Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GLOSA: Koncert pro Karla Kryla neurazil, jeho pravý důvod je ale směšný

Písničky kohokoli, včetně Karla Kryla, nejsou zlaté tele, abychom je jen zbožně poslouchali a nepokusili se s nimi jakkoli smysluplně nakládat. To je základní premisa koncertu, který se odehrál v úterý ve velkém sále pražské Lucerny. A jistěže je správná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69a97v45e20l 18O61d87r91a36z48i83l 6984559667340

Tak jsem to poslech včera na rádiožurnálu a celkem souhlasím s glosou-recenzí, v rádiu toho teda bylo zjevně méně, než na koncertě (?).

Divokej Bill a Karavana Mraků v rytmu Mládkova Jezu? Fakt hrozný ;-D

+1/0
16.4.2014 8:54

P42a36v48e14l 70O92d64r75a83z56i73l 6634469957270

Klus se přišel vykecat. Jinak holky to dávaly dobře.

+1/0
16.4.2014 8:56

M49a46r75e36k 52B32u84r53s47a 5602154850290

Souhlas ve vsem p. Bezr  ... A pane Herink, ano, Landa nema s Krylem spolecneho ani zbla a byt je jeho zpracovani Krylovych pisni hudebne na urovni, boda me z nej u srdce ...

+2/0
13.4.2014 20:55

D95a71n61i95e54l 46K34o92r80o66u30s 9931744279530

"...aspoň tu a tam by z rozhlasových reproduktorů mohl zaznít i jeho skutečný hlas."

To je pravda

+4/0
13.4.2014 16:56

M84a14r44t62i84n 46H13e37r27i87n65k 4989956816849

Trochu tolerance pane Bezr, mě se Landova verze líbí a i ta od kapely Törr.Mám pocit že spíš nemáte rád Landu....,takže vzhůru do pekla..... Jinak KK je velká škoda,od pohřbu jsem přestal mít rád Václava Havla....

+2/0
10.4.2014 20:35

P67e75t77r 98P61á19l76k58a 6513186160142

já jsem naprostej hudební laik, ale přezpívat Kryla mi přijde jako skoro nadlidskej úkol.

Kryla si možná většina lidí (oprávněně) cení hlavně za vynikající texty, ale mně přijde, že to je jen půlka celkovýho dojmu. Ta druhá polovina je jeho neuvěřitelně autentický a naléhavý hlas a projev. Kryl sice nebyl školenej zpěvák, ale kromě vynikajícího citu pro jazyk měl i specifický hlas a charisma - prostě otevřel pusu a každej hned věděl, že je to Kryl. To je něco, co se v cover verzi nedá nahradit.

+7/0
10.4.2014 10:16
Foto

P24a66v33e21l 88N78i37t70k35a 7727198838145

Nejen když otevřel pusu. Kryl byl poznat už při prvních tónech kytary... Byl to genius.

+1/0
10.4.2014 10:49

K14a82r40e47l 44N19e78č52a79s 5613989570470

Nepřekvapilo by mne,kdyby Kryla předělal nějaký Pokondr nebo  Eva a Vašek.Vystoupení v popu usazeného neonacisty v bazilice ale nepřekoná ani Flus. Tam se pop dotýkal skutečného umění.R^R^:-)

+2/−3
9.4.2014 17:23

M13a76r31t43i46n 45H20e90r79m80a21n 1344888298912

Zalez, ty v křesle usazený, závistivý hlupáku...

+1/−2
10.4.2014 8:24

K54a50r88e48l 17N72e88č10a91s 5543469350750

Tak komupak závidím Hermane?  Ztracené možnosti zapět si Kryla v bazilice v brnění?Nebo Vám genialitu,jsa hlupcem?Jste zvláštní případ. Psát umíte,aniž byste zvládl schopnost číst.;-D

+1/0
10.4.2014 21:15

J66o79s57e54f 68S18c26h37r22e86i69b41e61r 1697668478

Torr-Morituri Te Salutant,to je podařená předělávka !!R^.

