- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtěl bych se od paní (nebo slečny) recenzentky dozvědět, zda můj scénář (myslím tím autorskou a nikoli inscenační verzi - ke cti každého kritika bezpochyby slouží, že o takových verzích ví a je schopen je porovnat) četla, že se ho odvažuje bez serióznějších argumentů tak ostře kriticky odbýt výrazy "neobjevný" a "nevyrovnaný". Text má vedle své dokumentární linie i rovinu dramatickou, básnickou, kontemplativní s promyšlenou strukturou a důsledným vnitřním vedením motivů, což by bližší dramaturgická analýza jistě odhalila. Rád nabídnu k nahlédnutí.
hm, škoda jen, že kdy jste se sem vydal diskutovat, že jste si nepřečetl tu záplavu všech tří příspěvků, či se k nim nevyjádřil. Nezlobte se, ale zviditelňování vraha Johna Lennona nemůže omluvit ani sebepromyšlenější struktura.
Tak já když v TV někdy Morávka vidím, tak si myslím, že je mimozemšťan. Nebo přinejmenším pacient. Asi není lehké s ním dělat interview. Prostě "rozervaný umělec"
Proboha, co by jste čekali od Morávka?
Přitom navíc platí nepsanej zákon, že jméno Lennonova vraha se nebude nikde zmiňovat, aby to neinspirovalo podobné pošuky k následování, že by se mohli taky "proslavit". Tímto počinem se Provázek degradoval na nejhorší šmíru...