Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Pětadvacet korun na den pro děti i pro mě, sčítají Samoživy

Škoda souběhu nasazení, jenž zavání kampaní. ČT Art v pondělí uvedl Blues pro sólo matky, divadelní projekt matek samoživitelek bez práce, a na ČT2 na něj v úterý navazují Samoživy, dokument Olgy Sommerové líčí, jak žít o bramborách a s dětskou otázkou, a má tytéž hrdinky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A52l65e19n18a 24B22ř65í50z90o20v46á 1304617371818

To nejsou samoživitelky! Těm jen ex neplatí na děti. Sammoživitelka neuvede do rodného listu dítěte otce, ani jí s výživným nepomáhá nějaký strejda. Zase z nich nedělejte chudinky. Co vy\ víte? Třeba se snažily některý ho přebrat, nebo chlapa utahnout, tím že se nechají zbouchnout.... možností je.

+2/0
29.3.2015 20:20

M94i66l39e36n59a 52K66l31o30u60č85k10o45v50á 1164253871680

No, pořad jsem neviděla, tak nevím, o jakých samozivitelkach byla řeč, ale já znám "samozivitelky", které narikaji, skuhraji, aby jim nekdo daroval oblečení a když se s nimi setkáte, tak maji dlouhé barevné nehty, mobil posledni značky a cigaro v puse. Za sebou tahnou 3 děti a každé má jineho otce. Tak ty mě fakt nedojmou.

+8/0
25.3.2015 10:46

M83a87r97t76i77n 91L87u44k20e11š 3486681251325

Souhlas, systém by měl umět rozeznat skutečnou potřebu podpory. Třeba ten chlap z dokumentu je pro mě světec a rozhodně by si ve svém počínání finanční podporu zasloužil R^

+4/0
25.3.2015 10:48

I78v30o 87S81p22á51l55e72n60ý 5550723870618

Vždy se ptám, zda komplikovaně vytvořený systém podpor vede obecně ke zlepšení, nebo zhoršení situace podporovaného. V tomto případě jsou děti jednoznačně obětí státu.

Zákon matku motivuje k rozvodu, feminizovaný soud volí jednostrannou péči matky. Otec má posílat peníze, ale nemá vymahatelná práva. Jednostranná péče samoživitelky vede k přebujelé sebelásce potomka a k destrukci vztahu dítěte ke společnosti. Synům se v nepřítomnosti mužů aktivují válečné pojistky, zvýšenou agresivitou cíleně míří do vězení. Dcera běžný vztah nezná, při nejmenších problémech ho s matčinou podporou aktivně rozbije. V další generaci už nelze ani dočasně čerpat rodinnou podporu, protože celá rodina se finančně vyčerpala a rozdělila pečovatelskou válkou. Navenek se vše prezentuje jako nový pokrokový systém vedoucí k rovnosti pohlaví a spokojenému dětství.

Proč by na něco takového otec dítěte měl proboha dobrovolně přispívat?

+2/−2
25.3.2015 11:36

M84o82n54i33k79a 20R69o18l69l59o73v15á 5533352236115

8-o?

0/0
25.3.2015 11:40

M60a16r41t90i11n 21L46u73k38e33š 3106341731865

Právě proto o tom píšu - jsou ženy samoživitelky, které žádný zákon k rozvodu nemotivoval, otec peníze neposílá a o žádná práva k dítěti nestojí. Takové si pochopitelně v zoufalé situaci určitou podporu zaslouží.

Na druhou stranu jsou ženy, které rozvod zapříčinily zcela dobrovolně a v důsledku svých činů se dostaly do nouze. Takovým bych nedal ani floka.

