Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Koncert Queen je něco mezi muzikálem, parodií, retrem a onanií

Legendární Queen u nás hráli už potřetí, tentokrát namísto „rockera“ Paula Rodgerse s účastníkem americké SuperStar Adamem Lambertem. Ten přesvědčil pěveckým rozsahem, méně už teatrálností, kterou předváděl. Vystoupení navíc trpělo mizernou dramaturgií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21a35t37ú40š 76Š71k51o75r38í58k 3460101510314

Pan Vedral to jenom nepochopil, ale to se rozhodně může stát... :-)Jak jsou jednou Queen člověku pod kůží, což není otázkou volby, ale souznění, budou jejich fanoušci chodit na koncerty donekonečna, mnozí i proto, aby, jako já, mohli říct: VIDĚL JSEM QUEEN!!!

A asi odešel před přídavkem, protože neviděl, jak si celá O2 Aréna stoupla, aby onanii a mizerné dramaturgii zatleskala vestoje :D

Ke skupině fanoušků patří zjevně i autor téhle recenze, na kterou jsem náhodou narazil XD

http://maxmuzik.cz/queen-a-adam-lambert-v-praze-17-2-2015

0/0
3.3.2015 7:16

M96a52t30ú63š 86Š26k19o10r79í80k 3440921520254

na první argument, že "viděl jsem queen" je jako důvod utratit dva tisíce málo, odpovídám, že queen jsou vždycky boží, x statisícových stadionů to vědělo už před třiceti lety a ještě jsem neviděl muzikanta, který by stářím na kvalitě ztratil ;-DR^

0/0
3.3.2015 7:17

J97o27z67e46f 68D14u22h23a25c16e33k 7951370233630

http://www.express.co.uk/entertainment/music/560428/Review-Adam-Lambert-and-Queen-SS-Arena-Wembley

0/0
27.2.2015 7:52

K85a68t83e95ř32i74n19a 42S43k10o50v43a93j26s36o59v94á 9377571323

V roce 2008 byl v Praze koncert Queen a Paul Rodgers. Můj taťka je velký fanda Queenů a tak jsem jim lístky dala k Vánocům. Tak nadšeného jsem ho ještě neviděla, tak jsem letos musela jet na koncert s nimi. Queen poslouchám už od malička a zbožňuji Freddieho, jeho barvu hlasu a osobnost, on byl prostě jedinečný. Viděla jsem záznamy z Paulem a musím říct, že to bylo docela fajn, ale ten rozsah a barva hlasu...no prostě na Freddieho už nebude mít nikdy nikdo! Koncert z Paulem se mi zdál takový trošku komornější! Navíc si tam prosadil pár svých písní. Letošní koncert byl supr, Adama Lamberta nějak extra ráda nemám, ale tím, že je takový extravagant, mi chováním trošku Freddieho připomínal.A myslím si, že i skupině Queen takto vyhovoval, protože si připomněli jeho chováním FM. Bohužel má trošku jinou barvu hlasu, a tak to někomu mohlo přijít odlišné. Jinak musím říct, že vyzpíval vše - rozsah hlasu má velice obsáhlý. Nevím, já jsem na koncert jela hlavně proto, abych tuto skupinu viděla živě, ano bohužel už be FM, a rozhodně jsem čekala, že bude koncert jinačí, protože Adam není Freddie, a proto Adama nebudu kritizovat za to, že byl sem tam falešný, nebo že to zazpíval jinak- prostě jsem s tím počítala!.... Ale stálo to za to! O2 arena byla vyprodaná, lidi seděli až na stropě kde nemohlo být opravdu velice nic vidět, já seděla hned u podia, ale raději bych stála, protože se tam člověk lépe odváže. Jediné co bych trošku vytkla je, že to měli špatně nazvučené, tudíž bylo slyšet více hudbu než zpěv...a není to tím, že by Adam něco blbě zazpíval.....prostě byl utlumený, protože ho hudba přeřvávala. 

Brian a Roger - úžasné, na to, kolik jim je let, jsou stále úžasní, a syn Rogera se opravdu potatil! 

Za mě to byl úžasný koncert, úžasný pocit vidět tuto skupinu, přijít si zazpívat písničky na počest FM a dokonce si u jedné písně i dobře zabečet! 

