Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavíky vyhráli Gott, Bílá a Kabát, dvakrát bodoval kontroverzní Ortel

Anketní ceny Český slavík mají tradičně Karel Gott, Lucie Bílá a Kabát. Až do poslední chvíle čekala pražská Státní opera, zda Gott, jenž se léčí z nádorového onemocnění mízních uzlin, na závěr ceremoniálu 50. ročníku přijde. Přišel a slavil už čtyřicáté vítězství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a33r16t90i64n 17B64r62e77j19c83h86a 3534780392321

Je naprosto zbytečné se tu dohadovat o blbostech. Fakta mluví jasně. Conflict 88 byla náckovská kapela, Hymna DS vypovídá o politickém směřování více než cokoliv jiného a hudebně je na tom i Landův Orlík výrazně lépe. Na druhou stranu je tady nějaká soutěž a do ní hlasují lidé a tak díky demokracii se Ortel umístil tak vysoko a to je naprosto v POŘÁDKU! Holt už to tak je a pokud bude Ortel v rádiích, no tak komu to vadí, ať si pustí MP3, CD nebo přeladí.

+7/−1
30.11.2015 11:31

J27a66k29u67b 55S64e34m25e66r37á20d 2877116761421

to je pravda....taky to ale ukaze fakt, ze v Slavikovi hlasuji hlavne fankluby tradicnich vitezu a ono jich nebude zas tolik, kdyz se tam da hlasovanim protlacit budto recesisti, nebo Ortel kvuli aktualni  imigr. situaci

+1/−2
30.11.2015 13:09

M13i10l37a68n 70S88l82á81d48e81k 3196593500455

Taky si může pustit  Internacionálu ;-D;-D

0/0
1.12.2015 22:54

J65a35n 78K89o28n24v81a82l93i32n97k90a 5340361951765

Odhlédneme-li od kvality hudby, která je u kapely Ortel diskutabilní, zůstává tady obsah sdělení, který je v jejích textech. Konečně někdo vystupuje se slovy, která rezonují celým národem (vyjma etnocentrické islamofilní elity). Anketa Slavík jim pomohla víc než všechno sdílení na Facebooku. Kdo je dodnes neznal, našel si je na YouTube. A je to dobře. Národ by měl otevřít oči a přestat být lhostejný.

+12/−3
30.11.2015 8:10

M61a10r75e80k 86Z25a19h67r42a44d84i79l 6854459155821

Krajní pravice má takovýchto textů plno. A ta je tu s námi na hud. scéně už velmi dlouho, takže nic objevného ani v tomto směru... To, že to někdo vytáhl v době, kdy je to populární, to je věc druhá...

+4/−2
30.11.2015 8:46

J54a52n 15K57o58n73v63a38l49i25n20k56a 5830391121965

Slovo populární bych nahradil slovem aktuální. A texty Ortelu nejsou krajně pravicové. Jsou, řekněme, poněkud dále od dogmatického mainstreamu, ale ke krajní pravici to je ještě daleko. Hudebně to je bída, ale obsah je v současné době velmi potřebný.

+4/−1
30.11.2015 8:55

M58a26r25e21k 82Z64a21h66r50a52d58i59l 6694829725941

...Váš názor.

+1/0
30.11.2015 9:01

J45a85n 39K37o79n87v56a19l24i22n31k68a 5970641731875

Ne jen můj. A ještě dodám, že krajně pravicové kapely hrají opravdu "jiné kafe". Nesouhlasíte-li, dejte si tu práci a něco si poslechněte. Hlavně ale opatrně, aby Vás u toho nikdo nenačapal, to by pak byla mela!

+3/−1
30.11.2015 9:47

P28e29t83r 29S56v85o74b88o40d47a 9177158250142

Za nikoho jiného než sám za sebe nemluvíte! Beztak na počtu nezáleží. Pravda se nedá ověřit hlasováním.

+2/0
30.11.2015 11:23

J68a66n 51K25o21n96v98a74l27i69n69k15a 5950691431515

A jak se dá tedy pravda ověřit? A Vy ji máte? Zajímá mne odpověď na tu druhou otázku, na tu první si dokážu odpovědět sám. Pravda se dá ověřit pouze historicky. Čas ukáže, jak daleko nebo blízko pravdě jsme byli, když jsme se chovali tak xenofobně, rasisticky, neonacisticky atp.

