Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Madonnin královský trůn se klepe, podřezává si ho sama

Když pejsek s kočičkou pekli dort, měli vlastně skvělý nápad. Smíchali vše, co měli rádi, aby si pošmákli. Podobně to udělala na svém světovém turné i Madonna. Ve své show má tisíce laskomin, jenže je splácala tak šíleně dohromady, že se z toho člověku akorát udělá zle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

orinka3

mám jen dvě věci.

Pro autorku příspěvku: laskominy nejsou totéž, co lahůdky. Nechápu, proč to lidi tak hloupě zaměňují. A druhá - ten Madonin zadek je mimořádně ošklivý. Nevím, co na to muži, ale mě by něco takového asi odpudilo. Jakoby ho na mě vystrčil převlečený chlap.

+1/0
5.8.2012 16:26

herec182

MDNA a podkopávat si trůn?

Madonna a podkopávat si trůn? Co to je za blbost... Všichni víme už od začátku její kariéry, že zpěv na živo Madonna uplně nezvládá .., ale která z nynějších zpěvaček jo? Maximálně P!NK, Beyonce a Christina Aguilera, tyhle to zvládají, ale tím to končí... Prvořadé na koncertu je zpěv, s tím souhlasím, ale velkou většinu zážitku tvoří i celkový rámec celého koncertu (téma, projekce, choreografie, vizuální stránka....) a ten má Madonna stále ze všech nejlepší. Takže není a nemůže být pochyb o tom, že by se pod ní klepal královský trůn... Madonna zpívat neumí, ale stále moc dobře ví jak na to a drží se hesla, že hlasové nedostatky lze nahradit efektivní pódiovou show a to se ji pořád daří!!!

0/0
4.8.2012 23:11

Andrea Šretrová

...

Madonna me nikdy nezaujala, stejne jako treba Jackson... asi to je i (vedle toho, ze proste jejich hudba neni muj salek caje) mym trochu staromodnim pristupem. Nemam rada tahle show, nablyskane, nacancane, preplacane, vzdy akcni a stale se snahou nejak sokovat, pritom jde preci hlavne o zpev. Zpevak ma zpivat, a dobre zpivat, a ne hodinu az dve stridat jednu roli za druhou. Porad ziju v tom, ze na koncert jdu proto, abych hlavne slysela zivou (ne playbackovou) produkci, neabych videla neco, co se uz pomalu podoba filmu (to mohu jit do kina).

+1/0
2.8.2012 7:19

Barbora321

Porovnání Hard Candy a MDNA

Vážená paní novinářko, zajímalo by mě, jestli jste si poslechla obě CD, MDNA je pecka, plná nápadů. To se o Hard Candy opravdu říct nedá (viz.MDNA od Honzy Verdala), se s ním příště poraďte...

0/0
1.8.2012 21:19

PosledníMohykánStáleŽivý

Paňmáma je taková Darinka Rolincová světového věhlasu.

0/0
1.8.2012 10:39

spigy

Trochu jina

RECENZE

http://hudba.zoznam.sk/reportaze/30-07-2012-madonna-vo-viedni-svetova-sou-s-mnozstvom-kontroverzie/

0/0
1.8.2012 8:14

Štěpán Binko

Nehodnotím obsah,

ale forma je zoufalá a český jazyk pláče. Bože, to nemá iDnes na korektory? Tohle se nedá číst. Vlastně nevím, o čem to bylo, ale jestli "tomu" autorka dala 30%, má to vzhledem ke způsobu, jakým se vyjadřuje, naprosto nulovou vypovídací hodnotu. Asi jako kdyby žáček první třídy psal recenzi Shakespeara.....

+2/0
31.7.2012 19:49

bednarik62

Opravdu

mám hudbu, zpěv moc rád a proto Madonnu nemusím ani vidět, tím méně slyšet !!

