Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Internetový seriál nesmí na TýTý. Ale hlasovat na síti se smí

TýTý, divácká anketa o nejoblíbenější tváře a pořady obrazovky, nepustí do boje o hlasy satirický sitcom Kancelář Blaník. Protože se nevysílá v televizi, nýbrž na internetu. Jenže někoho ze hry vyloučit znamená otevřít bránu spekulacím, komu to vadí a kdo se bojí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S76t17e86p96a41n 83T70o68t44h 8578159675288

Je zajimavy, ze jakmile se jedna o poplatky za TV, tak jim jde i o ty lidi, kteri koukaji jen na internetu a normalni TV nemaji. Ale jakmile ma byt anketa, kam se probojuje neco netradicniho, tak je kolem toho humbuk ;-D

0/0
10.3.2015 10:14

M70a64r87e78k 21M23ü43l65l74e73r 3317369603176

A Spáčilová zase kritizuje... To na to půjdu do kina, to bude určitě dobrý!

+2/−4
9.3.2015 23:45
Foto

N84i63k35o49l 96S88y45r55o15v36á91t95k61o61v32á 5345757469859

Já Blaníka v televizi vidím, důkaz jsem dala do blogu. Tak nevím, když je v televizi, tak pro něj můžu i hlasovat ;-)

+1/0
9.3.2015 21:44

J44a50n 22K69u11p98e17c41k45ý 2901534619570

A koho zajima nazor 65% radobykritičky?;-D

0/−10
9.3.2015 20:07

T44o93m34á23š 38B30o23b70e65k 4195412637127

Mne.

+6/−1
9.3.2015 20:50

Z74d37e97n25e62k 13S30e36i53d75l 6484715810867

A za šesté paní Mirka Spáčilová je ....:-(

A za sedmé nesleduji žádné ankety a tak je mi to šumafuk

+2/0
9.3.2015 19:45

D49a54v50i30d 91K96r71e82j90č95í 9232910216434

Možná na tom ještě Stream a Tonda Blaník vydělá. TýTý pro ně není zas tak nejdůležitější, ale slušné umístění by potěšilo. Na druhou stranu se teď o tom bude psát (už jsem na toto téma četl článek i jinde) a možná i poroste sledovanost. Obzvlášť se to hodí před startem třetí řady.

+4/0
9.3.2015 19:37

J20i17ř52í 96Š17v96a78g79r 3878690525806

Kancelář Blaník?

Vidláci si u toho chrochtají: ,,Mámo, no tak takhle to v téj Práze určo jako je''.

Kamera jak když někdo zkouší zoom. Přiblížit, oddálit. Opakovat 10x za vteřinu.

Vulgarismů, že by se červenal i ožralej dlaždič.

A někdo řeší jestli tohle má být nominováno na TýTý?

+2/−10
9.3.2015 19:32
Foto

S79t69á93ň48a 83K91o46m32o50r86o73u23s28o71v90á 3415263897719

No jste poněkud - hodně - mimo. Vidláci? ;-D;-D;-D

+4/−1
9.3.2015 20:11

J64i95ř32í 57Š72v87a78g29r 3108160785606

Ok, vidláci a paní Komorousová. Nebojte, blaničtí rytíři Vám přijdou na pomoc.

+1/−2
9.3.2015 21:32
Foto

S11t46á98ň59a 48K42o13m31o98r73o49u52s78o89v61á 3345513117559

Tak teď nevím - Blaník sleduje spíš pražská kavárna a ti vámi zdůrazňovaní jásají u projevů Miloše I. - tak to máte problém:-/

+3/0
10.3.2015 8:27

J32a24n 81J73a60r79o62s 1249877820558

Je to podobne jako u Nejvetsiho Cecha s vyloucenym Cimrmanem. Oni urci pravidla a narod je s nima posle do *******. 

A je to tak spravne.

+9/0
9.3.2015 18:59

R47a71d12i54m 70Z90e28h96e50r 3874460983201

Stejně vyhraje Kateřina Brožová, tak co tu řešíte?

