- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tvorba pana Maskera jiz delsi dobu vykazuje stagnaci a to predevsim ve vytvarnem rukopisu, ktery je striktni a autor se ho patrne nikdy nevzda v domeni, ze to dela umelce umelcem. Jeho tvorba se nezmenila jiz od pocatku studia na AVU v atelieru Vladimira Skrepla, kde ani pod jeho vedenim streetartista Masker neuhnul ze sveho dogma tvorby. Po shlednuti aktualni vystavy lze jen konstatovat, ze barevnost se zlehka prozarila a ustoupila do pozadi nicim neopodstatnena radoby deprese, cisici z jeho veci doposud. Tato POP artova barevnost ma logicky za nasledek vetsi POPularitu del (coz plati obecne) a tedy tvrzeni pani Olgy Trckove o fronte na dila tohoto autora mi prijde k smichu, protoze jen clovek neznaly historie umeni muze glorifikovat umelcovu tvorbu dle konzumniho meritka jakym je aktualni poptavka/prodej. Krasne to o cem zde pisi lze videt na aktualni vystave Pasty onera v sini Manes, kde POP artove orientovany streetartovy umelec, prodava sve sitotiskove plakaty jako merchandise, ktery se tvari diky signature autora jako umelecke dilo a vernisaz co do poctu a charakteru navstevniku spise nez opening vystavy pripominala otevreni noveho nakupniho centra.