0/0
25.3.2015 11:45
Foto

S59t18á61ň69a 18K23o32m28o36r26o69u58s27o74v24á 3935593657719

Je mi líto dětí - ty za nic nemohou. Ale - příklady z opačného konce spektra - 1) žena otěhotněla, rozešla se s otcem dítěte a na dobře situovaném pánovi si vyplakala adopci a provdala se za něho. Následně rozvedla, vzala si skutečného otce dítěte a onen citlivý pán jim na jejich vlastní dítě posílal alimenty. Takové jsem znala 2 - jen ta druhá si pak vzala třetího. 2) Paní se rozvedla a odstěhovala se s dítětem a přítelkyní (že je lesba úspěšně tajila) na druhý konec země, čímž znemožnila otci jakýkoliv styk s dítětem. Ale opět - včera - to jsem nedala, těch dětí mi fakt bylo líto.

+1/0
25.3.2015 10:08

M27a37r74t62i27n 53N25o32v80o28t36n83ý 8555164192534

Nepracovala jste, Stáňo, jako noční recepční? :)

0/0
26.3.2015 23:07
Foto

S42t23á51ň24a 75K37o31m82o41r66o37u34s86o64v75á 3625903207519

Ne, jsem stavařka - a tyhle lidi jsem osobně znala.

0/0
27.3.2015 8:08

P67a32v90l91a 20N89o48v17á 3345758609960

"Zvláště poté, co film opustí přepjatou úvodní stylizaci žen do podob bohyně Živy a od květnaté mluvy umělkyň přejde k účinnější síle civilní věcnosti"

To jste paní Spáčilová vymýšlela dlouho? A úplně sama?

+4/0
25.3.2015 9:22

I41v89a10n61a 75N16e49j48e46d19l47í78k71o46v16á 6788484143843

Paní Spáčilová vymýšlí ráda a často. Její recenze jsou pro normálního člověka nečitelné, nepochopitelné, vždy negativní. Tady v tom případě negativitu vypustila, aby se nedostala na tenký led asi. Kolikrát si říkám, že její recenze nemá cenu číst, ale občas mi to nedá a mrknu, co zas vymyslela. Její výplody beru jako obraz její duše, jinak se to snad vysvětlit nedá..... :-(

+2/−1
25.3.2015 9:55

A68n78n78a 86E69r10l56e23b89a88c72h54o29v49á 7551850654631

Jsem zásadně proti placení záloh na výživné státem. Ex mi na syna neplatí 5 let, dluží mi 150tis. Podala jsem 3 trestní oznámení. Po prvním, které se táhlo rok a půl u soudu, protože se nedostavoval, dostal podmínku. Po druhém dostal podmínku, přestože byl v podmínce (což mi hlava nebere). Teď, po třetím trestním oznámení, to podle madam policistky "snad už budou i veřejně prospěšné práce". Do práce chodí, exekuci tam nikdy nenahlásí, když po několika měsících exekuce na plat dorazí, dá výpověď. 

S tímhle ať stát něco dělá. Mám jedno dítě, postarám se o něj finančně sama, nic od státu nechci. Ale dokud nebude za neplacení výživného odpovídající postih, nikdo ho samozřejmě platit nebude.

+21/0
25.3.2015 8:11

M72a83r52t11i71n 43L43u56k40e93š 3776981481555

Zcela výstižně řečeno, škoda že si vás nevybrala autorka dokumentu jako další účastnici.

Jenže to by jí nehrálo do karet, protože ten dokument byl vyroben zcela účelově na poptávku. Stát se má primárně zaměřit na zefektivnění výběru výživného, ať mi nikdo netvrdí že žádné páky nejsou. A nemyslím tím nablblé odebírání řidičáků.

A pochopitelně by měl stát obecně radikálně změnit prorodinnou politiku, protože dneska je systém nastaven tak, že se nikdo nemůže divit tomu počtu samoživitelek.

+2/0
25.3.2015 8:39
Foto

L57u68b21o57m94í80r 61B81o14u69š42e 9694978154628

A proč dítě neodevzdáte bývalému manželovi do jeho výlučné výchovy, aby se o synka postaral ? Vždyť všechno nesmíte nechávat na spoluobčanech, kteří jsou v tom nevinně. Potom byste měla čas na své záliby, mohla byste se plně věnovat Vaší profesi a tátovi Vašeho syna posílat výživné.

