Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oscarový Robbins natočí přímo na Václaváku film o listopadu 1989

Na pražském Václavském náměstí budou opět zvonit klíče, vlát vlajky a zazní také státní hymna. A nepůjde o pietní pochod k výročí sametové revoluce, ale o převrat samotný. Herec a režisér Tim Robbins chystá snímek Wenceslas Square, který se bude odehrávat v listopadu 1989.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PŠR

Ehm, Američan bude točit...

...o událostech starých 21 let na místě, kde se staly :-D A k tomu tam budou agenti CIA a Stb :-D Bude vůbec možné, aby se na to mohl pak český divák dokoukat nebo to bude nějaká nereálná limonáda plná nesmyslů, jen ta Praha bude doopravská? Třeba se pletu, ale nejspíš půjde o rádoby retro filmeček, nad kterým budou slzet ti, co zde už nejsou přes 30 let (a cizinci, kteří o nás dokážou říct jen to, že Praha má great architecture, že Václav Havel je "světoznámý spisovatel" jehož jedinou knihu si nemohou vybavit a ještě možná vytáhnou z paměti dějepisu Dubčeka), jinak blbina, jako ostatně skoro všechny cizí produkce, které zde někdy něco natáčely. Je sic pár slabých vyjímek, ale i tak...Rv

0/0
10.8.2012 15:45

Věrný sluha pana Hraběte

Re: Ehm, Američan bude točit...

to si fandíte tedy. ve světě mnohdy neví ani kde ležíme natož nějaký havel a ještě spisovatel??? ;-D

0/0
11.8.2012 18:53

Věrný sluha pana Hraběte

podle nákladů produkce na film

půjde o film přímo určený na DVD a ne pro kina R^

0/0
10.8.2012 15:12

petr2200

hlavně at netočí i verzi 2

...politická situace 20 let poté.to by se asi amíci divili proč vlastně jsme to v 89 cinkali;-D

0/0
10.8.2012 14:02

jimbo1

Re: hlavně at netočí i verzi 2

To by meli natocit by mel 7 oskaru jistych to by melo snad vetsi uspech nez Godfather .

0/0
11.8.2012 4:04

Aleek

Doufám, že to natočí dobře

tak aby to nepůsobilo už jen jako vzpomínka na časy, co se už nikdy nevrátí. Na časy, kdy se ještě bojovalo za určité hodnoty... [>-]

0/0
10.8.2012 13:53

Pan Smart

Dle mého

by Ivan Trojan mohl hrát Havla, když už zvládl bravůrně Hitlera;-)

0/0
10.8.2012 13:34

mobilis in mobili

Tim Robbins

hrál v mnoha dobrých filmech, no nevím proč, mně se vždy, když je o něm řeč, vybaví film "Miluj bližního svého"

0/0
10.8.2012 12:45

pskoda

Jediným přínosem téhle blbiny

bude to, že tu Amíci utratí prachy. Jo a možná se nakrmí typický konzument filmů tohoto žánru. Ale nakonec proč ne, každej má něco ;-)

0/0
10.8.2012 12:26

LenkaJackie

Re: Jediným přínosem téhle blbiny

Ovšem nejlepší je zatracovat něco, co ještě ani nebylo natočeno a o čem nemáte ani ponětí, jaké to bude ;-)

+2/0
10.8.2012 12:49

pskoda

Re: Jediným přínosem téhle blbiny

Ano, taky nerad hodnotím předčasně, ale v článku je napsáno, o čem to bude. Což mi v tomhle případě stačí.

0/0
10.8.2012 13:01

LenkaJackie

Re: Jediným přínosem téhle blbiny

Tak to potom jo, když Vám stačí tohle k odepsání filmu, tak se asi nemáme dále o čem bavit.

+1/0
10.8.2012 13:05

john.h

Re: Jediným přínosem téhle blbiny

typický průměrný čehůn s lehce podprůměrným IQ... netřeba dál komentovat tvůj výblitek

0/0
10.8.2012 13:46

oldfashioned Kokodák v1b

to se nasmějeme, konečně se dozvíme pravdu

:-)R^

0/0
10.8.2012 12:07

adua

r.1989

Tento film by mohl být zajímavý. Byla to nádherná doba, ve které hrála hlavní roli pospolitost Čechů, všichni jsme věřili v budoucí demokracii.Nikdo netušil, že už to je předem domluvné. My,co jsme zvonili klíči jsme to brali jako čest,že můžeme naší republiku konečně očlistit od komunistů. [>-]I dnes jsme na to hrdí. Tehdá jsme nevěděli jestli na nás zaútočí milice s policíí a armádou, když jsme stáli na Letenské pláni.  Je to smutné, ale čím dál se dozvídáme, že jsme de facto byli zneužiti a podvedeni. Komunisté a spol. se tam drží dál celých 23 let a my jsme se stali ať chceme nebo nechceme jejich otroky. Země totálně rozkradená, nic už není naše, na nic nemáme. Musíme se díky všem vládám čím dál víc zadlužovat.  Věřím, že se občané opět spojí až dojdou k tomu, že nic jiného nezbývá než  znovu zazvonit klíči, ale od vězení, jak zpívá Koler a Poláková v protestsongu Sami.