0/0
31.7.2012 18:33

ondrasekn

Madonna - Berlín

Tuto show jsem viděl v Berlíně 30. 6. 2012. A byl to první můj koncert z několika desítek jiných (třetí Madonny), kdy jsem po 30 minutách odešel. Rozstřikující krev mi přišla opravdu nechutná. Ale co mi neskutečně vadilo, to bylo neustálé přidávání zvuků a ruchů do písniček. Na začátku dobrý, ale pak to bylo všude. Projede v projekci na podiu auto, tak musí být i slyšet. Proč asi.  

Je pravda, po dvaceti minutách jsem se vrátil, ale Madonnu již nikdy. To dokážu 150 éček utratit opravdu jinak. Jediné pozitivum koncertu - po několika letech jsem se podíval do Berlína. A to bylo dobrý.

0/0
31.7.2012 18:22

marek62

Já nevím,

proč se tu tolik lidí vzteká. Záhorková prostě napsala, že Madona není zrovna silná ve zpěvu naživo. Prostě jí to občas ujede. Když je to u takové hvězdy slyšet naživo i na koncertě a vadí to, tak to není příliš dobrá vizitka pro zpěváka, to je znak amatérismu. Tak to prostě napsala. Netvrdí přece, že není šoumenka. Na tom si přece Madona postavila kariéru. Kdo ji miluje, ten jí to odpustí. Ostatně Bob Dylan podle klasických měřítek umění zpěvu taky není žádný borec. Ale zase poskytne něco jiného navíc :-)

+2/0
31.7.2012 17:20

IVANA FAK

MDNA???

musel sem se juknout na wikošku..takže je to tak..nejnovější album této pani je vážně MDNA. Nechybí v názvu jedno písmenko? Souhláska? Takže dobře. Tot album, nebo takový název měla použít pro své album vydané special edition only for czech republic před dvaceti lety a bylo to super dokonalý. Tehdy to opravdu byla pořádna mdna. Dnes??? TY ŽÍLY NA RUKOU JSOU VÁŽNĚ STRAŠNÝ. Dnes už ani trochu sexy ta pani neni.

Ale album si samozřejmě pro jistotu přece musim aspon jednou pustit.

0/0
31.7.2012 17:18

naty666

blbost

Má vůbec cenu komentovat recenzi od naší Přední Hudební Publicistky, že se údajně Madonnin trůn "klepe"? Ta upjatá autorka článku z typicky ženské žárlivosti by zřejmě viděla Madonnu nejraději sedět v křesle a štupovat, protože, ó bože, vždyť je jí už přes 50, je to vůbec vhodné, aby se obnažovala, sportovní podkolenky jí taky nesluší (!)...bla bla bla...článek je blábol. Madonna prostě stárne a pořád je famózní a ženský to strašně štve, co? Místo obdivu zbývá je hnusná žárlivost a cynismus. Co se týče té zatracené Olympie, show byla úžasná, ano, bylo to krátké, ale tento koncert byl přidán na poslední chvíli, Olympie je malý prostor pro necelé 3tisíce lidí, každému bylo jasné, že se chystá něco speciálního, že to rozhodně nebude regulérní koncert turné, protože na to tam prostě nejsou prostory. V Olympii už navíc vystupovala a trvalo to tehdy asi 30 minut, tyhle speciální mini-koncerty prostě čas od času absolvuje a vždycky jsou jiné a podstatně kratší.

0/0
31.7.2012 15:31

Doktor.bota

Re: blbost

z typicky ženské žárlivosti...dobrý.co bys vyplodil, kdyby kritiku napsal chlap? že nenávidí emancipované ženy?

0/0
31.7.2012 16:05

pan farář

Re: blbost

Chlap by takovou blbinu nenapsal...