0/−3
25.3.2015 9:33

M19a91r67k28é18t47a 56K70a78ň89k15o42v50á 1603108374348

No to je rada jako noha. "Odevzdat" dítě někomu kdo nepřispívá ani korunu na jeho výživu a potřeby..... to bude přímo otec roku.

+5/0
25.3.2015 10:19

M34a98r70t75i48n 83P51r32á17š42e88k 8745111330863

A co opačně - platit na dítě někomu, kdo  tomu "platiči" sabotuje veškerý kontakt s dítětem a ještě dítě proti němu popouzí ? hm ?

0/0
25.3.2015 10:38
Foto

L84u87b29o45m81í28r 85B72o53u97š77e 9874968754988

Milá maminko Markéto, musíte si pokorně uvědomit, že dítě není Vaším výlučným majetkem, byť se o to Vaše opatrovnická soudkyně i sociální pracovnice od počátku snažily. K dítěti mají oba rodiče stejná práva a povinnosti, jak praví Úmluva o právech dítěte i Ústava ČR. Pokud na jeho výchovu a výživu nestačíte, je naprosto logické, že Vás musí nahradit jeho tatínek. Jsem přesvědčen, že Vaši iniciativu velmi uvítá a že si na čas od rodičovských povinností ráda odpočinete. A samozřejmě že budete šťastná, pokud se svého prokletí samoživitelky konečně zbavíte.

0/−3
25.3.2015 10:44

M72o22n12i23k61a 59R57o90l40l11o61v85á 5673862556435

Koukám,zas nějaký zhrzený otec,co?;-D

0/0
25.3.2015 11:22
Foto

L54u65b16o70m73í21r 26B84o11u26š66e 9804118464598

Milá Moniko, ujišťuji Vás, že žádný zhrzený otec vůbec neexistuje, protože všichni tátové rozmary svých partnerek už dávno znají, takže je nic nepřekvapuje. Ani krachy podnikatelek s dělohami.

+1/−2
25.3.2015 11:29

M64o46n29i23k53a 91R82o46l24l41o88v50á 5573842516865

Hm,takže prostě jen chlap,kterého poslala zcela bezdůvodně do háje vypočítavá hyena hned poté co si nechala udělat dítě;-D.Hlavně,že jsou zástupy vzorných otců,kteří by si pro udržení rodiny nechali useknout ruku a tak rádi by platili výživné..............

+4/0
25.3.2015 11:35
Foto

L10u41b95o63m36í46r 28B17o42u20š50e 9364938724118

Placení výživného, vč. výživného matek k rukám otců na jejich děti, je až následek rozvratu. Především by se bezohledné matky měly zamyslet, zda je pro jejich děti výhodné rozvracet rodiny a zda by pro jejich děti nebylo nejlepší zachovat jim společný domov s tátou a mámou.

0/−2
25.3.2015 11:46

M57o85n45i55k25a 92R74o39l57l52o48v49á 5893712736655

Jo jo,to je pravda.Není nad to udržet rodinu,co na tom,že otec chlastá jak duha,dělá dluhy a večer zmlátí na jednu hromadu vše co mu přijde do cesty.Pak nastoupí bezohlednost matky a sebere dětem tátu,že......:-/

+3/0
25.3.2015 11:48
Foto

L30u63b96o52m37í19r 63B23o50u15š40e 9714958174408

Opakuji, s kým jste započala dítě, není starost daňových poplatníků. Chtělo by to zjišťovat, z jakých poměrů oba "snoubenci" pocházejí, zda nebyli vychováváni pouze rozvedenými matkami a bez otců, protože takové děti jsou patologicky závadové a udržení rodinného vztahu nezpůsobilé. Každý svého štěstí strůjcem.

