Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nickelback vezou do Prahy výběr hitů a vysvětlují, že to ještě nebalí

Po osmnácti letech působení a padesáti milionech prodaných alb přijíždí kanadská formace Nickelback poprvé zahrát k nám. V rámci turné Hits Tour totiž přiveze 7. listopadu do O2 areny přehlídku největších hitů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K25a70t79k60a 12S31p77á65č61i87l47o87v68á 9408981838909

Já to nechápu, proč do této diskuze nepíší lidi, kteří se na ten koncert těší, kteří mají tuto muziku rádi. O tom bych si raději psala, než tady obhajovat to, že si vůbec dovoluju mít tuto kapelu ráda. Ach jo. Český národ je obecně opravdu zvrácený, nedovede být pozitivní, pořád musí do všeho rýpat a nemá z ničeho radost. Všechno je pro nás divné, hnusné, nevidíme v ničem nic hezkého, takže proto je tady tolik rejpalů.

0/0
7.11.2013 0:30

J49a65n 12S90o41u61k67u31p 1324154226395

Ten příspěvek, to je hotová tragédie. Proč tady nepíší? No, možná je podstatně víc lidí, co tu kapelu znají a ty prachy by za ní nedali ani náhodou a prostě se jim nelíbí, to je jaksi smysl diskuzí. Vám se, Katko, nelíbí diskuze a reakce lidí, ale neváháte naprosto v klidu odsousit celý národ ze zvrácenosti, to je na zamyšlení.

+1/0
7.11.2013 7:49
Foto

K87a20t51k57a 62S20p81á85č20i30l86o33v53á 9248441928409

Pane Soukupe, berete to do extrémů. Neodsuzuju celý národ na základě této diskuze, ale vidím tu sestupnou tendenci se z něčeho radovat všude kolem. Proto taky uvádím, že ani v diskuzích se povětšinou pozitivně nepíše a spíše se rýpe a rýpe. A vím, že než jste začal psát Vy mě, tak do mě nikdo nerýpal, ale já tady prostě četla ty spíše záporné komentáře, tak jsem to chtěla svým přístupem trochu anulovat.

Ano, smysl diskuze je diskutovat o rozdílných názorech, to mám ráda a nevyhýbám se tomu, ale je taky umění líbívými slovíčky člověka pourážet, což Vám bohužel jde a u mě se Vám to povedlo.

A už jsem na to přišla, proč tady ti fanoušci nepíší - netouží se dohadovat jako já a já zas chci, aby se věděl i ten druhý názor. Nebudu přece kývat s většinou v diskuzi, když to tak není, to přeci po mě nechcete.

A dnes večer uvidím, kolik lidí si chtělo užít jejich koncert, protože spousta kapel naživo nic moc, ale Nickelback to umí a to je tady dost podstatné. Takže asi tak.

0/0
7.11.2013 13:32

J51a65n 55S58o61u40k83u87p 1644624126575

Já Vás neurážím, už jsem Vám tu snad napsal, že si tam máte jít a že je mi to jedno, že se Vám to líbí. Že si to berete osobně a myslíte si, že když si o Nickelback myslím, že je to nuda a šeď, že to samé říkám o Vás, za to já nemůžu. Vás se hrozně dotýká, že Vám ´beru hračky´. Věřte tomu, že mně mnou oblíbené kapely kritizuje kdekdo mnohem častěji, než si dovedete představit, já můžu jen stěží pustit někomu něco, co se mi líbí (většinou se dozvím něco ve smyslu ´to ani není hudba, pusti tam raději Kabáty´ a podobné dřísty), opravdu jsem odosobněný ve smyslu hudba-posluchač. Proto říkám - běžte tam, nakrmte promotéra, i kluci z kapely potřebují nějaké nové auta a tak, ať se Vám to hlavně líbí a nemáte z toho blbý pocit. Ale nedivte se, že u takového projektu jako je Nickelback, Vám bude každý (navíc na takovéto veřejné diskuzi) blahopřát k tomu, jak super hudbu posloucháte.

