To je kritiky. AC/DC si kupuju, protože chci slyšet AC/DC. Ne nějaký přiblblý experimenty.

Foto

Nechapu ... AC/DC jsou jedni z mala, kteri jsou nazivo temer navlas stejni jako na dece ;-D;-D;-D

0 0
Foto

I11v76a23n 18P25o88u48p42a14l

10. 12. 2014 11:00

Myslím, že absolutní většina rockerů dostala přesně to, co čekala. Takže hodnocení alba bude přesně takové. V rámci AC/DC bych musel hodnotit někde kolem 20ti %. V rámci stylu bych řekl čistých 75%, páč přiznejme si to otevřeně ... moc smysluplný konkurence není.

2 0
RH

Já myslím, že konkurence je veliká a dá se najít opravdu hodně dobré muziky, ale musí se člověk o muziku zajímat a najít si ji. Zatímco když ACDC vydá CD, tak hned o tom všude píšou, protože redaktoři dostanou CD zadarmo a ještě nějaké všimné navíc, tak proč by ten binec nedoporučili. Napíšou, že to není nic zvláštního, ale jinak dobrý. A lidi to skousnou, i když po třetí písničce už to poslouchatelné není. Měl jsem ACDC rád, ale tato deska je fakt mizerná.

1 0
RH

Musím napsat svůj názor, který je jako vždy jiný než má Honza Vedral . AC/DC hrají destíky let tu samou písničku a desítky let nahrávají tu samou desku. Je to skutečně kolovrátek, možná má koule, ale pořád je to ten samý kolovrat. Neuvěřitelný, jak recenze chválí to samé pořád dokola. U jiné kapely která podruhé potřetí nahraje to samé se kritici mohou zbláznit výčitkami, ale u AC/DC je to v pořádku. Podle mě ale NENÍ. Zvukově produkčně jistě výborné, ale k ničemu. Recyklování toho samého je nesmyslná a žádná šťáva to nenapraví a nemůže napravit. Opravdoví umělci se musí vyvíjet a zrát, reagovat na změny, růst a dozrávat a nově objevené promítnout do své tvorby. Mozart také nepsal pořád dokola Malou noční hudbu. Beethoven nepsal pořád dokola osudovou symfonii. Dvořák nepsal pořád dokola Slovanské tance. Protože by se neuživili, i když by to mělo šťávu a koule. AC/DC jsou břídilové bez fantazie a jejich "nová" alba jsou umělecky zcela bezcené nesmysly. Proto protestuju proti hodnocení 75%. Za mě pánové je to 15%, protože nejste žádní umělci, ale parta šikovných byznysmenů, co se dokáže uživit po léta tím samým vzorcem. Svým způsobem je to obdivuhodné, ale ne z uměleckého hlediska, pouze z obchodního. Byly časy kdy jsem vás obdivoval, poslouchal a byl z vás nadšený. Ale už jsem zestárl. Čas mi dal něco pochopit a někam se posunout. Ale u vás se tak nestalo... To je můj názor.

4 10
PO

že se vůbec recenzí pana Vedrala necháte tak vytočit...8-o