+3/0
9.3.2015 18:39

P39e53t31r 12H50e72l95l55e48r 5363266454224

Kokám, že o tom tu skoro nikdo nic neví, ale přesto diskutujete jako draci. Ovšem bez jakéhokoliv smyslu. Zkrátka, jen aby řeč nestála.

+1/0
9.3.2015 17:11

A62n52n22a 75J39a57v60o18r55s52k11á 8892525614246

Klidně cenu zrušte, stejně to nikoho nezajímá, vyhrají vždy jen staré známé tváře, internetová televize nemá šanci a Blaník by náš prezident nerozdýchal vůbec

+8/0
9.3.2015 16:58

V21á56c33l29a72v 18K76a15r40a35s 1977511696911

Klidne to mistrovstvi sveta v atletice zruste, stejne vyhravaji jen stare zname tvare ... 8-o

+2/0
10.3.2015 7:59

J93a59r35o24s22l40a20v 51R97y86c55h56t57á24ř 2414749779306

RvVymýšlet a měnit pravidla během probíhající soutěže...

RvOdstraňovat nepohodlné soupeře...

RvZa soutěží TýTý stojí: Česká televize, Prima, TV Barrandov, TV revue, Chvilka pro Tebe, Žena a život, Tina, Claudia...

RvZejména Česká televize tímto přístupem k manipulaci s výsledky vysvětluje koncesionářům, jak vnímá pojem veřejnoprávnost.

#JeSuisTonda

+6/0
9.3.2015 16:53

J10a86n 77K42u95p89e47c70k92ý 2601274259140

Kdo menil pravidla uprostred souteze prosim?

0/0
9.3.2015 20:08

J42a47r76o44s10l13a13v 95R15y66c96h24t58á51ř 2514189889366

Organizátoři TýTý měnili pravidla.

V podmínkách hlasování nebyla žádná zmínka o tom, že se smí hlasovat jen pro seriály vysílané v televizi. Bylo tam uvedeno, že hlasující má hlasovat pro své oblíbené herce...., seriály... 

...nic o omezení hlasování na produkty terestricky šířených televizí. 

Proto vnímám vyřazení Kanceláře Blaník jako účelovou manipulaci podpořenou veřejnoprávní Českou televizí.Rv

+2/−1
10.3.2015 15:59
Foto

S96t39á17ň14a 98K97o43m41o19r20o78u91s42o16v96á 3825513597519

Otázka - proč nelze Kancelář Blaník vysílat v televizi? To by přece určitě šlo, domluvit se s tvůrci. A jaký je rozdíl mezi Novou a Primou - a Barandovem?

0/0
9.3.2015 16:46

M57a44r59t28a 78S57o77u87k16u97p59o39v65á 9936616830830

Nešlo, tvůrci už to několikrát zdůvodňovali, proč to nejde.

0/0
9.3.2015 19:13

J93a31n 68J83i12r93k15a 7300530550

Proc? Nejak jsem linej to googlovat. Stream to nechce prodat...? Anebo to nikdo nechce koupit? To bych se divil...

+1/0
9.3.2015 19:23

J24a48n 78K98u32p71e60c21k48ý 2901414579730

Bych se spis nedivil;-D

0/0
9.3.2015 20:09

P42e14t81r 57D35v26o56ř33á58k 1147135764316

Nikdy jsem se ne TyTy (nebo jak se to jmenuje) nedíval, takže je mi šumák, co se tam děje. Všechny podobné ankety jsou úplně k h*vnu. Musím souhlasit, že Marek Daniel & spol. v "Kanceláři Blaník" je boží a vůbec se nedivím, že se ty čumáci bojí pustit ho "mezi sebe" ;-D:-/

+9/0
9.3.2015 16:42

J15a95n 42J95a80r29o56s 1849277760668

A to je bohuzel presne to, kde je onen pes zakopany. "Pustit ho mezi sebe".  A proto TB nesmi vyhrat, protoze by se najednou zjistilo, ze to co TV momentalne produkuji zajima mozna jenom par duchodcu bez internetu.

