Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Nohavica v plné aréně zpíval Vltavu a do politiků šil operou

Na prvním ze dvou koncertů v největší hale v zemi se Jaromír Nohavica předvedl z mnoha úhlů. Jako citlivý písničkář, bavič, který umí vyhecovat publikum, ale i obyčejný člověk, který má tváří v tvář O2 aréně prachsprostou trému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92i20l25a19n 57P19a28v27e21l74k54a 5768140467497

Ten koncert se Jarkovi mimořádně povedl, hlavně taky proto, že mluvil minimálně, hlavně hrál. Byl naprosto famózní. Nijak moc jsem se netěšil, nerad chodím do O2, ale nelituju!

+1/0
25.10.2013 12:03

H94a54n37a 33D25o71b81i68á34š20o94v33á 9173795901

Nádherný koncert.

+3/0
24.10.2013 17:33
Foto

I32v87a60n11a 42R32a78f52a10j81o97v85á 7742670953940

Úžasná atmosféra, nádherné písně, určité hluboký zážitek a myslím, že většina lidí odcházela z O2 arény s úžasným pocitem a nadšením V Pro mě jeden z nejkrásnějších zážitků tohoto roku, Nohavica je prostě skvělej chlap. A dneska jdu zase! :-P

Mimochodem pro ty co tu neustále hnojí diskuzi s donášením, STB a podobně, mám pro Vás taky jednu písničku : http://www.youtube.com/watch?v=IO38xGsW9Uw

+3/−2
24.10.2013 14:10

K18a55r14e38l 16N16e10č48a73s 5693949520360

Nohavica je bezpochyby fenomén. O jeho morálním kreditu se nemám co zmiňovat,protože  o tom mnoho nevíme a kdo má právo soudit.Něco mi na té jeho vemlouvavé dokonalosti vždy vadilo-nevím co. Proto jsem  měl a mám raději Třešňáka,Plíhala,Záviše a nepřekonatelného muzikanta Mertu.EU

+3/0
24.10.2013 13:12

A87n83t17o31n87i66n 73B84l81a57z87e93k 4218152537711

Vemlouvava dokonalost....hmmm. Ja mam ty jmenovane taky rad, ale proste na Nohavicu nemaji, tak jako Kabat nema na iron Maiden.:-)

+3/0
25.10.2013 11:53

A71l10e70x47a45n36d36r 22K71o45s28t59k53a 5939426829156

Jak tak sleduji hormady morálně čistých bojovníků proti bolševikům, tak by mě opravdu zajímalo, kolik jich sedělo jakožto "političtí" a kolik za rozkrádačky.

+2/−2
24.10.2013 11:29

T82o14m38á70š 97N89o60v74ý 1167500808286

můžete tam ještě dodat a kolik z těch politických sedělo kvůli tomu že byl někdo "donucen" podepsat a chodit na kafíčka.

0/0
24.10.2013 12:52

J56a58n 28P15o37l67á25k 3321793368277

Děkuji moralistům za zaplevelení diskuze. Ohledně Nohavicovi spolupráce s STB - co konkrétně se o tom ví? Má někdo celkový obraz toho, co Nohavica řekl, na koho a za jakých podmínek nebo se tu ukazuje prstem jen kvůli tomu, že Nohavica byl u STB na koberečku a na Kryla řekl něco ve stylu "je mu v zahraničí smutno"? Díky za vysvětlení. Min. jeden dva lidi se tu tváří, že do toho vidí, ale místo toho, aby byli konkrétní, jsou tajemní jako hrad v Karpatech, tak zrovna je konkrétně prosím o dodání informací (jen prosím ne odkazy z idnesu). Vtipné je, že plivání kvůli spolupráci s STB se používá snad jen u Nohavici, ale u ostatních, kteří za komoušů měli tu čest být dokonce pravidelně v TV, ani flusánek. Mně to připadá jako dvojí metr Rv

+7/−1
24.10.2013 10:51

T46o71m93á61š 53N12o49v62ý 1977430108786

mohu se zeptat proč je třeba zdroj idnes s přímou kopií zápisu z výslechu nevěrohodné?

