- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Karel je ocividne zberatel ptactva. Budiz mu prano. Ja osobne tuto soutez NEUZNAVAM a doufam,ze ji pohrbi spolu sb GOTTEM.
Klus konkurentem Gotta urcite je. je to prece SOUTEZ ZPEVAKU a ne....... TENORU
No on Gott reaguje na to, že narozdíl od něj Klus umí tu hudbu i napsat
To uz je trapny ,tenor? jeci jako koza
Kája je celej roztomilej, vždy navodí dobrou atmosféru.
říká se, že v tom nejlepším je třeba přestat, a ten nejlepší čas už dávno minul, jenže někdy to někomu ani nedojde. Slavíci jsou opravdu fraškou, něco jako volby.
Spíše by to měli přejmenovat na něco jako zpěvák/kapela roku, protože když se řekne Slavík, musí to mít prostě v hrdle. A to upřímně i když nejsem fanouškem K. Gotta musím uznat, že ten má zlato v hrdle a bohužel v současnosti nemá konkurenci, takže vyhrává zaslouženě. Kdyby to bylo prostě ve stylu zpěvák/kapela roku, tak tady by to bylo o něčem jiném a nepreferovala by se pouze kvalita hlasu, ale i kvalita textu, melodie a jiné.
Slavík je anketa o NEJPOPULÁRNĚJŠÍHO zpěváka. Proto tam hlasuje veřejnost a ne učitelé zpěvu.
Že by mezi pěti milióny chlapů, co tady žijí, neměl konkurenci, se mi nechce moc věřit. Problémem je, že nějakého kluka na konzervatoři neznáte - bez ohledu, že by mohl být lepší. Gott už není nejmladší a na tom hlase je to i poznat - chybějící sílu dohání technikou. Navíc i pokud jde o kvalitu zpěvu, může jít o úplně jiné hodnoty, než je technika a čistota tónu - procítění, práce s emocemi, dynamika.
On dostává hlasy od 3. generací? No nevím, jestli kromě jedné generace je někdo ochotný utrácet čas či peníze, byď by to byl třeba jen klik na internetu. Tuto trapnou maškarádu snad většina populace ignoruje (ano, plivu tady, takže teoreticky jsem zainteresovaný).
Řádově 44tisíc fandů přes 3 generace - hmmmmmmmmm to i v Superstár dostávají finalisté víc hlasů! K čemu je tedy Slavík? Aby měli sponzoři kde umístit reklamu a Nova (vč. dalších, co se na té frašce podílí) vydělala.
Tomáš Klus umí dobře pracovat s jazykem. Jeho texty bývají nápadité. Bohužel se to samé nedá říct o hudbě, která je nekonečně nudná.
Navíc on ještě s jinými splňuje přesně definici toho, čemu se říká režimní umělec. Takové to správňácko sluníčkovské hemžení s plackou Volím Karla na klopě. Zařadil se tak do historicky největší skupiny kejklířů, kteří bezprostředně po svém slunci západu upadají v zapomenutí. A zůstávají jen skutečné nadčasové hodnoty. MIchelangelo, Mozart, Shakespeare... Ale tihle své umění vyvážili dřinou a nezaprodaností. Zkratky nefungují.
Jaká je ta vaše soukromá definice režimního umělce, podle které do téhle škatule padá zrovna Klus?
Zlatého slavíka bych zrušil pro trapnost a předvídatelnost