Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budu mít jizvu na rtu, políbím Víta Bártu, zapěl Klus rozladěný politiky

Písničkářský idol Tomáš Klus si od soboty bude asi dávat větší pozor na to, kde vystupuje. A pořadatelé akcí za účasti politiků si naopak musí dát větší pozor na něj. Úvodní koncert při oslavách 750 let Vysokého Mýta vzbudil pozornost i emoce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tereza2708

Já se bavím

Musím říct, že mi ta kauza přijde směšná! Souhlasím s tím, že když si pozvou na akci Kluse, musí počítat s tím, že nebude najednou politikům pochlebovat.

Je to frajer, že si stojí za svým názorem!! Všichni pořád melou o tom, jak mají rádi upřímnost a nesnáší přetvářku, tak tady je člověk, který vám nebude říkat to, co chcete slyšet, ale to, co si vážně myslí!

Žijeme sice ve svobodné zemi, každý má právo na svůj názor, ale málokdo má odvahu ho vážně veřejně říct!

A nakonec ještě...někdo tu psal, kolik peněz, piv a vín si Tomáš za vystoupení vzal... Jednak mi nepříjde fér takovou informaci zveřejňovat a za druhé, jestli se to někomu zdálo moc, proč mu to dávali? Jen ať si kluk ty prachy užije, já mu je přeju!!!

+2/0
12.9.2012 1:03

hygiana

Rozladěný Klus

Přišel jsem se podívat jenom na Kluse, Vím, že chce zpívat pro lidi a ne politikům na mejdanech. Přesto už několikrát jeho manažerka naznačila aniž by tušila, že se kloní k pravičákům. Aby ne, umělci tuto dobu milují, je nezajímá, že lidé pracují za minimální mzdy, je zajímá kolik seberou za vystoupení.

0/0
11.9.2012 17:10

welch

Politici nemají právo rozhodovat kdo může vystupovat

Začínáme se lehce přibližovat komunistickým časům, kdy se o sebe červená šlechta bála a vybírali, kdo může vystupovat a kdo ne. Starosta profík nebude takové vystoupení komentovat a pousměje se sám nad sebou. Ale jak to bývá, potrefená husa se vždycky ozve, že. Je jenom dobře, že mladí už toho všeho mají plné zuby a začínají se nahlas ozývat, je to jejich země a mají budoucnost před sebou. Jen až nebude mizerných a morálně upadlých politiků, nebude tohoto žánru. To by si páni politici měli uvědomit.

+4/0
11.9.2012 10:54

tomas_s

:-))

Žbiromiro, to byl teda kulturní vrchol. Zlatej Klus, jen houšť do těch ksindlů.

+4/0
11.9.2012 10:34

CYnikCYnik

Starosta

Mýto si rozvracet nedáme! Za prachy se přece díá koupit všechno! Tehnle chlapeček si už u nás neškrtne! :-/

+1/0
11.9.2012 9:46

hanisek0

Vyčúraní politici

Dost by mě zajímalo, jestli některý z vás tady byl na koncertě Tomáše Kluse, já jsem na 70% jeho koncertů a nikdo se nepřetvařuje,nikdo nebalamutí lidi. Tento nadaný písničkář pouze baví lidi a komunikuje s publikem,Ano, kritizuje politickou scénu, ale myslím,že dosti trefně,a to že starosta naláká lidi na Kluse a pak mu na podium vlezou politici a machrují kdo více investoval do pomníku je trapné. A když už jsme u peněz, zajímalo by mě kolik si vydělal pan starosta za to že dostal Kluse s těma vydřiduchama na jedno podium, Obývám se že Tomáš o tom ani nevěděl. Myslím,že vážení občané chtěli slavit výročí města a né propagovat politické strany....

+2/0
11.9.2012 9:34

Oslíčkové otřeste se

Jen houšť

!

0/0
11.9.2012 9:04

Hijo De Puta II

Když nemá rád politiky,tak ať na takových akcích nevystupuje

Na co si Klus hraje? Na nějakého undergroundového rebela? Prachy za koncert mu nesmrdí, ale trapně prudit bude...:-P

0/0
11.9.2012 9:02

papazian

Re: Když nemá rád politiky,tak ať na takových akcích nevystupuje

Ti co si ho objednali s takovou pověstí museli vědět, že to takto dopadne. Proč dělají potom překvapené? Vlastně si lid mohl trochu v jejich režii zanadávat a pak karavana půjde zase dál ve starých kolejích. Takto si to pan starosta a jeho věrná družina jistě přála.

