RECENZE: Od Sinatry po Daft Punk, Bublému sázení na jistoty vychází

Nepředvedl nějaký kdovíjak úchvatný pěvecký výkon, krom skvělých muzikantů se opíral hlavně o notoricky známé a věčné melodie, přesto kanadský vyvolávač hudební nostalgie na své pražské premiéře publiku uhranul.

a to jako zpívá převzaté věci?

0 0

prostě něco jako Goťák, jen zpívá pořád anglicky

1 0

no prostě estrádní umělec, kdyby u nás byla ještě totalita, tak by se jistě dostal až do Televarieté ;-Da začátek Fever? To je asi nejprotivnější song co znám, to bych zřejmě hned odešel:-) V začátcích mu hodně pomáhal Paul Anka, ovšem to je nebe a dudy - takže OK, ať si pěje, ale když jsem přišel s ním třeba o All you need is love, tak mi to rozhodně líto není...

1 4

Vy jsteevidentně na koncertě nebyl, že?

0 1

Psát o sukcesu v ček ňúspejpru mi připadá weirdní.

0 0

Mno,označit Naturally 7 jednoduše za beatboxery,to je opravdu hodno této primitivní recenze. K ostatnímu se raději vůbec vyjadřovat nebudu, Vedral zase ukázal,co v něm je,resp. není. Ale řeknu jedno - postavit na nohy a roztancovat celou O2 Arenu plnou převážně mladých lidí hudbou mnohdy starou přes 60 let, to je podle mne kumšt, a špatnému zpěváku by se to nepodařilo. Takže svoje hodnocení úrovně zpěvu si, Honzo, můžete strčit někam.

1 0

Tak pozor, bylo tam i plno babiček a dědečků, a bavili se stejně skvělě, jak ti mladí.;-D Popravdě, mě docela hodně zaujalo, jak na něj reagovali muži, jak s nadšením, a radostí, to bylo dobře vidět, když Bublé procházel arénou. To nebylo okouzlení mladým pohledným zpěvákem, tak by reagovaly ženy. To bylo radost z té chvíle, z hudby, z show, a to je ten pravý kumšt.R^ Já osobně jsem byla z konceru hodně nadšená, bavila jsem se jak už dlouho ne, a o to šlo. Tohoto zpěváka musí jeho fanoušci milovat.Viděla jsem Káju Gotta, jak pokyvuje hlavou, tleská, myslím, že také dost záviděl ;-). A k předkapele, byli prostě skvělí, kdyby tady měli samostatný koncert, šla bych určitě po včerejšku zase.

1 0

'sukcesu',..hmm! zaujimave ceske slovo.

2 2