+2/−1
30.11.2015 12:27

P68e85t77r 70S41v50o97b53o47d58a 9217508950412

Je dost smutné, že na to musím vůbec odpovídat. Pravda se dá zjistit, nebo se k ní dá alespoň přiblížit, oddělováním faktů od domněnek, kritickým přezkoumáním těch faktů, zkrátka zapojením rozumu. Jste člověk, máte rozumové kapacity, tak je koukejte používat a nepapouškujte, co říkají ostatní!

+2/0
30.11.2015 13:05

J80a50n 92K20o53n64v26a82l52i76n87k53a 5110231581505

Pokud jste smutný z nutnosti odpovídat, tak Vás ubezpečuji, že až tak nutné to není. Přesně, oddělovat fakta a domněnky. To je to, o co se již delší dobu snažím. Naštěstí jsem jazykově vybaven, takže se nemusím omezovat jen na české sdělovací prostředky. Vytvářím si kompilát skutečností, které následně zasazuji do rámce aktuálního dění. K tomu připočítávám ještě vlastní zkušenost (nepohybuji se pouze po ČR). V součtu mi to všechno jen naznačuje, že nějaký ten útlum multikulturního experimentování a jistý příklon k národní jednotě a jednolitosti, je na místě. Jiní to říkají třeba také, to je možné.

0/−1
30.11.2015 13:16

P88e14t54r 87S78v30o37b54o71d28a 9677978760612

To je ovšem chyba se omezovat jen na mediální prostředky. Zaprvé mediím dominuje senzacionalismus a za druhé jsou velmi fragmentované podle toho, jak jsou zaujatá. V kombinaci s vyhledávacími a reklamními algoritmy vyhledávačů je to pro ne úplně rozumově zdatného jedince čirý koktejl konfirmačního zkreslení. Okruhy lidí s dramaticky odlišnými názory se na internetu v podstatě nepotkávají a na veřejnosti se o kontroverzních tématech moc nemluví, a tak vzniká iluze, že neexistují.

Schválně si někdy zkuste ověřit fakta ve zdrojích, kterým věříte a nejen těm, kterým nevěříte.

+1/0
30.11.2015 13:37

K84l58a77r84a 88Z29i22z84k26o78v35a 4859427118818

I muj nazor...

+1/0
30.11.2015 12:37

F87i48l84i93p 95M68e17j94s17t62ř59í23k 2482488354956

Ale o to tady vůbec nejde... to jestli texty s někým rezonují etc. je jedna věc, může mi to připadat k smíchu a určitě to lecos vypovídá o cílové skupině Slavíka... každopádně ale Ortel vyhrál a tím pádem si cenu zaslouží.

Důvod, proč se to natolik řešilo a který tady většina lidí nezná (proto celá tahle směšná diskuze o cenzuře a demokracii níže), je prostý... loni vyhrál ve své kategorii na plné čáře a s obrovským náskokem recesista Řezník... taky ho nemám rád, tak mi přijde přez čáru, ale jeho texty 1) nejsou myšleny vážně, 2) ho nesleduje policie... a přesto mu Matonka odmítla dát cenu a vyřadila ho na poslední chvíli ze soutěže. Z velké části to bylo asi i proto, že by Řezník při přebírání cenu zvládl udělat z Matonky velkou frašku i s vypnutým mikrofonem... každopádně by se měli pořadatelé držet stejného metru a "výmluv" pro všechny.

+2/−1
30.11.2015 9:58

J27a15n 90K90o38n74v26a33l39i38n14k86a 5750621911875

Je rozdíl v poslání recesisty a skupiny s jasným politickým názorem. Vyřazení Ortelu by vedlo k nepříjemnostem. Tady nejde o hudbu, ale o názor. Tohle není recese, ale revolta proti systému a směřování naší politiky. Je to něco podobného, jako by za minulého režimu vyhrála kapela s náboženskou nebo protisocialistickou rétorikou. To, že loni vyřadili šaška, co se chtěl zviditelnit, je něco jiného, než když tam letos nechali někoho, kdo nabízí sdělení a obsah. Je to jeden z chabých pokusů české veřejnosti o vyjádření názoru na dění. Řveme u piva, u televize, burcujeme se na internetu a posíláme hlasy do anket. Na víc se nezmůžeme.

0/−1
30.11.2015 10:07

F35i71l83i78p 82M14e79j91s76t63ř69í31k 2392158724466

Tak ať je Řezník jaký chce, tak je populární a soutěž vyhrál. Ortel ukázal svoje "jasné politické přesvědčení" už u předchozího Konflikt 88 a později zakázané, neonacistické, Dělnické Strany. Stejně jako Řezníkova dekadentní a vulgární tvorba nepatří do Slavíka kvůli "mravní výchově mládeže" tak tam nepatří ani xenofobní a zavádějící texty Ortela. Je jedno jestli tam dáte provokatéry bez kapky studu a nebo stydícího se nácka, tak jako tak tam mají oba stejné právo buďto vyhrát, nebo být vyřazení. Pokud to vyhrál Ortel, dluží Matonka Řezníkovi 100k, to že bych osobně nenechal děti poslouchat ani jednoho z nich je věc jiná... ale pravidla mají být stejná pro všechny.