+4/−2
9.4.2014 16:19

K30a55r63e38l 66N27o90v41a16k 2122965235389

Kryl který o sobě prohlásil, že bude prvním politickým vězněm tohoto režimu by byl jistě spokojený s tím kam jsme se za čtvrt století dostali... :-/

+3/−1
9.4.2014 14:18
Foto

P24e69t57r 44P27r46o42c54h44á66z18k71a 3472856412714

Nemohu si pomoci.Kdyby Karel Kryl viděl a slyšel kdo zpívá jeho písničky tak se v hrobě bude obracet,Některé věci s úst novodobých hvězd zkrátka zní hrozně a hlavně deklasují myšlenku toho,co tím Karel Kryl chtěl říct.Většina mladých ani netuší kdo to byl a co jeho tvorba znamenala pro nás starší.Tentokráte to rozhlas moc dobře nevymyslel a snad bylo lépe kdyby tento koncert vůbec nebyl.

+9/−5
9.4.2014 12:37

R20a93d84k28a 68F39u83k79s87o55v21á 9255290877501

Mě nejvíc baví ti, kteří přesně vědí, co by Karel dělal, kdyby viděl či slyšel to a to... :-/

+8/−1
9.4.2014 12:46

R27o84b30e20r88t 55B12a47l98a19b12á12n 9182313822

Jestli se chtěl Radiožurnál koncertem na "oslavách" jen přiživit nebo k nim nějak sám výrazněji přispět, o tom se můžeme dohadovat, ale myslím, že je to fuk. Z lidí do třicítky už Karla Kryla - muzikanta výrazněji vnímají snad jen kotlíkáři. Jinak už by po něm (nebýt často posmívaného Landova počinu) neštěkl pes. Jestli se některé z těchhle předělávek budou zase nějaký čas hrát, tak ten avizovaný záměr "přiblížit současným posluchačům a znovu je dostat do éteru" vlastně Radiožurnálu vyjde. V původním originálním provedení je to pro tyhle posluchače nezajímavá a nestravitelná vykopávka.

+3/−9
9.4.2014 11:55

T31o60m81á68š 68R26a65n51d27a 2305846382755

Posloucháte někdy Radiožurnál? To jsou jen vykopávky. Poslouchám tohle rádio nejradši kvůli reportážím, ale mohli by aspoň někdy zahrát něco jiného, než jejich denní popový playlist. Souhlasím s autorem, že originální skladby K.K. by nikomu neuškodili a splnili účel.

+2/0
10.4.2014 16:55

J87o62s62e66f 88K54u91b52e59š 7448238853888

Trošku mimo hlavní proud diskuse, všimli jste si jak strašně zestárla Marlen? 20 let je 20 let ....

+1/0
9.4.2014 11:45

J82i94ř72í 65V91o83s70e85č52e13k 8930459650891

Se slovy moderátora jde dost nesouhlasit: rádia rozhodně můžou hrát Krylovy písně - ne všechny, ale můžou. I tu rádiovou délku mnohé mají.

S autorem článku nesouhlasím ohledně Landy: proč by se za Morituri te salutant měl smažit v pekle? To byste tam za vojenskou verzi Bratříčka mohl poslat z fleku Hrůzu.

Michal Hrůza: Bratříčku zavírej vrátka - refrén perfektní, jeden z vrcholů večera, ale proč cpát drsný bicí i do slok? Tam se to vyloženě nehodilo. A "Srdce a kříž" -  z dynamické písně udělat ploužák? Aranžmá dobrý, ale tempo dvakrát zvýšit.

Irglová: Jeřabiny - druhý vrchol večera.

Divokej Bill: no je potřeba být opravdu otevřený změnám :-)

Xindl X, Langerová: fajn, střízlivé podání, neurazí nenadchne Projekt Salome: zpěvák má v některých polohách hlas jako Kryl, možná ale celkově moc melodické a natahované. Klus: možná by měl být víc sluníčkový a pozitivní :-):-):-) a pak by po vykolejení na začátku u Sidolu (no stress, to celkem nikoho nezajímá) dokázal zahrát Marata ve vaně celého a ne do půlky. Za Putina plus, něco takového zaznít muselo a je jedno od koho, on k tomu měl nejlepší pozici, ale profesionál by to mohl zvládnout lépe.

+3/−1
9.4.2014 11:26

J45o25s61e92f 33K13u84b26e24š 7798358243558

Langerová i Irglová v pohodě, Kryl to nebyl a ani být neměl, já jsem ho tam podvědomě pořád hledal / čekal, ale to je můj problém ne jejich, bylo to zatraceně dobré.