(A omlouvam se duchodcum na siti za to, ze pausalizuji)

+2/0
9.3.2015 19:03

Z16d28e81n91ě60k 56H12á35j67e15k 6227602520883

Dnes na F1 u Pokondrů byla Simona Babčáková. Naprosto jasně tam řekla, že nominace na např. Českého Lva nejsou objektivní. Ale hlavně, umíte si představit, že by moderátora nevyhrál Voříšek? Jeho sladký úsměv a namířená ruka, jako když naznačuje střelbu.

+1/0
9.3.2015 16:39
Foto

P12e52t32r 50P28r16o82c28h12á25z75k92a 3702336342384

Trapná cena trapné televize. Vyloučit konkurenci je navíc dost ubohé. Zeman má pravdu, že je na čase se zamyslet nad možností zrušit koncesionářské poplatky a veřejnoprávní televizi. Ať si na sebe hoši začnou vydělávat sami a postaví se konkurenci bez mohutné finanční podpory občanů.Rv

+3/−3
9.3.2015 16:39

T90o50m52á34š 54B98o57b51e21k 4975602247747

Ale ČT tu není od toho, aby vydělávala...

+1/0
9.3.2015 20:53
Foto

P77e81t54r 23P89r96o11c54h69á51z82k95a 3822936532104

Ne, lehce se jí žije s poplatků. Přitom je stejně komerční jako ty komerční, co si na sebe musí vydělat. Proto poplatky zrušit, zrušit veřejnoprávní televizi, která stejně není veřejnoprávní a nechat ať se všichni živí sami. A čas ukáže zda jsou toho schopny.

+1/−2
9.3.2015 20:57

T20o14m77á79š 68B56o69b48e54k 4375862767537

Smím se vás zeptat, jestli je vám vůbec znám obsah pojmu "veřejnoprávní médium" a jste schopen to bez googlování vysvětlit?

+2/−1
9.3.2015 21:36
Foto

P68e73t91r 92P30r10o70c16h51á87z37k50a 3432476492414

Veřejnoprávní znamená v podstatě placená s veřejných prostředků. Na oplátku by měla být nezávislá, měla by být apolitická, neovlivnitelná. Vysílat i pořady, na kterých se nedá nic trhnout. Například pro menšiny a podobně. Má ze zákona povinnost vysílat zprávy a varovánáí například o povodních, volební spoty, výzvu k mobilizaci a já nevím, co ještě. A teď ruku bna srdce. Co s toho plní ČT?. Myslíte, že je opravdu nezávislá?Že není ovlivnitelná?Že se skutečně liší od těch komerčních například skladbou pořadů? Samému vám dojde, že to není pravda. Stačilo by do zákona dát povinnost vysílat veřejně důležité informace- napříkladt zprávy a varování před povodní i ostatním a funkce veřejnoprávní televize živené s poplatků by šla zruušit. Ony ty komerční jsou často více veřejnoprávní jak ta , která to má ze zákona. Volební spoty by měla každá strana platit jako reklamu a vůbec by se v tomto případu nemělo jednat o veřejnou službu. Je to můj názor a i když se vám třebas nelíbí já si za ním stojím.

0/0
10.3.2015 17:31

T30o76m28á88š 93B50o58b16e85k 4865102387857

Pane Procházko, nezávislost = nebýt na kýmkoli, kdo mne "živí", jakkoli závislý. Nezávislost jak na politicích momentálně  u vesla (rozpočet) tak na soukromých subjektech, kteří by si také rádi zaagriofertili (inzerce).

Takže veřejnoprávní média (ČR, ČRo) mohou být závislá leda na občanech. Protože by však jen poplatků od nich nevyžila, mají (v určitém omezeném rozsahu) povolený příjem z reklamy. Jsou ovšem i takoví státy, kde i tento příjem veřejnoprávní média nemají. 

To co zmiňujete vy jako základ veřejné služby, je bagatel. Přece gró takových  médii nespočívá v "pouštění volebních spotů a varování o povodních" ( i když toto dělat _také_ musí) ale především v poskytování _nezávislého_ zpravodajství. Nezávislot viz výše. A toto vám uniklo a stále uniká, obávám se, jakkoli rozhodně si za tím stojíte.   