+2/−2
30.11.2015 10:31

J89a82n 17K79o50n19v52a22l31i60n63k66a 5640291281545

Xenofobní, zavádějící, neonacistické, nácek.... více psát nemusíte. Toto pro určení Vašeho názorového spektra stačí.

+5/−3
30.11.2015 11:05

F69i70l86i76p 64M55e23j23s34t97ř24í74k 2152938934336

Pokud nesouhlasíte, doporučuji si od Tomáše poslechnout jeho výborný song "Čistej Svět", "Valkýra" a další "vlastenecké" a "názorově jasné" oecky :). Ano, je to nácek jak se patří. Ta jeho hymna pro Národní Odpor byla taky super.

+1/−1
30.11.2015 11:17

J65a66n 96K92o55n22v46a26l28i70n57k31a 5490221371575

Co je to oecka?

0/−3
30.11.2015 12:20

F44i25l60i67p 27M94e81j44s68t92ř55í52k 2942778174376

Když člověk ví že mu došly argumenty... vytáhne překliky :). Děkuji za souhlas pane Konvalinka :).

+1/−1
30.11.2015 18:40

J66a40n 11K96o32n35v98a57l34i70n58k92a 5970901731215

Koukám, že společně s kolegou Zahradilem hájíte ideály humanismu, pravdy, lásky a všeobjímajícího altruismu. Jedno velké sluníčko zářící. Pokud jde o zmíněné písně, jedná se patrně o chybu porozumění v okamžiku, kdy v nich spatřujete nacistický podtext. Zajisté jste obeznámen s rozdílem ve slovech nacionalismus a nacismus. Pokud člověk chce, najde si podobný podtext prakticky v čemkoliv. Taková píseň Bílé Vánoce by mohla být skoro hymnou nějakých rasistů, že. Zkrátka, Filipe, není Vám po chuti, že existují kapely a všeobecně tendence ve společnosti, které působí silou v opačném vektoru vůči Vám. S tím se holt budete muset smířit. 

A ještě si neodpustím jednu věc. Vaše argumentace typu - HA! nemáš už co říct, zvítězil jsem! S takovou jsem se již setkal v jedné pikantní hádce na Facebooku, kdy jsem se přel s jednou paní doktorkou o tom, že islám je zrůdná a krutá ideologie. Dštila na mne síru a rozporovala vše, co jsem uváděl. Dokonce i citace z koránu pojící se k tématu obracela zcela opačným směrem. Chudinka. Načež jsem to vzdal a v zájmu zachování duševního zdraví jejího i mého jsem diskusi opustil. Následovaly stejné argumenty, jako byly ty Vaše, Filipe. Cituji: "Už nemáš co říct? Vyhrála jsem."  Byla a je směšná. Vtipné je, že lidé jí i Vám podobní takto rádi argumentují. Schováváte se za to, že "vidíte dál" a ti ostatní jen blbě papouškují slova oportunistů. Vězte, že i mezi námi - tím hloupým a zmanipulovaným stádem, jak s oblibou tvrdíte - se najdou lidé na vysoké úrovni intelektuální a sociokulturní, kteří ví co říkají a mají to podložené.

+2/−1
1.12.2015 6:48

M70i65c39h89a42l 35F15r69a84n62z 7333613651932

R^

0/0
2.12.2015 11:20

J30i49ř62í 29Š64e19j21n39o35h19a 4262123434563

Opravdu si redakce  neuvědomuje, že  právě její aktivismus Ortelu pomohl !?

Mnozí by byli nejraději, kdyby se anketa  obešla  bez svobodného hlasování.

To jsme  to dopracovali :-(.

+5/0
30.11.2015 7:19

M46a87r45e77k 29Z43a81h38r47a27d93i40l 6344409225681

Nevšiml jsem si, že by někdo chtěl něco zakazovat. Kritici jen poukazují na vkus a povrchnost hlasujících, nic víc...

+1/0
30.11.2015 8:50

F11i46l90i39p 49M18e40j77s35t63ř10í40k 2402308724396

A hlavně na to, že se zakazovalo loni.