Hrůza hlavně Bratříček hrůza, stejně jako nelze z Nevidomé dívky udělat punk tak podle mého názoru nelze Bratříčka zazpívat bez jakési zarputilosti, tedy lze, ale není to dobré

Divolej Bill, XindlX nic moc, mírně urazilo, rozhodně nenadchlo

Klus - já ho nemusím takže hodnocení by bylo hodně subjektivní a nefair

+4/0
9.4.2014 11:51

M68a25r42c15e88l26a 19Z81á52r64u37b46o88v65á 8209948779904

Já teda nevím, možná jsem špatně četla, ale autor Landu nekritizuje. Ba naopak říká, že na něj Radiožurnál úmyslně opomněl a že se za Morituri te salutant rozhodně NEBUDE smažit v pekle. A s tím nelze než souhlasit.

0/0
14.4.2014 7:49

D80a46n51i97e16l 93R53e76i70c37h89e71l 8689799743

Jsem mladší ročník a přiznám, že Kryl je mi cizí, jeho hudební projev i texty, ale co mě od písní K. Kryla odpuzuje nejvíc, je jeho postoj po r. 89. Těžko říct, jestli to byla naivita, představa, že za pár let se vše obrátí od pekla k ráji, či jen touha být za každou cenu v opozici. 

Nebýt D. Landy před pár lety, Kryl by mezi mladými již v povědomí takřka nebyl, a dle mého by to nebyla katastrofa, jelikož zejména svými postoji, se dle mého už přežil.

+2/−20
9.4.2014 11:17

J69o89s59e38f 57K35u30b32e84š 7568988523218

Já se už za mladší ročník pěkných pár let nepovažuji a že je ti Kryl cizí ti fakt nevyčítám, nelze dělit lidi na ty hodné co poslouchají KK a ty zlé ostatní. KK byl rebel v tom dobrém slova smyslu, nazýval věci tak jak je cítil a chtěl v 89-90tém opravdu nezištně pomoci Československu, ale na rozdíl od jiných na něj na Hradě ani jinde žádné místo "nezbylo" a on (netvrdím, že úplně bez důvodu) zahořkl a dávali lidem za vinu i věci, které neměl - Černému např. vyčítal hymnu s Gottem na balkonu Melantrichu. Netvrdím, že Kryl po 90tém roce byl špatný, byl rozčarovaný, zklamaný ... víc než by mě osobně přišlo adekvátní. Přesto ho rád poslouchám a nejsem proto ani lepší ani horší než ty :-)

+14/0
9.4.2014 12:08

L79u47d56v79í35k 24G25a28j76d76o44š94í63k 2895193254382

Nedivím se když Kryl přišel v r. 89 za Havlem se slovy: "hlásím se do služby" a očekával minimálně post miistra kultůry a Havel mu na to řekl: "Vezmi si kytaru a jdi hrát na náměstí."

Nepochybně tam pak bylo hodně uražené ješitnosti a nevraživosti.

KK bohužel nepochopil, že umět hrát protestsongy je na křeslo ministra trochu málo.

+2/−7
9.4.2014 15:17

R74o93b10e56r26t 95K39u30b18í11č31e17k 6934728853703

Ale on prece nehral jen protestsongy. Tady slo o to, ze si z nej nekteri udelali loutku...

+1/0
9.4.2014 15:53

J68o30s71e84f 77K91u31b32e94š 7438758433198

Měřeno dnešníma očima možná ano, vzpomeňte si kdo co v roce 90 dělal, jak se třeba pan Muller stal ministrem práce - nic proti němu, jen tím chci říct, že jeho kvalifikace na ten post byla cca podobná.

+2/0
9.4.2014 16:40

P79e57t84r 37K30m65e88n37t 9822140536562

Ja si myslim ,ze to bylo malinko jinak. Musel odejít z domova do ciziny (musel je zde dost dulezite slovo) a po revoluci se vratil a co vidi ? Gott (ač ho mám rád) zpívá hymnu na balkoně a jde proti komunistům!! Člověk ,který musel odejít vidí člověka ,který byl ve starem rezimu prominentem (neříkám ,že škodil - jen šel komunistum na ruku) ted tady zpiva na podporu svobody a clovek ,ktery kvuli teto svobodě trpel to proste neunes a prislo mu to nemoralni. A za to se na neho nemuzeme zlobit. Muzeme bud souhlasit a nebo ne . Toť vse.

