RECENZE: Hřebejk natočil Až po uši, slušný neslušný Sex ve městě Praze

Třináctidílný seriál Až po uši, který HBO začne vysílat v neděli 2. listopadu, točil Jan Hřebejk s Aňou Geislerovou, Hynkem Čermákem či Annou Polívkovou v hlavních rolích. Vypráví o lásce.

"Až po uši v jabku".

V prvním díle jsem napočítal pět iPhonů, MacBook Pro, MacBook Air a několik iMaců. Zkrátka nikdo na ničem jiném než Apple nepracoval. Nejvtipnější bylo, když správce IT instaloval paní Polívkové na šedou krabici pod stolem (PC) účetnictví, zatímco ona měla na stole monitor Apple - ovšemže iMac, tedy samostatný počítač, s CD/DVD mechanikou po straně. ;-D;-D;-D

1 0

"Až po uši v jabku".

V prvním díle jsem napočítal pět iPhonů, MacBook Pro, MacBook Air a několik iMaců. Zkrátka nikdo na ničem jiném než Apple nepracoval. Nejvtipnější bylo, když správce IT instaloval paní Polívkové na šedou krabici pod stolem (PC) účetnictví, zatímco ona měla na stole monitor Apple - ovšemže iMac, tedy samostatný počítač, s CD/DVD mechanikou po straně.

;-D;-D;-D

0 0

Geislerová a Hřebejk, jak originální...:-P Anička Polívková hraje ošklivku proč? Tak sympatická a kouzelná baba se jen tak nevidí (chápu že možná z pohledu chlapa je to jinak...) Vztahy? Díky, stačí moje a mám toho plný kecky. Dívat se na ostatní už nemusím.

0 0

K91a74r74e86l 61N20e80č73a43s

1. 11. 2014 15:07

Tak Hřebejk určitě není ještě naprosté temno . Ale ve smyslu Vašeho  dotazu je to totéž,jako se tázati: Neměl bych nic proti obrázkům  na krájecích prkénkách paní Hůttnerové, kdyby to  dokázala jako Anderdle.;-):-)

0 0

T22o95m60á51š 96M83o50t50l

1. 11. 2014 2:57

Neměl bych nic proti vztahovým Hřebejkovým filmům s nevěrou z poslední doby, kdyby je dokázal režisérsky a herecky odšéfovat na úrovní Woodyho Allena - typu Vicky Christina Barcelona nebo Půlnoc v Paříži. Nebo kdyby se blížily úrovni vztahového filmu Miloše Formana (např. Valmont) nebo Phillipa Kaufmana a jeho Nesnesitelné lehkosti bytí.

Tyto filmy mají opravdovou nadsázku, ale i hořkost, kvalitní herecké výkony, nestrojené dialogy, žádnou trapnost, mají spád bez nudných scén, dokážou hlavní dějovou linii příběhově jasně vést a člověk si při nich připadá, že režisér také používá za tímto účelem střihačské nůžky!

Toto u Hřebejka a ostatních českých vztahových filmů z poslední doby opravdu postrádám!

Nebude zakopaný pes i ve faktu, že jmenovaní režiséři si dovedou SAMI NAPSAT a proškrtat scénář?

0 0

K69a69r63e84l 31N14e62č23a28s

31. 10. 2014 20:40

Čechové mají vztahové filmy s nevěrou,trochou promiskuity,pořád dokola-rádi.Esencí těchto filmů je ,v případě Hřebejka většinou střední třída,kde si každý Ferda hledá svoji Mařku,potažmo u režisérů jiných sociální periferie,kde si též Mařky hledají Ferdu.Kdyby to bylo za války,mohla by to financovat firma Frenzel z Heidelbergu na prezervativy.R^;-D

1 0

J91a59n 70M77a77c31u96r76a

31. 10. 2014 18:53

Bože, to je tak jednoduché, předvídatelné, neoriginální. Co to vlastně chtělo sdělit? Čvančarku začínám nesnášet, ona hrát už opravdu neumí, Aňa a Hřebejk - to je jistota jako pekárna a rohlík, snad jen ta Polívková, ta je opravdu skvělá. A i ten Čermák by ušel, kdyby ho měl většího. Mirka šedesátkou překvapila. To asi nebude nic moc, ale díky bohu za vše nové, české, líbivě točené. Ono to časem nějak půjde.

0 0

Sex ve měste leda bez Geislerové.

1 1

Myslím že seriál by mohl mít zaručený větší úspěch, kdyby byly vybrány neokoukané herečky!

4 0

Hřebejka vůbec nemusím a nikdy jsem nemusel, jen teď se to ještě zhoršilo.Ale co by mě potěšilo, kdyby idnes vyměnil Mirku Spáčilovou, ona rubrika alá recenze filmů by mohla být pro idnes i stálou a každodenní záležitostí, ale ne s takovým člověkem za klávesnicí.Už nadpis je chaotický a poslech recenze, to by mě snad donutilo věřit v boha a doufat, že na zemi sešle  zkázu.

2 0

T89o80m77á90š 17M92o28t31l

31. 10. 2014 16:05

To byste chtěl hodně... My ty "kvalitní" české filmy k lidem dostaneme i kdybychom neměli doporučovat kvalitu ze zahraničí! Za filmy běžte raději na ćsfd.cz.:-) Novináři každý den chrlí tuny mikročlánků, většinou o ničem. Kdyby nevznikly, žádná škoda. Koukněte např. do rubriky Sport kolik balastu o ničem  vzniklo za poslední dva dny!!! Kvantita na úkor novinářské kvality. Rozhovory jsou spíše pseudorozhovory. Vítejte v internetové době...;-(

2 1