Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Umělci, nebo aktivisté? Ve světě hvězdy běžně stíhají obojí

Když na Andělech padly muzikantské výtky vůči politice Miloše Zemana, nešlo o nic převratného. Jednak se z řad umělců nevole šíří už od prezidentova zvolení, jednak ve světě jsou projevy aktivismu na pódiích docela běžné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a58r35e81k 57D15o98l25e12ž87a48l 5833666983782

Ať si každý říká kde chce, kdy chce, co chce a o kom chce!

0/0
12.4.2016 23:50

K48a11r96e73l 23N20e78č47a51s 5463279400230

Je na čase zase reanimovat Zlatý palcát a Sokolov.

No dnes by to byla asi Zlatá M16 a spíše Plzeň,ale výživné talenty jsou.;-D

0/0
12.4.2016 18:46

M32a74r21e84k 17S81v37o53b64o53d93a 7676324556566

Abych řekl pravdu, na vystoupení paní Dusilové mi ani tak nevadilo, že něco řekla, ani co řekla a o kom. Ale nikdy jsem neviděl třeba Bona, že by dvě věty koktal z papírku. Takže sorry, Dusilové z toho nevěřím ani čárku.

0/0
12.4.2016 15:37

J72a48k72u71b 64R97o14u46s 3213230494972

Všechny tyto "umělce-aktivisty" spojuje jedno - nízké IQ. Třeba Bono je tím vyloženě známý.

0/−3
12.4.2016 12:14

K57a21r82e44l 39N74e84č91a37s 5753639760840

Na to jste přišel zkrze své mensovní?;-D;-D

0/0
12.4.2016 21:32

J70i35ř83í 57F13o15g90e64l 2320731136732

Jen jedna věc.

Paní Dusilová věděla dopředu, že tu cenu dostane?

Já jen že měla připravený ten lísteček s textem.

Nebo organizátor "protestu" jen čekal, komu to na poslední chvíli strčí do ruky.:-P

+2/−2
12.4.2016 8:33

P54e75t25r 28V37o10s70t67r82ý 3798410803186

Ona to ale četla při vystoupení, ne při přebírání ceny....

0/0
12.4.2016 12:07

J63i92ř46í 62F29o96g83e94l 2860921726292

Tak už jsme světoví!!!!!!;-D

0/0
12.4.2016 8:31

J88a18r17o58s43l35a47v 79K69a83d97l69e73c 5981759912191

Na PÓDIÍCH ano, ale NE ve veřejnoprávní televizi.!!!!!!

0/−1
12.4.2016 8:29

K11a90r92e13l 49S48e22i53d11l 8120768287777

To jste vystihl naprosto přesně. CT se zapojila do války Prahy proti prezidentovi. Otázka zní proč jim máme na jejich boj přispívat a platit televizní poplatky když s tímto Nesouhlasíme.

0/0
12.4.2016 16:25

M67a82r52e97k 48D90o63l19e49ž54a93l 5103476783932

Když může ve veřejnoprávní televizi mluvit prezident sprostě, proč by nemohla Dusilová říct, že nemáme podlézat nesvobodným režimům? Vy jako milujete nesvibodné režimy nebo co vám vadí?

0/0
12.4.2016 23:54

M76i88l30a30n 91F85r84a11n78k 7269482687942

Chudák holka, kam ji ty drogy až dohnaly....

+2/−2
12.4.2016 7:53

P14e42t32r 69Č60e91r25n25ý 8262752592837

Ještě bych chtěl vědět za koho LD mluvila, když projev vedla v první osobě množného čísla. ( my) ?

+2/0
12.4.2016 6:03

J38i10ř61í 45K98ü12h11r 2680276760216

Nebojte, sama v tom rozhodně není. Povzbuzujících příspěvků na FB taky pár dostala. (dle včerejšího článku/galerie)

A pokud chcete konkrétní jména, můžete si zapsat to mé.

