- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No ideologicky to byla stejná stupidita jako seriály dnešní,pouze Dietl dokázal ty scénáře psát profesionálněji. Třeba na něco takového,jako Otčenáškův Byl jeden dům by současná suita dosáhla těžce. Věřím dokonce i tomuže mezi nomenklaturou mohl se někde objevit i takový lidský aparátčík,jako Moučkův Pláteník. Moc dlouho by tam ale lidsky nepláteníkoval.
Tak upřímně řečeno - snad ještě horší vymývárna, než 30 případů či snad mediálně propíraná Žena za pultem je Dietlův Okres na severu. To pardon, ale i kdyby tento pán byl vypravěč par excellence, tak tohle opravdu ne. On p. Dietl je skutečně dosti legendarizován, ale když si projedu jeho tvorbi, tak na jednu kvalitní záležitost připadá snad 10 naprostých sra.ek... Že to byl v tomto ohledu velmi poslušný pohůnek režimu, o tom bohužel nemůže být sporu.
Nesouhlasím, Zeman je větší brainwashing. Sequens a soudruzi z StB dokázali zvládnout zakomponovat daleko víc společenských aspektů než lehce afektovaný soudruh předseda z O.n.s. Okres rozebírá jednu aktuální pozici a ten myšlenkový impact je relativně minimální - málo z toho, co se v seriálu řeší, bylo skutečně v dosahu běžného občana a šlo to kompletně mimo něj. Řeší se tam majoritně vliv a snaha strany o funkčnost v podnících, pletky tajemníků na předsednictvu a boj mladého soudruha za pokrok. Zeman řeší bodrácky první poslední capinu, dostává se na ulici a řeší defacto všechno od inzulinu, běžné vraždy, stopy marihuany v plicích, až po mezinárodní kontrarozvědnou činnost. Vše velmi pečlivě, jasně, pochopitelně i pro pomalejší.
občas sleduji Barandov....ne proto, že vysílá pořád dokola Zemana, ale proto, že se tam dají najít dobové filmy a seriály, které byly i na tehdejší dobu tak strašné, že se vysílaly jen jednou, nebo snad vůbec. je mi 50, takže tehdejší dobu pamatuji, ale třeba seriál o vývoji letadla albaros jsem fakt poprvé registroval až na tom Barandově.
Je to tak. Postupem casu se za ty roky vyfiltrovaly top filmy a ty davaji v televizi porad dokola. Budi to pak dojem, ze driv se tocily skvele filmy a ted ne. Pritom ten pomer bude srovnatelny.
To nejsou marginálie, to jen říká, jak moc pečlivá autorka byla, a jak se v dané problematice orientuje. Nelze totiž předpokládat, že chyby udělala jen ve věcech podružných.