0/0
31.7.2012 23:01

togro

Výborná show

Súhlasím z predchádzajúcim príspevkom "skělé

turné". Možno bola pani Z. na úplne inom koncerte. Našťastie v tejto recenzii ide LEN o názor JEDNÉHO človeka. Chcel by som vedieť, v akej časti publika sa pani nachádzala, či videla Madonnu zblízka, či je videla na soundchecku (zvukovej skúške), podľa čoho usúdila, že nespievala naživo? Ako moze niekto spievať na playback a zároveň falošne?? Koncert bol podľa mňa o triedu lepší, ako ten zo Sticky and Sweet Tour. A ešte jedna otázka: Kde ste videli toho "dýdžeja"? Kapelu mala Madonna celý čas na pódiu!! Nevšimli ste si?? Madonna je výborná už 30 rokov, aj so svojimi chybami. Nikto nie je dokonalý ;-) Ale... každý má právo na svoj názor.

0/0
31.7.2012 14:47

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Výborná show

Ještě Milana Chladila a je to dokonalé.

0/0
31.7.2012 15:16

Doktor.bota

Re: Výborná show

se obávám, že tento mladý rojko chladila nezná

0/0
31.7.2012 16:06

IVANA FAK

Re: Výborná show

Milan byl skvělý zpěvák Takový dnes strašně chyběj.

0/0
31.7.2012 18:14

ramos

Skvělé turné

Takhle neobjektivní recenzi jsem fakt hodně dlouho nečetla.

Konzert byl naprosto skvělý a fanoušci si ho užívali. (nehovořim za ty na tribunách)

Posudte sami, zda je M hodna pouze 30%, to si fakt nezaslouží...Fanoušci, kteří absolvovali všechny její turné hovoří o tom, že MDNA je jedno z jejich nejlepších turné....takže hovořit o tom, že si M podřezává trůn!?

Podívejte se na videa a udělejte si vlastní názor. Ano, kritický můžete být ale 30% od prof. novináře? Paní Záhorková měla byste navštívit i jiné konzerty, abyste si srovnala žebříček a hodnotila objektivněji. Vaše články na idnes nejsou nic jiného než bulvár převzatý a špatně přeložený ze zahraničí.

http://www.youtube.com/watch?v=3bN0Sk6vn_M&feature=player_embedded

0/0
31.7.2012 13:39

flames828

Re: Skvělé turné

Tak ona je neobjektivní, hlavněže tys toho v této kritice objektivního předvedla.

+1/0
31.7.2012 13:58

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Skvělé turné

Smysl kritiky ti zřejmě uniká. Žádná OBJEKTIVNÍ kritika neexistuje, existovat nebude a nikdy neexistovala. Kritika je už z principu subjektivním vyjádřením kritikova názoru na věc. Rozdíl mezi hodnocením běžné populace a hodnocením recenzenta spočívá pouze ve dvou věcech: 1. kritik by měl být vzdělán v oboru, 2. kritik sděluje bežné populaci své odborné názory na detaily i celek, podle nichž se pak buď rozhodneš navštívit produkci, nebo ji nenavštívit. Nikdo ti netlačí do hlavy, že pokud nesouhlasíš, máš pod čepicí maximálně tak čtyři, rozhodně však ne pět. Ber nebo nech ležet. Tvoje věc. P.S. Někdy si přečti cokoli od guru evropské kritiky F.X.Šaldy. Tyhle čajíčky tě potom přestanou znervózňovat.

+2/0
31.7.2012 14:33

avlyslakecod

Re: Skvělé turné

takže kritiky jsou v podstatě na 2 věci ;-)

0/0
31.7.2012 18:05

Andrea Šretrová

Re: Skvělé turné

Ne zcela, umoznuji orientaci. Ja osobne zdejsi kritiky ctu (pozor, neplanuji sve kulturni vyziti podle nich, jen proste pro zajimavost) a ac k nim mohu mit jakekoliv vyhrady, vzdycky si na zaklade nich dovedu predstavit, co me v kine ceka, a podle toho se rozhodnu, zda do kina pujdu, ci nikoliv (vetsinou nikoliv a kdyz treba potom nekde ten film musim zpetne zhlednout ci alespon vidim trailer, zjistuji, ze jsem se rozhodla spravne). Kdyz navic natrefite na kritika, jehoz nazor se velice priblizuje vasemu, je to skvele, protoze opravdu nemusite ztracet cas a utracet penize za neco, co vas tak akorat rozladi :).

