RECENZE: Jack White je jako hyperaktivní dítě. U ničeho nevydrží

I přes nadšený ohlas prvního sólového koncertu Jacka Whitea u nás nelze konstatovat jinak, než že tenhle fenomenální kytarista a zpěvák je silnější ve studiu než na pódiu. Anebo mu prostě nesvědčí třináctka v datu čtvrteční show v pražském Foru Karlín.

Taky bych si dovolila nesouhlasit s p. Bezrem. Pro mě je Jack White nejsilnější právě na podiu, z kterého předává neuvěřitelnou energii. A jeho mistrovství v přetváření a kombinování svých vlastních skladeb dělá z každého koncertu jedinečný zážitek, takže můžete beze strachu jít na dva či více koncertů v rámci jednoho turné a rozhodně se nudit nebudete (doporučuji z vlastní zkušenosti ;-)).

0 0

Pane Bezre, nevím.

Asi jsme byli každý na jiném koncertě.Já jsem se nenudil ani vteřinu.Už vaše první věta je podle mne nepravda.Naopak si po včerejšku myslím,že je J.White lepší živě než z cd nebo vinylů.Ty si můžu pustit doma.Ale včerejší koncert to byla prostě muzikantská jízda od začátku až do konce.Ano nebylo to Vaše Šumperské blues.To opravdu ne.To co vy tomu vytýkáte pro mně bylo naopak velké +,právě ta nepředvídatelnost co se stane za chvíli.A hlavně jsem viděl a slyšel jak to bylo muzikantsky zvládnuté s ohromnym přehledem.Vy si myslíte jak jste chytrej,když v recenzi jakoby mimochodem naznačujete,že se zvětšovala fronta u šatny před 2 částí koncertu.Jenomže v dnešní době informací z první ruky 99 procent lidí vědělo,že J.White hraje 2 hodiny,takže po 1 a 1/4 hodině si jít pro kábát jste mohl leda tak vy,s pocitem,že už to mám za sebou a to co jsem potřeboval jsem viděl.Já jsem byl normálně na stání a ubezpečuju vás,že mne ani nikoho z lidí co stáli kolem mne,v té chvíli fakt nenapadlo kamkoli odcházet.Pro mě to byl zážitek srovnatelný s koncertem Iggyho Popa z roku 1993 k cd American Cesar.A tenhle koncert já hodnotím set sakra vysoko.Kdo tam tenkrát byl (Na Výstavišti v pravém křídle Sjezdového paláce)

tak ví o čem mluvím

4 0

Jack White byl dost slabý. Nebýt fantastické rytmiky, unudil bych se k smrti.