Už nikdy bych však na jejich koncert nešla, abych si nekazila tuto vzpomínku, a nemusela zbytečně porovnávat!

+2/0
22.2.2015 19:06
Foto

D22a60g28m42a14r 61R92o40u16č47k80o92v22á 2725667262584

Byla jsem na koncertě a byl úžasný.Kdo čekal ,že se objeví FM tak je blázen.Adam byl super,a celé vystoupení OK.Skvělý večer.

+3/0
22.2.2015 10:10

M34a67r29t74i52n 57P14o35k13o70r79n31ý 7884952468419

Byla to skvělá show! Respekt a úcta ke stáří, síla mládí, emoce - nevím, co byste chtěli více. Snad jen pořádně kritizovat, aby se článek jevil objevný. Zbytečné. Pro mě to bylo dokonalé.

+3/0
20.2.2015 16:39
Foto

T84o15m62á55š 33M76a89r69o57u49n12e93k 7125617108146

Měli umřít s Freddiem. Jedinej John Deacon to pochopil, Taylor s Mayem recyklujou co to dá. Poslední album jako celek, co se mi líbilo bylo The Game, pak už jen jednotlivý písničky. Za vrchol považuju Queen II, tohle album pro mě je víc než Night at the Opera.

+4/−3
19.2.2015 23:52

V63á91c77l78a33v 63M92i84č75k84a 1102365881

R^

0/0
19.2.2015 22:13

E68m35í26l90i95a 75M40e80d20ř94i77c44k51á 3847816983639

Nelíbí se mi ta recenze ale neodsudzuji ničí názor. Představuji si, že si to přečte BM a RT a zamyslí se nad tím, kde udělali chybu, sjednají si schůzku s panem Vedralem a ten jim to vysvětlí. QUEEN skončí a pan Vedral měl pravdu. :-)Je to myšleno v nadsázce. Myslím si, že BM a RT vědí nejlépe, kdo je schopen zvládnout zazpívat tak težké skladby a proto jim fandím.V

+5/0
19.2.2015 21:31

P32e19t67r27a 30M84a42t53y62s16k81a 3984618488118

Já si zase představuju, jak pan Vedral ve dvaašedesáti zasedne do houpacího křesla a bude už jen točit mlejnek palcema... :-)

0/−1
20.2.2015 19:44

V14o69j31t60ě43c67h 85C70e14l37l32e21r 1669830542291

Nejlepší koncert bez Mercuryho byl hned ten první- "Tribute to Freddie Mercury" v r. 1991. To co tam předvedli George Michael, Lisa Stansfield a ostatní, bylo skvělé! A byl tam i John Deacon. :-)R^

+8/0
19.2.2015 8:21
Foto

S51t10á92ň84a 45K13o78m10o17r95o15u63s32o76v74á 3385953267949

Ano - George Michael byl skvělý - překvapilo mne jak všechno uzpíval a výborněR^

+4/0
19.2.2015 9:28

J50a79n 22S77l13a87v50í81k 2561269560196

Souhlas, to bylo opravdu super a pak už jen trapnost...:-P

+1/0
19.2.2015 13:43

M42a94r32i37e 78V20e48r18n29e33r27o80v43a 9591887649

Představte si, že by koncertovali zbylí ex-Beatles Paul s Ringem a místo Johna jim zpíval vítěz Superstar Kurt Nilsen. To by teprve byla ta pořádná onanieR^

+2/0
19.2.2015 7:40

J49i15ř55í 46M38a86n38n33h10e29i79m 2167412245389

kdyby si chtěli Paul a Ringo zahrát s Kurtem Nielsenem, proč ne? Ostatně, oba hráli spolu i s různým dalšími umělci, počínaje Buckem Owensem a konče třeba M. Jacksonem a Princem. Ale možná Vám uteklo, že Beatles už (kromě rooftop) 49 let nekoncertují

0/0
19.2.2015 8:01

M27i60l79a58n 54B88í80l51e10k 5264159561

No jo, ale představte si, kdyby tuto kolaboraci prováděli pod hlavičkou The Beatles:-)

+3/0
19.2.2015 8:57

D42a60v88i59d 32M54a89c92k91ů 8750519630941

Milane, od 2. světové války se pod pojmem kolaborace rozumí jenom a pouze kolaborace s německými okupanty...takže v tomto případě česky jenom a pouze spolupráce, kapiš? Stejně jako z obdobných důvodů nemají naše politické strany vůdce, ale lídry...