0/0
2.8.2012 7:23

JMoudry

.

Tak nevím jestli je horší recenze (z které mám pocit, že autorka občas používá slova, u kterých si není moc jistá, o vlastně znamenají), nebo Madonna samotná (která je v podstatě legrační, když už se na ní zlobí i ti, pro které jsou její divadýlka určena), ale v každém případě mám pocit, že z posledního slova věty "A hodí se dodat, že předchozí deska byla výrazně lepší než aktuální MDNA." vypadlo jedno písmenko...;-)

0/0
31.7.2012 12:27

Vohnoutivkrabiciodvina

Dokud nebude dělat

na podiu roznožku jako Ljuba Hermannová v jejich devadesáti letech, tak je prostě bude pořád jen za zpívající stařenu :-P

0/0
31.7.2012 12:23

Tobias_Sammet

hm

zajímavé, že Vedral dal Madonně 85, kdežto Záhorková jen 30. Ale ok, s tímhle textem nemám problém a s řadou věcí souhlasím R^

0/0
31.7.2012 12:20

czermi

no

Madona je už dost trapnáRv

0/0
31.7.2012 12:04

petrbohu

velice přísná kritika

Jsem fanda M už... jj... 23 let. Sám nejsem nekritický, ale autorka recenze jde dál, neodpouští vůbec nic :-) Má na to ostatně právo. Ukázala to už u chudáka Rihanny :-))) Přiznávám, že v něčem musím s autorkou souhlasit:

Chabý pokus o omluvu nebo ospravedlnění za průšvih v Olympii nebyl důstojný jí samotné ani nás. Bylo to trapné.  Z krve v první části jsem také nebyl nadšený. Nejistý zpěv je také jasný. Autorce kritiky se ale divím za srovnávání Madonny s Byonce nebo Celine Dion... Toho se snad nikdy nikdo neodvážil, ani Madonna sama. Úplně VŠICHNI vědí že po intonaci jít nelze :-) Proč to profesionální kritici stále vytahují???

A o co tedy na koncertech Madonny jde? No o to, co se dělo při Girl Gone Wild, Express Yourself, Vogue, I'm Addicted, LIKE A PRAYER, Celebration a i u dalších čísel... Celý stadion skákal nadšením, protože to byla JÍZDA za víc než 30 %!! Kdo neskákal, tak ho to asi nikdy nezajímalo a má psát třeba o zahrádkaření...

0/0
31.7.2012 11:40

olief

Dneční novinařina.

Paní redaktorka píše také, že se Madonna neobratně omlouvala za Olympii. Doporučuji si toto video pustit a pokud máte aspoň základní znalosti AJ, tak uslyšíte, že to nebyla omluva. Ostatně nemá se za co omlouvat. Jde o to, jak se člověk moc informuje o daném tématu. Neodsuzujte hned aniž byste nevěděli více  o dané věci a rozhodně ne jen od jednoho autora z bulváru nebo hrající si deník na seriózní. Nevěřit všemu, co se píše.

Zde je odkaz na to , co Madonna řekla ve Vídni k situaci v Olympii.

http://www.madonnatribe.com/news/modules.php?name=News&file=article&sid=7414

+1/0
31.7.2012 11:38

olief

Dnešní novinařina.

Bohužel víc  a víc vidím, jak může článek od jednoho redaktora ovlivňovat lidi. Nejhorší na tom je, že si tuto recenzi přečte někdo, kdo na tom nebyl a uvěří paní redaktorce vše, co píše. ALE POZOR! PANÍ REDAKTORKA, IKDYŽ PRACUJE NA IDNESU OSTATNĚ STEJNĚ JAKO OSTATNÍ REDAKTOŘI VE VŠECH NOVINÁCH NA CELÉM SVĚTĚ, NEMUSÍ MÍT PRAVDU A V ČASTÝCH PŘÍPADECH JSOU TO POMLUVY A NEOVĚŘENÉ INFORMACE  (NĚKDE NARYCHLO PŘEČTENÉ, KTERÉ ČASTO ANI NEODPOVÍDAJÍ SKUTEČNOSTI). TAKOVÝ JE BOHUŽEL DNEŠNÍ SVĚT MÉDIÍ. NENECHTE SE JIMI OVLIVŇOVAT. ČASTO STRAŠÍ, PŘEKRUCUJÍ VĚCI A JSOU ŽALOSTNĚ POVRCHNÍ. V HODNĚ PŘÍPADECH MAJÍ ZA ÚKOL UBLÍŽIT A POŠLAPAT.