+1/0
24.10.2013 10:54

J32i47ř88í 66H70r98b49e54k 9754613155303

prosím o přímej odkaz na materiál, o kterém mluvíte. Na IDNES jsem zatím našel jen toto...

http://zpravy.idnes.cz/nohavica-promluvil-stb-mi-vlozila-do-ust-cizi-slova-fht-/domaci.aspx?c=A071118_195044_domaci_jan

Což pro Vaše tvrzení není zrovna podporující;-)

+1/0
24.10.2013 11:02

T63o98m12á94š 74N36o55v46ý 1667800578446

Předně bych chtěl uvést , že já Vám nic netvrdím. Jen mě zajímají fakta. A myslím , že nejsem jediný koho mrzí to , že se k tomu pan Nohavica nepostavil čelem a nevyjádřil se k tomu trošinku více konkrétněji. Takhle samozřejmě nezbývá než si udělat obrázek z toho co se nepodařilo zničit . Obecně se mi líbí názor pana Rejžeka.

http://www.lidovky.cz/ja-a-nohavica-c9a-/nazory.aspx?c=A071122_102417_ln_nazory_bat

Bohužel k tomuto se mi zatím nedaří najít žádnou přímou kopii ,možná budete úspěšnější:

http://www.lidovky.cz/nohavica-a-stb-nova-fakta-089-/zpravy-domov.aspx?c=A070210_121340_ln_domov_znk

+1/0
24.10.2013 11:20

T80o53m87á79š 54N96o78v78ý 1927600838156

i zde je to pěkně vylíčené a myslím že i od člověka , který má větší váhu než  idnes.  http://www.nacerno.cz/view.php?cisloclanku=2007021801

0/0
24.10.2013 11:27

J57a45n 76P43o23l64á27k 3951263288987

Já bych fakt rád věděl, jaká je pravda. Ale protože to nevím a ani to pravděpodobně nezjistím (vycházíme z mučivých útržků, nepodepsaných papírů, které napsal nějaký STBák a z reakcí těch, kteří od komunistů "dostávali na prdel"), musím mít jen vlastní názor založený na subjektivních pocitech. Já mám za to, že Nohavica není takový hrdina, za jakého ho mají ti, kteří si pamatují jeho koncerty za komoušů, ale na druhou stranu v něm nevidím ani podrazáckou špínu, kterou z něho "udělalo" pár stran textu, které psaly ty opravdové špíny. Možná prostě jednou podlehl, protože je to jen a jen člověk, ale já mu to odpouštím kvůli jeho dokonalé tvorbě. Já jsem rád, že u náš dělá aspoň někdo hudbu, která .... má duši. Na jeho koncertu jsem byl jen 2x, pokaždé jsem byl nadšený.

+4/0
24.10.2013 11:42

T47o80m84á63š 94N48o34v51ý 1767110318846

Vždy musíte z něčeho vycházet a každý můžeme mít jiné argumenty a jiné indicie. Každý máme určitý okruh lidí , který do této problematiky nahlédl a který ji zná o něco více jak běžný člověk z vlastní zkušenosti. Ale obávám se , že ten 100% důkaz nedostanete , protože se podařilo hodně materiálů zničit. Jestli jste četl pozorně tak jsem nikde nemluvil o podrazácké špíně , každý má nějaký důvod proč do takové spolupráce šel , ale on měl opravdu dostatek času k tomu zaujmout postoj a neudělal tak . Pro mě osobně to něco vypovídá. Mohl bych se dostat k nějakým materiálům , mám to příslíbené takže když budete mít zájem tak napište a můžu Vám je jeslti to vyjde poslat. Vidíte to a v té poslední stati mám názor jiný , já už tam vidím prázdno , ale tu duši jsem tam taky cítil , strašně silnou.

0/0
24.10.2013 11:55

J22a64n 68P11o87l81á60k 3331843308197

OK, jestli něco budete mít, pošlete mi to, zatím se názorově rozcházíme - na základě mučivě neúplných fragmentů, které se dochovaly (ty očišťující se možná skartovaly, kdo ví?) nebudu zkrátka měnit názor na někoho, kdo je mi tak lidsky a hudebně sympatický. Každopádně jen díky svému názoru, který Vám timto nechci brát, tu doslova plevelíte diskuzi a kazíte čtení těm, kterým je to buď jedno, nebo to vidí jako já. Diskuze pod články o Nohavicovi jsou díky Vám a vám podobných fakt nečitelné.