+5/0
10.4.2014 13:55

P32a18v28e85l 97O68d75r23a86z68i27l 6334549687540

No především věděl, co je Havel zač.

0/0
15.4.2014 12:02

M32a25r77t34i73n 16H35e73r34m86a97n 1244248108432

No, ten jeho postoj po roce 89 dostává v současnosti trochu logiku, ne? On prostě zavětřil, jakým směrem se to tady bude ubírat a to ho štvalo, tak se uzavřel a začal být sarkastický atd. Ale zrovna dneska je vidět, že k tomu měl sakra důvod...

+7/0
9.4.2014 14:48

R47o63b81e56r94t 86K76u75b71í35č57e57k 6214208813713

Moc pekne vystizene. Pred casem jsem poslouchal nejake uvahy ve smyslu "byl Kryl prorokem?!" Zajimave to bylo a uvazuji nad tim...

+3/0
9.4.2014 15:55

A49n61n48a 64B81e23n59d30o41v54á 7823537781721

Dane nezlobte se, ale naivitu zde ukazujete Vy. Karel Kryl byl neskutečně inteligentní člověk s obrovským přehledem v mnoha oborech - politika byla jeden z nich. Navíc měl úžasnou schopnost číst mezi řádky. Co Vám vadí na jeho postoji po roce 1989? On měl pořád stejné postoje, celou tu dobu. A navíc - vždyť měl pravdu, bez ohledu na to, jestli Vás to odpuzuje nebo ne. V co chcete věřit? Že vše bylo v pořádku a že byla nějaká revoluce? On přece nechtěl žádný ráj. On pouze chtěl, aby zločinci byli potrestáni a zločinecká organizace byla zakázána (rozuměj KSČ). Fakt, že se tak nestalo, utvářel dle mého názoru - a dodnes utváří - vývoj naší společnosti. Je velmi politováníhodné, kolik lidí se pořád nechává naivně unášet na obláčku glorifikace revoluce, nebo spíš toho, co bezprostředně následovalo a hlavně ikonizace Václava Havla. Ale Vy jste mladší ročník - u Vás to lze omluvit. U mé generace, která si vše zažila a viděla ty komunistické kádry, jak napřed scvakli prdele, jak se báli a následně se zase krásně rozsedli na svých židlích ve vedení podniků, vysokoškolských kateder apod., u těch už se to omlouvá hůře... PS Můj syn bude možná tak starý jako Vy - na gymnáziu v rámci hudební výchovy probírali KK asi 5 hodin, zpívali jeho písně a vysvětlovali si, co znamenají. Včera na koncertě jich docela dost zpíval se zpěváky... Pokud byste si jen ze zájmu chtěl udělat představu, o čem ty písně jsou a jak KK žil a jak sám sebe viděl (protože možná máte představu zkreslenou společností), rozhodně Vám doporučuji skvělou knihu Vojty Klimta - Akorát že mi zabili tátu. Třeba pak získáte trochu nadhledu.... R^

+3/0
9.4.2014 22:54

J94o50s35e88f 54K13u32b21e31š 7898498673828

... zpívali jeho písně a vysvětlovali co znamenají? Promiňte ale to je nebetyčná blbost. Kdybyste napsala "vysvětlovali si navzájem co v nich kdo vidí" tak to by bylo super, ale vysvětlovat někomu že "básník tím chtěl říci" na to prostě nemá nikdo právo. Jednak jen "básník" věděl co chtěl tím kterým veršem opravdu říci a hlavně posluchač / čtenář má právo na vlastní pochopení a třebas jiné (nechci napsat nesprávné) než bylo to autorovo. Nechte Dana a všechny ostatní ať za "dříve než ze stromečku opadá jehličí .... to abys nemyslel, že už k nám nepatříš" vidí co jim bude v tu chvíli nejbližší - rozešla se s ním holka / zemřel dědeček / syn odešel z domova / táta v Jáchynmově / syn v emigraci. Co tím chtěl opravdu na 100% říci KK nevíte ani vy ani já, oba si něco myslíme, možné že to samé ...  možná

0/0
10.4.2014 8:17

P47a96v40e62l 47O76d39r86a14z41i38l 6924859257260

Asi jste nezažil rozbory poetického textu na střední škole, kdybyste chtěl, aby se sami přiznali, co v tom cítí, tak budete mít x hodin ticha.

