- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlk se najedl, koza ostala celá.....Donutil měl plnou pusu řečí a nakonec jen Krajčo nezměnil názor...tak herci, to je ukázka "páteřního" chování?
Jaké "páteřní chování"? Původní ředitel je zpátky a odchází jen jeden pozér, který má naštěstí příjem ze své muzikantské činnosti v úspěšné kapele...
No,Donutila rozhodne skoda neni...mel jsem tu "cest" s nim stravir dva roky angazma a rozhodne na nej z hlediska lidskeho nevzpominam v dobrem...
Donutil nemá vlastní názor - jeho chování řídí prachy
Pane Krajčo jste charakter, jen málo lidí toto dokáže. Přeji aby se vám dařilo co nejlíp. Děkuji.
Oceňuji jeho postoj, i když pravdou je, že dnes je to mnohem lehčí.
design divadelních cen neznám, odborník nejsem, ale na té fotce mi spíš přijde, že je s Krajčem mladej Rašilov než cena Thálie, ale třeba jsou si jen dost podobný..
To je součást té ceny! Když obdržíš Thálii, dostaneš Krajča k dispozici na 24 hodin.
Pro zapomětlivé. Umělci vždy bojovali za dobro svého národa, za nové tvůrčí činy ve jménu socialismu a míru. Národní divadlo stálo vždy v čele, jako např. zaplněné 28.ledna 1977. Až potom umělci popkultury bojovali v Divadle hudby 4.února 1977.
Pane Dopito, nejen umělci. nešlo jen o umělce. Týkalo se to většiny lidí, kteří v té době žili.
Pan Luděk Fuxa tady píše ironicky, že divadlo nepotřebujeme, že nám přeci stačí Nova. Rád bych mu připomněl, že Nova českým tvůrcům nijak nebrání vytvářet kvalitní inscenace pro Českou televizi, točit kvalitní filmy pro česká divadla, nebo když už ani to se nedělá, tak alespoň občas dát nějakou již dlouhé roky existující kvalitu z archívu. Přesto nových kvalitních věcí je jako šafránu. Já si osobně myslím, že kinematografie by měla mít přednost před divadlem: Za prvé proto, že je to trvalejší hodnota (představení se odehraje a už ho nikdo nikdy neuvidí, zatímco film zůstane i pro budoucí generace), za druhé proto, že do divadla se nevejde celý národ, zatímco do kin a před televizní obrazovky ano, a za třetí proto, že do divadla se dostane spíše člověk z velkého města než z vesnice, ale národ je tvořen nejen Pražáky nebo Brňany, nýbrž i lidmi z vesnic. Avšak film je mnohem náročnější na skutečnou kvalitu než divadlo. O nekvalitním představení za týden nikdo neví, zatímco nekvalitní film zůstává svědectvím o neschopnosti nebo zkorumpovanosti tvůrce.
Takže: Až současná generace našich umělců vytvoří takové hodnoty, jako kdysi zvládli režisér Podskalský, scénárista Vorlíček a herec Menšík, tak bude na Novu moci nadávat. Ale těm dnešním se moc do pokusů o skutečnou kvalitu nechce. Za prvé to je moc práce a za druhé by museli ukázat, co v nich je. Povedený pokus o seriózní kumšt je lepší než bohapustá komerce, ale nepovedený pokus o seriózní kumšt je nudnější a prázdnější než to, co si na velký kumšt nikdy nehrálo.
Naši současní herci, scénáristé a režiséři potřebují Novu jako sůl. Potřebují ji proto, aby nadáváním na ni odvedli pozornost od toho, že sami nevytvářejí vůbec nic.
Pane Beneši, patrně budete překvapen, ale divadla nejsou jen v Praze a v Brně.
BTW Myslím si, že jsme měli herce, kteří dokázali vytvořit hodnotyminimálně stejné kvality jako V. Menšík a to nejen ve filmu, ale i v divadle.
plné koryto je plné koryto. Potížisty nerad zaměstnává každý.