- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to narozdíl od kritika vůbec nepochopil. Především Franklin - co tím chtěla říct? Že pořád stačí na moderní dobu? Najednou to není vůbec ona, Nothing Compares 2 U je příšerný nesmysl nijak nesouvisející s originálem, popové hitůvky jako I Will Survive nebo You Keep Me Hangin On jsou ještě trapnější než v originále, snad jen předělávka Adele je celkem zajímavá, ale otázka zůstává - proč dělat předělávky, když v nich není žádný niterný a autentický feeling jako třeba u Cashe a jeho Hurt? Lennox zpívá pořád skvěle, ale proč znovu interpretovat krásně něco, co už bylo snad stokrát nazpíváno krásně předtím a tohle není lepší ani horší?
Napsal jste to dobře, dávám plus. Oblast džezu je mi velice vzdálená, takže nebudu konzumovat ani vzorky, ale obecně naprosto souhlasím s tím, že u většiny "coverů" a "tribute" naprosto postrádám smysl, proč byly natočeny. Čest několika málo výjimkám, z nichž se mi teď narychlo vybaví katapulťácké Stovky hotelů kongeniálně předělané Mňágou.