Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Jsem nejhorší nácek na světě, tvrdí Lemmy v německé uniformě

Víc než dokumentem je snímek Lemmy sledem historek, vtipů a výrazů, jež by v televizi bylo třeba vypípat. O životě a postojích slavného rockera se tu však divák dozví dost a ještě se pobaví víc než u kdejaké komedie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L25a49d56i76s42l46a90v 80S55o74u83k70u25p 9167209827347

Dávám přednost umělcům, kteří nemají potřebu se něčím vychloubat, třeba kolik měli v životě žen, kolik vypili chlastu a kolik toho nafetovali.

0/−3
19.1.2016 4:05

L15u75k55á37š 43M27a53r82e64d75a 6811104327248

Mno a jini davaji prednost umelcum, kteri neco umi...

+3/0
19.1.2016 10:23

L16a54d38i39s90l11a56v 82S39o98u92k73u20p 9647189267107

Jenže tomu vychloubací imagi odpovídá i jejich hudba. Z nedávno zemřelých nebo ke smrti nakročených legend rozhodně dávám přednost Bowiemu před Lemmym nebo Ozzym. Samozřejmě kvůli žánru, jenže ten image je s tím neodmyslitelně spojený. Tohleto vychloubání samozřejmě konvenuje čeké hospodské kultuře a oni jsou pak nejen za umělce, ale i za tzv. borce.

0/−1
19.1.2016 12:59
Foto

J13i89r32k89a 34V49a80n80o32u12r92e77k 6707184808330

Vy jste to ale hrube nepochopil a film evidentne nevidel .. Lemmy se rozhodne v zivote nicim nevytahoval ... Ale aspon vime, ze nejste jeho fanousek a stoji vam to i za zapojeni do debaty k veci, o ktere vite kulovy ;-D

0/0
21.1.2016 6:08

L59a77d26i86s75l28a81v 77S31o46u55k44u69p 9167889737477

Film jsem opravdu neviděl, nebudu ztrácet čas něčím, co mě nezajímá a čím bych si jen utvrdil. Čerpám jen z toho, co se o něm říká, co sám o sobě říká a ostatně i z jeho citací v tomto článků. Je to tady černé na bílém. Ale asi neumíte číst. I kdyby to tady nebylo, stačí se podívat na jeho šaškování, na rozpustilé fotky s děvami a člověk má jasno, že tohle je kromě umělce i "frajer". Ale do diskuze se klidně zapojím, i když se mi jeho hudba nelíbí. Stačí si ale porovnat tohoto umělce, jeho chování, třeba s Bowiem a rozdíl je jasný. Ten rozdíl jsem komentoval.

0/0
21.1.2016 12:16

I74v78a20n 98J34i81r15e56š 6573672971638

Klasické spojení - výborný, talentovaný hudebník a šoumen a osobnostně sebestředný, citově primitivní psychouš. Je asi nějaký přírodní zákon, že takhle je to většinou postavené. Osobně si to odděluji, rád si poslechnu jeho hudbu, ale beru ho jenom jako nástroj, který si zvolila vyšší vesmírná moc k nějakému sdělení, ale s ním osobně bych na pivo nešel.

0/0
18.1.2016 16:18

S15t67a90n21d49a 59H85o91r38á34k 8848173546683

We are Mötorhead and we play Rock ́N ́ Roll !!

