Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyhrál Spotlight, z herců DiCaprio, šest Oscarů má Šílený Max

Ve finále 88. ročníku cen Americké filmové akademie vyhrál Oscara za film roku Spotlight, příběh novinářů odhalujících zneužívání dětí církví. Z herců v hlavní roli zvítězil Leonardo DiCaprio za snímek Revenant Zmrtvýchvstání, nejlepší herečkou se stala Brie Larsonová z filmu Room.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a34n 92U59l51r19i91c60h 9219196259364

Loni, stejně jako ve většině let, nebyl natočen žádný film, který by stál za řeč. Viděl jsem Revenanta, Osm hrozných, Marťana a ( díky 14letému synovi, který to strašně chválil ) Mad Maxe.

Spotlight - neviděl jsem, ale námět je bulvární a ubohý.

Revenant - poctivě natočená a zahraná nuda. Americká příroda je krásná a scéna boje s medvěděm úchvatná, ale to je na velký film málo. Navíc si scénárista vyloženě vymyslel klíčový motiv vraždy hrdinova syna ( ve skutečnosti není známo, že by Hugh Glass měl nějaké děti, v příběhu o jeho zanechání v pustině určitě žádný syn nefiguroval ).

Osm hrozných - jo, je to dobře udělaný zábavný film. Ale podruhé si ho určitě nepustím. Tarantino opět ukájí svoji sadistickou sexuální úchylku. Za to mu snad platit nemusíme. Nebo jo?

Marťan - Matt Damon je skvělý herec a námět je skvostný. Realizace ale byla rozvleklá, triky nevěrohodné, televizní.

Mad Max - samozřejmě hnusný škvár, ale paradoxně jako jediný ctí ideu základního příběhu všech dob - boj dobra proti zlu.

0/0
1.3.2016 18:52

K20r41i10s89t79ý52n54a 36F44o35j22t54l96o74v49á 4678167864911

Kdyz nam ideologove zacnou urcovat uz i to, jaku barvu pleti maji herci mit, pak uz vazne o nejake svobode ve spolecnosti nemuze byt rec. Rasismus toho nejhrubsiho zrna.. dotahla to bila rasa s tim sebemrskacstvim skutecne daleko :(

+2/0
1.3.2016 10:58

L92a25d77e89k 61M26a49l20i38n14a 9811356196709

Takovyho rasismu jsem se nenadal. Cerna fronta tu pozitivni diskriminaci jede dal a nakonec se to obrati a budou tvrdit, ze cerna rasa je nadrazena. A bili k tomu jeste zatleskaji, pitomci...RvRvRv

+2/0
1.3.2016 10:35

J12a51r63o57m38í58r 84N86o53v34o71t21n47ý 6611763694

Dykapryjo je ok, u 8 hroznejch jsem se nudil a u Madmaxe jsem usnul, jaká to byla slátanina. Poslední dobrý můví co jsem viděl byli tarantinovi pancharti. Snad se mu zase jednou něco poveďe...

0/0
29.2.2016 23:46

M34i54r34e27k 31K21o41n51e47č73n39ý 6417255315614

Já na rasismus v USA přestanu věřit teprve, až v historickém filmu o Olympiádě v Berlíně dostane Oscara černošský představitel za hlavní roli Hitlera a bělošský představitel za vedlejší roli Jesse Owense, Do té doby jsme všichni rasisté.

+5/0
29.2.2016 23:09

O98s12k83a94r 32K84o19v76a37ř16í15k 8707533276497

Snad se v blízké budoucnosti dočká i Christian Bale. Ten by si toho Oskara zasloužil.

+2/0
29.2.2016 19:08
Foto

J77a87r42o67s79l37a11v 91B48e89ň19o 2226207647280

Christian už jedného Oscara ma. Síce herec vo vedľajšej úlohe, ale počíta sa to. Za film The fighter. To ani Leo doteraz nemal...

+1/0
29.2.2016 19:12

O53s71k31a71r 72K19o62v66a53ř84í24k 8767953216257

Přitom ve Fighterovi to bylo na hlavní roli

0/0
1.3.2016 15:09

J49o87s33e96f 94A51d97d56o 7509343965200

Tak cele diskuse pod clankem kdo vyhral Oscar je o lidech cerneho pleti. Ze Vam hodne vidi odlisny narod? Mohu se vsadit, ze tady diskutuji unikatni lidi. Zapomneli jste ze donedavna cernosi nesmely vstupovat treba v MTV aze MJ byl pravni cernochu, ktery dokazal to zmenit. Myslite, ze cernosi nezpivali dobre pred rokem 1982? Belosi ne, ale hlavne cesi a slovaci maji tendenci byt pravnikem belochu I presto, ze vetsina belochu o Vase snaze nevi a ani nechce o Tom vedet.