+2/0
11.9.2012 9:19

psika

Panebože za co mě trestáš??

Mrzí mě, že téměř vždy, když otevřu diskuzi o lidech z kultury najdu příspěvky závistivých joudů, kteří snad kvůli tomu, že nic pro druhé nedokázali tak si kompenzují svou malost nenávistnými příspěvky.

Hlavně Landa, Nohavica, Kabáti a nyní Ládek s Klusem jsou na některé lidi jako červený hadr na býka.

Já bych rád poděkoval lidem ze šoubyznysu, kteří něco dokázali.Pobavit lidi, pohladit na duši či vzít za srdce jak se říká.Zkrátka děkuji a navzdory překážkám - pokračujte.

+3/0
11.9.2012 8:31

Kurt21

Re: Panebože za co mě trestáš??

Souhlasím až na jednu výhradu: s Nohavicou mám osobní zkušenost - je trpká, hnusná a nepříjemná. Čili toho neuznávám.

0/0
11.9.2012 8:42

azazzelo

Re: Panebože za co mě trestáš??

Někde proběhl výzkum šťastných povolání. Nejšťastnější jsou lesníci a lidé pracující v přírodě. Nejvíce nešťastní jsou lidé v kultuře. A to se pokouší "hladit po duši a brát za srdce"? Není v tom notná dávka ironie či spíše prolhanosti? Nepachtíme se za něčím, co fakticky není a ani být z principu nemůže?

Aneb, nejvíce závistivých joudů je k nalezení přímo v kultuře. ;-)

0/0
11.9.2012 8:43

Kurt21

Re: Panebože za co mě trestáš??

Kdyby Miloš Kopecký netrpěl maniodepresivní psychózou, nikdy by nehrál tak skvěle.

0/0
11.9.2012 8:47

azazzelo

Re: Panebože za co mě trestáš??

Ano, na jednoho Kopeckého, co se shodou náhod v Česku prosadil, je 1000 zneuznaných joudů v zákulisí. Možná by z nich kdokoliv hrál stejně skvěle nebo také ne. To nezjistíme. Zůstala jen ta zneuznanost.

0/0
11.9.2012 8:56

Kurt21

Re: Panebože za co mě trestáš??

Přít se s vámi nemá cenu - naše názory se nesblíží a každý zůstaneme na svém. To je v pořádku. Pouze jsem dal příklad někoho, kdo ač rozerván, něco dokázal. Není jediný, spíše první, kdo mne napadl.

0/0
11.9.2012 9:01

azazzelo

Re: Panebože za co mě trestáš??

Nemyslím si, že by maniodepresivní psychóza dělala z Kopeckého většího umělce, to spíš naopak. Je to hendikep v profesionální dráze jakéhokoliv povolání. V umění spíš funguje jakýsi startovací efekt. Prosazují se přirozeněji umělci se zkušeností se smrtelnou nemocí, vážným úrazem či osobní tragédií. Ale je to jen o startu kariéry, kdy padají zábrany a vítězí snaha se prosadit. Nemyslím si, že někdo k životu potřebuje soustavné tragické okolnosti.

V případě Tomáše Kluse nevím o žádné jeho "13. komnatě". Pochybuji, že je tento duchem sportovec nějak vážně rozerván.

0/0
11.9.2012 14:58

Amora

To jako máme kolem politiků chodit po špičkách

a ještě se jim klanět, ne?;-D Plivat by se na ně mělo a fackovat je při každé příležitosti. Jsou to jen zbyteční paraziti a darmožrouti. Škoda, že si to většina lidí neuvědomuje...:-/

+2/0
11.9.2012 7:21

azazzelo

Re: To jako máme kolem politiků chodit po špičkách

Hloupost. Jak v tom "fackování každého" rozlišíte slušné lidi? To se tady jednou budeme fackovat všichni navzájem? Darmožrouty se dá vcelku oprávněně označit 90% lidiček, co si od srdce spolu s Klusem rádi "zanadávají na poměry".

0/0
11.9.2012 8:52

azazzelo

Tomáš Klus - umělohmotný rebel

Nemám rád Tomáše Kluse. Jeho póza mi přijde falešná. Vnímám ho výhradně jako šiřitele blbé nálady. Moje práce směřuje k lepší a fungující společnosti. Jsem vcelku optimista. A pak zazní Klus jak je tady všechno naprd, a já dostávám chuť hodit do celého beznadějného Česka vidle a zmizet na druhý konec zeměkoule.

