- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrá mystifikace. Většina seriálů má letní přestávku i v USA a těch pár zmiňovaných výjimek jsou skutečně výjimky. Navíc mám dojem, že loňské seriálové léto v Česku zplodilo Doktory z Počátků, které sice nesleduju, ale podle měřitelných parametrů je to hit, takže celé srovnání stojí na vodě...
Dnešní aktualita: " V novém seriálu Svatby v Benátkách, který televize Prima nasadí koncem června..."
A úplně nejlepší je, že nejvíc repríz jde na ČT1, což je program, kde ze zákona nemaj reklamy co dělat. Dokáže to někdo vysvětlit? Co na to mediální odborníci?
To je snad jasné - když už něco natočím, tak chci, aby to vidělo co nejvíce lidí a sledovanost TV je přes léto pravidelně nižší.
Ta naše úžasná veřejnoprávní reprizuje už vícekrát reprizované a pro jistotu už ani neuvádí, že jde o reprízu, takže to člověk musí složitě hledat v programu (Retro, Pohnuté osudy, Letecké katastrofy...)...:-(((
To neni uplne presne. Ono se totiz v USA reprizuje neustale. Maji tam stovky televizi a kazda ma jeden nebo dva dobre serialy a ty reprizuji stale dokolecka - treba Big Bang Theory jsem na jedne vidal 5krat denne kazdy den.
Divný, u nás i placený kanály jako třeba sport 1a 2 jsou schopný místo novinek třeba 4x za dva dny zreprízovat házenkářský zápas Islanďanek a na léto chystají určitě bohaté ohlédnutí za nejlepšími zápasy khl. Tak se to má dělat!
Tak většina sportů, které sport1 a 2 vysílá, má přes léto pauzu, tak jim ani nic moc jiného nezbývá
letní reprízy jsou logickým odrazem tuzemského tv trhu, Amerika je úplně jinde, srovnávat to je jako porovnávat chuť nakládaného zelí a tiramisu...