+1/0
18.1.2016 14:31

P69e33t35r 95K20r40a27u59s 7839233263

Lemmy: „Můj koníček jsou fašisti. Pokud jde o mě, jsem na ně expert. Zlí chlapci jsou vždycky zajímaví. No, Hitler nebyl zločinec. Nikdy nezabil žádného žida svýma rukama. To ho neomlouvá, ale jen říkám, že to nedělal všechno sám. Nikdy si nedělal stínítka z lidský kůže. Já k tomu člověku necítím žádnou zvláštní náklonnost. Prostě se na něj dívám jako na první rockovou hvězdu, prvního člověka, který zinscenoval tak mohutné veřejné podívané. Norimberk byla první světelná show...nebyl ničema kvůli tomu, že toho dosáhl. On věřil, že židi jsou zlo a že by je měl vyhladit. Zločinci byli ti, kdo je vraždili kvůli Hitlerovi, i když tomu nevěřili.“

(Mašurkovské podzemné, čís.19)

0/0
18.1.2016 14:08

D77a64v32i29d 55M13a81c19k50ů 8930139540651

No dobrý, kdy a kde přesně to Lemmy řekl? Jak to lze hodnověrně doložit? Nějak se mi nechce věřit, že by člověk ze země, která zažila německé bombardování, takto komentoval Hitlera a omlouval jeho pozici v dějinách tím, že (údajně) prohlásil, že...zločinci byli t, kteří vraždili. Hitler jen proto copak ne 8-o8-o8-o

+2/0
18.1.2016 14:25

J92a21n 20R46i51c84h45t75e71r 5612512263345

Ten film je parádní, spousta legrace, ale má tam místy až dojemné chvilky.

Ovšem úplně nejlepší je tam ta umělohmotná ryba, kterou má na zdi v koupelně a která zpívá Don ́t Worry, Be Happy;-D;-D

+1/0
18.1.2016 10:47

V16á34c32l40a52v 19H38o24s91c69h 8206458302551

kdyz si to clovek ale pusti, na spotify, tak se mu ve vysledku nic nelibi, primitivni 3 akordy :-)

0/−22
17.1.2016 21:25

M44a66r78e69k 12S97v30o80b17o98d77a 7496164126806

To je ovšem pouze Váš problém.

+16/0
17.1.2016 22:12

Z22d10e21n43ě68k 79V23a23v82ř82i94n53a 6813745982553

Až jednou porozumíte rock'n'rollové, rockové, metalové, punkové a další podobné muzice, pak pochopíte, že víc akordů není třeba. A co na "spotify" běžně posloucháte? Co podle vás kvalitní muzika? Lady Gaga?

+17/−1
17.1.2016 22:33

Z87d81e76n35ě26k 33V62a12v13ř35i43n88a 6483965442183

Co podle vás je kvalitní muzika?*

0/0
17.1.2016 22:34

R21o75b86e64r56t 28D25o34s37t35á34l 1771939885846

Ze by na Spotify meli Marese? :-D

+1/0
17.1.2016 22:54

V95á65c66l34a28v 43H17o52s56c60h 8206788562611

Já poslouchám progressive metal, ale i všechno možný jiný. Baví mě Star One, Warnot, Eumeria, středně starý Megadeth, německý sranda Metal J.B.O., Type O Negative, Opeth, Porcupine Tree, Treshold, Dream Theater, Vanden Plas, Andromeda, Il Mera, Pendragon, z djentu Textures, Intervals, Zesseract, Z jinýho soudku Jackie Leven, Etienne Daho, Mylene Farmer, Zazie...Na pondělí jsem si dal připomínku na poslední desku od Triptykonu... Je toho mrtě moc. Každopádně minulý týden jsem poslouchal vše od Bowieho.

0/−2
18.1.2016 1:06

J63a43n 76R63i46c14h50t96e81r 5172682663525

Většina těch věcí ovšem rovněž staví na třech až čtyřech akordech;-)

To, že se akord rozloží, totiž neznamená, že se z něj stane akordů víc. Zkuste se o hudbu zajímat víc (tím nemyslím poslouchat rádobyumělecké tzv. progressive kapely, ale hudební teorii), pak třeba ten princip pochopíte.

Přiznávám, že většinu vámi jmenovaných kapel neznám, zřejmě jde o "světově proslulé, zejména na Jihlavsku", jak se tak říká (ovšem nic proti tomu). Samozřejmě nelze mít něco proti Dream Theatre, ale vidět naživo Opeth byl jeden z nejúděsnějších hudebních zážitků, tolik trapného klišé pohromadě jsem snad ještě neviděl.