0/0
31.7.2012 11:36

Doktor.bota

Re: Dnešní novinařina.

no, tak ti někdo pomluvil medánu. musíš to holt ustát, fando. jo a mimohodem, ta tvoje poslední věta je žalostně povrchní.

+3/0
31.7.2012 11:45

LeniMeni

Re: Dnešní novinařina.

jaký "narychlo přečtený, neověřený informace"??? Vždyť je to její subjektivní názor z koncertu, na kterém byla...tak kde si to jako měla přečíst a ověřovat! Probuď se, recenze je názor!

+1/0
31.7.2012 12:15

rusty_nail

asi takhle

http://p.twimg.com/AwpwaCVCIAILnYm.jpg:large

0/0
31.7.2012 11:33

silver.bullet

Celá Madonna je klasický operetní klišé

a to, že třiapadesátiletá subreta je uvěřitelná i jako teenage lolita. Z půl kilometru možná, z blízka nikoli..

Dřív určovala trendy, posledních 10 let se už jenom veze na chvostu aktuálního soundu a začíná jí docházet dech.. S Orbitem a Mirwaisem to ještě šlo, s Timbalandem, Timberlakem a Neptunes to byl naprostej úlet, kterej přišel 10 minut po 12...

Ale co čekat v době, kdy maj lidi radši cirkus a rachejtle, než poctivej zpěv. Navíc, když už i rappeři jedou na playback..

+2/0
31.7.2012 11:14

TC2001

Re: Celá Madonna je klasický operetní klišé

Tak zrovna Madonna opravdu není klišé, ona s tím přišla. Jinak ovšem souhlasím, už by toho měla nechat.

0/0
31.7.2012 17:00

mufinek1

Recenze...

...psaná v odrážkách a na konci 30%. Je zvláštní, že recenzenti se zpravidla rozcházejí s davem v hodnocení. Pročpak asi? Že by napsání kladné či pochvalné recenze snižovalo kredit recenzenta? Asi ano. jak jinak si to vysvětlit. A ještě doporučení recenzentce: nehledejte někde něco co tam být ani nemá.

0/0
31.7.2012 11:12

LeniMeni

Re: Recenze...

Jestli to spíš nebude tím, že ten dav jsou fanoušci, kdežto recenzent je nestranný a popíše to prostě bez růžových brýlí, které logicky obdivovatelé mají...mimochodem na stejný koncert je recenze v novinách a ta je kladná a myslím, že to autorovi nijak kredit nesnížilo, čili .- nehledejte někde něco co tam být ani nemá

+2/0
31.7.2012 12:18

WoCoGo.v2

Jako MILF dobry

by asi sla, zbytek me nejak ani nezajima, tyhle disko trisko,co tvori nekdo jinej,zpiva magnetak a buchta tam jen ukazuje zadek,no,pokud za to nekdo vyhazuje tisice,jeho vec,ja si raci zajdu na kapelu nazivo

+1/0
31.7.2012 11:08

Myshpule

Nutnost korektury!

Příšerně napsaný text. Poslední dobou mě články MF Dnes spíše rozčílí kvalitou projevu než aby mě zaujal obsah. Už je to po několikáté, kdy se pozastavuji nad jazykovou stránkou článků. MF Dnes se začíná přibližovat bulvárním plátkům. Tam by se takové obraty vyjímaly, ale v seriózním deníku? Neodpustitelné. Hlavně to není poprvé.

