RECENZE: Stydlivka Ellie zvládla skvělou show i bez polonahých jeptišek

První velký letošní tuzemský popový koncert nasadil laťku hodně vysoko. Postarala se o to britská zpěvačka Ellie Gouldingová, která v sobotu do pražské O2 areny dovezla své Delirium World Tour, na němž propaguje stejnojmennou loňskou desku. A na jejím koncertu se těžko hledá chyba.
EV

E46m34a 54V15a25l14o55v44a

2. 2. 2016 8:11

Jeden z nejlepších koncertů v Praze.

0 0
MS

Já jsem na tom koncertu nebyl, ale četl jsem recenzi na novinky.cz a tam hodnotí jako těžký průměr s 65 procenty. Tak pak prostě platí, že hodnotit je subjektivní věc každého. Každý to prostě vidí jinak, hlavně podle toho, jaké sympatie chová k danému "umělci".

0 0
JS

Spulak je taková Spacilova novinek..nic není dobrý a všechno stojí za ho*no..

0 0
VD

Včerejší večerní koncert Ellie Goulding byl podle mého názoru hudebně výborný, atmosférou gradující a milou Ellie rozverný. Především dobře zvolená gradace do závěru byla úžasná. Ze začátku se diváci moc nechytali, protože šlo o nové písně z alba Delirium, ale při každém trošku známem hitu diváci pomalu rozjížděli svůj motor. Především hity "Outside", "I Need Your Love" začalo s diváky pořádně hýbat. Závěrečný trojblok "Burn", "Anything Could Happen" a finální "Love Me Like You Do" už celá hala tleskala,mlátila,bouchala vestoje a hlavně mladé slečny řvali blahem. Ellie dokáže úžasně vyhecovat a zvednout hlavně kotelníky pod podiem, tam muselo být hodně stupňů tepla.Světelně to nebylo přeplácané, řekl bych střídmější a dvě plátna vedle pódia byla výborná se super prostřihy z kamer umístěných v hale v podání režie koncertu. Hudebně je Ellie velmi nadaná zpívala čistě a její hity jsou plné dynamiky, ale i romantiky. Ještě drobný dodatek k předjezci resp.předjezkyňi. Sara Hartman dvacetiletá americká dívka myslím nezklamala. Zpívala cca 30 minut a v jejím podání a její doprovodné minikapely (slečna na klávesy a borec na bicí) mile překvapila. Ona sama hrála na dvě střídající se kytary a přednesla zajímavě aranžované písničky. Myslím, že o ní ještě ve světě showbussinesu uslyšíme. Mě se líbila, hrála spíše rockovější písničky s nádechem elektronických prvků a směskou popíku. Plná hala ke konci i slušně aplaudovala. Celkový dojem z večera velmi pozitivní, samozřejmě nezklamalo parkování. Plné garáže galerie Harfa a výjezd z nich byl časově jako více než půl koncertu Ellie.:-):-)motikona grin Emotikona grin Ale i tak v pohodě, protože bvli všichni příjemně naladeni a myslím, že by jim nevadilo čekat tam až do rána. Ještě malá drobnost u vstupu ve vchodu trošku přehnal aktivitu jeden

4 0

S tim parkovanim...to fakt radeji za dve kila zaparkuju v parkovacim dome na druhe strane, parkovaci listek cvaknu jeste pred koncertem a do 10ti minut po navratu k autu jsem na ceste domu.

0 0

Hm, tak Ellie za 100% a o koncertu Imagine Dragons pred ctrnacti dny ani carka...

1 0
MD

Madonna zpiva na playback a na Ellie fakt nema. Pust si nejake akusticke verze. Jinak nechapu to neustale predelavani zahranicnich jmen do ceskeho formatu

0 0
PL

To je mi zas recenze. Pán má očividně z té slečny vyboulený poklopec a zatmění před očima. Madonna své koncerty staví na promakaných show a vyčítat jí to je mimo mísu. A ten opěvný poslední odstavec....bud ten pán recenzent byl na svém prvním koncertu nebo si to pak neumím vysvětlit. Každá popová hvězda dovede publikum do varu nějakým gestem či promluvou k divákům.

Prostě mi lze krkem to nesutálé srovnávání s jinýma zpěvačkama, každá to dělá po svém a je to tak dobře.

3 3
JS

Tak 100 % je řekl bych az brutálně nadhodnocené. Koncert skvělý, ellie je z těch pár metrů daleko krásnější než na instagramu atd, naživo je skvělá zpěvačka (na rozdíl od madonny nebo treba katy perry)..ale první část koncertu..ellie chybí větší počet hitů, ale poslední čtveřice (i need your love, burn, anything could happen a Love me like you do) to vytáhla dost nahoru..jinak typický češi, ospali, jenom čumí..a predskokanka, to pardon, tam jsem skoro usnul, všechny písničky úplně stejný, jediné, čím zaujala, byla absence podprsenky, což v poměrně chladné hale nemohl nikdo v prednich radach přehlédnout...:)

1 1
AZ

Nepřišlo mi, že jak vy říkáte, typický Češi...podle mě si to všichni užívali a pařili, ale asi jsme každý byl na jiném koncertě ;)

2 1
AZ

Včera jsem byl na této úžasné show s přítelkyní a musím říct, že opravdu vynikájicí zážitek. Neuvěřitelný hlas, pohyby, playlist super (scházela mi akorát hitovka Lights) a musím se přiznat, že když po ní někdo hodil naší vlajku a ona jí sebrala a dala si jí přes ramena, tak to hezky zahřálo.

Co dodat, je to Paní zpěvačka!

4 0
MT