+2/0
18.1.2016 12:08

J97a90n 98S83o17u23k50u46p 1334804726265

Mně se líbí, že doporučujete neposlouchat rádobyumělecké progressive kapely (mimochodem Lemmy hrál v Hawkwind, kteří by do takové škatulky přesně zapadli, že?), opíráte se do kapel na jihlavsku světově proslulých (třeba Triptykon, kdy Fischerovo ́UH! ́ patří mezi atributy metalu circa jako Lemmy) a pak napíšete, že nelze mít něco proti Dream Theatre, což je snad největší progová onanie všech dob.

0/0
18.1.2016 13:12

V45á48c67l71a72v 90H56o24s57c84h 8446988822581

a ktere jsou ty neradobyumelecke progresivni kapely, at si rozsirim obzory. Opeth jsem nazivo videl taky, snad minuly rok v Meat factory byli. Videl jsem i Dream Theater. Obecne me koncerty moc nebavi. Co mate proti jihlavsku, jsem tam z Prahy ted docela casto, hlavne v tom malym mestecku severnejc. Ja si hudbu uzivam, kdyz se mi libi, neresim, kolik je tam narocnych prstokladu a onanosol, jak tluste kabely jdou k reprakum a kolik je v nich medi atd... Takoveho kamose mam a za 20 let neposkladal svou vez :-).

0/0
18.1.2016 14:34

Z65d60e89n19ě60k 56V76a13v65ř16i24n40a 6613145462703

Věřím tomu, že každý, koho jste tady uvedl, poslouchal, znal a uznával Motorhead. :)

+1/0
18.1.2016 19:21

V10á26c66l77a71v 29H97o79s35c98h 8516688582381

Tak to zase jako jó

0/0
18.1.2016 21:45

V32á17c64l83a93v 71H82o36s41c82h 8616568412391

Tak to zase jako jó

0/0
18.1.2016 21:45

J52a76n 86S83o27u41k14u86p 1464624206835

Nevím, o co Vám konkrétně jde, hudba Motorhead opravdu nikdy nebyla žádná extra poslechová záležitost. Dokonce ani živě to není nijaký výjimečný posluchačský zážitek, nejsilnější stránky měla kapela jednuduše v hlasitosti, agresivitě a energii, doplněno o mocnou auru Lemmyho. A pozerské ́co je podle vás kvalitní muzika? Lady Gaga? ́ si strčte za klobouk.

+2/−2
18.1.2016 5:57

Z61d15e17n53ě36k 10V76a89v39ř95i80n85a 6163545822513

Vždycky záleží na vkusu daného jedince. Vám se očividně Motorhead nelíbí. Motorhead poslouchám od malička a patří mezi mé nejoblíbenější kapely vůbec. Právě díky zvuku, který je tak surový, hutný a energický. Melodie a rytmus, které doprovází Lemmyho legendární vychlastaný a prokouřený hlas, patří mezi to nejlepší, co v rockové muzice vůbec najdete. Motorhead vždy platili za jisté gró rocku a metalu, nemyslím si tedy, že je třeba nějakým způsobem toto vyvracet, neboť to platí celosvětově a je to prověřeno čtyřiceti lety existence kapely. :)

Já je naživo slyšel a byl to jeden z nejlepších koncertů, který jsem kdy zažil. Že se nejedná o muziku, která by byla extra poslechová? Nezlobte se na mě, ale slyšel jste je opravdu někdy? Dokážete vnímat melodii a rytmus?

