Diskuze

RECENZE: Wolverine v Japonsku jiné mutanty nepotřebuje

Hrdina komiksové série X-Men se v novém přírůstku kin osamostatnil, a nedopadlo to špatně. Sólista Hugh Jackman má naštěstí vedle svalů i herecký výraz.

E39v84a 76F72u82x50o37v29á

16. 8. 2013 22:27

Paní Spáčilová mne nezklamala, je spolehlivá jako šRvvýcarské hodinky. A to jsem si dnes cestou z kina říkala, že to možná bude poprvé, co mne překvapí. Nikoliv. Mám lety prověřeno: co se líbí paní Spáčilové, na to nemám chodit a co se jí nelíbilo, to se bude líbit mně. Do dneška jsem si myslela, že nejhorší film, který jsem viděla, byla Zelená kobra (s Klausem Kinskim) a tu jsem dokonce viděla omylem. Po dnešku už to neplatí. A to jsem na ten film šla vědomě a dokonce se i těšila, protože Wolverine je mezi X-men moje nejmilejší postava. Je to vysokorozpočtová slátanina o ničem a nezachrání to ani skvělý Hugh Jackman. A scénarista doufám dostal dost peněz, aby měl dostatek času najít si nějakou jinou práci.

0 1
možnosti

Normálně jsem na ten film šel rychle ještě v pátek pred odjezdem na D. Hodnotil bych hůř, ale tahle recenze je ještě blbější. Šéfredaktor by mel pochopit, ze ani Spacilova nerozumí všemu, poslední dobou se to uz neda ani číst. Jinak film: dobra oddechovka, nic megalomanskyho, ale jinak celkem tuctovy příběh o mutantovi, ktery ma v hlave bordel a bojuje a bojuje a bojuje. Na X-Meny mi tam chyběl faktor X, předchozí Wolverine byla proti tomu pecka.

0 0
možnosti

Zákeřná blondýna šíří zlo příliš komiksově :D U komiksového filmu je to zásadní chyba :D To je stejné, jako když se Spáčilové nelíbilo na Man of Steel, že je tam Superman a Krypton :D Ale na druhou stranu, je to určitá indicie, že ten film bude skvělý :)

0 0
možnosti

no tady prave kriticka z idnesu hodnoti lip nez specialozivane servery, takze asi tak skvely nebude

0 0
možnosti

Prosim, neslo by nechat delat recenze filmu povolanym? Resp. komiksovy film, ci akcni, nechat recenzovat nekym, kdo ma "nakoukáno", nastudovano? Aby se nedostavalo temto minelam, vyrazum jako „zákeřná blondýna šíří zlo příliš komiksově“? Jak uz jinak uchopit film dle komiksu???? A psat, ze vyjevy delaji z POHADKY pohledny film. . . :-( Další věc, akce. Wolverine je znam v komiksovem universu jako zurivec, který brutalne jde do akce po hlave a tecou potoky krve. Uz prezdivka - dle rosomáka sibirskeho, zurive selmy. . .  V tomto filmu však nikoliv, oproti jinym komiksovym adaptacim je zde akce méně a je uhlazena. . . nejspíše aby ji videlo vice lidi a vydelal film vice penez. Necenzurovana verze je slibena az na BD. Atd. Proste ruzni lide i recenzenti nemohou byt odborniky na všechny zanry. A prave proto, at si iDnes sezene nekoho na tento typ filmu. . . Není to porpve ani naposledy, co se zde zehra na nekompetentni recenzi. . . To je práce napul a ještě k tomu spatna. . . Diky tem, co docetli az sem.

2 0
možnosti

65% od pí. Spáčilový, to bude buď ukrutná pecka nebo ukrutnej shit. Ale jako překvapivě ten článek má i nějakou výpovědní hodnotu, byť se recenzí stále ještě nazvat nedá. I tak ale příjemný potěšení zjistit, že se člověk i něco o kvalitách filmu trochu dozví R^

2 1
možnosti

J79i64r87i 75S80u60r59y

24. 7. 2013 15:07

A jaká je Vaše definice recenze, prosím?

1 0
možnosti
Foto

J90a31n 29M40i22c21o

24. 7. 2013 12:42

další z výplodů Mirky Spáčilové.. ty její recenze jsou otřes a to jedna vedle druhé.. proč píše takový člověk recenze na žánry, který očividně nemá ráda.. to se netýká jen této recenze.... za mě opet Rv

2 1
možnosti

a vy ten film hodnotite tedy jak?