0/0
7.11.2013 14:07

O38t95o 19V48o76d51i46č89k35a 7584577229728

Souhlasím s Katkou Spáčilovou...já tam taky zítra jdu, abych si udělal obrázek, jaká je tahle kapela naživo...

Btw. mezi moje the best patří Metallica, Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Pink Floyd, Stouni a další...odváží se někdo z vás kritiků říct, že tohle není dobrý vkus? :-)

+1/0
6.11.2013 16:19

J69a62n 41S58o75u96k68u37p 1794654596635

Neřekl bych, že je to špatný vkus, ale zároveň bych neřekl, že je to vysloveně dobrý vkus. To je všechno šílený žánrový mainstream, nic zvláštního, co nevyplácne každý druhý.

+1/0
6.11.2013 20:04
Foto

K77a57t35k62a 91S10p17á34č57i24l21o47v56á 9118771538669

Takže když to vyplácne každý druhý, tak se těším, až vyplácnete něco Vy. A nebo už jste vyplácnul? To je tak divné tvrdit, že to každý zvládne. Já neříkám, že je to něco světoborného, ale rozhodně bych o sobě netvrdila, že bych to dokázala složit.

0/0
6.11.2013 21:39

J81a92n 53S82o87u97k98u34p 1224674926745

Katko, my se bavíme o vkusu, ne o tvorbě. Vím, že se vás debata asi dotkla, ale aspoň si nedomýšlejte něco, co nikdo nepoíše. Opravdu nemusím být špičkový hudebník na to, abych mohl říct, že věci jako Metallicu, Zeppeliny, Purply, zmíní každý druhý ´rocker´.

0/0
7.11.2013 7:47

O77t71o 46V54o70d29i26č82k96a 7354507339648

zřejmě proto, že jsou naprostá špička ve svém oboru...znáte celou tvorbu těchto interpetů? nebo jen to, co občas někde zaslechnete?

0/0
7.11.2013 9:44

J58a58n 24S84o57u97k52u11p 1544854226765

Znám toho docela dost, žádný strach..

0/0
7.11.2013 10:10

O75t78o 58V10o50d34i16č42k56a 7854767659768

a copak posloucháte vy, znalče? Víte, proč vám ty kapely přijdou jako mainstream? protože ONY vytvářely a dotvářely své žánry, od nich je toho inspirováno tolik...možná i plno z toho, co posloucháte vy...

0/0
7.11.2013 9:40

O36t84o 93V56o40d41i69č88k33a 7384827239768

tohle bylo samozřejmě p . Soukupovi...

0/0
7.11.2013 9:43

J24a24n 90S29o90u58k69u78p 1904704256425

To není tak uplně pravda, že vytvářely své žánry, jistě se na tom podílely, ale ani jedna z těch kapel není ta ´která vybudovala žánr´. Defacto se to týká s určitostí jen BS a jejich dost podstatného vlivu na vývoj doom(především) a heavy metalu. Byli by to Led Zeppelin, kdyby se Bonham neuchlastal. Metallica nic nenadefinovala, na některých albech se držela špičky oboru (především bych zmínil Ride the Lightning), jinak nikdy nebyla braná jako žánrový zlom. Že je kupa kapel, které těžily z tvroby zmíněných kapel, to je nesporné, ale to je často způsobeno tím, že tyhle kapely měly velký posluchačský a mediální úspěch a prostě každý v garáži chtěl hrát jako Metla. Každý chtěl hrát taky Nirvanu, co na tom, že Cobain hudebně opisoval...

0/0
7.11.2013 10:09
Foto

F71i29l18i76p 78J80a92r47a57b 1713137950707

Metallica byla nesporně zlomová kapela, co se týče thrashmetalu. Jestli ho třeba někdo začal hrát o půl roku dřív neřeším, oni ho dostali mezi lidi a ovlivnili moře dalších kapel, což se jim ostatně podařilo i stylově už jiným Černým albem.