+2/−1
12.4.2016 6:59
Foto

M81a55r36t91i82n 80Š73ť81á98s31t67k14a 3168312335491

Taky za mě

+1/−1
12.4.2016 11:47

M55a63r78e59k 22D69o45l62e85ž32a64l 5783236473102

Například za mě.

0/0
12.4.2016 23:52

P76e37t30r 50Č24e33r98n42ý 8442522932597

Umělci parazitují na celém větším zbytku populace. Pokud využívají svých privátních vystoupení k šíření svých názorů, je to v pořádku, i když se nám to nemusí líbit.

Když se k tomu ale uchýlí na veřejném vystoupení, které bezprostředně ani zprostředkovaně nefinancují, měli by se takovým projevům vyhnout.

Když už mluvíme o umělcích , platí za reklamu v jednotlivých pořadech ČT nebo

ČRO ( u p.Šípa a p. Výborné ) ?

+1/−3
12.4.2016 5:57

P62e69t94r 55D23v74o62r55a15k 5489268982213

Kazdy "umelec" si mysli ze vsemu rozumi nejlepe a ma potrebu to sdelit svetu. A my to bohuzel musime poslouchat...

+2/−2
12.4.2016 3:17

J19i73ř15í 60K25ü93h67r 2610316900766

Musíme? Kde jste na to přišel?

0/−1
12.4.2016 7:01

J85a80r19o25s55l31a43v 16K28a20d82l92e90c 5751509142591

Pokud někdo chce koukat na přenos z předávání cen tak musí?;-D;-D;-DRv

+1/0
12.4.2016 8:31

L90u93d38v20i31k 39S14p59i93n80k28a 1582357960405

jo když se kdekoliv kritizoval bush, izrael nebo rovnou celé usa. to dnešním zemanovým tleskačům kapali slinty. ted jim někdo sáhl na modlu a nový směr. bojí se o funkce v novém česko rusko čínském modelu režimu.

+3/−1
11.4.2016 23:03

M78a28r69t42i65n 46Ž98e83l14i20n79s10k36ý 9798249839732

A to se stalo kde, ta kritika Bushe, Izraele, nebo cele USA? ;-D

0/−1
12.4.2016 3:16

M88a17r69t36i61n 65K63o51p14e65c61k49ý 3248567919224

No to je objev! Nicméně jsou zde jisté rozdíly. Například při Oscarech nepochybuji, že Trumpa měli téměř všichni ti umělci plné zuby, ale nikdo si jeho jméno do úst nevzal. Soustředili se na obecná témata, nikoliv na své politické preference. To dělají na svých soukromých akcích. Je to prostě otázka vkusu. A že by se někdo navážel do Obamy kvůli vztahům s Čínou, to si fakt nepamatuju.

+3/−1
11.4.2016 22:31

L52a24d72i16s18l47a22v 91S20o33u10k50u38p 9777789787957

Ale Bushe mladšího si umělci na vyhlašování cen brali do úst běžně.

0/0
12.4.2016 2:42

P54e69t27r 36J13a26r61o15š 2894601805467

Ale jiste. I umelec je clovek a tak ma pravo mit nazor, a to i politicky. Nicmene vyse citovane pripady pokrivaji jejich soukrome akce (proc ne, kdyz si mysli ze to jejich fanousky zajima), nebo primo specificke ucasti na politickych kampanich (pokud si mysli ze to volice zajima :) ).

Ale dokazete si predstavit, ze na Grammy ci Oskarech nekdo bude kritizovat Trumpa?

Nebo ze by i treba Bono na Brit Awards peskoval kralovnu za kamaradickovani se se saudskym kralem, nebo za to ze povozi cinskeho prezidenta v kocaru?

Asi ne ze... I jinak spravnou vec, je nutne delat na spravnem miste.

+3/0
11.4.2016 21:49

L43a89d62i87s86l83a65v 51S76o64u50k94u77p 9267389657237

Dříve se na vyhlašování cen docela kritizoval Bush mladší, takže si to dovedu představit.

