze, takže pro ty,co nebyli:

Koncert byl naplánovaný na 20:00.Kdo tentokrát přišel na čas, předkapela byla již v polovině playlistu avšem co přišli na Nickelback, tím zkrátili dobu čekání, která ani pak mezi oběmakapelama nebyla tak dlouhá.

První skladba Edge of Revolutionhned nabízela myšlenku, jestli je či není vhodná na otevření playlistu.Každopádně, nad tím již nikdo nemohl dlouze uvažovat, protože si pochvalovalopravdu skvělý zvuk kapely. Každý nástroj byl čitelný, zpěvu bylo rozumět ahlavně Chad Kroeger zpíval čistě a po operaci hlasivek dost přesvědčivě.Následovala smršť jejich opravdových nekomerčních rockových skladeb Somethingin your mounth a Animals a vypadalo to, že koncert bude mít skvělé tempo. Tímse ale dostáváme k jádru věci, kdy kapela dělí své fandy na 2 nesmiřitelnétábory. Po ještě celkem úderné skladbě Too Bad upadl koncert do takového stavu,kdy zahrála kapela jejich pomalé rádiovky Far Away, Photograph, If today wasyour last day a Someday. Nebudu hodnotit kvalitu těchto skladeb, ale 4 skladbyzaložené na podobném tempu a motivu-dá se říci, že to byla asi nejnudnějšípasáž koncertu, i přes to, že se jedná vlastně o hity. Jako klad ale musímvyzdvihnout perfektní vokály kytaristy a bubeníka. Na můj vkus byl mikrofón kytaristymožná až moc nahlas, ale zase vynikly již zmíněné trojhlasy a posluchač siskladby mohl poslechnout i trochu jinak, než jak je zná z rádia. Kapele sepak trochu složitěji dařilo dávat diváky do varu a vlastně se jim to povedlo ažna závěr koncertu, kdy při skladbách When we stand together a How you remindme, prakticky vyprodaná hala, stála již na nohou. Jako přídavek zvolila kapelacover od Foo Fighters, dle mého názoru celkem zbytečně, protože půlka haly setázavě koukala, co to je za skladbu, když si vytleskali přídavek od Nickelback.Závěrečné nakopávačka Burn it to the ground vše uzavřela, ikdyž si myslím, žeby měla kapela přeladit o půltón směrem dolu, protože v refrénu zpěvák jižvysoké tóny skladby spíše nestíhal.

0 0
TK

Skoro to vypada, jako by se nam tu sesel cely Nickelback fanklub, jinak si nedovedu vysvetlit ty reakce na recenzi. Obecne se prece davno vi, ze skupinu Nickelback nesnasi kazdy, proc by tedy recenzent mel byt vyjimkou?

3 5
JP

Obecne se prece davno vi, ze skupinu Nickelback nesnasi kazdy - to je mamlas .... ;-D

0 0
RB

Nickelback neposlouchám, ale ten článek je amatérská splácanina. Přece nebudu psát v podstatě posudek o kapele, kterou rozhodně nemusím a neposlouchám ji, že je strašná a má hrozné písničky. Koho to jako zajímá že ten Hnátek nemá rád Nickelback? Neměl by spíše někdo napsat článek o tom koncertu? když tu nutně musí být? Tohle fakt nechápu...

4 0
JM

Určitě lepší než kterákoli česká mainstreemová kapela....

4 3
Foto

Nickelback jsou proste skupina, která bude vždycky vzbuzovat naprosto protichudne emoce. Nekamenujte pana Hnátka (jestli se tak opravdu jmenuje), ony zahranicni recenze uz od vzniku kapely jsou veskrze spatne a v ducvhu toho, co p.Hnatek pise. Ta muzika je proste umela, mozna dobře zahrana, mozna dobře ozvucena, ale sakra dobře zprodukovana a prodana. A ted je otázka - hochum z Nickelback to staci ? Jasne, asi jo. Posluchaci jsou ? Je jich dost ? Libi se jim to ? Pokud na všechny otázky zni ANO, tak je to v podstate v poradku, jelikož je to produkt, který se prodava. Nikdo to nikomu necpe, kdo chce, tak si to maslo z Teska za 19korun koupi, kdo nechce, koupi si Madetu za 40,-. Je to podobne jako například svého casu Michael Bolton, pripadne Richard Marx, nebo z tvrdších třeba Poison, nebo Cinderella, od nas vezměme třeba Michala Davida. Bolton mel NEKOLIK No.1 hitu na Billboardu, coz je hodne silne meritko (Red Hot Chilli Peppers třeba nic takového nedokazali.. a porovnejte tu kvalitu), na Davida chodi desitky tisíc lidi i v jeho ranne duchodovem veku.. Proste, takovy uz je dnesni svet. Takze - Nickelback.. OK, když se to nekomu libi..tak proc ne. Ja třeba radio nepřeladím, když to hrajou, ale radeji si pustim Def Leppard.

19 0