0/−1
19.2.2015 18:56

R66o44m98a54n 19Č28e37c22h90u13r52a 6252989197169

Na to jsi přišel kde? 8-o

0/0
20.2.2015 23:09

M94a25r73i93e 38V69e32r76n67e68r89o56v19a 9681477349

Já psala PŘEDSTAVTE SI!!

0/0
19.2.2015 12:09

M68a13r16i89e 93V24e16r11n71e94r38o14v47a 9961567799

...a mimochodem, nepamatuji si, že by McCartney vystupoval někde s Jacksonem, potažmo ještě i s Ringem. 8-o

0/0
19.2.2015 12:13

J39i90ř82í 85M80a35n89n11h38e73i75m 2777502595469

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Girl_Is_Mine

http://en.wikipedia.org/wiki/Concert_for_George cumbajšpíl

0/0
19.2.2015 13:04

M65a81r43i14e 89V40e15r98n14e31r58o86v36a 9971377479

Vy jste nic nepochopil.

0/0
19.2.2015 20:03

P63a30v92e98l 38M39a55r50e82k 3329805109916

Je to NemecRv

0/0
20.2.2015 22:47

J85i42ř34í 92M53a78n66n80h25e22i74m 2487602775859

Vedralova recenze je něco mezi červenou knihovnou, stranickou příručkou, TV Šlágrem a onanií

+6/0
19.2.2015 7:20

L75i14b40ě23n11a 75Š48i39m86o38r53d65o52v14á 1585497570

Původně jsem tady chtěla napsat svůj vlastní názor na včerejší show a především na pana "recenzenta" Vedrala. Ale když si pročítám ty příspěvky tady, bylo by to dost zbytečné. Nemám zájem se tady hádat s někým, kdo vlastně  o dnešním Brianu Mayovi, Rogeru Taylorovi a především Adami Lambertovi nic neví, ale hrozně rádi se vyjadřují v diskusi. 

Takže jsem se trochu prošla po netu a shromáždila tady pár (ale opravdu jen pár!) linků s recenzemi z ČR, ale hlavně jiných států Evropy, kde QAL vystupovali.

Doporučila bych především panu Vedralovi, aby si je pročetl (jako novinář by měl umět jazyky a pokud ne, je tu dost translátorů, které mu s tím pomůžou).

http://www.koule.cz/cs/clanky/queen-byli-v-praze-skveli-ale-smetanu-sliznul-bozsky-adam-lambert--48274.shtml?komentare=zobrazit

http://www.ireport.cz/recenze/20438-live-queen-v-praze-diky-adamu-lambertovi-vzbudili-iluzi-ze-je-freddie-stale-mezi-nami.html

http://musicserver.cz/clanek/49746/queen-adam-lambert-o2-arena-praha-17-2-2015/#nazory

http://www.4ye.co.uk/adam-lambert-and-queen-rock-londons-o2-with-their-own-kind-of-magic/#ixzz3PNyDkcm0

http://www.entertainmentwise.com/news/164402/queen-and-adam-lambert-perform-at-londons-o2-arena#.VLu31eun4us.twitter

http://www.telegraph.co.uk/culture/music/live-music-reviews/11353627/Queen-Adam-Lambert-review.html#disqus_thread

+6/0
19.2.2015 1:30

K81a28t14e38ř72i54n11a 15S82k68o96v48a76j86s62o89v94á 9717951563

naprostý souhlas!