+3/−2
29.2.2016 16:11

M45a14r23i71a 98S22o18u62s43a 4480800547402

R^VR^R^R^R^

0/0
29.2.2016 16:25

M24a30r88t82i64n 59L15a79c32o 7503306888

Ak sa nigga cítia diskriminovaní, treba rozšíriť kategórie, napr. Naj čierny herec, herečka, najlepší cudzojazyčný černošský film, najlepšia hudba čierneho skladateľa, najlepšie efekty černošského štúdia trikov...

Problém nastane, až sa svojich kategórií začnú dožadovať aziati, indiáni, gejovia, plešatí, jednorukí, dyslektici...možností je veľa... Čím menšia menšina, tým väčšia diskriminácia.

+5/−1
29.2.2016 15:41

M22a68r76i54a 24S79o47u74s98a 4270620407222

No, to bude pro zabedněný rasisty jako jste vy skutečná pohroma...

+1/−3
29.2.2016 16:00

V25ě64r87a 58L81o10r17e78n66c79o31v19á 5736850744

;-DR^

+2/0
29.2.2016 21:24

T91o39m23á63š 91J82ů85n 2526410170284

Koukal jsem na přenos a musím říct, že tak velkou politickou agitku jsem dlouho neviděl. To i ČT je slabej čajček. Mnohdy už to hraničilo s rasismem, ale vůči bílým. Naposledy jsem sledoval udílení Oscarů.

+4/−2
29.2.2016 14:56

M68i42l79o41š 96K67r57u69m49p 2934267314

a že si z toho dělali srandu, to jste nepochopil?

+2/−2
29.2.2016 15:02

T49o49m23á20š 55J87ů55n 2446500930724

Až na to, že to nebyla sranda. To jste nepochopil?

+3/−2
29.2.2016 15:05

E81r68i14k 97S48a39n38e21t55r50i62k 4418740970344

Nechápem že ste to sledovali.

0/−1
1.3.2016 0:41

M82i62l61o13š 45K79r74u17m72p 2244787724

Kdyby byli v hereckých kategoriích zaslouženě nominováni samí černoši, protože podali dobré výkony, budou běloši stejně jako teď tvrdit, že to je přece o hereckých výkonech? Nebudou, budou kvičet o diskriminaci zrovna jako teď černoši.

+1/−5
29.2.2016 14:07

O85t72t77o 73H69a96l71í92ř 9683197408206

Jmenujte černocha, který v posledních dvou letech předvedl ve filmu něco skvělého - mne nikdo nenapadá.

+2/0
29.2.2016 15:22

M82i69l80o86š 17K48r21u30m15p 2914827474

Beasts of No Nation jste viděl?

+1/0
29.2.2016 15:57

M58a92r16i60a 40S83o68u66s97a 4560690767842

A pak kdo je tu rasista.

0/0
29.2.2016 13:18

E67v14a 11B62r89y92c51h72o34v96á 8155360854

A nebude náhodou ten "problém bílých Oscaru" hlavně o tom, že v Euroamerické společnosti prostě je černochů (pardon - Afroameričanů:)) výrazná menšina? Je méně filmařů, herců, ale i učitelů, doktorů, vojáků, fetáků, špionů, feministek, žen v domácnosti, prezidentů a nositelů Nobelovy ceny, kteří mají černou barvu pleti. A o nich se točí filmy. Kdyby se ty filmy točily v Africe, hráli by v nich černoši. V Americe a v Evropě v nich prostě většinou hrají běloši, protože jsou to filmy o běloších. O ničem jiném to není. Ani o tom, že by černoši nutně museli být méně talentovaní herci, nebo že by se je někdo snažil diskriminovat. Copak jim takováhle základní statistická záležitost nedojede? Bohužel ne no...

+6/0
29.2.2016 13:16

M16a40r60i19a 58S92o88u40s24a 4760900217612

Ba naopak, vám uteklo, že černochů samotných je 13 procent. Což znamená, že ze všech nominovaných by teoreticky měl alespon každý desátý být černoch. To, že nominovaný černoch bývá každý třicátý a to samé, že žen je na pozici scénáristy či režiséra vůči mužům také daleko méně než 1:1 svědčí o tom, že se opravdu nejedná o férové a statistický předvívatelné jednání menšin. At už žen, mužů či různých etnik.