0/0
30.11.2015 10:32

P90e58t33r 96S26v55o42b32o22d90a 9117458350332

Jaké svobodné hlasování? Nějak jsem si nevšiml, že by populární pěvecké soutěže byly nějakým neodlučitelným právem.

0/0
30.11.2015 11:14

M84i79c27h65a17e78l21a 13L16h38o57t66s51k64á 2439506978277

A kde je Eva a Vašek? Nepozvat je na takovou pěknou národní tancovačku!!!!!8-o ;-D;-D;-D

+2/0
30.11.2015 2:46

P53ř63e49m74y17s25l 52H55r14o68m27a58d16a 2944526128781

Tak poslocháme Ortel a volíme Kalouska ;-)

Já bych se toho nebál. To naše náckovství končí převrženou popelnictví cestou domů z hospody. To jsou pořád ještě daleko nebezpečnější bolševici, kteří by nejraději otevřeli Putinovi vrata dokořán :-/

+4/−4
29.11.2015 23:29

J29i23t74k23a 93Š28t86e52f94l49o59v14á 4760889708929

Ortel poslouchám ráda a dlouho, ale Kalouska nevolím a nikdy volit nebudu - a co teď s tím;-D

0/−2
30.11.2015 10:28

D83a90n70i83e19l 72S12c23h61n74i51t85z57e31r 5611234491856

Škwor - Celebrity - YouTube

plně  to vysthly

+1/0
29.11.2015 22:27

L23a37d33i13s59l45a61v 32S22o75u91k51u36p 9797569647327

Za tu odvážnou poznámku o „Kávu si osladím“ má u mě Spáčilová plus. Hysteričtí mistrožrouti to samozřejmě pochopili jako útok na samotnou podstatu Velkého Mistroboha a zuří :-P

+1/0
29.11.2015 22:03

L13a80d27i68s55l20a60v 61S28o76u11k93u72p 9867459647897

To patřilo do paralelní diskuze.

0/0
29.11.2015 22:04

D74a42r68i79n41a 35K32o86t60o35u30s19o48v71a 1388916989586

Ladislave jsem stará generace ále pána boha jsem nemusela ani jako mladá a že si o toho 40 slavíka řekl mě připadá ubohé!!!No můj syn procházel také touhle těžkou nemocí a my řešily úplně jiné věci!!!!!Nepřeju mu nic zlého ale neumí se zřejmě stáhnout do pozadí a v klidu se léčit!!

+3/0
30.11.2015 17:54

J41a31r27o66s26l71a51v 41Ž67d59y37c48h 9884554862457

Sluníčkáři,berte to jako referendum a prognozu příštích voleb

+9/−4
29.11.2015 21:04

P14e24t94r 51S71m55e93j81k94a83l 3408515798145

Sluníčkářům asi nejvíc vadí, že to prokoučovali a připustili Ortel do soutěže.Možná jen špatně odhadli počet "nácků", kterých by mělo být, dle jejich přesvědčení, nanejvýš pár stovek , kteří ve své neskonalé hlouposti ani nedovedou poslat SMS, možná je zaskočil pořadatel soutěže, který odmítl Ortel vyřadit (což ovšem bylo od něj rozumné, protože v opačném případě by spadli až na dno), možná jen prostě ztrácejí vliv, a to je asi rozběsnilo nejvíc.

+11/−3
29.11.2015 19:09

J71a12r73o37s13l42a72v 17D25r96o37z98d 6663719580217

Nevím, kdo jsou ve Vaší hlavě sluníčkáři a nácci, ale Ortel jsem měl to utrpení slyšet a jako milovník hudby pevně doufám, že to na mne nikdy nevyskočí z nějakého rádia.

Kdokoli, kdo má ještě alespoň nějaké elementární zbytky hudebního vkusu, to nemůže vydržet poslouchat déle, než třicet vteřin. A nijak to prosím nesouvisí s mými politickými názory.

+7/−7
29.11.2015 19:29

P46e73t32r 12S66m24e95j56k85a85l 3368445718415

To je Vaše právo mít tento názor, problém začne v okamžiku, kdy začnete tento názor prosazovat nedemokratickými a neslušnými metodami.A skoro bych řekl, že jste hodně na hraně. Mě se třeba Ortel líbí, ale ani ve snu by mě nenapadlo, povyšovat svůj vkus nad Váš,popř. ho znevažovat nebo se mu posmívat. A samozřejmě je debata o Ortelu hlavně politická. Kabáti vyhráli a hrají víceméně stejně a žádné protikabátové tažení se nekoná.