0/0
15.4.2014 12:06

P74e81t36r 55D43v27o51ř13á77k 1477245414456

Radiožurnál...8-o....no comment! ;-(

+3/−3
9.4.2014 11:03

Z59b16y44n42ě70k 90Č68e80c73h 4708458565481

Moc pěkná glosa, pochvala autorovi!!

+2/0
9.4.2014 10:54

V19l56a72d95i12m50í70r 92V27y45s73o32k92ý 8112202501955

lze ten koncert někde stáhnout/koupit?

0/0
9.4.2014 10:43

J45i95ř73í 60V48o88s98e92č43e78k 8790839130891

Bude vydáno CD, bude vysílaný téměř celý záznam, asi za dva týdny.

0/0
9.4.2014 11:14

S66t74a69n55i15s56l39a38v 67H68o49n57ě65k 1738480538554

http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/redakce/_zprava/radiozurnal-chysta-koncert-k-ucteni-karla-kryla-v-dubnu-by-oslavil-sedmdesatku--1320283

0/0
9.4.2014 13:48

P93e57t79r 69K35r15a52u72s 7599983443

Osobně jsem k předělávaným písním velmi netolerantní,ne tak k někomu,komu jejich poslech nevadí.Ale protože jest faktem,že mnoho náctiletých shledává projev K.Kryla fádním,tak si myslím,že není úplně od věci,když je jim předestřena příležitost(o čistotě úmyslu můžeme pochybovat) najít si zalíbení alespoň v těch přešupačených verzích.Jinak Radižurnálu přeji podmínky,aby si mohl dovolit hrát originály.

+2/0
9.4.2014 10:32

L62u61d70v10í82k 65G93a48j88d20o52š74í35k 2895893264312

Ptáte se proč takový koncert?

PENÍZE milá redakce, PENÍZE!

Důvod nějakého výročí je jen záminka jak z lidí vytáhnout prachy tak aby měli pocit, že se účastní nějaké pocty Krylovi nebo něčeho výjimečného. Přitom šlo jen o velmi přízemní namastění si kapes organizátorů akce. Kdyby neměl Kryl výročí, našel by se nějaký jiný - jistě stejně dobrý - důvod udělat koncert.

A proč se Kryl nehraje v rádiu? Jednoduché - je to dnes neposlouchatelné. Písničky Karla Kryla mají tu smůlu, že nezbytně potřebují ke svému lesku undergroundové prostředí a atmosféru komunistické totality. Bez tohoto rámce který jim dával neskutečný náboj jsou to poetické (a někdy trochu namyšlené) básničky v katastrofální a vlastně amatérské hudební aranži kterým dokáže fandit z nostalgie pamětník roku 1968. Mladý posluchač narozený po r. 1989 ale nechápe, že se nad takovou "slátaninou" vhodnou snad k táboráku někdo dojímá. To je ten důvod, proč se organizátoři pokoušeli o nové interpretace. Zároveň je to vlastně taky důvod, proč po revoluci Karel Kryl skončil tak jak skončil.

+3/−13
9.4.2014 9:51

P19e31t40r 52K85r23a16u44s 7589433723

Velké plus,avšak i mínus.

0/0
9.4.2014 10:38

D26a88v84i79d 50M85a65c17k69ů 8140939140121

Ale no tak Ludvíku, stejně jako hudebníci hrají za honoráře, tak pořadatelé jejich akcí ty akce pořádají za účelem dosažení zisku. I gramofirmy vydávají hudební nosiče jen z toho důvodu, s tím je nutné se už konečně smířit. Že vycházejí několikeré kompilace k nejrůznějším výročím je také normální a že se takto připomínají nedožité (nebo dožité) narozeniny kdysi slavných zpěváků, herců a dalších umělců je naprosto v pořádku. Že rádia hrají jen takové písničky, aby jejich posluchači nepřeladili má stejně tak svůj důvod. Od doby, kdy Karel Kryl žil u nás se ale změnilo jedno zásadní - každý si může koupit a doma poslouchat to, co uzná za vhodné. Žádné zákazy, restrikce nebo omezení v tomto směru už naštěstí bezmála 25 let neplatí. Nebo copak potřebujete, aby Kryla hráli v rozhlase, když si ho můžete pustit kdykoliv doma nebo jinde?