0/−6
29.2.2016 13:23

E84v49a 72B22r35y10c13h11o48v43á 8205670254

V USA je 13% populace černochů? Nebo v Evropě? Nebo v obojím dohromady? Mohla bych vědět zdroj? To mě totiž dost překvapuje... Pokud ano, tak na Vašem příspěvku možná něco bude, zrovna tak ale na mém, protože cca. 10:1 je pořád pořádná většina. A já prostě pochybuju, že by Akademie nebo filmový průmysl jako takový záměrně ignoroval afroameričany. Něco takového si v dnešní době nemohou dovolit. Zřejmě prostě letos nepředvedl žádný černoch ve filmu takový výkon, aby to stálo za nominaci. To bude celé, ne? Já se rozhodně neřadím mezi rasisty, homofoby nebo netolerantní burany. Pracovala jsem několik let s mentálně postiženými lidmi, pár gayů mezi přáteli taky mám a moje dvě nejlepší kamarádky mají poměrně závažné tělesné postižení. Jen nesnáším, když "kvótování" a politická korektnost přesahují rozumnou mez a začínají ovlivňovat společenské dění více, než by bylo zdrávo.

+5/0
29.2.2016 13:34

M98a40r73i33a 94S11o34u54s77a 4380150877962

Odkaz je zde. https://en.wikipedia.org/wiki/Demography_of_the_United_States

A ano, je to překvapující. Především proto, že ze všech nominovaných byla drtivá většina bílých.

Pochybovat můžete, ale kdybyste se podívala na statistiky důkladněji, tak byste viděla, že nejenom černoši, ale i ostatní minority jsou průmyslem diskriminováni. Kdy jste například od dob Jackieho Chana viděla v hlavní roli asiata? Či v dobrém filmu vztah mezi černochem a bělochem? A kolik hereček za poslední desetiletí které vyhrály za nejlepší hlavní roli neměly míry +/- 90-60-90?

Jedná se o pokřivené měřítko.

Drtivých 95% lidí, kteří vybírají výherce jsou běloši. Většina z nich pak muži. To samo o sobě poukazuje na docela pokřivenou směsici lidí.

Možná máte pravdu, že tento rok žádný černoch nevydal extra výkon za poslední rok. A rozhodně netvrdím, že si Oskary víherci nezaslouží. Na druhou stranu ale musíte vzít v potaz také to, že lidé jsou každodenně diskriminováni kvůli své barvě pleti i jako herci. Tak schválně. Kolik víherkyn Oskara černé pleti znáte? (A než řeknete Halle Berry, tak si uvědomte, že ta je stejně tak černá, jak je bílá).

0/−2
29.2.2016 16:13

D76u86š54a52n 37D19i50t37r18i12c98h 3218706143329

Tak jsem se proklikal až do 50. let a skutečně kromě Halle, žádná černošská herečka nedostala oskara za hlavní roli.

0/0
1.3.2016 22:31

O83t66t96o 50H51a43l93í58ř 9653897808886

Jmenujte černocha, který v posledních dvou letech předvedl něco skvělého ve filmu, co by stálo aspoň za nominaci. Mne nikdo nenapadá.

+2/−1
29.2.2016 15:24

M85a17r16i21a 66S34o37u33s25a 4550940157102

Zas na tolik filmů se osobně nedívám abych je mohla sypat z rukávu, protože ani nemám televizi. Na druhou stranu ale vím, že důvod proč je ten, že černí herci nedostávají tolik příležitostí jako ti bílí. Však se podívejte holisticky na kinematografii a musíte uznat, že je disproporčně více černochů ve filmech než bělochů. A proč tomu tak je? Protože miliardáři za nejlepšíma filmy jsou bílí investoři, kteří si neřeknou, že chtějí mít ve svém filmu černocha. Tahle branže systematicky vyřazuje lidi, kteří nezapadají do určité formy a bohužel rasa je jednou z proměnných, která herce znevýhodnuje. Však si můžete pamatovat jaký hněv se spustil když se mluvilo o Idrisovi Elbovi jako novém 007. A všichni se mohli z bláznit z toho, že ho vybírají jen kvůli kvotám. Na druhou stranu to, že Katniss Everdeen v Hunger Games měla být černá a hraje jí modrooká blondýna nebo že právě ted je v kinech film o antickém Egyptě a hlavní roli v něm hrají árijský Dán, neméně germánský Skot a bílej Australan pak nikomu ale nevadí.

