Diskuze

Její první klip má deset milionů diváků, a teď jede Slza na turné

Kapela Slza je k nezastavení. Prvně o sobě dala vědět koncem roku 2014, kdy představila debutový singl Lhůta záruční, který se záhy stal hitem a zařadil se mezi nejúspěšnější videa na YouTube. Za těch šestnáct měsíců nasbíral 10 milionů zhlédnutí, což je na tuzemské poměry úctyhodné číslo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J33a31i 59K13u61d65o

15. 2. 2016 6:46

Haha, 10 miliónů? Takže ti na YouTube sjįždějí i kojenci a důchodci, jooo? Komici!

2 0
možnosti
Foto

njn,každá doba má pro své náctileté idoly...

1 0
možnosti
LB

Bára Poláková má taky deset miliónů shlédnutí, ovšem je to koupené. Ubohost a palec dolů Rv

1 0
možnosti
JP

J33i38ř10í 20P56u10t57í14k

14. 2. 2016 20:59

Koneckonců, měli jsme tu i Lunetic a další... Toto bude podobné.

6 1
možnosti
PK

No a taky Milšu Davida ;-)

2 0
možnosti
JD

Koukam že nakupování shlédnutí na YouTube v Česku hodně frčí. Ale 10 mio? Tu kluci trochu prehnali :-D

6 0
možnosti
JS

J57a26n 89S55o44u61k19u56p

14. 2. 2016 23:17

Těch 10M trochu přepálili no, ale tak zjevně do toho valí prachy a vrátí se jim. Tak smutná je u nás situace v pop kultuře.

3 0
možnosti
VJ

Ukápla mi po poslechu slza :-P Každé zboží má svého kupce, ale s tímhle mají šanci fakt jen u tuzemských -náctek.

6 0
možnosti
DO

Souhlas, je to o ničem. Když něco takového spustí v autě z rádia, okamžitě přelaďuji.

2 0
možnosti