Určitě je zde generační rozdíl. Dnešní mladí mají Kluse za Kryla. S tím detailem, že je to nesrovnatelné. Klus je rebel stvořený komercí. Chcete salám? Máte salám. Chcete rebela? Máte mít rebela. To je tedy rebelie. V podstatě jde o falešný, prázdný a hloupý postoj i na straně fandů. Nemyslím si, že kritika "všeho a všech" nám poskytuje nějakou hodnotu. Nic neřeší, nic nepřináší, jen uráží. Ne nadarmo se Američané chválí za každý nepatrný úspěch, nepřipouští si negaci a na všechny se kolem dokola usmívají.

+8/−1
11.9.2012 7:13

Lovila veverky v korunách stromů

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

Mám ráda Tomáše Kluse, protože bych řekla, že je to jeden z mála zpěváků, kteří rozhodně nejsou pozéři. Vnímám ho jako šiřitele dobré nálady. Pokaždé když s ním (a s Jirkou) vidím, nebo čtu nějaký rozhovor, tak mě ta dobrá nálada prostě přepadne, ikdybych byla sebevíc naštvaná. Jediný, kdo má Kluse za Kryla jsou hloupí novináři, protože se to dobře prodává. Já ho mám za chytrého mladého muže, který prostě prezentuje svoje názory, za rebela rozhodně ne. Copak je sdělení svého názoru rebelie? To poslední, co bych v souvislosti s ním použila jsou slova "kritika všeho a všech"

+6/0
11.9.2012 8:02

azazzelo

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

Za devatero horami a devatero řekami, leží kraj líbezný jak z reklamy,

tam pravdě pšenka nekvete, člověk zde vyvinul se z prasete.

Léta už tajím svoji příslušnost, k zemi co vyměnila hrubost za slušnost...

Tak si tu pomalu každý svůj život hnije, z úcty k tradici ruka ruku myje...

Tak snad mě někdo vodstřelí! ;-) To je tak celkem jediný názor, který točí média pořád dokola. Vcelku mi vadí, že Češi se u Klusů ve fanklubu rodí s rypáky... ;-D

+1/0
11.9.2012 8:23

Lovila veverky v korunách stromů

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

A víte, že i na tomhle se dá najít něco pro dobrou náladu? Na tom, že perfektně vykreslil povahu 70% Čechů, kteří raději spílají "Pane bože na co?" a čekají na rytíře z Blaníku, vskutku mnoho pozitivního není. Ale tato píseň je hodně populární, takže pokud se nad tím někdo zamyslí, a třeba se se začne o dění kolem sebe zajímat, tak jedině dobře. Nehledě na to, jaká energie z Toma sálá, když ji zpívá. ;-)

0/0
11.9.2012 9:13

azazzelo

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

Co Čech to kverulant Jsem člověk malé země Věčně mi jede pant Jen činit nechce se mně

A tak zbytečné otázky nekladu Držím se kladných příkladů A zemi která je v rozkladu Rozkradů... ;-D

Ano, pokud jde o názory na sebe sama u Tomáše Kluse, tak mi úsloví "Věčně mi jede pant" vyvolává velmi smutný úsměv na rtech. Dobrou náladou bych to ale nenazval, věčnými "chytrými" názory mudrlantů od piva, patrně ano. ;-)

+1/−1
11.9.2012 8:33

Hijo De Puta II

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

R^

+1/0
11.9.2012 9:03

komentator-1

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

víte, vtip je v tom, že Tomáš Klus není žádný rebel. Je to písničkář s názorem a napsal pár provokativních songů v drtivé menšině oproti písničkám s osobními tématy.

Kritika všeho a všech, jak píšete, a já bych ještě doplnil, že bez znalosti věci, opravdu nic nepřináší. Bohužel, právě Vy ji tímto příspěvkem rovněž reprezentujete.

+2/0
11.9.2012 9:54

azazzelo

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

Moji neznalost bych potřeboval upřesnit. To že většina písniček Tomáše Kluse je o lásce, a tím pádem je zcela nezajímavá a nikdo, mimo jeho fanynky, je nezná, to jsem již zaregistroval. Má pár (skutečně pár) písniček, kterých si všimla média. A ty tvoří podobu "Kluse rebela" v médiích. To rozhoduje. Nevím, zda pravda někoho zajímá, ale podle mě to na urážlivosti těch mediálně známých kousků moc nemění.