+7/−3
29.11.2015 19:53

J41a10r60o63s87l35a74v 60D52r53o72z95d 6973979230717

No pokud se Vám skutečně líbí Ortel, pak gratuluji, že máte alespoň tolik soudnosti, abyste svůj vkus nad nikoho nepovyšoval.

Kabáti hrají kvalitativně o galaxii lepší hudbu, než Ortel. To vůbec nejde srovnávat.

+3/−3
29.11.2015 19:56

P87e32t32r 83S46m65e28j76k46a57l 3158265518275

a) tolik soudnosti by měl mít každý, ať už se mu líbí cokoliv,                        b) srovnávat lze, samozřejmě,cokoliv.A to s tou galaxií beru jako básnickou nadsázku, protože pokud by to byla pravda, tak si neumím představit rozdíl mezi mnou a Carusem. Hvězdokupa?

+1/−2
29.11.2015 20:30
Foto

P15ř37e45m82y65s37l 48Č13e83j33p 8468857318786

Kabát hraje vesnickej metal. Takže po stránce hudebního vkusu je Kabát / Ortel píchni řízni ... ale pamatuji začátky kabátu mimo šílenou pop kulturu a "má ji motorovou" no, pěkný léta :o)

+4/0
30.11.2015 6:44

M39a69r26t97i43n 24B97r14e22j86c93h74a 3804820262391

Naprostý souhlasR^

+1/0
30.11.2015 11:20

K30a57r19e35l 48M44á60c24a 7422846336838

a odkdy jde v píkovině Zlatý slavík o hudbu???

+2/0
30.11.2015 8:01

P48a98t47r60i44k 49G47r76ü40n16e82r 9365299101257

miluju frajery, kteří mají patent na jediný správný vkus:)

+4/0
30.11.2015 0:13

L57u87b89o55m64í86r 53K12a87m76e95n39s93k19ý 3110658573896

Je to samozřejmě chyba politiků, že nenaslouchají lidem a nenabízí řešení a jistoty v dnešní nejisté době. Výsledkem je, že se za české vlastence vydávají milovníci starých pořádků a odmítači všeho západního... ruské vlivové agentury na rozdíl od našich politiků naslouchají a patřičně manipulují. Neexistuje absurdnější představa než proruský český vlastenec. České království bylo tisíc let součástí západní civilizace, pouhých padesát let ruského vlivu znamenalo absolutní devastaci země. Ano dnešní Evropa je slabá, neživotaschopná, potřebuje se probudit a změnit, ale Rusko pro nás není alternativa, je to tisíckrát horší zlo než cokoliv co nás může v nejbližších sto letech potkat. Kapela Ortel to je jako čtení slabikáře z Kremlu, ta nenávist ke všemu západnímu z toho úplně zurčí, že na to dnes někdo slyší je opravdu moc smutné.

+6/−3
29.11.2015 19:58

P23e65t22r 49S43m39e41j45k48a98l 3238745818165

To s tím Ruskem máte pravdu, ale v islamizaci Evropy také zrovna růžovou budoucnost nevidím(spíše přesně naopak). Smutné je, že jsme si ze Západu vybrali to nejhorší (multikulti) a ne to nejlepší (svobodu,pořádek a pracovitost). U Ortelu jsem nezaregistroval nějaké proruské postoje, pokud tedy odpor k západu propagované a hlavně realizované multikulti fantazie, automaticky nepovažujete za proruské.

+1/0
29.11.2015 20:23

L47u28b12o36m51í39r 68K95a93m96e58n82s48k19ý 3530668393506

píseň Usrajina, to je klasická čirá kremelská propaganda

+3/−3
29.11.2015 20:33

J34i45ř15í 44Š12e18j53n59o24h29a 4472543874233

Jsetliže  budou v Bruselu hlásat , že  1+1 jsou 3 a v Moskvě, že 1+1 jsou 2, tak Češi musí přikyvovat Bruselu, aby  neupadli do Ruského područí ?

To nemyslíte vážně. Jste horší než komunisti v době největšího rozletu.

Podívjete se třeba na absurdní přístup Bruselu k řešení imigrační krize !!;-€

Kde jinde na světě najdete takové neschopy ?

+4/−1
30.11.2015 7:27

J94a89n 90M74a16j74e23r 9283319268701

V Rusku se nediskutuje, není přece o čem. Tam se maká jak chce Putin...:-/

+1/0
30.11.2015 12:27

L25u89b59o90m31í90r 81K68a72m49e45n10s13k26ý 3920818903246

jedna věc je kritizovat a nabízet řešení, druhá věc je nenávidět a lézt do zadnice  rusům

+2/−1
30.11.2015 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.