0/−2
25.3.2015 12:09

M58o23n10i92k86a 31R47o33l79l66o30v54á 5363412736265

Proč já?Já si nemám nad čím brečet,ale bohužel jsou otcové a "otcové",což vy vidět nechcete.A když si představím,jak mi rodiče holky s kterou začne,nebo začal chodit syn,lezou do rodiny a k příbuzenstvu,tak to je snad přitažený za vlasy i na vás.Koukám,že ve vaší rodině asi nejsou rozvedení,ale nějaká ta patologie se tam vyskytuje 100%;-D.No a vzhledem k tomu,že ty matky ze včera makaly a zjevně od socky nebraly nic,nebo minimum,tak nechápu co vás trápí.Když si můžeme vydržovat tisíce nepřizpůsobivých,tak nevidím jediný důvod,proč nepřidat matce samoživitelce aby nechcípali hlady.

+2/0
25.3.2015 12:16
Foto

L58u56b73o94m21í10r 97B71o10u42š95e 9164348314108

Možná by této matce pomohlo, kdyby se vrátila k tomu bývalému, s nímž má dítě nebo děti, a požádat ho o odpuštění za rozbití rodiny.

Nejspíš Vám také uniklo, že naši předkové si pořádně rozmýšleli, s kým vstoupí do manželství a zplodí děti, získávali o rodině nevěsty nebo ženicha informace, ověřovali jejich poměry, existovaly ohlášky, zásnuby, a pod. Zkrátka, chovali se odpovědně, což by nebylo na škodu obnovit.

A ještě připomínám, že vyživovací povinnost vůči samoživitelkám mají samozřejmě i jejich vlastní rodiče a dokonce i jejich sourozenci, tudíž doporučuji se obrátit na své příbuzné. Takže možností, jak si opatřit živobytí, je mnoho. Stát a daňoví poplatníci jsou až na úplně posledním místě.

0/−2
25.3.2015 12:34

M73o37n87i51k95a 62R62o20l51l79o58v65á 5793402126335

Požádat,nejlépe patřičně pokorně a po kolenou v mrazu,ne?Vy si asi nepřipustíte,že ne vždy žena stojí za rozbitím rodiny.Naši předci sňatky domlouvali a kolik lidí bylo nešťastných,ale z gruntu se přece neodchází,že:-/.Vy jste buď náboženský fanatik,nebo jste za celý život nepoznal jedinou normální ženskou,spíš myslím,že jste nepoznal žádnou,takhle zahořklý člověk se běžně nevyskytuje a jak vy dáváte chybu ženám,tak v tomto případě jí dávám i já,vaší matce,evidentně vás vychovala divně.A rodiče,sourozenci,opakuji,že radši ať z našich daní žijí lidé co se do problémů dostali ne vlastní vinou,než ti,které si vláda vydržuje a jsou nedotknutelní.A bohužel už fakt musím.

+3/0
25.3.2015 12:52
Foto

L63u36b15o47m84í74r 68B16o78u55š78e 9474608884738

Když musím, tak musím. Až se vrátíte, můžete reagovat, však on to nikdo nesmaže. Myslím, že se mýlíte, protože problematikou rozvratů rodin se už delší dobu zabývám a zastávám názor, že návrat k tradicím by nám velmi pomohl. Škodlivý fenomén samoživitelek by bez ideologie neomarxistického feminismu nikdy nenastal. Cílem není samoživitelství matek, na něž by dopláceli všichni spoluobčané, ale společný domov rodičů a dětí. Toto zjištění nemá s náboženstvím nic společného, ostatně sám jsem bez vyznání. A co se týče poznání žen ? Snad 30 let manželství je dostatečná kvalifikace, aby muž do duše ženy pronikl, a nejen tam :-)))

0/−1
25.3.2015 13:12

M17o30n20i56k59a 24R41o74l54l58o23v76á 5883862786975

Dřív jsem to nestihla,ale ono je to asi jedno,protože vaše názory jsou opravdu co slovo,to perla.Nemám sílu to komentovat.

