- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč nyní režiséři v ND cpou do téměř všeho modernu? (nedávno Salome). Dobře si pamatuji inscenaci Godunova kolem (po) r. 1980. To byla pohádková výprava s typickými kostými i kulisami, které snad i "přikryly" drobné pěvecké nedostatky. Ale tohle je hrůza po všech stránkách. Kam spěje Zlatá kaplička? A přečte s někdo "kompetentní" tyto názory z lidu?
Dobře si pamatuji na Godunova v inscenaci ND někdy kolem (po) r. 1980, to byla pohádková výprava s typickými kostýmy a krásné provedení. Nevím, proč nyní do téměř všeho cpou režiséři modernu - co tím sledují?
Omlouvám se toto jsem odkliknul moc brzy..........
tak i když přidám 20% nad ostré pero paní Věry tak je to pořád málo aby to byl aspoň průměr a to jsem se těšil ...
A balet je úplná hrůza, před tragickým sloučením ND s Operou, se občas ještě něco našlo pěkného, v Opeře pak i občas vynikající..., teď jen oči pro pláč...,
ještě, že si občas může člověk zalítnou třeba do Londýna, což se určitě vyplatí, u nás vyhozené peníze....jak je možné, takto mrhat veřejnými financemi ???
Bohužel, v Národním divadle jde všechno z kopce.Činohra, kam dříve chodili jen ti nejlepší a nejuznávanější herci je semeništěm rodinkaření a protekce.Jen od Rajmontů je tam 5 lidí, včetně jeho 6 letého nejmladšího synáčka.
Tak už i opera, kam jsou angažováni rusáci , kteří se jinde nechytají, protože každý, kdo je opravdová špička je v cizině.
Hlavně, že dostává stovky milionů na dotacích, z kterých živí 1700 úředníků. Jen na osobním oddělení sedí 6 ženskejch, které nemají do čeho píchnout.
Dokud spolyká většinu rozpočtu administrativa a nesmyslné plýtvání penězi na výpravě, tak na lepší umělce už nezbude.