Takže toto je v pořádku a když černá herečka nedostane roli protože je moc tmavá je OK? A nedejbože kdyby se chtěla domáhat práva na stejné podmínky...

0/−1
29.2.2016 15:59

J26i86n89d38ř74i22š33k95a 11B69u20r41g64e45r63o81v38á 3885614558305

Ale na Olympiadě mají navrch černoši, to je taky diskriminace? Nebo špatný výběr? Teď nevím...

+3/0
29.2.2016 17:37

E64v30a 11B89r41y86c43h80o16v37á 8715900504

Tak nějak... Ale argument jistojistě bude, že jsou to dvě nesouvisející věci. Vždy se dají vybrat jen argumenty, které se hodí do krámu...

+1/0
29.2.2016 18:20

M35a56r13i29a 89S77o56u91s83a 4460950797122

Jestli si myslíte, že to jestli plavec uplave 5 km o vteřinu dříve než jiný je porovnatelný s tím, že Leonardo Dicaprio byl letos lepší než třeba Michael Fassbender, tak se nenechte vysmát.

Černoši jsou nejlepší v disciplínách, kde jsou všichni na stejné lodi- at už jsou tlustí, tencí, vysocí, bílí, černí či strakatí, jediné na čem záleží v těchto, především běžeckých, disciplínách je právě ona disciplína. Pokud byste chtěla aby Oskaři byli postaveni na stejném férovém přístupu, museli by všichni hrát stejnou roli ve stejném filmu a teprve potom by se mohlo mluvit o nějakém podobném porovnávání. Nehledě na to, že herectví je umění a ne závod, tudíž narozdíl od Olympiády vám nestačí stopky, abyste rezolutně určila toho nejlepšího.

Na druhou stranu nesouhlasím, že jsou černoši nejlepší ve všech disciplínách- když se podíváte na disciplíny ve kterých hraje důležitou roli nejenom fyzická kondice, ale také hlavně peníze, černoši nemají takřka žádnou šanci. Víte proč jste neviděla téměř žádného černocha mezi tenisovou špičkou, moderními pětibojaři, gymnasty či na zimní olympiádě? Protože tyto disciplíny vyžadují podmínky, na které Jamajští sprinteři či vytrvalci z Keni holt nemají. Zatímco Špotáková a spol. si dokáže dovolit soustředění v Kapském Městě, Jihoafričani si těžko zaletí do Alp se připravovat na super G. A od toho se pak odvíjí i pointa o Oskarech.

Je tam více bílých lidí, protože máme více příležitostí. Stejně tak jako v technických sportech na Olympiádě.

0/−1
29.2.2016 18:23

E87v73a 50B86r66y43c58h79o61v66á 8885470424

Tak nevím, co víte o sportu nebo lidské fyziologii, ale v běžeckých disciplínách běloši a černoši rozhodně na stejné lodi nejsou. Černoši jsou v těchto disciplínách ze své fyziologické podstaty nesmírně zvýhodněni. A řeší se to? Ne, protože tak je to přirozené. Černoši mají lepší svalovou fyziologii, proto vyhrávají... S tím ostatním máte částečně pravdu. Jasně, že to souvisí s penězi. Ale rozhodně ne jenom s nimi. Taky s klimatickými podmínkami, tradicí apod... Ale copak já se vztekám, že ze mě není lyžařka, i když mám talent, protože naši neměli prachy a narodila jsem se ve střední Evropě? Ale nebavme se o sportu, máte pravdu, že to nesouvisí...

Nikdo netvrdí, že černoši nejsou v USA diskriminovaní. Určitě jsou. O rovných příležitostech a stejných startovních čarách tady nemůže být řeč. To ví každý, kdo se o to trochu zajímá, nebo se aspoň malinko zamyslí. Ale nemyslím si, že by to byl problém filmového průmyslu. A taky si nemyslím, že by to bylo stěžejní. S touhle "rejpárnou" se v lidech vyvolají jenom negativní reakce (jak máte sama možnost vidět) a rozhodně to není smysluplná cesta. A mimochodem: Pokud budu mít za úkol vyjmenovat cca. 20 vynikajících, nebo slavných (nebo obojí) herců posledních dekád, rozhodně mezi nimi budou minimálně dva černé pleti. A troufám si tvrdit, že by byli ve výběru mnoha lidí. To máte 10% a kvóta splněna:)))

+4/0
29.2.2016 18:46

M35a89r25i94a 42S48o49u23s20a 4170780187982

Ano, však neodporuji tomu, že černoši mívají fyzicky navrch. To je ale něco co těžko někdo z nás ovlivní.