+1/−1
11.9.2012 15:10

tomas_s

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

S tím Krylem opatrně, zase tak moc mladejch ho nezná. A většina starejch taky zná jen dvě desky.

0/−1
11.9.2012 10:48

roedor

Re: Tomáš Klus - umělohmotný rebel

R^R^R^

0/0
11.9.2012 13:02

Snoopy.21

STAROSTA

BY POTŘEBOVAL POŘÁDNĚ SEŘEZAT !!!!!

+1/0
11.9.2012 7:06

Jimmy.Fox

Srovnáván s Krylem?

Jak může takovýhle jelito bejt srovnávaný s Krylem? Ten jeho cajdák ".. za co pane bože za co.." je jedna z nejhorších odrhovaček co kdo složil.. To že si ho pozvali politici a neodhadli jak se zachová je věc jiná.. Rejpe do politiky, ono to není na škodu.. Ale ať u toho proboha nezpívá a ať nikdo nedává do jedný věty jména Klus a Kryl..

+4/0
11.9.2012 6:38

komentator-1

Re: Srovnáván s Krylem?

s tou "nejhorší odrhovačkou" brzděte, očividně zapomínáte na Michala Davida, Dalibora Jandu a další "velikány" tohoto žánru.

Jinak Kluse s Krylem srovnávají téměř výhradně žurnalisté, soudného člověka to nenapadne.

+2/0
11.9.2012 9:56

Jimmy.Fox

Re: Srovnáván s Krylem?

Trvám na nejhorší odrhovačce.. Michal David a další jmenovaní měli ve své době songy poslouchatelné.. Vím že v dnešní době kdy jedou jiné žánry se to tak možná zdá, ale v době kdy písničky vznikly byly poslouchatelné.. Tohle se nedá poslouchat ani v rámci "dnešních standartů".. Jinak s Vaší poslední větou by se dalo asi souhlasit :)

0/0
11.9.2012 10:07

tomas_s

Re: Srovnáván s Krylem?

Songy poslouchatelné? To byly akorát popěvky, co nešly dostat z hlavy....

0/0
11.9.2012 10:50

Jimmy.Fox

Re: Srovnáván s Krylem?

No furt radši tyhle než "plná taška Evy a Vaška" ;)

0/0
11.9.2012 11:19

Barbar Cohen

Re: Srovnáván s Krylem?

Foxi, Foxi - když někdo napíše, že Michal David a pod. měli ve své době songy poslouchatelné, svědčí to o jeho kulturní úrovni. Vy radši Kluse neposlouchejte.

A poslouchejte třeba Poupata. To byl skvost.

+2/0
11.9.2012 12:05

Jimmy.Fox

Re: Srovnáván s Krylem?

Jo Poupata jsem taky poslouchal, co dál? :D Ne, Kluse poslouchat nebudu.. A docela by mě zajímalo, jaká je Vaše "kulturní úroveň".. Určitě nějaký vyšší level, že?

0/0
11.9.2012 12:23

acvil

Klus je rebel asi tak stejně, jako má Dluhoslav Sobotek...

...sociální cítění...a srovnávat ho s Karlem Krylem může jen ten, komu to nasadila do hlavy "objektivní" média...stačí si poslechnout něco od Kryla... a po poslechu toho druhého je lepší raději rychle odklusat...:-)R^

+7/0
10.9.2012 23:51

pohanský pes

--

To je tlama brrr.

0/0
10.9.2012 23:45

janzlatousty4

Žbirka dokáže někoh přitáhnout na koncert?

Koho?

Nicméně  Klus  je trochu pozér a stačí ho sledvat v médiích a je jasné, že  zvát ho na podobnou akci a čekat, že bude panáčkovat je hloupost-  objednavatele.

+2/0
10.9.2012 22:34

Snoopy.21

Re: Žbirka dokáže někoh přitáhnout na koncert?

VŽDYŤ NEBÝT KLUSE TAK NA TY SLAVNOSTI PŘIŠLO PÁR STOVEK LIDÍ

+2/0
11.9.2012 7:07

Dudlik12

Jinak ještě i na jeho obranu

já bych také nechtěl nic mít s panem Bártou a Zemanem a radši budu volit amerického "vťouru" ekonoma pana Švejnara než Fischera a Zemana, jak mě tady neustále nutí I-DNES.... a ODS a ČSSD v koalici (Klaus to prý podporuje tak je to pro ortodoxní členy ODS svaté""" proč asi to podporuje Klaus co???? aby umřel společně se Zemanem v klidu ne jako Jaques Chirrac  před soudem, nebo je to jinak co???