A teď to přijde. Vy i já bychom měli být rádi, že tu vůbec máme něco, co je na politicích / podnikatelských subjektech nezávislé. Ano, stane se, že to nefunguje ideálně. A tady se rozcházíme. Protože pokud cítíte, že ČT takto nefunguje, měla by přistoupit snaha a tlak, jako poplatníka, aby tak začala fungovat.  Vy ovšem prezentujete názor, čirou  náhodou shodný s tím prezidentským, že když "to" nefunguje, tak se "to" musí rovnou zrušit. Nikoli napravit, ale zrušit a basta.

No tak to je samozřejmě sen každého politika - zrušit médium, které mu nejde do krámu. Jenomže on tu ten pan Zeman tu nebude věčně (u vesla maximálně další šest let, pokud ho do té doby nic neklepne) a za tu zrušenou ČT vám každý následující diktátor symbolicky políbí tu ručičku, kterou byste hlasoval pro zrušení. To byste rád?

0/0
10.3.2015 17:59
Foto

P49e96t14r 80P53r97o45c40h17á54z52k19a 3612706712564

Už několikrát v historii ČT se ukázalo, že není nezávislá. Naopak že je hlásnou troubou té či oné strany. Vyvážené zpravodajství? Nenechte se vysmát. Sleduji celkem pravidelně mám li čas zprávy na ČT a mohu vám říct, že často, velmi často nejsou objektivní ani vyvážené a nikdy nebyli. Hraje se na ruku tomu, kdo je u moci. V době elektronických médií a spoustě informací na různých serverech si člověk dokáže udělat o té či jiné zprávě obrázek a úsudek sám aniž by byl odkázán na komentář některého z redaktorů Čt. Podívejte se kolik je skutečných zpráv a kolik je komentářů. Kolikrát se nám ona veřejnoprávní televize snaží vnutit svůj názor nebo názor toho, na čí straně zrovna je. Ohánět se tím, že jinak by se stali ještě větší hlásnou troubou politiků je nesmysl. I ve světě se pomalu ale jistě upouští od koncesionářských poplatků a od dotování televize státem. Ony totiž tomu státu musí pak být vděčné. Státu, ne poplatníkovi, který je živí. Ten je jim celkem lhostejný. Kontroluje je rada na kterou opět nemá žádný poplatník vliv. Co by chudák mohl změnit? Nic, nic nezmění ani v daleko důležitějších věcech jako je televize. Kéž by opravdu byla nezávislá a skutečně pravdivě informovala, ale ono to v podstatě nejde. Každý redaktor někomu fandí, někdo je mu víc nebo méně sympatický. Tomu by rád nahrál, ten ho štve tak ho srazí k zemi dobře položenou otázkou a podobně. Proto je lepší takový moloch zrušit. A když tak jako veřejnoprávní platit pouze jeden kanál a ne několik kde si televize zkouší různé experimenty. Na ten by pak rozhodně nemuselo plynout tolik peněz jako je tomu doposud.

0/0
10.3.2015 18:14

T13o49m66á75š 97B94o31b11e89k 4525392867517

- "Už několikrát v historii ČT se ukázalo, že není nezávislá." 

- Byla tedy ČT v historii už několikrát financována nějakým subjektem (mimo poplatníků) v takové míře, že kdyby jí tyto finance přestal poskytovat, zkrachovala by? Stačí prosté Ano/Ne a případně uvedení onoho tajemného sponzora.

- Rozporujete nevyvážené zpravodajství a prý se "nemám nechat vysmát" (to nedokážu brát jako věcný argument, ale prosím)

- A kde konkrétně tedy vnímáte nevyváženost? Například že se Zemanovi jako jedinému prezidentovi zavedly pravidelné týdenní živé přenosy jeho tiskovek? A následné zrušení této hradní exhibice je "útisk"?

- "Spousta informací na různých serverech zpochybňuje objektivitu zpravodajství ČT."

- Je naprosto lhostejno, kolik takových serverů je. Pokud je chcete použít jako verifikaci objektivity ČT, budete muset nejprve verifikovat objektivitu a nezávislost (a tu především) každého jednoho takového serveru. Nelze totiž měřit přesnost veřejnoprávního metru neocejchovaným metrem internetovým, že ano. 

