Diskuze

RECENZE: Případy ujdou, ale soudce trpí. A nás trápí svou meditací

Seriál Život a doba soudce A. K., který v pondělí večer odstartoval v České televizi, má velké ambice. Umělecké ambice, aby bylo jasno. Jenomže namísto justičních kauz, které sliboval, prostřednictvím rozervaného hrdiny opisuje Terapii.

Ano, první díl se mi taky líbil, ale pak to bylo stále horší a horší, až jsem se přestala dívat úplně. Padala na mě z toho depka :-)

0 0
možnosti

je to čím dál lepší!

0 0
možnosti
Foto

F94i54l93i14p 84J52a45r65a17b

21. 10. 2014 19:13

Mně právě připadá, že se to motá pořád na jednom místě, žádný z naznačených motivů (rozchod rodičů, výhružky, vztah s terapeutkou a bývalkou) se zatím prakticky vůbec nerozvíjí a dějově nikam neposouvá ... Ale dívám se taky.

0 0
možnosti

u mne v podstate dobry, co me na tom serialu rozciluje jsou odborne nepresnosti... oznacovani stran v nespornem rizeni jako zalobce a zalovany,  uvedeni jednatele do funkce, osloveni soudce  "doktore" ...ale to je asi u vsech oboru stejne, jen bych cekala, ze podobny serial bude pravni povedomi verejnosti povznaset a ne zadupavat... pani cvancarova ve sve roli nepusobi jako terapeut, ale jako nadrzena hospodyne od plotny... nemuzu si pomoct, ta je tak neduveryhodna, az se chce cloveku plakat, jinak proc ne .

3 0
možnosti
Foto

Včera jsem se díval (poprvé) a pocity mám smíšené. Nevypadá to úplně špatně, tj.řemeslo ujde, ale už u hereckých výkonů jsem měl celkem problém, jak při líčení všichni nasazují čítankové ksichty a intonaci mi poměrně vadilo, Švehlík má charisma na rozdávání, ale působí hrozně zabržděně a podobně jako ostatní postavy i ta jeho příliš šustí papírem, vnitřních monologů je moc a řeší v nich celkem kraviny.

Uznávám, že House of Cards je vysokej level, ale když už komunikace s divákem, tak nějak takhle :

0 0
možnosti

První díl byl podle mne prostě vynikající! Herecky, režijně i výbornou kamerou! Konečně perfektní kameraman, který dopřeje divákovi možnost sledovat nenásilně děj. A ne tak, jako většina současných "kameramanů"., kteří si myslí, že jsou moderní, když neuznávají stativ a lomcují kamerou, jako kdyby byli ožralí (a možná že jsou!). Výborný zážitek, a hrozně lituji, že nemám první díl natočený! Rozhodně další díl nepropásnu! :-)

3 0
možnosti

Nepotřebuji mít každou minutu seriálu nabitou akcí, naopak jsem ocenila pomalejší tempo. I když malilinko přidat by pomohlo. Švehlík zdeptaného cynika hraje skvěle. Jeho vnitřní monolog mi nejednou vyloudil na tváři ironický úšklebek i úsměv. Líbí se mi, že se A.K. zabývá občanskými spory, tam se také odehrávají dramata. Kriminálek je všude šest půlek. Herecké obsazení ostatních postav a naťuknutá dějová linka působí slibně. Doufám že nebudu zklamaná. Za první díl 75%. Mínus za Bartošku, který domlouvá synovi, aby si ty případy tak nebral. Působí to jako by soudil první případ. Další mínus za sekretářku napsanou jak podle manuálu pro začínající scénáristy.

4 0
možnosti

Mě se to taky celkem líbilo. Co se mi ale hrubě nelíbí je to, že to mu paní kritička Spáčilová dala jen 50%, když nedávno Vinařům dala 55%. Pokud tedy Vinařům 55%, tak Soudci alespoň 65%!

5 0
možnosti

Mně se to líbilo, za sebe bych dala rozhodně víc než 50 %

9 0
možnosti

Přijďte se posadit do soudní jednací síně na takové spory a myslím, že seznáte, že výraz televizního soudce se zase tak neliší od těch reálných, zejména, když má několik stání po sobě. Jiná je ovšem otázka o čem ti reální přemýšlejí. Jiná je ovšem otázka, že panu Švehlíkovi toho soudce moc nevěřím a k hereckému umění paní Čvančarové se vyjadřovat raději nebudu, protože to by bylo na žalobu.

2 1
možnosti

nojo, od Autosalonu na Primě se nám Čvančarová trochu zaoblila :-P Zrovna ona mi do role psychoušky moc nesedne, spíše by taky patřila na stranu pacošů.

3 0
možnosti

Libílo se mi to , a to víc jak na 50%.  Myšlenkové pochody soudce, i to jak se vypořádává s vlastním  soukromým  životem . Je to člověk , jde z toho lidství a normální všední život i s těmi myšlenkami co se neříkají nahlas....prostě rozumný seriál, který mne zaujal .Budu koukat dál a ráda

10 0
možnosti