0/0
12.4.2016 2:49

R23i36c85h81a52r69d 86T73o85m48e96č20e11k 7276865406541

No jo hvězdy, ty ano.

0/0
11.4.2016 21:47

M75a43r46t62i50n 92H22a37l29i88l28o32v57i85č 3873945903769

Aktivismus je v pořádku, ale jen proti těm povoleným věcem. Pokud je nějaký zpěvák, nebo kapela proti migraci, islámu, nebo tomu aby nám EU vnucovala svoje kvóty a regulace, tak už to není aktivista, ale rusofil, xenofob a nácek. A tenhle dvojí metr uznává i Koller, který odmítá vystupovat ve stejných místech jako Ortel. Takže z principu jsou mě tihle sluníčkářstí aktivisti proti srsti. Není to žádné umění, ani hrdinství kopnout si do Zemana, když za Vámi stojí veškerá média a celá pražská kavárna. Což nic nemění na tom, že sprosťárny proti Dusilové jsou demence a Ovčáčkovy žvásty o Antichartě demence na druhou.

+15/0
11.4.2016 20:57

V34á94c64l90a29v 75H23a11v44l68í40k 2757464631

Neříkám, že s Váma zcela souhlasím, ale líbí se mi ten nadhled, s nímž svůj názor prezentujete. R^

+1/0
11.4.2016 23:11

M63a33r50t93i29n 60H71u42d72e54c33e79k 3673519379613

Ar těch světových uměleckých aktivistů znám či jsem poznal osobně. Bohužel. Nelaj to jen pro svůj osobni prospěch. Byt viden a nejen ze tomu vůbec nerozumí, ale kolikrate ani nechcou když jim to vysvetlujete.

0/0
11.4.2016 20:27

K19a25r19e50l 61N45e89č84a23s 5693489480580

Jasně,ať se vyjádří.Je mi fuk,když bude zpívat Koller v tibetské vlajce nebo Lenka Dusilová burcovat proti MZ a Číně. Legrační je ale hysterie,kterou vyvolal režisér Oliver Stone v Kárlsbádu,Noam Chomsky na panelu v Praze,nechuť k Bonovi/místo Ruska mluví o bídě v Africe/.Celá ta nová umělecká fronta není pluralitní,nechová se demokraticky,je prospěchářská a nectí jiné názory.

To je ten problém.

Nehledě k tomu,že třeba Lucie je vydatně sponzorovaná Kellnerem,který má hlavní kšefty v Rusku a Číně.To už má pak takový protest komickou konotaci.:-)

+11/−1
11.4.2016 19:49

V53á96c53l51a64v 68K34o45v93á75ř 4400144911318

Já na to taky nemám vyhraněnej názor, vím, že spolupráci s Ruským byznysem naše republika potřebuje, ale té spolupráci s Čínou , už tolik nefandím, nedělám si iluze, že v prvním momentu okopírují technologii a společnému obchodu udělaj pápá, Tatra by mohla vyprávět. Navíc se mi nelíbí, Zemanovo učení se stabilizace společnosti v Číně a vlastně i v Rusku. Takže uznávám, že prachy z Ruska mi (asi) nesmrděj ale "stabilní" společnost jako na východě tady nechci.

0/0
11.4.2016 19:57

M19a66r49t17i71n 73H81u59d25e65c95e11k 3273429659793

Mozna to nevite. Ale hodně těch "kopirovacich" problemu je chybou, lenivosti, hloupou duverivosti či jen blbosti našich firem.

Pokud chce člověk něco v či e dělat tak si to musí nejdříve osefocat dle jejich pravidel. Ne našich. Ale to je pro nasince mou tezke (uvažovat a konat).

0/0
11.4.2016 20:25

V58á21c32l83a29v 57K79o37v13á81ř 4120264241488

Tak jasně, že to není černobílý...

0/0
11.4.2016 20:36

L78u45d69v23i79k 27S73p62i76n74k75a 1932807860555

jen si tu zlodějnu okecej. až ti někdo něco šlohne je to především tvoje vina. měl si to ošéfovat.