+2/0
26.3.2015 8:13

M96i71c53h54a19e70l68a 89K31r56o39u84p25o31v59á 3850870538532

vy jste velmi jednoduchy, fanaticky zaslepeny příslušník genetické vybavy xy

+2/0
25.3.2015 13:14

M28a94r65k42é27t84a 79K35a98ň34k84o94v98á 1573458324878

Nějak nechápu kde jste vzal tu jistotu, že samoživitelky brání styku dítěte s otcem. Já jsem nepřiletěla z Marsu a samozřejmě vím, že se to často děje, ale tohle snad nebyl dokument o bránění styku dětí s otcem? Tady je řeč o neplatičích a je jedno jestli je to otec nebo matka.

+3/0
25.3.2015 11:25
Foto

L45u56b97o62m71í96r 78B70o36u62š76e 9564858684328

Vidím, milá Markéto, že jste nepochopila podstatu vzniku samoživitelek, tedy samozřejmě těch, co jsou v tom nevinně, nemyslím zkrachovalé podnikatelky se svou dělohou. Nejde o nedělní styk dětí s táty, ale o zapojení je do výchovy prostřednictvím střídavé výchovy, aby se přímou a nezprostředkovanou naturální výživou a výchovou podíleli na svých rodičovských povinnostech. Polovina starostí a výdajů samoživitelkám ihned odpadne, o což se jim hlavně jedná. A budou-li chtít se zbavit starostí všech, není nic jednoduššího, než dítě předat do výlučné výchovy otci a platit mu měsíčně výživné. Ani nedělní styk nemusejí matky požadovat.

0/−1
25.3.2015 11:39

M78o25n20i17k75a 25R24o68l93l49o18v13á 5423132846655

A co poradíte matce,která o otci před dítětem nikdy špatně nemluvila,protože nechtěla ubližovat dítěti,ex volala,aby si dítě vzal a on nejevil zájem a počítání dluhu vzdala,když jí na alimentech dlužil 85000kč?Další vypočítavá podnikatelka s dělohou?

+1/0
25.3.2015 11:43
Foto

L29u64b27o68m13í72r 27B29o70u79š46e 9274368444138

Takové ženě měli radit na počátku její rodiče, pokud tedy sama nebyla už tehdy produktem rozvodového byznysu své vlastní matky. Ostatně stejně jako ten nezdárný a nezodpovědný táta. Nic na světě nevzniklo jen tak pro nic a za nic, všechno má svou příčinu a logické následky.

0/−4
25.3.2015 12:14

M21o87n38i96k46a 84R48o53l26l18o93v30á 5153852376555

Můj bože,tak to je hustý;-D.Pochopitelně mi nemusíte věřit,ale v širším příbuzenstvu nebyl jediný rozvedený pár ani na jedné straně.Takže s těma produktama jste trochu mimo.No,vy asi budete taky dobrý produkt;-D.Až mě mrzí,že musím za moment odejít,ani nevíte jak ráda bych ty vaše výkřiky četla...........

+2/0
25.3.2015 12:20

M90a21r52t69i79n 70P53r63á84š75e11k 8145421210393

Jak systém  tak především média, dokumentaristky nevyjímaje by měly OSTŘE rozlišit mezi takovými případy

0/0
26.3.2015 4:03

T12o73m83á90š 44S39t40a66n46ě58k 3831794509

OK. A těm matkám z dokumentu poradíte co? Že mají jedno dítě utopit nebo odevzdat státu? Nebo to byl pouze kompars pro paní režisérku a toto se vůbec neděje?

+2/0
25.3.2015 12:07
Foto

L75u38b24o17m81í51r 49B80o50u95š59e 9934788434768

Matky samoživitelky dojemně pláčí, že jim bývalí manželé neplatí výživné, a proto by se o ně měl postarat stát. Myslím, že by se nad sebou měly zamyslet. Vždyť jejich manželé se o své rodiny starali dobře, obětavě a mnozí dokonce vzorně. Pokud takové ženy rodiny sobecky rozbily a manželství bezohledně rozvrátily, tak ať se potom nikdo nediví, že dotčení muži o takové prohnané podnikatelky se svými dělohami nemají už zájem. Pokud dokonce matky děti proti otcům popudily až do stádia syndromu zavrženého rodiče, co by každý normální člověk a daňový poplatník s takovými feministkami udělal ?