0/0
7.11.2013 15:49

J23a26n 33S52o46u94k44u33p 1364204246225

Večer, či zítra.. letím na vlk. Dík.

0/0
7.11.2013 16:22

J65a36n 17S85o84u65k69u61p 1834214326915

Já taky nepíšu, že nebyla úspěšná a nikoho neinspirovala a neovlivnila. Ale tvrdím, že thrash by bez nich existoval v patrně stejné podobě jako dnes, navíc thrashového tolik ve skutečnosti nakonec nevytvořili a část z toho ještě napsal Mustaine. Vždyť poslední thrash dělali na Justici ´88 (album, kterým navíc skrz obecné přesvědčení nic nedefinovali) a tím tak thrashově skončili jen pár let poté, co tak nějak začali.

0/0
8.11.2013 10:11

J19a52n 45S45o65u14k20u28p 1304164736355

A já... no aktuálně poslouchám .. mrknu do playlistu za poslední měsíc, věci jako Setna, Agitation Free, Deveykus, Kayo Dot, Comus, Volapük atd.

0/0
7.11.2013 10:26
Foto

K27a42t95k35a 90S15p61á14č94i21l51o72v16á 9618901128509

Děkuju za souhlas.

0/0
7.11.2013 13:33
Foto

K21a58t89k33a 23S98p11á58č78i28l25o90v93á 9168901108899

Teda naprosto nechápu, že lidi, kterým se určitá věc, člověk či v tomto případě kapela nelíbí, mají touhu sdělovat své názory, které uráží a ponižují ty, kterým se to líbí. Pro vás odpad, pro jiné ne. Každý má svůj vkus a já bych osobně neodsuzovala nikoho za to, že poslouchá to či ono. Je to děs. Takže když dle vás je to odpad a nelíbí se vám to, tak já jako jejich fanoušek jsem asi taky totální neznalec hudby. Ale vážení, já vyrostla na Led Zeppelin, Die Purpple, The Black Sabbath a právě tyto kapely mě naučili poznat, co je dobré a co ne. A Nickelback jsou klasická poprocková kapela, která má svou základnu a nemusíte u nich kroutit hlavou a urvat si ji. Navíc spousta jejich textů má dost silný emocionální základ  a dost často i hluboké myšlenky, což se o spousta jiných interpretů říct nedá. Ale jak jsem psala na začátku - neodsuzuju ani ty, co rádi poslouchají texty typu - ožerem se, protože v dané situaci je to zábava.

Ale Nickelback často zpívají, já ani nevím, jak to vysvětlit - prostě - o lidskosti, o touze žít, o lásce (to asi každý, to vím), ale o síle vyřešit často smutné věci. Jenže když se vám to nelíbí, tak si to těžko poslechnete.

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/nickelback/lullaby-286204

0/−1
6.11.2013 11:54
Foto

R53a87d39e77k 56J31a17n36ý80r 2671784383825

neblázni, Katko.. tahle kapela je naprostý dno

+1/0
6.11.2013 15:08
Foto

K73a11t69k16a 70S25p49á21č27i40l46o56v72á 9898701198889

Mě to tak nepříjde. Mě se prostě líbí. Co na to víc říct. A o dně mám úplně jinou představu, ale zmiňiovat nebudu, to bych zase urážela ty, jimž se to líbí.

0/0
6.11.2013 15:37

J29a50n 82S61o72u60k34u93p 1894514636525

Tím nikoho neurazíte. MNĚ nepřijde vyjádření názoru jako urážka.

0/0
6.11.2013 20:14

J55a30n 71S75o15u26k54u84p 1324894506885

Tohle snad, doufám pevně, nemyslíte vážně. Proč se pouštíte do ´kritiky´, když z Vás vyleze, že měřítko pro Vás jsou Led Zeppelin, Deep Purple (mimochodem, napsat hned dvě z kapel, které Vás naučili poznat kvalitu, s brutální chybou, to je super vysvědčení aktivně píšícího člověka), to Vaší ´kritice´ jenom dodává totálně absurdní korunu, když navíc (sic) tyhle kapely Nějak vážete na Nickelback, což je dost upadlý bezpohlavní poprock a se zmíněnými nemá absolutně nic společného. Nedivte se potom, když se někdo ozve.

