- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doporučuji si napřed zjistit, jak ziskové jsou věci zadarmo. Třeba takový majitel seznamu je dnes jedním z miliardářů. A seznam je také zadarmo že? Uvědomte si, že vše je prošpikované reklamou. Sice se za zhlédnutí platí minimálně (řekněme půl dolaru za tisíc lidí, co to viděli a totéž za jednoho, který na to klikne) Ale při dením provozu statísíců (milionů, desítek milionů) návštěvníků jde o ohromná čísla. A uvědomte si, že náklady na samotný server jsou naprosto minimální. Řekněme 1000 USD za "železo" a 100 měsíčně za umístění v housingu a tím to končí. Ještě vám to přijde málo ziskové?
je videt ze problematice opravdu "rozumite"
Lidé nadávají na korporace, jenže způsob vydávání hudby přes korporace se evolučně ukázal jako nejziskovější pro všechny. Lidé si myslí že se prosadí dobré nápady a hudba samy, jenže v tom případě nechápou dnešní svět. Marketing a značka dělají strašně moc a bez toho se neprosadí.
Na světě jsou miliony kapel. Obvykle hrají strašně, ale najde se dost kapel které dobrou hudbu. Co rozhodne jaká z těchto dobrých kapel se dostane do uší posluchačů, stane se známou a prosadí se do té tisícovky (možná pár tisícovek) dobře vydělávajících? Není to kvalita, je to prostý marketing a štěstí že si zrovna vás vybere producent. Skutečně originální hudbu která by se uchytila sama hraje jen mizerný počet skupin.
A nejziskovější znamená nejlepší ? Skutečně je posláním hudby primárně produkovat finanční zisk ?
Záleží, o jakých posluchačích mluvíte...pokud je někdo odkázán na MTV, Óčko a komerční rádia, tak pak ano, (spolu)rozhoduje manažerská tlačenka. Ale na dnešním (nejen) hudebním světě je krásné, že se můžete prosadit i beze všech marketingů s vydavatelským kolosem za zády. Pokud budete dostatečně dobří, lidi si vás všimnou, internet vás pošle dál...pak už je to jen na vás, kolik tomu obětujete. Kapely dnes nevydělávají z desek, proto hrajou mnohem víc koncertů a jsou daleko víc na očích, než dřív. Pravdou ovšem je, že konkurence je daleko větší, než dřív, neustále vycházejí nové desky, jsou doslova chrleny...
Yorke by si měl v první řadě trochu uspořádat myšlenky - jak může někdo vydělávat na službě která je poskytována ZDARMA??
Yorke, budíček!
A vy si fakt myslíte, že tu službu někdo provozuje jen tak z dobré vůle? Služba, která negeneruje patřičný zisk, má obvykle jepičí život.