+5/0
10.8.2012 11:06

on7.

Budou i lzive sliby

0/0
10.8.2012 10:55

on7.

Re: Budou i lzive sliby

?

http://www.vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projevy&val=923_projevy.html&typ=HTML

staci prvni dva odstavce

0/0
10.8.2012 10:56

ForzaRossoneri1899

...

Pro ten film je trochu nevýhoda, že to bylo domluvený předání moci a moc se nestřílelo, takže američané nemohou zakomponovat pár výbuchů a vytvořit typický americký film.

+2/0
10.8.2012 10:14

LenkaJackie

Re: ...

Ono se totiž vůbec v US neprodukuje nic jiného než akční filmy. Zrovna takový Shawsank, tam lítá jedna bomba za druhou. Tyhle předsudky zbožňuju.

+4/0
10.8.2012 10:16

ForzaRossoneri1899

Re: ...

To jste nasadil moc těžký kalibr do diskuze.;-DR^

+2/0
10.8.2012 10:18

LenkaJackie

Re: ...

Kdyžtak nasadila a nechápu proč, nemůžete nalézt na mou reakci patřičnou odpověď, která by podpořila Váš původní příspěvek?

0/0
10.8.2012 10:24

Cens0r

Re: ...

Přesně tak. Když se člověk podívá na ČSFD na žebříček nej filmů, tak zjistí, že tam žádné vyloženě akční filmy nejsou, respektive, že žádný z těch filmů nezískal slávu akcí (ač třeba v Kmotrovi je nedílnou částí filmu), ale jinými kvalitami.

+1/0
10.8.2012 10:23

LenkaJackie

Re: ...

Souhlas, proto nechápu, proč tolik lidí neustále plive na americkou produkci, která je schopná každý rok vyprodukovat tolik zajímavých filmů z tolika žánrů.

0/0
10.8.2012 10:28

císař Henri von Losaria VII.

Re: ...

Zato ty predvadis typicky omezenecky pristup. Spousta lidi by ti tu napsalo desitky americkych filmu, ktere jsou perlami svetove kinematografie, ale pro vas omezence je amerika ta zla velmoc, co dela ty hnusny akcnaky.

+1/0
10.8.2012 10:20

ForzaRossoneri1899

Re: ...

God Bless America.

0/0
10.8.2012 10:21

imperátor Henri von Losaria VIII

Re: ...

ano, dekuji za reakci, ktera nazorne ukazuje, ze nemas dostatecnou inteligenci a znalosti, abys mohl reagovat a tak to zakryvas tim, ze blbe kecas.

0/0
10.8.2012 10:32

Kakao-droid :P

Re: ...

Nechci se nikoho zastávat nebo tak, ae God Bless America je nový film, třebo ho uvedl jako možnou perlu kinematografie ;-)

0/0
10.8.2012 11:59

Trapný diskutér

pokud v tom nebudou

účinkovat ŽÁDNÍ čeští "herci", pak by to nemuselo dopadnout špatně.R^

+4/0
10.8.2012 10:13

celoush

Re: pokud v tom nebudou

Jak žádní? Roden nebo Vašut tam prostě být musí :-)

+3/0
10.8.2012 10:30

oldfashioned Kokodák v1b

Re: pokud v tom nebudou

:-)R^

0/0
10.8.2012 12:06

JP007

Re: pokud v tom nebudou

To je jako jak? Jako že se dozvíme "pravdu" o tom, jak za vším stál bájný Havel a jemu že vděčíme za svůj život a zdraví našich dětí?

0/0
10.8.2012 12:37

ynuasha

Holyúd

Tak to bude trhák z produkce Holyúdu o šaškárně jménem sametová revoluce navíc s agentem CIA a STB. No to bude pro opravdové fajnšmekry :-)R^

0/0
10.8.2012 10:03

Cens0r

Okej, proč ne?