Jak správně tvrdíte, neřeší se to, protože je to přirozené a těžko můžeme po někom chtít aby změnil něco, co je geneticky vytesané do kamene. Na druhou stranu toto neplatí pro rasovou diskriminaci se kterou se menšiny potýkají v Hollywoodu i mimo něj. To jestli se vztekáte či ne nemohu posoudit, protože Vás neznám. Na druhou stranu jedná se o neférovou situaci, která by se měla vzít v potaz.

To, že tvrdíte že černoši mívají jinou startovací čáru mě opravdu těší. Myslím si totiž, že tady si to málo kdo uvědomuje.

Tak schválně. Kolik černých slavných hereček znáte aniž byste je musela vygooglit? (A černých myslím opravových- ne Halle Berry která má modrookou matku a blondatou dceru...).

A kolik třeba hispánských hereček? (Vezměte v potaz že tvoří 20 procent Americké populace, tudíž by to měla být každá pátá).

0/−1
29.2.2016 19:57

E83v98a 37B79r83y14c20h39o97v69á 8405290704

Tak např. Whoopi Goldberg, loňskou (či předloňskou? - letí to) držitelku Oskara za hlavní ženskou roli Lupitu (přijmení opravdu nedokážu napsat bez googlení, musíte uznat, že není zrovna snadno zapamatovatelné:)), hispánskou Jennifer Lopez... A... máte pravdu, je to žalostně málo. Na Vašich argumentech něco bude. Od toho jsou diskuze, aby člověk mohl měnit názor. V čem ho ale nezměním je to, že ta trapárna, co předvedli jako rádoby "pročernošskou lobby" na Oskarech je neúčelná a kontraproduktivní a většinu lidí prostě jen naštve.

0/0
29.2.2016 20:16

M38a41r70i73a 88S24o80u56s52a 4660760887132

Děkuji za Váš nadhled. Ani mě se nezamlouvají kvoty či pravouhlé směrnice o tom, kolik gayů či Indiánů by někde mělo být. Na druhou stranu mi ale příjde pokrýtecký, když si my jako Středoevropané kolikrát nedokážeme připustit, že se někdo má opravdu hůře než my (a tím nemyslím vás) a když se nedejbože ohradí, tak je to obrácený rasismus.

Viděla jste projev Chrise Rocka na začátku cen? Myslím, že byl povedený. Odsoudil jak ty kteří se proti rasismu ohrazují, tak Willa Smithe za to, kolik dostává peněz.

Vím, že je to vlastně jedno kdo dostane jakou cenu. Ale na druhou stranu oskarové snímky mají strašně důležitý dopad sociální. Pokud budou ve filmech čínani hrát pouze provozní večerek, nadměrně inteligentní či kung fu mistry a černoši zase gangstery, otroky či mučedníky, tak se rasismu jako takového asi těžko zbavíme.

0/0
29.2.2016 20:33

E57v39a 87B77r66y70c77h67o59v59á 8525810824

Máte pravdu, že filmy (ty slavné) mají na společenské mínění vliv obrovský. Ale nemyslím si, že by černoši hráli jen gangstery. Např. Denzela jsem snad nikdy neviděla hrát negativní roli, Idris Elba je tak úchvatný vyšetřovatel, že jsem se do něj skoro zamilovala, Will Smith je skoro vždycky pohodářský borec, ne-li superhrdina, v Nemocnici Chicago Hope bylo několik černých doktorů, Samuela Lee Jacksona většina lidí, co znám, přímo žere (miluju jeho hlášku, když se ho před lety ptali, jestli může říct něco ke svému charakteru, který bude hrát ve Star Wars - "He ́s black!":)))... Nemám pocit, že by na tom byli černí herci zas tak moc špatně, i když do toho nijak extra nevidím. U hereček je to horší, těžko říct, čím to je. Možná jsou méně průbojné.

Projev Chrise Rocka jsem neviděla, tak nemohu posoudit...

0/0
29.2.2016 21:55
Foto

D37a13n 36R29u84b74í70n 4203183529

A co česká stopa? Určitě se tam něco najde, ne? Abychom měli pocit zase jak jsme světový! [>-]R^

+2/0
29.2.2016 13:06

M46i27l64o36š 51K40r41u59m89p 2794567794

Morriconeho hudba se nahrávala v Praze

+4/0
29.2.2016 14:08
Foto

D88a29n 13R82u55b31í24n 4923673149

;-D Tak to samozřejmě ano. Bez Prahy by to na Oskara nebylo.