0/0
6.11.2013 20:13
Foto

K72a22t51k82a 15S65p60á96č46i61l26o95v75á 9198221768759

Omlouvám se za ty chyby, ale prostě jsem to psala rychle a hotovo. A navíc jsem reagovala proto, že tady psali všichni, kdo tuto kapelu nemají rádi. A já ji ráda mám, tak jsem chtěla něco pozitivního.

A proč bych nemohla napsat svůj názor, když ostatní jej tady taky píší a Vy ostatně taky. A mimochodem - pro hudební kritiky je právě Led Zeppelin, Deep Purple a i Black Sabath určitou dekádou, která dávala směr dalším kapelám. A já ty kapely nevážu na Nickelback ve smyslu, že by ony měly něco společného, ale že je poslouchám já.

A mrzí mě, že se do mě tak hnusně pouštíte, protože ač tady jsou názory pro mě negativní, tak se tady po většinou vyjadřují slušně a nehledě na to, já se neozývala první, ale reagovala jsem, takže ani Vy se nemůžete divit, že se ozvu.

Jo a mě nevadí, že mám dle Vás hnusné vysvědčení dle špatně napsaných kapel, což se stane i těm, kdo píší správně. Já jsem ve Vašich očích špatná už jen proto, že Nickelback poslouchám.

0/0
6.11.2013 21:37

J26a29n 61S96o65u96k68u70p 1514554446855

Píšete, že ty kapely Vás vedly k tomu, že poznáte kvalitu. Já si myslím, že to rozhodně není pravda, navíc ty zmíněné kapely tak kriticky vývojově významné nejsou (s částečnou výjimkou Black Sabbath) , Deep Purple je dokonce dle mého nebetyčně přeceněná kapela (co navíc neumí hrát pořádně naživo), ale to teď nemusíme pitvat (jestli teda nechcete) a navíc poslech hudby neznamená, že si poslechnete Sabaty a tím máte jakože hotovo a víte, co je dobré.

Já se nedivím, že se ozýváte, on Vám, Katko, taky nikdo nebere právo na to, aby jste na koncert šla a aby se Vám Nickelback líbili, k Vám konkrétně tady dokonce nikdo vůbec nemluvil(nepsal), než jste se jala je obhajovat. Vy pro mě špatná nejste, nemusíte se sebelitovat, akorát si myslím, že se Vám líbí kapela, která je opravdu hrozná. Což se nevylučuje s tím, že dáte 1300 za její koncert a skvěle si to užijete (vůbec se s Váma nebudu tahat o tom, že to je svinsky nafouklá cena a reálná hodnota kapely je cca 300 za vstup, ale holt, je třeba ještě zaplatit nenasytné lidi z agentury).

0/0
7.11.2013 7:58
Foto

F86i98l77i61p 20J49a31r77a29b 1373387530267

Nadhoďte pár "kriticky vývojově významných kapel". Díky.

0/0
7.11.2013 9:24

J90a39n 33S94o65u91k49u78p 1674124386535

Tak třeba prvotní tvorba The Beatles, The Byrds, aby jste si nemyslel, že mi vadí velká jména. Dále třeba Ornette Coleman, John Coltrane, abych zašel uplně jinam. Z dalších třeba Soft Machine, Hawkwind, Gong, z tvrdších a novějších ranků třeba Black Flag nebo Swans.

0/0
7.11.2013 10:19
Foto

F32i74l53i79p 41J59a30r74a20b 1473827630847

A proč jsou tyhle kapely "vývojově" významnější, než Led Zepp nebo Purple ? 8-o Třeba Swans byli tak specifickou kapelou, že bych měl problémy najít vůbec nějaké následovníky, Rollins je pojem, ale čím byli zajímaví a novátorští Black Flag po hudební stránce ? Na Page Vám bude přísahat klidně polovina současných rockových kytaristů, ten chlápek ovlivnil tisíce kytaristů. Stejně jako Blackmoore.