Tak je jasný, že v tom amíci promítnou svůj pohled na svět, ostatně Češi asi také netočí objektivní filmy. Ale vzhledem k tomu, kolik chtějí amíci investovat, a vzhledem k tomu, že to zcela jistě přitáhne pár turistů, se ptám - I kdyby to byla naprostá pitomina, tak proč na to nadávat? :)

+1/0
10.8.2012 10:01

Dangerous_Dave

Re: Okej, proč ne?

protoze jsou tu lidi, ktery kdyz nenadavaj tak si asi nepripadaj dost zivy :)

+5/0
10.8.2012 10:11

user1133

Věřím, že to bude věrohodné

protože i reálný 89 byla taková režírovaná pohádka pro lůzu.;-D;-D

+3/0
10.8.2012 9:55

vítek z prčice

to bych nedělal

Srovnání očekávání s realitou po 20 ti letech kdekoho naštve. :-)

+1/0
10.8.2012 9:31

Achille Volfoni

kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

+2/0
10.8.2012 9:07

Kukisek

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

...treba nas v tomto ohledu mile prekvapi ;-)

0/0
10.8.2012 9:44

Bafikybaf

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

Jako třeba, že se dozvíme pravdu? Myslím čistou pravdu, ne tu, co musela s "láskou" zvítězit. Tak to je v dnešním neomarxistickém státním zřízení zhola nemožné.

0/0
10.8.2012 10:13

celoush

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

Jako jakou pravdu čekáte? Že všude v okolí to padlo a tak se někteří začali předem připravovat na to, až to padne i u nás? Cíleně necíleně.

0/0
10.8.2012 10:32

Kukisek

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

...neco jako predem domluvene poklidne predani moci (tady i vsude v okoli) ? ...ani prvni, ani posledni rezim, ktery byl cilene rozlozen zevnitr, nejen z iniciativy obcanu, ale za intenzivni podpory a ucasti cizich statnich prislusniku / mocenskych skupin / vlad, na zaklade jejich vlastnich zajmu ... jsou mista kde to probehlo podobne sametove, jinde, aby se prevrat povedl se musely pouzit o dost drsnejsi metody ...voj. vycvik rebelu, dodavky zbrani, utoky naj. komand, atentaty, apod. ... a kdyz vsechno zminene selze? ...je tu jeste moznost pouzit armadu jako takovou a nakracet kam se "mirotvurcum" zamane ...staci jen vhodna zaminka, precizni a jednostrana medialni masaz a dobre nacasovani ;-) ...ne ze by se mi driv ve svete naivnich iluzi nezilo prijemne, ale ty casy jsou bohuzel, resp. bohudik! davno pryc  : )

0/0
10.8.2012 11:01

danval

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

Vidím, že máte informace přímo od zdroje. Nechcete o tom napsat knihu a nás neznalé zasvětit?

+1/0
10.8.2012 13:31

Kukisek

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

...rekla bych, ze mam pristup k uplne stenym zdroju informaci jako ostatni ... Vy mezi ne ale ocividne neradite / nebo radit nechcete?... cerpam z vlastnich zkusenosti, ze svedectvi lidi, kteri ony situace/dobu zazili ... knihy ,TV,dokumenty, internet, tzv.nezavisla media, atd. ...nic prevratneho, k cemu by jste se pri trose snahy nezvladl dopracovat sam ;-)  ...Preji hodne stesti! :-)

0/0
10.8.2012 14:05

Kukisek

Re: kdyby tak věděl,že to celé byla domluvená fraška

Mno, uprimne tomu taky moc neverim ;-) ...ale predstava je to hezka, takova osvezujici :-) ...trosku te zacyklene mainstreamove medalni propagande nacechrat peri ;-D ...

0/0
10.8.2012 10:34

kklepkaa

O české herce nestojím

Teda snad bych i raději ocenila herce zahraniční než ty naše. Ti ať si nechaj svojí Ordinaci a Cesty domů.

+4/0
10.8.2012 8:39

MTA

Re: O české herce nestojím

Aha zajímavý to názor. Víte, třeba takoví Macháček, Trojan, Donutil atd. jsou výborní herci. A navíc natáčet film o nás bez nás, je podle mě zbytečný.

0/0
11.8.2012 0:01

hajny.kuzma.kuzmic

No jo....

Aby to nedopadlo jako když Amerikánci natočili film o kněžně Libuši.Katatrofální výkaly.......

+1/0
10.8.2012 7:44

Miš 13

Re: No jo....

no to je ale zejména váš příspěvek, neboť Libuši točili - financovali čecho-američnaé a Češi...

+1/0
10.8.2012 9:18

JendaM.

Re: No jo....

ten rozdíl mu ale nedojde :-)

0/0
10.8.2012 9:37

DanielaE

Re: No jo....

To je legrační toto, srovnávat produkci Libuše s Timem Robbinsem :-D Hlavně že si můžu "zaskeptičit", že ....

+1/0
10.8.2012 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.