+1/0
18.1.2016 19:18

J39a45n 46S32o92u69k97u91p 1714534876155

Ano, je to o vkusu, akorát nevím, kde berete tu jistotu, že se mi nelíbí. Říkám, že to není nijaká poslechová záležitost (tím přece neříkám, že ji nikdo nevydrží poslouchat), ale co si budem, většina lidí co Motorhead zná a jde na ně i na festu, si je doma běžně nepouští (nebo respektive já neznám v podstatě ani jednoho takového člověka a to věřte, že lidí, co je mají rádi znám opravdu hodně). O tom, že nemalé procento jejich nadšených fans a lidí, kteří slzeli při Lemmyho smrti, zná v konečném důsledku jen pár největších vypalovaček. Chcete to snad popřít?

Nikde nezpochybňuji to, co Motorhead a Lemmy v rockové muzice znamenal, k tomu se přece vůbec nevyjadřuji, to jste si vsugeroval, že je nemám rád a chci je hanit.

Ten poslední odstavec je dost marný. Ano, viděl sem je hned několikrát, slyšel sem je mnohokrát, otázka na vnímání melodie a rytmu souvisí konkrétně s čím? Že proto, že mám jiný názor na nějakou kapelu, tak nevnímám melodii a rytmus? Nepřijde Vám to trochu omezené?

0/0
19.1.2016 9:15

D44a44v70i12d 73M19a20c76k29ů 8870559600791

Hmm Václave, jestliže se někdo přizná, že si Motörhead pustí na spotify a že se mu to "ve výsledku nelíbí", je jasné, že se jedná o trotla, který nejenže žádné LP/CD od té kapely nemá, neměl a nikdy ani neviděl, ale že ani nezná ten pocit pouštět originální nosič od daného hudebníka na tomu určeném přehrávači, tj. na CD playeru příp. gramofonu. Nejmenuji kazeťák, ale to byste už nejspíš nepochopil vůbec...vy jeden primitivní akorde ;-D;-DRv

+2/0
18.1.2016 12:07
Foto

T50o98m55á94š 10D76v72o57ř62á57k 7105266867891

Jo. Lemmy. Furt mi to v uších zní:

"If you like to gamble, I tell you I'm your man..."

+8/0
17.1.2016 21:03

J90i16ř24í 81T82i22n70t54ě93r35a 6780229953430

Vážený autore Hnátku,

kdo vám nakukal, že ten maník s kytarou je, či byl, v německé uniformě! Je-li na fotografiích něco německého, tak akorát na krku zavěšená replika vyznamenání a parádní rakouské licousy. ;-(

0/−4
17.1.2016 18:37

J84a52n 51S70o51u95k70u75p 1254564816865

Těžko říct, Lemmy hrál na basu.

+2/0
17.1.2016 18:41

J85i29ř29í 70T14i15n72t48ě18r94a 6140309263870

Vážený pane Soukupe,

děkuji za upozornění na moje kytarové pochybení. Což však nic nemění na podstatě mého zjištění.;-)

+1/0
17.1.2016 19:11

J80a38n 51S40o16u20k41u44p 1474304636285

No, pak ještě bych chtěl dodat, že titulky nepíše autor.

0/0
18.1.2016 5:45

J20i16ř96í 24T72i17n65t92ě35r76a 6240449273450

Pane Soukupe,

pokud je mi známo, tak autor je odpovědný za obsah sdělení a distributor za způsob předložení. :-/

0/0
18.1.2016 11:38

J26a45n 43S56o65u31k79u82p 1944854146515

Autor nepíše titulky a Lemmy nehrál na kytaru, hotovo.

