- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těžko se v tomto případě rozčilovat nad dotacemi... Národni je dotovano miliardami a i drtivá většina ostatních divadel je na nich závislá. To samé mají sportovní kluby a další organizace. Je to systém, asi nezbytný pro udržení kultury a sportu. Nejsme v USA, kde je dostatek lidí a sponzorů díky ekonomické situaci i počtu obyvatel. Ale mělo by se víc a lépe hodnotit, jak dotace dělit. Což je velmi složitá a velmi nevděčná práce.
Pan suchý je docela jistě pozitivní a aktivní člověk, před kterým je nutno smeknout. Ale ta situace, kdy divadla žijí z dotací, ta mi přijde zvrácená. No tak holt bude muset zdražit lístky tak aby nebyl ve ztrátě. A stejně jako on i ostatní divadla.
Já pana Suchého obdivuji za to, co udělal a jak se snaží udržet Semafor, klobouk
dolů, ale dotace, to nejsou ta správná cesta k záchraně, tam je potřeba čerstvý vítr. S nostalogickou vzpomínkou si poslechneme jeho známé melodie a styl jeho práce, ale mladí lidé chtějí tvrdě a úderně slyšet o současnosti bez servítek.
Celkem mne prekvapila ta castka potreban na provoz. Odhadl bych to tak na 0,5 milionu mesicne vcetne platu zamestnancu i externistu. Kazdopadne pokud maji obsazeno a stale nevydelavaji, delaji neco spatne. Priklad hry, kterou maji neustale temer 100% vyprodanou a stejne na ni prodelavaji mluvi za vse
Jenže to je hra, ve které hrají snad všichni herci. Na HPP je tam pouze Suchý.
Je sranda, jak lidé naskakují na emocionální vydírání. To se týče Klokánků, divadel, ... . Já neříkám, že jsou dobře nastavená pravidla. Nastavuje je státní správa. Ale když jsem trvale v mínusu, asi dělám něco špatně. Mám vyprodané představení, ale mám jen 180 míst v hledišti? Možná bude chyba tady. Stačí se jen zamyslet a ne jen neustále žebrat u státu o peníze.
Ne nadarmo se říká něco o rybaření a darování ryby.
Obsazenost je necelých 80 %.... Takže v tom to nebude. Kdyby bylo hlediště větší, těžko by se víc zaplnilo. Prostě je to soubor, který si sice svého diváka najde, ale na uživení vlastní kamenné scén v Praze to není. A to ještě tam poměrně často ČT natáčí Všechnopárty.
může-li erár platit 400.000 úředníků, a dát soudcům měsíčně čtvrt milionu,- chystá se vrazit do černých muslímů kopec miliard, do lenošných cigánů dtto, tak by měl mít dost i na umění, kterého není nikdy dost a je měřítkem vzdělanosti občanů
Proč by si pan Suchý trochu NEZAŽEHRAL, když se může ZVIDITELNIT? Vždyť on jen při svém divadelním podnikání využívá toho, co všichni ostatní v jeho branži! Není vůbec nutné se do něj kriticky obouvat. Na to máme - politiky!
Už před převratem žil Semafor díky tvorbě M. Šimka, měl vyprodáno. Suchý vyprodával kapacitu tak ze třetiny. Po převratu ho vyhodil a myslel si, jak se lidé pohrnou. Moc dobře to Šimek popsal v jednom tv pořadu, co byl Suchý tehdy zač. Konec Semaforu je logický a měl přijít už dávno. Bez diváků to nejde.
Zajímavé bylo, že si Suchý myslel že to divadlo je jeho. Jak k tomu dospěl, fakt netuším.