+2/0
29.2.2016 15:47

J88a80n 50S23v36o19r30a19d69a 7870957

no, pokud vím tak to nahrával i s českou filharmonií..

+2/0
29.2.2016 14:30

P23e98t31r 35H64u24b11á91č38e15k 8945290134156

v Mad Max: Fury Road je Tatrovka :-P

+3/0
29.2.2016 14:36

J49á79n 79B35a30d22i72o86v36s24k12ý 2159184866836

Děkuji Leonardovi za jeho děkovnou řeč.

+1/0
29.2.2016 13:00

J47i94r83i 27R97u70s35n23o21k 4285512727983

Asi budou muset bratri take neco predvest. Nastesti se snad ceny porad jeste nedavaji na zaklade kvot. I kdyz ten uknikanec mou jistotu pomerne dost nahlodava.

+3/−2
29.2.2016 12:50

M47i17l85o38š 50K82r49u75m33p 2354727174

Musím Mirku (redakci) pochválit, že to je snad poprvé, co jsou v článku všechny kategorie, a ne jen 5-6 hlavních

+4/0
29.2.2016 12:35

E32v59a 16B24r17y89c19h20o12v14á 8445230664

S tou nejlepší písní si dělají kozenky, ne??? Taková uknučená příšernost, kterou snad zkritizoval úplně každej a neznám nikoho, komu se to líbilo!! No jo, ale interpret a spoluautor je gay, že jo... A s černoušci si taky dělají srandu, ne? Ještě by měly začít ženské protestovat, že nikdy žádná nedostala Oscara za hlavní mužskou roli!!:)))

+10/−5
29.2.2016 12:32

S87t68a44n58i90s82l77a82v 58S42t72u71p71k80a 6741705375580

jistě a proto má na youtube 102M shlédnutí, kladné hodnocení a atakuje starý Skyfall. Osobní pocit tak nebude mít moc vypovídací hodnotu.

V dnešní době bude snadné cokoliv znehodnotit, stačí říct, že to bylo určitě v zájmu spiklenecké korektnosti, protože existují hloupí aktivisté a to je důkaz.

Možná bychom v zájmu korektnosti vůbec neměli černé herce, jinak orientované apod. angažovat, aby si náhodou nikdo nemyslel, komu se zrovna dílo nelíbilo, že tomu tak bylo. Paradox.

Vzhledem k tomu, že akademická obec čítá do 6 tisíc lidí z celého světa, tak se jedná opravdu o rozsáhlé spiknutí, kdy se tak všichni dohodli předem i s notáři.

Možná, kdyby někteří lidé měli možnost zjistit, jak kdo hlasoval z bývalých nominovaných, kteří akademickou obec tvoří, že by se rázem někteří jejich oblíbení herci stali těmi neoblíbenými...

+2/−2
29.2.2016 13:58

J21a34n86a 81S91t16e22h61l92í96k76o60v38á 2989600600796

tak já se tedy přidám na stranu paní Brychové, je to příšerný song a neznám nikoho,komu se líbí.. na Bondovky nekoukám, není to můj žánr, ale songy se mi pokaždé vryly pod kůži, kromě tady té hrůzy..

+4/−1
29.2.2016 14:09

S47t43a88n81i40s69l46a90v 34S36t39u82p25k46a 6721235255320

To jsou právě pouze osobní pocity, které Vám nikdo neupírá, ale nemají vypovídací hodnotu o daném díle a kolika lidem se líbí.

Taktéž to, že Vy neznáte nikoho, komu se líbí, neznamená, že se valné většině nelíbí viz. youtube.

+1/−1
29.2.2016 14:21

J38a28n16a 76S38t46e38h88l79í16k97o13v72á 2219200110376

to samozřejmě ano,ale zrovna shlédnutí na youtube nemusí být vypovídající..my si to například pouštěli jaký je to otřes.. a bláznivé patnáctileté fanynky také udělají své ;-)

+2/0
29.2.2016 14:26

S37t47a76n80i63s49l89a66v 78S82t78u77p60k14a 6461225755310

Poměr kladného hodnocení k počtu shlédnutí je v tuto chvíli větší než u Skyfall. Argument bych nepoužil, kdyby tomu tak nebylo.

0/0
29.2.2016 14:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.