0/0
19.1.2016 9:16

J58i54ř51í 80T97i16n85t94ě66r51a 6930329953640

8-o

0/0
19.1.2016 10:41
Foto

M90i63c41h48a37l 20P20u19č 3318362164478

Jen pro upřesnění... Lemmy hrál na basovou kytaru, takže máte pravdu oba... ;-)

+2/0
18.1.2016 12:39

J82i94ř25í 37T41i50n59t93ě49r33a 6680669553300

:-)

0/0
18.1.2016 16:51

M41i84c11h69a57l 84W78e18i96n78e80r 8290445117

Fotografie č. 7, modifikovaná uniforma SS v hodnosti kapitána :-)

+2/0
17.1.2016 19:11

J10i54ř60í 36T93i72n18t52ě17r95a 6460139253250

Vážený pane Weinere,

kapitán od Waffen-SS tak to těžko - ty byly přefurerované. ;-)

0/0
17.1.2016 19:22

B85r46u40n48o 95C44h94o65j31k65a 8455720916448

Autor asi měl na mysli Lemmyho projížd'ku v tom tanku, tam na sobě něm. uniformu měl.

+2/0
17.1.2016 19:51

M35a30r40t51i81n 42K62y49p31r 2762675904244

Neměl. Měl na sobě džíny a křivák připomínající bundu tankistů Wehrmachtu, uznávám že hodně připomínající, ale skutečná tankánská bunda Wehrmachtu vypadala trochu jinak.

Lemmy u Hetzeru:

http://87kmh.com/wp-content/uploads/2014/06/Bildschirmfoto-2014-06-12-um-13.13.55.png

Tankánská bunda Wehrmachtu:

http://www.wehrmachtheeer.wz.cz/Wehrmacht/mp3/Uniformy/un28.jpg

A nejel v tanku, ale ve stíhači tanků. Lemmy by vám rozdíl určitě fundovaně vysvětlil.:-)

+7/0
17.1.2016 21:12

J55a11n 73R14i78c58h13t70e53r 5882182933865

On to ve filmu Lemmy taky vysvětluje:-)

0/0
18.1.2016 10:42

M52i43c32h94a89l 31W79e72i26n85e65r 8930305827

Opravdu to spíš vypadá na nějakou modifikovanou tankovou bundu, zmátl mne levý límec (prázdný, bez smrtihlava) té bundy.

+1/0
17.1.2016 22:18

M61a45r24t63i80n 14D30y49b63a57l60a 1651237885723

skoukněte nejdřív ten film, abyste věděl o čem je řeč;-)

0/0
17.1.2016 19:57

J81i41ř31í 57T94i88n29t27ě36r85a 6460219503380

Vážený pane Dybalo,

pravděpodobně mi oponujete poukazem na čas 0:29 kde je Lemmy v křiváku na zip s výložkami a nášivkami, ale to je tak vše co by se při velké míře dobré vůle dalo považovat za cosi německé. Lituji, ale pořád platí to co jsem napsal v 18:37. :-)

0/0
17.1.2016 22:17

F74r43a34n17t90i98š44e54k 43V46ě35r92n42ý 2289877779440

Cenzor mi zablokoval příspěvek s citací pozdravu Lemmyho Metallice, to je neuvěřitelný.Rv

+4/−1
17.1.2016 17:49

D30a50v93i69d 73M71a32c81k18ů 8160509560911

Třeba i cenzor ví, že t co na plátně vypadá legračně, i když vulgárně, sem nepatří...Rv

+3/0
17.1.2016 18:03

I95v85a92n 40Č34u90k26a 3682524601902

mě se ten dokument líbil, na rozdíl od životů boba dylana

0/0
17.1.2016 17:20

V48á48c78l96a17v 92R75ů94ž26e15k 3726387256788

Já skoro věřil, že Lemmy nikdy neumře...;-(

+24/0
17.1.2016 16:15

A39l40e13š 58C11h70u51d91ý 1183276106448

Pro mě nikdy neumřel. Stejně jako Cliff Burton...

+8/0
17.1.2016 17:13

K89a13r31e34l 91N35e73č25a40s 5543399860330

Lemmy jako zajímavá subkultura procházel dějinami rocku.Jako deskyse to moc poslouchat nedá,živák za určitých okolností uhrane.Připomíná mi takovou primitivnější formu básníka Bukowského.R^

+2/−11
17.1.2016 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.