+2/−7
25.3.2015 8:04

M40a98r20t96i35n 96L51u60k35e24š 3826911161455

I když mohu chápat vaší frustraci, tak takovýmto zevšeobecňováním se jen shazujete. Někteří chlapi jsou opravdu ubožáci a rozhodně se o své rodiny nestarají dobře a obětavě.

Bojujete proti systému plnému klišé a předsudků - a přitom jste vy svých postojích a názorech stejný (ne-li horší) než on Rv

+12/0
25.3.2015 8:43
Foto

L50u64b46o59m24í60r 20B90o20u68š12e 9794718654258

Neuvádíte nic konkrétního, takže mi neumožňujete řádně reagovat.

Pokud se někteří muži o své rodiny nestarají, jak jim jejich instinkty od pradávna velí, bude to nejspíš jejich špatnou výchovou, za níž nesou zodpovědnost opět jejich rozvedené matky, protože feministický systém existuje v naší společnosti už 50 let. Jeho plody sklízíme tedy všichni. I ti ničeho se nedopustivší a nezúčastnění daňoví poplatníci, kteří musejí neúspěšné podnikatelky s lidskými city daněmi dotovat.

Prvním krokem k odstranění rozvodového byznysu a samoživitelek je striktní zavedení střídavé výchovy po rozvodu a rozchodu. Tím odstraníme důvody bezcharakterního chování matek-samoživitelek, protože jim odejmeme jednu z jistot, kterou takové podnikání s dělohami zajišťuje.

0/−4
25.3.2015 9:29

O98n20d92ř63e11j 52S38t75a42r39o68c34h 5420643222124

Cože? Za to, že je chlap hajzlík a zbabělec může taky žena? To je úplně stejně pitomej názor, jakej razí maniakální feministky. Jen přesně opačnej.

+3/0
25.3.2015 9:39
Foto

L17u71b50o50m84í61r 68B81o91u26š15e 9844378154288

Příteli Ondřeji, a kdo jiný, než ten, kdo toho nezdárného gaunera vychovával, by měl za to nést odpovědnost ?

Vy snad za své děti odpovědnost neuznáváte a zbaběle se jí zprošťujete a všechno ponecháváte na ulici, obci, kraji nebo státu ?

0/−2
25.3.2015 9:46

M60a10r94t87i64n 67L41u94k53e40š 3946441781525

Bohužel jste opravdu zaslepen. Ty příběhy ze včerejška se rozhodně nařízenou střídavou péčí nevyřeší ani v nejmenším.

Dokud nepochopíte fakt, že nelze na základě osobní neblahé zkušenosti pasovat všechny samotné ženy s dítětem na zlatokopky, tak se neposunete a budete napořád za pošahaného extremistu - ač ve spoustě věcí s vámi souhlasím.

Ono by totiž taky mohlo jít aplikovat podobnou filosofii i na nás muže - protože jeden svojí ženu i děti řezal, tak jsou všichni muži násilníci a svěřit jim děti by byl omyl.

+3/0
25.3.2015 10:47
Foto

L93u94b90o98m75í48r 78B28o36u48š66e 9794338384688

Ale pochopitelně vyřeší, a to zcela principiálně a od počátku. Pokud by taková neúspěšná podnikatelka se svou dělohou své dítě vychovávala s otcem střídavě, tak polovina problémů a finančních výdajů jí zcela logicky odpadne. O čem byla ta reportáž paní Sommerové ? Přece o penězích pro matky na výchovu dětí, že ano ? A jsme doma.

Ještě bych Vás chtěl vyvést z dalšího hlubokého omylu. Pokud nějaký muž svou manželku seřezal, na jeho výchovnou způsobilost ani na svěření dítěte do jeho výchovy to nemá ani ten sebemenší vliv, protože práva a povinnosti k dětem mají oba rodiče stejné, jak nám vzkazuje Úmluva o právech dítěte a naše ústava.