Nevím, co je to "prvotní tvorba The Beatles", doufám, že tím nemyslíte ty příšené odrhovačky typu Help, Hard Day´s Night apod. Jestli ano, tak říkám, zlatej Nickelback R^

0/0
7.11.2013 15:44

J36a87n 43S57o47u86k75u45p 1164364726725

Ano, na Blackmoora a Page odpřísáhne kupa lidí, to ale nedělá konkrétně z D.P. kapelu, která by byla apriori významnější, než The Byrds, kupříkladu - jen proto, že je podstatně známější a víc se prodala? To o žádné kvalitě nemusí svědčit. Je to analogické k té Metle výše. Já třeba vůbec nemám pocit, že Deep Purple je kapela, jejíž tvorbu bych cítil ve většině hard rocku, ten proud byl tak otřískaný ze všech stran a tak poznamenán vším možným, že je tam prostě neslyším. Je to jak u progu - většina lidí padá na hubu z Flojdů, přitom jejich nejnámější věci nahrávali v době, kdy už byl prog někde uplně jinde, ale bude se za ně hádat každý druhý - přitom na Gilmoura odpřísáhne každý kytarista. Existuje kupa kapel a projektů, které samy o sobě nadefinovaly celý hudební proud (Pierre Schaeffer třeba), styl (Magma...), můžu jmenovat Manuela Göttschinga, Holgera Czukaye nebo klidně třeba i Ena, Schoenberga, La Monte Younga a desítky dalších, kteří přístupem k hudbě kompletně otáčeli kormidlo hudebního vývoje. Možná je trochu diskrepance v tom, co kdo považuje za důležité a vývojově významné, nevím.

0/0
8.11.2013 10:25
Foto

K15a58t15k65a 27S83p69á34č38i44l94o51v45á 9698171638429

Pouštíte se do filosování a do velké hloubky, v podstatě mi příjde, že tvorba těchto kapel pro Vás nic neznamená, ale já si pamatuju, že generace chlapů ve věku mého taťky byla ráda, když tyto kapely hrály a k nám se dostal nějaký jejich kousek , protože za komančů to byl problém. A taky - píšete, že tyto kapely zná každý - na to bych se Vás zeptala asi proč? No protože jsou dobré, mají super písničky, manažersky to uměly postavit tak, aby byli prodávaní a na koncertech navštěvovaní.

A já se nesebelituju, jak jste proboha na toto přišel. Jo a dám ty peníze, protože to prostě tak je a vím, že z toho platím další bandu lidí, ale kdyby si to takto řekl každý, tak to můžeme všichni zabalit - v každém obchodě, v každé kulturní činnosti, protože všude už není přímo živen jen ten, kdo nese know how. A to se zas pouštím do vod, kde to nechci čeřit, jen reaguju na to, proč dávám tolik peněz.

0/0
7.11.2013 13:38

J77a17n 74S48o67u77k57u91p 1404804366925

Kdyby si to řekl každý, tak budeme chodit jen na koncerty, jejichž cena opravdu odpovídá obsahu a ceně kapely - tedy tak, jak dnes funguje velké množství promotérů a bookingů. A nebudeme otroky velkých bookingovek, které si smluvně předrozděluje umělce a těm s klidným svědomím platí přemrštěné provize, které stejně i se značnou marží vytahá z peněz nadšeného (a patřičně marketingově zvládnutého) davu - takhle funguje hudební bussiness od sedmdesátých let (resp. určitá část z něj, abychom byli přesní). Můžu se zeptat - na kolika koncertech jste letos byla a kolik jste za něj průměrně dala?