0/0
11.4.2016 23:07

J62a50n 90K79r23p27e28c 5816173124612

komediantska klika toci naplno... ve svete je bezne, ze se lide zabiji na potkani klidne i bez duvodu. chceme to taky? to ze nekdo neco dela jeste neznamena, ze to musime delat taky. obzvlaste kdyz to jsou donebevolajici hlouposti. dekuji jinak ze jste zminili zrovna ten pseudo problem rasistickych oscaru. to je zrovna jedna prokazatelne vyvratitelna mylka. ono je to totiz presne opacne. cernosi jako JEDINI dostali vice oskaru, nez by podle rasoveho slozeni USA dostat meli. nejmene v oscarech jsou zastoupeni asiate, pak hispanci, rovnez bili herci by meli dostat "spravedlive" vice oscaru. a slysel nekdo snad, ze by si kdokoliv krome cernochu stezoval? a takhle presne to dopada, pokud se komediant zacne aktivizovat.

+2/−1
11.4.2016 19:14
Foto

L86u21b14o88š 70H65a44n75u86s 4607417131622

Jéžišmarjá....8-o

0/−2
11.4.2016 19:39

H47o15n95z44a 57N17o34v75á91k 5818508415206

Muselo to prostě ven.;-D

0/−1
11.4.2016 19:45

J45a11n 31K59r63p61e21c 5286403614572

pokud nemate do diskuze cim prispet, tak ze prosim zdrzte infantilnich vykriku a soupejte nohama kdyz se bavi dospeli.

+1/0
12.4.2016 7:54

V86á13c19l58a15v 10V93a30n46ě38k 3412175302837

Dobrý den , kdo tady těm lidem říká umělci ?

+10/−2
11.4.2016 18:37

D34a10n76i85e93l 39R62e57i60c29h43e54l 8369969783

Mate pravdu, Zemana bych taky nenazyval prezidentem.

+5/−12
11.4.2016 18:39

K91a44t17e52ř47i57n53a 97V75ý69b90o86r29n93á 6810149929

Jenže on jím dle Ústavy je.

+10/0
11.4.2016 18:41

P10a75v39e61l 43K41a45f32k94a 8394523881255

Nutno dodat- bohužel ;-)

+6/−7
11.4.2016 18:42

M60a73r96t51i53n 93H33u64d82e36c79e11k 3113259129513

Ještě ze mate toho Zemana.

+1/0
11.4.2016 20:28

V43á62c78l25a50v 53K60o67v27á57ř 4120714291528

Kdo je podle tebe umělec? Malíř, herec, operní pěvec..?

+1/0
11.4.2016 19:21

L27a10d18i60s19l27a89v 77S50o86u79k38u27p 9497589597427

Bohdalka a Ringo Čech ;-)

0/−1
12.4.2016 2:52

D26a42n80i61e76l 73R72e73i16c22h39e33l 8949909613

Vypada to, ze Zemanovym priznivcum neni po chuti svoboda projevu.

27 let po revoluci hodne smutne.

+5/−16
11.4.2016 18:30

K44a40t18e79ř92i50n15a 84V60ý64b22o90r45n22á 6360219189

Svoboda projevu nevadí nikomu. Ať se projevuje každý, jak chce. Umělci mají výhodu, že se dostávají do masmédií častěji, než ostatní. Podobně, jako třeba sportovci. Těm ale za podobné excesy hrozí disciplinární tresty. Tak proč by měli být umělci rovnější?

+7/−4
11.4.2016 18:36

D66a25n85i38e48l 89R50e35i44c85h12e15l 8609539543

Jak souvisi pravidla sportovnich svazu s predavanim cen Andel? Vas komentar nedava smysl.

+4/−1
11.4.2016 18:38

K94a27t92e86ř40i78n66a 91V20ý57b29o95r64n82á 6370619799

Ale dává. Stejně jako nepatří politika do sportu, tak nepatří na jiné soutěže.

+3/−4
11.4.2016 18:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.