+3/0
31.7.2012 11:01

usmej.se

Re: Nutnost korektury!

Přesně ... překrucují zkutečnosti ... nejvíce mě baví fakt, že když se někomu něco nelíbí tak se to automaticky nelíbilo všem a hned je to špatný a hned je umělec špatný a pod. Bulvár ...

0/0
31.7.2012 11:06

Kerolka Karelková

Po přečtení...

...tohoto článku se jiste Madonna nad sebou zamyslí, možná dokonce ukončí kariéru. Český novinářský nýmand radí Madonně jak dělat kariéru :-))))))

0/0
31.7.2012 10:59

akleen

Re: Po přečtení...

Nekdo ti poslapal detsky idol? Madonna je stara a v muzice uz nema co rict.

+1/0
31.7.2012 11:04

al.mucha

Re: Po přečtení...

Ona neměla v muzice nikdy co říci, vše za ni řekl bulvár.

+1/0
31.7.2012 11:23

usmej.se

Jana Záhorková si podřezává svou stoličku žurnalistiky sama!

Je hodně směšné, že člověk, který toho tolik vystudoval píše v recenzi takové lži. Madonna nikdy fanouškům ohledně vystoupení v Olympii nelhala. To, že to někteří pochopili špatně je jejich problém. Ještě před zahájením prodeje mi přišlo do emailu vyjádření, že se jedná o speciální vystoupení - žádný další obvyklý koncert MDNA Tour. Ale chápu, že si zaujatá žurnalistka musela najít další případné chyby, aby tak zakryla fakt, že ona sama není schopná napsat nezaujatou recenzi.

+1/0
31.7.2012 10:47

Palatin

WTF iz datt???

Hitlery Clinton jak vys(ukana)ita! FUUUUUJ!!!! MF mi zkazila cely den ukazanim nahate Hitlery Clinton. BLeeeeeuuh!!!;-€[>-]Rv8-o

0/0
31.7.2012 10:29

Jindřich Husička

Madonnu nemusim

Krome trech singlu z 80s se mi od ni nelibi nic. Ale clovek, kdyz jde na takovy koncert, ocekava spis tu show a pompeznost.

Proto miluju holywoodske trhaky. Casto jsou o nicem, ale to uzasne zpracovani, za kterym clovek doslova vidi ty miliony dolaru, je dokonale a dokaze vyvolat emoce.

Treba by nebylo na skodu ponechat znacku Madonna se vsim, co k ni patri a vymenit jen obsazeni za nejakou mladsi personu. Zpivat by nemusela, jen otevirat pusu a predvadet se jako Madonna.

+1/0
31.7.2012 10:26

sterlling

Hrozná recenze

V první řadě jedna z nejhorších recenzí koncertu, jaké jsem kdy četl.

A ještě mě zaujalo, že zatímco redaktorka tvrdí, že Madonnin královský trůn se klepe a že poslední deska byla horší než předchozí, tak si toto tvrzení protiřečí s recenzí MDNA od Honzy Verdala, jejíž titulek tvrdí, že Madonna o trůn jen tak nepřijde a že se jedná o velmi povedenou desku (http://kultura.idnes.cz/madonna-a-recenze-nove-desky-mdna-d42-/hudba.aspx?c=A120326_190829_hudba_jaz). Ale každý asi má svůj názor.

Za mně to byl super koncert.

+2/0
31.7.2012 10:11

vonTeuffel

Re: Hrozná recenze

Jedinou poslouchatelnou věc ale přece jen vydala,album Frozen,jinak tohle opravdu není zpěvačka.sorry

+1/0
31.7.2012 10:17

Sir Humphrey Appleby

Re: Hrozná recenze

žádné album Frozen nikdy nevydala ;)

0/0
31.7.2012 10:24

Kerolka Karelková

Re: Hrozná recenze

ne to jistě není zpěvačka! Její sláva a úspěch je určitě omyl. Mohl byste mi poradit, jak poznám zpěvačku? Mám jít na český muzikál? ;-D;-D

+2/0
31.7.2012 11:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.