Diskuze

RECENZE: Robert Plant pořád hraje starou muziku. Ale úplně nově

Britský zpěvák Robert Plant se se svou novou kapelou The Sensational Space Shifters po roce vrátil do Česka. Po památné premiéře na loňských Colours of Ostrava tentokrát hrál v uzavřeném prostoru brněnského Ronda. A svědčilo mu to.
MW

Je mi 50 let a měl jsem to štěstí jezdit na koncerty už za bolševika. Je to můj celoživotní koníček a neumím si představit, že bych toho měl někdy nechat. K této mé velké vášni vedu i moje dcery, které to naštěstí taktéž považují za smysuplnou věc. To jen tak na okraj. Na prvním koncertě v CZ R. Planta jsem byl v roce 1993. To měl za sebou silné CD Fate of Nations a Manic Nirvana. Koncert se celý nesl v duchu hard rocku a Led Zep. Přede mnou stál Václav U. Krejčí (původně jsem myslel, že klečí).Má velká zvědavost, co se s RP za 22 let stalo byla tedy opodstatněná. Oba jsme nepatrně zestárli (já určitě víc...). A teď vlastně ani nevím, co bych měl říct. Celý koncert jsem seděl, poslouchal, kroutil nevěřícně hlavou, měl jsem dokořán otevřenou hubu, běhal mi mráz po zádech, potil jsem se, zapoměl jsem si koupit pivo, zase poslouchal a zase otvíral hubu a valil oči. A po mé levici občas seděla, občas stála a stále jen tleskala moje 18-ti letá dcera, zpívala refrény a smála se. Je třeba ještě něco dodat...??!?

3 0
možnosti
PH

Já jsem byl už, je to dost dlouho, na pražském koncertu Page-Plant, ale tohle bylo jiné i když hodně písní Led Zep, ale udělaných jinak. Měli jsme lístky na stání a stáli kousek před zvukaři, hala Rondo se i po akustických úpravách nedá považovat za koncertní, to tomu trochu uškodilo, zvuk nebyl takový jaký mohl být, ale já jinak velká spokojenost a moje žena to taky přežila. K samotné hudbě: ty africké housličky výborné, banjo na mne moc elektrické a Robert pořád výborný zpěvák. Určitě zážitek! Já už na koncertech nejsem tak často, věk návštěvníků hodně pamětnický, ale viděl jsem i mladší ročníky. S recenzentem Ondrou více méně souhlasím.

0 0
možnosti
MK

Fantastický koncert. Celý život jsem toužil vidět Led Zeppelin naživo, a tohle snad bylo ještě lepší. Směs klasických zepáckých písniček s novějšími v aranžích od blues po irsko/africkou world music byla skvělá. A RP má stále hlas/ječák, jak na originálních nahrávkách. K tomu dvě písničky z nedoceněného a podle mě nejlepšího alba Physical Grafitti! Při Whole lotta love jsem se dostával to transu, stejně jako většina obecenstva. Asi nejlepší koncert, co jsem kdy viděl a to jsem pár slušných už zažil....

0 0
možnosti
MK

Na Céčku byl zvuk velmi dobrý...zvlášť na ROndo

0 0
možnosti

M13i44c52h30a88l 88Ž38á57k

24. 7. 2015 17:14

Led se zelím

0 5
možnosti
PB

listku dle meho prodano vic nebylo, avsak poradatelska sluzba byl velky pruser - protoze zadna nikde nebyla; v sektoru E byli nejvetsim problemem (jak uz tomu tak obvykle byva) samotni lide - byl to sektor na stani, ale vetsina lidi si tam bez okolku sedla, cimz zabirali 2 mista - pak se tam logicky nedalo poradne dostat; a k tomu tam meli ti poradatele byt, aby stado usmernili...jinak zvuk (na Rondo!) docela usel a Plant ma ve svem veku porad hlas vynikajici; atmosfera byla naopak bohuzel docela ospala, ale i tak stal koncert rozhodne za to!

0 0
možnosti
IV

Pořadatele vykleštit. To nebyla pořadatelská služba.

Plant za 1. Zvukař by měl dostat do zubů.

1 0
možnosti
OW

Vždy se najde někdo, kdo chce něco zpochybnit... nejjednodušší je napsat, že chlap v 66 nemá hlas jako v 25. No tomu říkám objev. Jenže já jsem na tom včerejším koncertu v Rondu byl, a musím říct, že Plant už to ani nemusí vyzpívat, protože ta hudba je o něčem jiném, než je hlasová ekvilibristika. Od rána u mě doma jedou desky od LZ i sólo Planta, což o mém pohledu na včerejší koncert říká vše :-) Já jsem tam byl a byla to prda!!!

14 0
možnosti
MV