0/−1
24.10.2013 12:28

T43o90m31á96š 10N88o47v44ý 1787620568716

S tímhle nesouhlasím. Myslím si , že žijeme ve svobodné zemi a tohle je veřejná diskuse na zpravodajském serveru, takže se zde může objevit více názorových skupin a ne jen to co se "hezky čte" a kdo ví , třeba ty "plevelité" příspěvky jak je nazýváte Vy někoho nakopnou a začni si hledat fakta na internetu a začne se o to více zajímat. Určitě bych tento Váš názor bral kdybych psal na nějakou oficiální stránku nebo FAN page ale tady na veřejné diskuzi? To si myslím že jste hodně přestřelil. Nepíšu nic vulgárního a sprostého , to že se s tím nestotožňujete je věc jiná a můžete to filtrovat a ignorovat. Jsou nečitelné pro ty lidi co to číst nechtějí a věřím že se to ne moc dobře čte.

+1/0
24.10.2013 12:44

J61i54ř58í 96H92r39b64e45k 9804163685753

No, měl byste pravdu, kdyby šlo o diskuzi pod článkem o minulosti Nohavici z dob komunismu. Tady jde ale o článek týkající se koncertu, takže v tomto souhlasím s panem Polákem.

0/0
24.10.2013 13:09

H21o37n52z62a 37P24u39r27k86r57á10b42e85k 1149428299785

jen hypoteticky, proč by měl povinnost a nutnost se k tomu vyjadřovat? Já jen že argumentuje dost na základě toto, že měl, možnost se vyjádřit a neudělal to...nevidím důvod, proč by musel, když k tomu neměl a nemá osobní potřebu.

0/0
25.10.2013 2:53

J10i42ř47í 76H85r15b54e26k 9304153745863

Nezlobte se, ale není tam nic o tom, jak a kdo trpěl na základě udání Jarka Nohavici. Zmínit někoho jméno může být zcela nevinné - StBák řekne - podívejte, víme že ten a ten dělal tohle, vy jste tam byl přítomen, můžete to potvrdit? Nohavica řekne ano, protože ví, že potvrzením známé informace nikomu neublíží. O pár desítek let později nám Tomáš Nový nachází informace o udavači a spolupracovníkovi StB... Tohle by mi rozhodně k očerňování druhého nestačilo.:-/

+4/0
24.10.2013 11:50

T37o78m78á54š 49N89o40v23ý 1357170358106

ale já nikoho neočerňuji jenom zmiňuji to co se dostalo ven a o čem pan Nohavica mlčí. Já nejsem bojovník proti panu Nohavicovi jak jsem říkal v určité době jsem byl jeho velkým fanouškem a obdivovatelem proto to u mě možná působí silněji a jako větší zklamání. Ale prostě mě jen zajímá to jak to bylo.

0/0
24.10.2013 11:58

J28a56n 31P37o70l49á91k 3961773408477

Hmm, tohle mi nestačí k tomu, abych zaujal tak silný postoj jako Vy a pak jej tapetoval ke článku o koncertu. Jinak jsem četl i ten článek na Idnesu, to komentovat nemá vůbec cenu.

+1/0
24.10.2013 11:32

J85a88n 74R78i88c74h75t32e69r 5232962803825

Já mám fotokopie souhlasu se spoluprací s StB Přemysla Sobotky, senátora za ODS a největšího komunistobijce.

A prý jsou falešné (tvrdí on). Tak nevím...

+1/0
24.10.2013 11:02

T23o14m17á34š 87N79o88v68ý 1287210688596

jde to někde dohledat?

0/0
24.10.2013 11:21

J14a35n 69R97i77c13h47t45e81r 5112232123145

Nevím, kolovalo to po mailech.

0/0
24.10.2013 11:37

L51u47k56á28š 60P33e95c85h17a 5392892653785

I popularita budí závist a rozhořčení. Nohavica umí, tak se budem šťourat v jeho minulosti. Kdo tu dobu před rokem 89 zažil má pochopení a kdo ne, bude stále jenom slepě papouškovat zatrpklé novináře, nebo nevraživého Hutku.