0/−3
25.3.2015 11:06

M87a26r72t34i67n 28L82u57k12e53š 3306251551455

Nevyřeší. Opakuji, ze příběhy ze včerejška nejsou o tom, že by otcové těch dětí na ně nechtěli pouze platit. Oni o ně nemají zájem jako takové, jsou to pro ně cizí lidé a nechtějí s nimi mít nic společného. Takového člověka k péči nedonutíte a i kdyby - jak by asi taková péče vypadala?

+1/0
25.3.2015 11:40
Foto

L65u57b56o49m30í90r 30B26o29u68š73e 9334178694988

Názorům otců daný TV pořad prostor neposkytl, čili pouze fabulujete.

0/0
25.3.2015 12:43

M53a85r25t46i98n 61L40u29k94e10š 3336671551345

Aby nevznikla mýlka - já se matek samoživitelek jako takových nezastávám, jen se snažím mírnit vaše výroky. Máte pravdu v tom, že názory otců tam nezazněly, ale kdyby - co by asi říkal chlap, který se nezajímá o své děti, nechá je žít v nouzi? A skutečně pro vás má váhu slovo takového člověka? Co byste si odnesl z vyjádření matky, která nechala své 4 děti žít v děcáku?

V jádru s vámi souhlasím, že výběr partnera coby spoluzakladatele rodiny má být zodpovědný. Je spousta nanynek, které spíš oslní frajírek a nad slušným chlapem ohrnou nos - jejich špatný výběr by neměl být sanován z daní ostatních občanů, kteří si své povinnosti plnit dokáží.

Ideální by bylo umět najít příčinu rozchodu rodičů a rozpadu manželství a vědět tak, čí vinou se děti ocitly v nouzi. A podle toho vynakládat finance.

+1/0
25.3.2015 14:34
Foto

L28u51b19o20m40í20r 75B41o22u15š54e 9214848714528

Nedělejme ze samoživitelek chudinky. Pokud má žena 4 děti, tak si svého chlapa setsakramentsky považuje a drží a takový chlap jí za to doslova zobe z ruky.

Pokazilo se to už od 70. let, kdy začaly být matky zvýhodňovány na úkor otců.

Zjišťování příčin rozpadu manželství se provádělo do roku 1998. Od té doby je rozvod čistě technickou záležitostí nestojící ani za zmínku. Nicméně příroda se oklamat nedá. Výsledek morální destrukce vidíme i na vzniku samoživitelek coby neúspěšných podnikatelek s manželstvím a lidskými city.

0/−2
25.3.2015 15:00
Foto

A19l21e82š 27H98o55d14i98n33a 9340289458874

"Falešná hráčka musí srdceryvně tvrdit, že to byl naprostý omyl, že si s mužem nerozumí, že ji týrá, že jsou mezi nimi nepřekonatelné rozdíly, že si to představovala jinak, že se odcizili a další nářky a stesky. Však stovka feministických organizací přisátých na státní rozpočet jí dobře a zadarmo poradí. ... Samoživitelky jsou v podstatě lstivé podnikatelky se svými dělohami, které skrze výživné sobě a dětem inkasované od otců a skrze dávky od státu zcela bez rizik zneužívají státní solidární systém."

http://www.stridavka.cz/samozivitelky-chudinky-nebo-vypocitave-hracky.html

+3/−1
25.3.2015 7:46

M81a26r23t31i31n 72P43r52á36š33e54k 8385781570843

jen bych doplnil, že dokument je zejména o dámách jejichž podnikatelský záměr nevyšel. A nejupřímnějš je tam výpověd muže samoživitele..

+1/−1
25.3.2015 8:01
Foto

L90u78b53o37m22í76r 85B88o92u56š79e 9914158464638

Ano, správně, ne všechny podnikatelské záměry bezohledných podnikatelek s lidským neštěstím jim vyjdou. Namísto, aby vynaložily všechno úsilí o zachování dětem společného rodinného domova, tak rodinu rozbijí a obrátí se s dojemným pláčem na daňové poplatníky, aby jim jejich podnikání subvencovali. Inu, kdo seje vítr, sklízí bouři.

0/−1
25.3.2015 10:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.