K tomu prvnímu - ano, ´za komančů´ byl problém sem dostat velké spektrum zahraniční hudební kultury (nebudu teď rozepisovat, že to tak uplně není pravda a že hudební nadšenci si skulinky velmi pečlivě hlídali a udržovali, to sem momentálně nepatří), ale dnes situace není o mnoho rozdílnější v konečném důsledku - ano, můžete si libovolně sehnat nahrávky téměř čehokoliv - nicméně, pusťte si rádio, kupte si časopis a kriticky zhodnoťte, co je prezentováno jako kultura hodná k podpoře širším spektrem médií. Že tyto kapely mají super písničky? No, tak třeba, vezmu si Deep Purple nebo Pink Floyd - kolik od nich skutečně znáte písniček? Je možné, že Vy jich znáte velmi mnoho, to netvrdím, ale jelikož podobné debaty mám častěji, tak třeba vím, že od zmíněných kapel zná většina jejich ´fanoušků, co si myslí, že to jsou fakt super kapely´ sotva několik nejhranějších fláků a tím to tak nějak hasne - což prostě JE realita.

0/0
7.11.2013 13:59
Foto

K47a95t12k79a 73S82p53á64č57i36l76o58v34á 9498401458979

Abych Vám odpověděla na kolika koncertech jsem letos byla, tak obecně i za léta minulá můžu říct, že takto velké a dle Vás drahé koncerty často nenavštěvuju. Nejsem z Prahy a tudíž je to pro mě celkově i výlet a obrovský zážitek se vším všudy (hlavně když jedete z koncertu v noci vlakem Českých drah). Takto velký koncert asi co dva roky. Ale upřesním to, dříve jsem ani nejezdila a poprvní to bylo asi v roce 2007 na velké akci DJ, kde hlavní hvězdou byl Paul Van Dyk. A to bylo na celou noc a v předprodeji to stálo 600 kč a to těch Dj tam bylo celkem 5. Taky přemrštěné? Dle mě výborná cena a bylo to v Tmobile areně a následně za rok v O2 areně.

Jednou jsem byla na výstavišti v Brně a tam už nikdy, s Prahou se to nedá srovnat, takže si raději připlatím a užiju si i ten komfort, co moderní arény poskytují.

A mimochodem - koncert byl skvělý, užila jsem si to, kapela perfektní, atmosféra super, až na jedno - zvukař byl asi už hluchý, protože by jim mohl ubrat basy, trochu to přepískl a chudáci zpěváci měli co dělat, aby to i přes ty mikrofony přeřvali. Ale naštěstí to nebylo pořád.

0/0
8.11.2013 9:48

J87a40n 32S42o66u97k60u34p 1154374106225

Za značně vyhaslou trancovou hvězdu je i těch 600 moc. No já jsem i v jednom roce stihl cca 60 koncertů, většinou v Praze s tím, že bydlím v Ostravě, nejdražší koncert? Tuším 650 cca jsem za něco platil, ale teď bych už kecal, za co to bylo, většinou 300 max.

0/0
8.11.2013 10:28

P34a45v57e76l 85R42o42č25e76k 9623257524164

rocková kapela?

to snad ne

0/0
6.11.2013 10:40

H16y10n58e49k 97T36r41o59j14a10n 1571921353489

Výběr hitů? Oni maj víc než jen jednu písničku kterou hrajou pořád dokola?

0/0
5.11.2013 23:28
Foto

K44a77t73k46a 82S40p39á21č78i10l71o91v17á 9258681458719

youtube - nickelback playlist - tam je toho dost, to neznamená, že když je nehrají v rádiích, že maj jen jednu písničku.

0/0
6.11.2013 11:56

H87y26n35e66k 49T21r35o77j94a49n 1181341863639

No jo, jenže ten playlist je taky jedna a ta samá písnička pořád dokola, to je ten problém, který s tou kapelou mám.

0/0
6.11.2013 17:31
Foto

K50a47t96k64a 50S39p78á83č22i93l37o10v85á 9578891218729

Já jsem Vám tam dala odkaz na více písniček, je sice pravda, že je jich tam dost smazaných, ale stačí použít myš na počítači a sjet trošku dolů, ony se tam ukáží další videa. Ale myslím si, že je vidět nechcete. Tak se do toho nenuťte, prostě se Vám to nelíbí a já Vám to nenutím.