+1/0
22.2.2015 19:35

P76a69v78e83l 65K85r62e66j49č22í25ř 2712171263986

A co baskytarista, toho tam neměli? V textu o něm není jediná zmínka a na fotky pronikl jen do jedné a ještě k tomu je celý zakrytý tím Labmertem. Že by se za něho skupina styděla? :-)

+1/0
18.2.2015 23:22

J12i95ř67í 71M74a67n67n10h70e65i70m 2897882765789

Neil Fairclough hrál skvěle, jednou se sice sekl, ale měl sólo na basovku (Fender Precision) i na kontrabas

0/0
19.2.2015 7:15

P89e23t62r 76P60r35o51c44h59á87z87k25a 9516256292832

Jako mladý jinoch jsem Queen žral, kupoval jejich desky na burze, užíval si v tom bolševickém sajrajtu alespoň trochu radosti...ale jsem duší rocker a poslední solidní album bylo pro mě The Game (s odřenýma ušima), pak už to byla popová slabota, místy vyloženě srágory (pro popaře budiž). Sledoval jsem i sólovou dráhu Briana Maye (jeho prví počin "Star Fleet Project" byl parádní) . . . prostě jsem si s těmito muzikanty užil hafo radosti. Ale po smrti Freddieho se měla tato kapitola definitivně uzavřít. To co se kolikrát děje v případě "návratů" některých dědků je více než trapné. Nikomu neberu jeho nadšení z toho, co předvádí "Maylor" s Lambertem, ale dehonestovat pana Vedrala za to, že vlastně napsal pravdu, je trapné, ubohé a značící absenci sebereflexe a umění podívat se pravdě do očí. A ještě poznámka pro ty, kteří na koncertě byli a jsou z něho nadšení . . . přeji vám to, užívejte si to! Ale já byl za komančů v Maďarsku na opravdových Queen, a musím vám sdělit, že to byl zážitek na celý život, dodnes mi naskakuje při vzpomínkách husí kůže . . . a to vše z jednoho jediného důvodu - zpíval tam polobůh, rodným jménem Farrokh Bulsara . . . nenapodobitelný Freddie Mercury.R^ NENAPODOBITELNÝ !!!

+8/−2
18.2.2015 23:03

M33i14c78h45a90e91l75a 38K83r11o11u20p83o94v30á 3910760608452

nevím jestli polobůh ale byl to KRÁL.

+1/0
18.2.2015 23:10

E45v81a 93H63l32a51v69a25t37á 9257798799833

jo jo,Fredie byl jen jedenR^V a ať se kdokoliv bude snažit sebevíc,tak ho prostě nenapodobí...

0/0
18.2.2015 23:33

K28a49t50e15ř64i71n10a 53S32k69o10v32a50j49s42o48v13á 9917931583

ano, tak tuto vzpomínku vám tuze závidím! Bohužel je mi trošku míň let než vám, a na tento koncert jsem se bohužel nedostala, a na koncertě v Praze jsem byla a jsem s ním naprosto spokojená! Byla jsem na Queenech bohužel poprvé, a jsem vděčná za to, že jsem tuto skupinu (i když už jen poloviční) mohla vidět naživo, jsem ráda za to, že jsem si s nimi mohla písničky na počest FM zazpívat a ve své duši jsem prostě spokojená. A jak jsem psala již dříve, na koncert jsem jela s tím, že jsem byla smířená, že zpěv bude bohužel hodně jiný, protože Freddie byl prostě jedinečný! Kdo však jel na koncert s tím, že to bude porovnávat, je prostě hlupák! Porovnat se to nedá, a nikdy už to nebude takové, jaké to bylo dříve! a proto mě fascinuje tak hrozně nebo spíš uboze napsaná recenze, kdy celá recenze je vlastně jedno blbé přirovnání toho, co vše bylo jiné než kdysi. Ten byl špatný, ten byl starý, atd....no prostě, všichni víme, že to tak je, ale napsat to tak uboze. Zajímavé je, že většina lidí odcházela z koncertu naprosto spokojená, plná dojmů a to co tam lidi předváděli, jaký byl aplauz atd...no to je prostě nepopsatelné.

0/0
22.2.2015 19:21

M48a68r47t87i31n 84J81e68c50h 7152224568850

Pro penize penize vykradaji sami sebe neschopny slozit neco noveho.

+5/−4
18.2.2015 22:19

J31a40n 98H76a79j50n70i94š 7724450380715

Hloupé a nepravdivé hodnocení, nedůstojné iDNES.cz.