+6/0
24.10.2013 10:30

P91e70t16r 59K16o10l15á59ř 2768157264271

Vzhledem k tomu, že jsi dobu, která je rozhodující nezažil, tak tohle těžko posoudíš ... Věřím, že i Heidrich by na tebe dnes působil jako fajn děda ... Zejména pokud by fajn zpíval ...

+3/−3
24.10.2013 10:33

J44i53ř97í 13H79r75b68e34k 9334733765843

Můžete prosím jmenovat jednoho jediného člověka, kterému Nohavica svou "prací pro STB" ublížil a popsat co konkrétně si "vytrpěl"? Děkuji.

+4/0
24.10.2013 10:40

P27e80t63r 50K98o79l39á82ř 2908477224801

Je absurdní, když agenti STB zpívají o morálce. Zdá se, že fanouškům Nohavici by asi nevadilo, kdyby Hitler přednášel o škodlivosti pobytu v koncentračních táborech ...

+2/−8
24.10.2013 10:29

S66t89a39n17i52s96l50a42v 96H50o54n16ě77k 1508620418854

stejně absudní jako vaše příspěvky protkané nacistickými příměry ... asi silná zakomplexovanost ... je mi vás líto

+2/−1
24.10.2013 11:10

A85l12e32š 45L81á84n39s24k87ý 7783232646279

Jan Alexej Zatygo  a Tomáš Nový dnes otrávili diskuzi svými příspěvky. Rv

+1/−1
24.10.2013 10:29

P47e15t69r 16K65o66l93á12ř 2448937654341

Kdo ignoruje historii, bude ji muset prožít znovu ... Odpouštět udavačům jen proto, že pěkně prozpěvují je velmi nebezpečné ....

+2/−7
24.10.2013 10:35

J86a75n 48R66i10c53h72t60e42r 5382152363935

Koho udal? Jmenujte.

+3/0
24.10.2013 11:03

O63t66o 92V35o66d67i35č53k28a 7374887889408

promiňte, pane Lánský, ale v čem konkrétně nemá např. pan Zatygo Pravdu? Spolupracoval Nohavica s STB? ano, vždyť se k tomu sám přiznal...to, proč to udělal, nebo jestli byl donucen, je věc druhá, ovšem to nic nemění na tom, že tomu opravdu tak bylo...tudíž nechápu, proč se tu strhává hned tolik nenávisti...

+1/−2
24.10.2013 12:09

L34u30k29a18s 30S11u87c29h15a37n21e40k 5556637723730

Kdybych se měl řídit jen podle textů pod obrázky, musel bych nutně nabýt dojmu, že redaktoři idnes umí cestovat do budoucnosti, když už píší recenze z koncertu, který bude až za měsíc ...

+1/0
24.10.2013 9:37

J53i37r77i 59K39u98c48e77r10a 5407660296492

Jan Alexej Zatyko - mám pro tebe návrh: fanoušci Nohavicovi muziky nepolezou na články o hokeji ve Vsetíně a ty nepolezeš na články o muzice ostravského písničkáře. Šlo by to?

+3/0
24.10.2013 9:30

T93o48m72á64š 83N30o95v45ý 1807160748556

nezapadá to do "glorifikovaného" obrazu mistra? tohle je veřejná diskuze pane Kučera a třeba mě osobně by naopak zajímalo více faktů od pana Alexeje. Víte ta pravda.

0/−1
24.10.2013 9:33

T86o87m47á17š 70H45u17d90e18č88e32k 5411428787338

Ježiš chlape, vy musíte být hrozně oblíbený v soukromí :D

+3/0
24.10.2013 9:36

T92o41m17á92š 29N66o51v60ý 1597900388676

No samozřejmě nechtěl bych to tady moc rozšiřovat aby to nevypadalo nějak nabubřele. Ale ano asi máte pravdu a děkuji:)

+1/−1
24.10.2013 9:40

J63i14r79i 34K45u84c46e63r68a 5597590246902

a nešlo by to tak, že se s ním setkáte a budete si povídat? jinak viz Martin Štěpánek, 8:56 hod...