0/0
6.11.2013 17:45

H24y41n22e41k 66T68r97o33j51a95n 1501431323159

:-) stále mě nechápete, no nevadí.

"Heard one, heard them all."

+1/0
6.11.2013 17:47
Foto

K33a24t58k33a 93S52p73á38č65i86l74o31v97á 9658621638459

Ale chápu Vás moc dobře, máte prostě dojem, že každá jejich písnička je stejná. Ale to je normální, každá kapela má svoje "gro", které jde poznat v každé písničce.

0/0
6.11.2013 21:41

H66y32n34e75k 21T55r95o81j48a73n 1231541873459

To je celkem možné, ale srovnávat v tomto ohledu "každou kapelu" s Nickelback kteří to dotáhli do naprostého extrému je až drzé.

0/0
6.11.2013 21:45
Foto

K61a17t69k22a 50S61p62á47č46i43l58o54v46á 9198681128459

A proč nebýt drzá, když je to řečeno slušně. Prostě mám dojem, že tento Váš názor je přitažený za vlasy, protože kdyby byli tak nemožní, tak ta kapela dávno neexistuje, protože by se neuživila.

0/0
6.11.2013 23:44

H69y16n39e28k 18T55r92o76j28a76n 1841291383299

;-D bohužel nemáte pravdu, i špatným uměním se dá dneska dobře uživit.

0/0
6.11.2013 23:46
Foto

K49a29t35k67a 60S84p25á10č10i96l29o88v75á 9318731468379

Vy mě normálně provokujete, abych Vám tady jmenovala, co je dle mě špatné umění. A já se fakt nerada někoho dotknu tím, že mu urazím jeho oblíbence a to i přesto, že se často stává mě, že se dotknou mých oblíbenců a tím dotknout myslím urazit.

0/0
7.11.2013 0:27

J78a13n 14S17o25u69k37u15p 1234914926735

Jen to udělejte, protože to budete taky muset vysvětlit.

0/0
7.11.2013 8:00

H76y43n18e26k 92T38r28o78j57a82n 1861441683189

A že se mi to skoro i povedlo, že? ;-D

Prostě jsem si nemohl pomoct a nerýpnout si. Sama o sobě by mi muzika Nickelback zas tak moc nevadila, ale jakmile mi někdo pustí víc jak tři skladby po sobě, začínám z toho být dost podrážděný, protože mi v tom chybí jakákoliv změna nebo náznak invence, nápadu... Je to pro mě hrozně neinspirované a znám kapely které umí vyjádřit hlubší myšlenky lépe.

Ale užijte si koncert, aspoň se nevzdáváte a to je dobře. Moderní rock bohužel většinou produkuje fanoušky, kterým je vlastně jedno, co poslouchají.

0/0
7.11.2013 10:01
Foto

D19a39n 41R34u28b40í90n 5978807242317

Kdo to kua je? 8-o

0/0
5.11.2013 13:05

J14a79n 91S29o54u67k91u51p 1334664876135

Nickelback jsou sice nudní (a je to docela dobrý terč vtipu), ale neznat je aspoň po jméně je taky solidní vysvědčení...

+3/0
5.11.2013 13:52

T94o47m12á94š 88B53r90a67b45e97c 2168406955806

No já je taky neznám. Holt mám taky blbý vysvědčení. Z Kanady znám trochu fajnovější muziku R^

http://www.youtube.com/watch?v=Zmrz0_oqe4A

http://www.youtube.com/watch?v=JAoSknxwd-k

V ČR byli před 10 lety, bohužel jsem nebyl :-/

0/0
5.11.2013 19:47
Foto

M93a61r12t75i94n 28K85o22u23b45e98k 3339887908456

Kanadskej Kabát

+2/0
5.11.2013 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.