+5/−6
18.2.2015 21:42

J92a31n 28K29o74h94o75u75t 5867894697112

Naprostý souhlas. Bohužel příspěvek pana Vedrala nepodléhá oku cenzorovu a to není pan Vedral prezident ničeho. 

idnes.cz je veřejný sdělovací prostředek, jen není tištěný na papíře. Podobné vyjadřování je nedůstojné.

+1/−8
18.2.2015 22:17

P81e66t76r 49D25v70o62ř29á93k 1197925634206

Takovou krávovinu může napsat jen totální ňouma :-/

0/0
18.2.2015 23:05

J18i13ř25í 23L17i77b72e74r 6518920220882

Ehm, na jakou "krávovinu" reagujete? Na příspěvek nad vaším komentářem, nebo na recenzi koncertu? Abych věděl, zda mám zmáčknout plus, nebo mínus. Děkuji :-)

0/0
18.2.2015 23:28

P46e31t85r 47D61v20o54ř53á19k 1167785684136

;-D

0/0
18.2.2015 23:31

J27i32ř30í 67L18i73b36e19r 6358210830672

Bohužel mám obavu, že recenzent má pravdu. Stačilo se mi podívat na pár písniček s Adamem Lambertem na Youtube, abych věděl, že kupovat lístky na koncert nemá (pro mne) cenu. Jediné slušně zahrané a zazpívané písničky po Freddieho smrti zahráli Queen s George Michaelem. Ten má ale vlastní kariéru, a nemá důvod zpívat u Queenů. ;-(

+10/−3
18.2.2015 21:09

M72i70c75h61a32e18l91a 34K56r12o81u26p96o18v71á 3410520648632

když jsem slyšela Michaela zpívat Somebody to Love měla jsem slzy v očích.

+1/0
18.2.2015 21:22

J93i19ř44í 48L73i55b51e31r 6358140250192

Máme stejný zážitek, já taky.

0/0
18.2.2015 21:25

J22i59ř35í 77M51a81n81n43h53e55i59m 2207912755289

Jirko, byl jsem tam a ani nevíš, jak se mýlíš, Brianovo podle pana recenzenta "příliš dlouhé sólo" mě vrátilo o 35 let zpět, kdy jsme to poslouchali z desky Live Killers. A zrovna u Somebody to Love ukázal Adam až neuvěřitelný rozsah - je to sice trošku šašek (což k tomu asi i patří), ale zpívat umí a nehraje si na napodobování Freddieho (po zpěvové stránce; výstřihy, pravda, měl také, ale trochu decentnější než Freddie), a na člena 4% komunity mluvil tak trochu jako dlaždič. Ostatně, Brian ani Roger si nenechali vzít status hvězd, a bylo jasné, že na pódiu jsou za hvězdy hlavně oni. A věřím, že zrovna Ty víš, že Queen byli 4 rovnocenné osobnosti, a když začali dělat tvorbu typu "Freddie and his boys" (post-Game), tak to šlo tak trochu do kytek (s čestnou výjimkou Innuedo). Mizernou úroveň Vedralovy kritiky vidím právě na té povrchní premise, že "Freddie and his boys" už nikdy nebudou "Freddie and his bos". Ostatně, zabalili to Stones po smrti Briana Jonese? A kolik lidí s ním srovnávalo Micka Taylora?

+1/0
19.2.2015 7:33

M84i90c75h27a47e93l67a 28K13r77o61u40p23o58v62á 3500130318962

rozsah hlasu je jedna věc, barva hlasu věc druhá. a v tomto případě Mercury i Michael jsou někde úúúúplně jinde než Lambert. Netvrdím, že Lambert neumí zpívat ale ve srovnání s Freddiem neobstál. Kdežto Michael ano.