Dobrou noc....

0/0
10.9.2012 22:29

acvil

...to je váš problém...

jen si tak vzpomínám, jak národ nadšeně oslavoval Bártu, když nastoupil na ministerstvo dopravy - jak je razantní, jak dokáže šetřit, jak zatočí s korupčníky...a výsledek - řediteli silnic a dálnic odebral služební auto, zastavil spoustu staveb, které později - už ale potichu zase rozjel a pak to musel zabalit...pana Švejnara bych také volil, je takový vzdělaný a "zásaditý" a jeho názory jsou jasné, viz: „Udělat to musíte, protože je to nezbytné, ale zároveň varuji,abyste to nedělali, protože by to mohlo dopadnout špatně, i když

je možné, že to dopadne dobře“

Ekonom Švejnar (programová konference ČSSD - 25.9.2010 Olomouc)...Dobrou noc...

+2/0
10.9.2012 23:58

valcha

Klus

Když už i umělci kritizují  vládu tak už je to s vládou špatné.;-O

0/0
10.9.2012 22:28

acvil

Re: Klus

...pokud je to odvozeno od slova "umělý", tak ano - Klus je umělec...:-)

+1/−1
11.9.2012 0:00

psika

Re: Klus

V čem je umělý??Skládá si sám hudbu i texty.Baví lidi.Je svůj.Souhlasím s Vámi ohledně nastrčených figurek rádoby umělců typu Lunetic, Christovao a jiní kteří nic nevytvořili.Ale jinak zkuste něco vytvořit pro lidi Vy a pak

kritizujte.

+3/0
11.9.2012 8:30

Snoopy.21

Re: Klus

on nekritizoval vládu, nýbrž socanskýho starostu Souška, co si z toho udělal koryto do vlastní kapsy

+1/−1
11.9.2012 7:08

Dudlik12

Dobrý večer,

vůbec nevím o čem je řeč... Asi takhle by odpověděl pan Klus v pořadu Jana Krause, aby si náhodou nerozlobil kolegyni sedící poblíž něho a nebo nedej Bože nějakého diváka.... můj brácha ho zbožňuje a mele o něm, že je to druhý Karel Kryl - texty písniček možná - chováním ve veřejných mediích, kdy má odpovědět na konkrétní otázku konkrétní odpovědí a  přitom obhájit nějaký názor z textu vlastní písničky  - ANI NÁHODOU ... takže odkaz mému bratru zní ..... Karle Kryle už zase rejem držkou v zemi....

+2/0
10.9.2012 22:19

Lovila veverky v korunách stromů

Re: Dobrý večer,

To ste asi videl jiny porad a mluvite o jinem Klusovi. Novy Kryl to neni a ani nebude, ale je sakra dobrej!

0/0
10.9.2012 22:45

tomas_s

Re: Dobrý večer,

Tak nějak....

0/0
11.9.2012 10:53

nedomanskykarel

chudáci z opozice v Mýtě už nevědí co psát

Celá diskuse je jen zoufalé vytí opozice, protože má Mýto dobrého starostu.Jak to doopravdy bylo. Město slavilo 750 let a připravilo kulturní program pro všechny. Dva dny po sobě. Zahájil to starosta a představil hosty. Tak to má být. Pak teprve mečel Klus, který nezná pravidla chování. Jeho manažerka jen žvanění. Ať ukáže smlouvu. Dost těžko by byli na úřadě takoví hlupáci, aby si něco podobného dali do smlouvy. Cifra 120tisKč je reálná, stačí se podívat na stánky města. Mají tam rozpočet, včetně oslav. Na jejich konci bylo na náměstí okolo 8000lidí. Mnohem víc než na Kluse. Ten byl jen předskokan. Jen v sobotu přijel, zasmradil, shrábl balík a zmizel.Tady diskutují bezejmení diskutéři, kteří tam nebyli. Stálo to zato. Super akce. I dnes se kupa lidí chodila dívat na sochu Přemysla. Jsem rád, že ji v Mýtě máme. To byl státník. V neděli bylo také spousta lidí na náměstí bez Kluse. Je horší než politici. Jen blbne lidi. Souhlasím se starostou, že si Klus dělá reklamu za peníze Mýta.

+3/−1
10.9.2012 20:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.