0/0
24.10.2013 9:42

T71o51m72á43š 16N76o68v32ý 1237900658826

tak samozřejmě pro mě by to bylo zajímavé setkání , ale určitě uznáte , že tohle je daleko pohodlnější a na rok 2013 odpovídající forma komunikace. Vy to myslím můžete ignorovat , když se vyjadřujeme slušně a nijak nepohoršujeme účastníky diskuze.

0/0
24.10.2013 9:53

P88e90t78r 93K28o50l29á84ř 2568987784301

Nejsi náhodou fanatik?

0/0
24.10.2013 10:31

T68o37m61á54š 86N48o55v76ý 1487430698516

nemyslím si.

0/0
24.10.2013 10:34

T59o88m18á28š 94N61o86v44ý 1577210548296

jen se tu strašně rychle zapomíná.

0/0
24.10.2013 10:35

H62a74n76a 79K64a95b49e51š65o26v44á 2378557107947

Koncert byl úžasný, ozvěna mi tak trošku vadila, ale spojení s filharmonií byl pro mne zážitek. Před 29,5 lety když jsem byla na Jarkovi v Mklubu v Ml.Boleslav, bych nikomu nevěřila, kdyby mi řekl, že se takový koncert někdy uskuteční

+10/0
24.10.2013 9:09
Foto

P60a46v77e44l 42D24o40p60i58t98a 9688950482

"Matko přírodo, proč jsi vytvořila něco takového, jako je Alexej Zatyko?" "Na to, jaká to byla noc, jsem ráda že neštěká." ... nemohl jsem si to odpustit :-). Zajímalo by mě, na kolika jeho koncertech byl za komančů? Pamatuji si ty doby, kdy měl dva koncerty a pak zase na půl roku nebo rok zákaz, pak jej po přehrávkách povolili a on si tam zase dal nějakou písničku a tak se to opakovalo. Zajímavé bylo, že i v době zákazu jsem byl na jeho koncertě na VUT v Brně na priglu, který pořádalo SSM :-).

+7/−1
24.10.2013 9:07

K80a83r68e80l 91M14a43r42e29k 4915119706637

Jako stbak to mel rozhodne jednodussi :-/

+1/−2
24.10.2013 9:43

M14a54r20t46i51n 12Š59t33ě41p44á61n59e18k 3507283413621

Jenom otazka? Jak jeho minulost ovlivnila zazitek ze zde popsaneho koncertu?

Pokud tam nekdo sel, tak mu to bud nevadi, protoze mu to nevadi, nebo nevadi, protoze je tak dobry muzikant. Pokud tam nekdo nesel, tak at nekritizuje pod recenzi ke koncertu, ale najde si nejaky clanek, ktery k tomu bude vhodnejsi. Treba az se bude Nohavica vyjadrovat k urovni spolecnosti. Tam by to sedelo jak zadek na hrnec, pod recenzi ke koncertu je to, prominte, ale je to tak, uplne mimo.

A to ze nekdo napise ze je citlivy a vam se to nelibi... Holt to tak je, umelec (hudebnik, herec,...) muze neco jineho delat v soukromi a neco jineho na podiu.

 

Jen na okraj. Poslouchal jsem ho kdysi, ted uz spoustu let ne. Je mi celkem putna, ale rikejte si co chcete. Pisnicky ma pekne a co delal za komunistu s tim nema nic spolecneho. Tak si komentare laskave nechte nekam jinam. A az hodite kamenem, tak si jdete umyt ruce;-)

+11/−1
24.10.2013 8:56

E48m13i47l 50P81r69c76h62a52l 5850280138554

Komunismus jsem zazil a nemam rad udavace a kotlikare.

+4/−15
24.10.2013 8:56

L13í45d24a 50K22o68l96a53s53o58v58á 8954784332450

Komunismus nikdy žádný nebyl. Socialismus se to žřízení   jmenovalo !!!!!![>-]

0/0
27.10.2013 20:54

J49a56n 52M82o33t77ů72r69e17k 7240102171699

Nesnesu spolupráci s STB u politika. U ostatních to posoudit nemohu, osobně je neznám a nevím, jak to přesně bylo. A zajímalo, kdo jsou oni soudci ze zdejší diskuze.....

+14/0
24.10.2013 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.