+1/0
19.2.2015 9:05

J66i16ř84í 58L45i62b10e81r 6808590640872

Ahoj Jirko, tady je smůla, že slovo psané není až tak jednoznačné, neb každý si z komentáře vybere to, s čím buď konvenuje, nebo ne. Navíc - komentář je názor, který si nedělá nárok být univerzální pravdou. Co se týče Rolling Stones - při vší úctě k Brianu Jonesovi se mi nezdá, že by byl pro Rolling Stones tou nejhlavnější osobou - dle mého je to Mick Jagger (a zřejmě i Keith Richards). Bez nich si Rolling Stones neumím představit. Stejně tak třeba AC/DC, když umřel Bon Scott, našli zpěváka minimálně jeho kvalit. Ale - co je dle mého nejdůležitější - pokračují v kariéře, píšou nové vynikající písničky a je je radost poslouchat. U Queen je to bohužel jiné. Poté, co Freddie odešel, kapela prakticky nepokračuje v tvorbě. Období s Pauler Rodgersem bylo, dle mého, zvláštní, bohužel ani jeden z nejlepších rockových zpěváků do kapely nezapadl. Ten, kdo od předvčerejšího koncertu očekával, že uslyší staré písně Queen, asi zklamán nebyl. Pro mne je to od muzikantů kalibru May / Taylor trochu málo. Myslím, že už bylo dost let na to, aby se rozhodli, zda napíšou nové písničky, nebo budou dělat svůj vlastní revival. A - proto jsem na koncert nešel.

0/0
19.2.2015 9:07

M88i63c62h74a13e49l22a 48K91r73o64u66p58o48v13á 3300120408962

jo R^. člověk, který jde na koncert bez předsudků, jde si poslechnou a zazpívat písničky, které se mu líbí, nechá se pohltit atmosférou a davovým"šílenství" odchází z koncertu spokojený a "šťastný". Pro lidi, jako jsem já,zatvrzelé fandy staré "značky", kteří mají jméno QUEEN spojené s osobností Freddieho,  to nikdy nebude stačit. a vždycky budou mít výhrady. Jak k jakékoli náhradě, tak i k samotnému počínání zbývajících členů kapely. Pokud někdo kapelu opustí a kapela jede dál, neznám žádnou, která trčí v minulosti. Zpívají, koncertují a skládají nové písně. Některým to jde, některým méně. Ale to není případ současných QUEEN. May a Taylor jen opakují, co již bylo hráno. A toto jim vyčítám.

0/0
19.2.2015 9:20

J95i69ř88í 53M30a28n84n90h68e11i40m 2677452315289

upřímně, nebýt mého bratra ve formě Ježíška, taky bych tam nešel, pro mě Queen končí už The Game (ostatně ten názor tu v diskusi také někde je) a bohužel, ve sdělovacích prostředcích jsou kromě WWRY, WATC a BR jen ty postgameovské věci, neříkám, že to je špatná muzika, a pokud se tomu dá kabát více ušitý Rogerem a Brianem, tak je to o něco rockovější a poslouchatelnější - ostatně muzikál WWRY je právě na tom kontrastu pre- a post- Game postavený (viděl jsem taky náhodou jako součást konference v Dominion Theatre - lístky nám věnoval jeden z nejbohatších lidí na světě, tak byly dokonce do první brázdy - a byl to taky zážitek)

0/0
19.2.2015 10:58

J96a52n 33K94o98h74o10u81t 5837274247202

Queen byli na vrcholu na přelomu 70.-80. let. To mi bylo nějakých 13, poslouchali jsme je a nebylo na ně kam jít. 

Včera jsem na koncert vzal i své dvě dcery. Že nepřijde Freddie jsme věděli, že to nebude jako z desky také, to ostatně na koncertu nikdy. Hlavní bylo, že jsme se výborně bavili a Queen to rozhodně byli. May i Taylor svoje písničky zahrát umí a hlavně na to mají plné právo! 

Slovník recenzenta se zřejmě inspiroval na Hradě a je trapný. Názor se dá vyjádřit i slušně.

+10/−2
18.2.2015 20:45

J93a78n 14S61p77á60č57i33l 2902911925738

Tak nějak. Všichni pozor! Slovo si bere český prezident a hned po něm pan V :-D

0/0
18.2.2015 21:23

E30m81í30l37i57a 32M72e34d98ř23i26c84k33á 3587166123959

Souhlasím, vnímám to přesně tak, jak jste to napsal. :-)

+2/0
18.2.2015 21:34

P93e87t71r 46D11v70o79ř74á31k 1367155664706

Ono tam je něco neslušného? 8-o

0/0
18.2.2015 23:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.