+1/0
9.4.2014 10:50

L47u69d89v10í19k 90G58a81j40d27o81š69í81k 2235533394402

Však taky neříkám, že to není v pořádku. Jen vysvětluji, proč se koncert pořádal a proč rádia Kryla nehrají, když autor v článku tyto řečnické otázky pokládá.

Jinak jsem mínusy očekával. Dovedu si představit, že to co jsem o Krylovi napsal se jeho fanouškům líbit nemůže.

0/0
9.4.2014 15:05

T56o96m52á86š 13K39r76m79í57č45e15k 1203748441538

si se špatně vyspal?

0/0
9.4.2014 10:52

M23a69r48t90i19n 13H95o88r53a 4715175970352

A Žito nic? Ten přece umí a zná Kryla nejlíp ze všech v téhle zemi!! A jo, toho vlastně podporuje v tomhle bohulibém snačení jiná veřejnoprávní instituce: Česká televize :)))))))

..... bože, Karle! - ty to vidíš!!!

+2/−3
9.4.2014 9:49
Foto

T96o20m68á82š 47B86a90l50v73í71n 1890725462232

Podle mne to jsou dvě různá témata:

1) Zcela souhlasím s článkem v myšlence, proboha proč česká rádia a zejména ČRo nehrají Kryla a to v originálu. Vždycky by, je a bude nejlepší protože je to Kryl. Jedinečný nejen svými texty ale i podáním. Takže proč ho nehrají? Čeho se bojí?

2) Stejně tak ale nemám problém, když  písničky Kryla přezpívají jiní interpreti, zejména když mu tím chtějí vyjádřit úctu a poctu. Každá cover verze v sobě nese riziko, že  se prostě nepovede či se nebude líbit , zejména když jde o písničky, který snad každý alespoň jednou, většina však mnohokrát, slyšel, hrál a zpíval. No a? Mně osobně se  třeba Landův Večer písní Karla Kryla velmi líbil a to i přesto, že mám doma snad všechny Krylovi desky a mnoho kazet s různými nahrávkami, včetně pár magnetofonových pásek se záznamy představení Semaforu z roku 68 a 69. Na Krylovi jsem vyrostl a milovat ho nepřestal, ale  jak bylo správně řečeno, jeho odkaz není zlaté tele. Pokud se Vám nějaké zpracování nelíbí, tak si ho prostě nepustíte a nekoupíte.

+11/0
9.4.2014 9:46

R15o60b81e12r81t 80K76u58b16í77č98e26k 6694188163423

Pred lety jsem byl v PRG na akci "15 let pote". Zpivaly se zde pisnicky KK, ale co me desilo:

1. ten muzikant, ktery tam byl coby profik a mel zahrat asi 8-10 jeho pisni, neumel asi u poloviny prakticky slova

2. jestli si nekdo zpival, tak to byl tak kazdy 10... Mozna ani to ne.

0/0
9.4.2014 10:54

T83o16n50d32a 18H50e46j79l22í64k 1758703759827

Hm, Demokracii si nikdo netroufl, co? KDyž už, tak měli aspoň zpívat od A do Z, ne?

+2/0
9.4.2014 9:18

P57e49t44r 40V15e26r16n58e11r 3476522943376

Od A do Z by bylo fajn ale na tři večery:-)

+1/0
9.4.2014 10:02

R87o16m87a80n 22K51o57v12a81ř65í13k 3384977191581

KK sám tento song (podobně jako většinu dalších, které složil po návratu z exilu) řadil mezi tzv. "častušky", jichž si zdaleka nevážil tolik, jako svých starších písní...

0/0
9.4.2014 15:16
Foto

V93e41n43d95u46l51a 11B38r49a86d59á65č97o52v11á 4349264590483

Hm. Neznámý Projekt Salome. Neznámý pro autora článku. Proto samozřejmě nedáme ani jednu jejich fotku, přece nebudeme podporovat neznámé!

+4/−1
9.4.2014 9:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.