Ale to by na tom nebylo to nejzajímavější. Nejzajímavější na tom je, že například v místy až dojemné shodě s Kremlem mají tyto "nezávislé servery" téměř vždy opačný názor na dění na Ukrajině než ČT (BBC...). 

- "I ve světě se pomalu ale jistě upouští od koncesionářských poplatků a od dotování televize státem. Ony totiž tomu státu musí pak být vděčné."

- Jenomže my jsme v České republice a bavíme se ČT. Rozpočet ČT je necelých 7 miliard Kč. Z toho drtivá většina, cca 6,2 G, jsou koncesionářské poplatky, 0,5 G z podnikatelské činnosti (reklama, sponzoring, PP). Ani koruna "od státu". Jestli ji tam někde najdete, jste machr. 

A bonbonek na závěr: kolikrát jste se v poslední době jako volič obrátil se na svého poslance/radního ČT (...) a  podal jim stížnost na neobjektivitu a nevyváženost zpravodajství na ČT? Jednou? Dvakrát? Ani jednou? A kolikrát jste v poslední době navrhoval zrušení ČT? Jenom v této diskusi minimálně dvakrát.

+1/−1
10.3.2015 19:01
Foto

P94e25t28r 26P17r16o56c30h95á90z38k87a 3702576292254

Historiií myslím tu novodobou porevoluční. I když každý odvádí koncesionářský poplatek nejde tento přímo televizi, ale ta je financovaná státem. Ten určuje kolik peněz televize dostane, tak, že tomu m,usí být vděčná neb ten rozhoduje.Nevím jaké zpravodajské servery sledujete vy, ale ty co já tak ty rozhodně nejsou v souladu s Kremlem ani s tím jak popisují nebo vysvětlují jednotlivé události naši politici. Srovnávat ČT s BBC je hoidně odvážné. Nesahá jí ani po kotníky stejně jako třeba CCN a jiným. Proti koncesionářským poplatkům protestuji při každé možné příležitosti. Jsem od jakživa jejich odpůrcem, je to přežitek a zbytečnost pocházející s pravěku rozhlasu kdy rádio bylo srovnáváno s vysílačkou a stát s toho chtěl těžit. Hlavně měl strach, že přijde o služby poskytované tehdejší poštou. Zvláště o ty telegrafní. Proto zavedl koncesi a poplatek.Stěžovat si na neobjektivitu Čt nemá snad ani smysl. Byl by to marný boj proti molochu a byl by předem prohraný a to i v případě, že by se na mou stranu přidalo pár poslanců. Doufejmě, že v dohledné době dojde ke zrušení koncesionářských poplatků. Pokud vím je podobná úvaha i na stole poslanců EU.

0/0
10.3.2015 20:11

T49o37m74á60š 20B63o84b20e84k 4555622557197

Na hodně věcí jste neodpověděl, něco překroutil, ale i tak je to slušný výkon na místní poměry - bez urážek, napadání, bez třískání občankou o stůl. Nicméně snaha zrušit  veřejnoprávní médium, jako jeden z pilířů demokracie, je přímo ostudná. Zajímalo mne, zda se o to snažíte z důvodů politických nebo pseudoekonomických. Jenomže ono se to vzájemně nevylučuje... Takhle mi to stačí, děkuji.

0/0
11.3.2015 8:28
Foto

P64e34t80r 37P34r60o34c56h27á32z81k10a 3982826332264

Pro mě veřejnoprávní médium není problém ekonomický, to rozhodně ne, podporuji svými daněmi i jinak spoustu nesmyslů, které se mi příčí daleko víc. Spíše se mi nezdá, že je v naší zemi možné udržet něco, do čeho by politici nezasahovali. Čt není apolitická, tak jak není apolitický žádný s nás i když i to někteří tvrdí. Má svého ředitele, svou radu, své kontrolní orgány a všichni nějakým způsobem koketují s politikou a politiky. Také má své oblíbené umělce a autory stejně jako režisery. Těmm nadržuje a ty ve velké míře i obsazuje. Pokud bych předaboval zpravodajství neznámým hlasem a odstranil logo, či známé moderátory a pustil vám jednotlivé televize, které jsou u nás k mání, velký rozdíl nezaznamenáte a těžko určíte která je která. Navíc informačních možností je dnes ukrutná spousta a tyak si myslím,že není nezbytně nutné udržovat veřejnoprávní médium. Rozhodně ne s těmi náklady, které má a v tom rozsahu v jakém dneska je. Platí to pro televizi i rozhlas.Pro ten možná ještě víc. Děkuji vám za diskusi i za některé myšlenky, které mě když nic jiného donutili se víc nad daným problémem zamyslet. Hezký den.

