- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"...domácí tanečky na pomezí umění a politiky" Nic výstižnějšího jsem už dlouho nečetl.
Celý festival není o filmu ale o tom aby se komedianti sešli a udělali si několikadenní mejdan s chlastačkou za státní peníze.
Český film nad milion diváků..........Leda že by něco opět natočil pan Troška. Zbytek lidí z branže nemá šanci.
Zaimalo by me, jak pokracuje ten napis na tricku "PIVO JE ..."?
Kolik lidí se ve skutečnosti podívá na ten dokument o feťačce?
Asi moc ne,pokud to nepůjde v televizi, ale mělo by...
Když se někomu podaří vyhrabat se ze dna a začít normálně žít (a doufejme, že už na furt) mělo by to vidět co nejvíc lidí, protože v blbé situaci byl v životě kdekdo a kdyby to mělo pomoci jenom jednomu z nich vidět, že zádná situace není neřešitelná, mělo by to smysl..
asi je bohata, ja na cigarety zbytecne penize nemam.
Ona nejspíš nebude mít peníze na připojení k netu a psaní zbytečných příspěvků
nějak nechápu proč je reklama před reklamou tedy traileremale budiž, zajímalo by mě taky jak se dostalo do názvu jméno jednoho z prvních slavných horolezců a má-li to souvislost, mně to tedy naskočilo jako první. Přiznám se ale, že pro mě už to téma lákavé není, už toho bylo prostě hodně, a jestli je to časosběrné či ne, to mi už nepřijde tak důležité - ale pokud by to někoho přivedlo na lepší cestu, tak to bude jistě film prospěšný...
co takhle použít trochu mozek, titulní hrdino...