0/0
11.3.2015 19:17
Foto

S47t32á44ň21a 47K14o41m54o41r88o48u16s63o91v35á 3775323687719

Žeby měla ČT strach o poplatky? No kdyby vyhrál Blaník, epizoda Zeman a krteček;-D;-D

+7/−2
9.3.2015 16:36

J44o20s64e88f 57K30o41m25e20n36d37a 3749529474167

Jo, ten se povedl ;-D

+1/0
9.3.2015 19:00

D52r10a30h66o69m58í70r 88B12o55k38r 2645836826228

Pořadatelé TýTý asi zaspali dobu, takže jsou odsouzení k zániku, pokud s tím ihned něco neudělají. A jak to vypadá, už si ortel podepsali sami.

+2/0
9.3.2015 16:35

P27a21t50r61i90k 11P37í95c16h45a94l 4652356117

Kateřinka roztahovačka Brožová cítí šanci ;-D

+2/0
9.3.2015 16:14

M40i67c81h46a15e30l 45M75e75n40s16i59k 3363526700

To je ta, co říkala v nějakém interview

"moje Kačenka, ta je neustále v pohybu"?;-D

+7/0
9.3.2015 16:33

M46a79r79e33k 19V98o41k67á16l 1526494275989

v jednom nejmenovaném pořadu pro kutily to dotáhli k dokonalosti ..  " ... kdo pošle správnou odpověď a bude VYBRÁN ... obdrží předplatné ... atd." ;-D

+8/0
9.3.2015 16:11

J89i97ř86í 22C65h67u65d79ý 5618340773335

Celé týtýt už je mi ukradené, a jestli někde není TV Nova, tak mě to vůbec netrápí a mám škodolibý pocit radosti. :-)

+1/0
9.3.2015 16:04

M84i73c49h14a81e21l 76M28e95n74s76i87k 3223846830

Já bych řek, že je to ku prospěchu věci.

Podívejte, jednou jsme pustili diváky Ulice a Ordinace k prezidentským volbám a víte, jak to dopadlo :-(

+4/0
9.3.2015 16:06
Foto

S41t77á83ň58a 92K64o76m19o95r78o81u80s13o67v95á 3955743967229

No, Prima Love a Major Zeman či romantické seriály na TV Barandov jsou také pouze pro otrléRv

+2/0
9.3.2015 16:51

L41u80b45o92m38í64r 36N41o24v58ý 5303138623724

TýTý má krásný pravidla. Např.:

"Která je Vaše nejoblíbenější postava sovětských dějin a proč zrovna Lenin?"

+17/0
9.3.2015 16:02

J13a87n 69J65a54r94o51s 1809167520178

Ve kterem okrese je nejvic rudo a muzou za to doly nebo ocelarny?

+2/0
9.3.2015 19:07

M17i24l64o85š 25B39r82a58d57í57k 3516269287638

Vyloučit z účasti televizi Nova, HBO, Spektrum a další této anketě neprospěje, naopak ztratí prestiž a bude z ní pouze PR pro Českou televizi za účasti Primy a Barrandova, kteří jsou tam pouze proto, aby bylo anketě dáno zdání objektivity.

+5/−1
9.3.2015 16:00

R55i39c91h73a31r35d 22K36á85b60a 8859898520660

Je to asi uplne jedno, ale zbezne jsem mrknul na pravidla, ktera maji TYTYjaci na svych strankach a nic o tom, ze se musi jednat o televizni porad tam neni. Nehlede k tomu, ze Stream je "internetova televize" ...

Ale ja myslim, ze to Blanikovi udela reklamu i tak a na nejake TYTY seje bilej tesak

+2/0
9.3.2015 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.