Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DO KINA: Chvála kořalky a smutek nad batmanovskou bublinou, co splaskla

Filmové premiéry tohoto týdne přinášejí dlouho očekávaný závěr Nolanovy trilogie o Batmanovi a film Kena Loache Andělský podíl. Z obou se divákům zatočí hlava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VelkejZloun-Nesmazatelný!

Proč se mi zdá

že recenzisti film vůbec nepochopili ? Například, že se Bruce Wayne pro lidi vzdá bohatství, však on se bohatství nevzdal schválně, převedení jeho společnosti bylo součástí plánu mafie okolo Bana.

Nehodte něco o čem nemáte ani páru, nebo ste to vůbec nepochopil ( viz film Počátek )

Bohužel filmu scházela jedna věc a to byl Joker, možná ho mohli pouze zmínit nebo použít nějaké nepoužité záběry jak se původně plánovalo.

Ale jinak skvělej závěr, hlavně super konec. Když bych dal druhému dílu 100% tak třetí musí mít 95%, pořád je Nolan a jeho filmy uplně jinde než všechny současný filmy.

0/0
10.8.2012 13:30

frantisek

BATMAN

Batman je velice průměrny a roztahaný.....!!!!! Milion řečí, oklepaných frází a nakonec se objeví i kousek od Cimrmana..:" ona není má sestra je to tvá matka a on byl tvůj otec"! (není to doslovná citace;-D ). Film nemá švih a řeči :"tvá síla musí vycházet z tvé duše a ne z tvých svalů"!!! Tohle můžeme slyšet v každém Karate Kid atd... A sochu dostal stejnou jako Rocky. Klasických batmanovských aut, motorek atd. bylo minimum a stal se z toho film béčkový...BOHUŽEL! Nejlepší Batman č.1 a 2!!! Pak už šlo jen o tahání z paty....Rv

0/0
9.8.2012 8:34

malaZ

Už nikdy víc...

Pane Kořínku, vaši recenzi jsem sledovala poprvé a taky naposled. Jste úplně mimo a já svůj čas nehodlám na vaše nekvalitní recenze nadále obětovat. Ještě že existují v této zemi i lidé, kteří vědí, o čem mluví např. FFFilm, doporučuji si vzít z nich příklad, ale pochybuji, že se takové úrovni někdy vůbec přiblížíte...

0/0
30.7.2012 8:30

Notos

OMG

Buď to dělejte pořádně, nebo se na to radši vyserte! Nerad bývám sprostý, ale shrnout recenzi asi nejočekávanějšího filmu letošního roku do tří vět??? Přestože jsem fanoušek této batmenovské série, tak mi nevadí, když film někdo kritizuje, ale musí to mít alespoň nějakou grácii a náznak profesionality. I žáci 2. stupně základní školy by to zvládli líp. To se na mě nezlobte...

0/0
30.7.2012 2:40

havran66

budu se opakovat

ale kořínek je fakt blázen. Je škoda, že se k téhle práci dostávají lidé jako on.

KOŘÍNKU, POKUD MOŽNO NEPIŠ VŮBEC.....

+2/0
27.7.2012 20:35

ampritised

korinek plesati, ma deprese, a proto je zapšklej.

new batman je gut. vubec nevi, ktera bije. imdb 9,1

+5/0
27.7.2012 17:40

Qitek1

Zdroj: Worner Bros

To si děláte už sranduRv

+1/0
27.7.2012 15:35

ali69

Recenzenti

Problémem recenzentů na idnes.cz je zřejmě jejich počet.Prostě není dost odborníků na všechny žánry. Příkladem je p.Kořínek, který se neorientuje ve světě Batmana, a bohužel ani Ridleyho Scotta a jeho Alien/Prometheus. Pro mně, jako fandu tohoto žánru jsou to skvělé filmy, a asi by se o nich dalo psát ještě dlouho. Ale to není smyslem mého příspěvku. Asi by kulturní redakce idnes.cz měla zvážit, zda psát o něčem, čemu nerozumím, a dělat hlupáky ze sebe samých a i z čtenářů, nebo raději se k "cizím" tématům nevyjadřovat. Vzhledem k obsáhlosti diskuze doporučuji to druhé. Apopos, p.Kořínek v tom není sám. Počátkem května mne k napsání příspěvku donutila i jeho kolegyně, když jako fanynka M.Davida (nic proti němu) recenzovala koncert Mettalicy. To byla jěště větší slátanina. Takže subjektivně: Dark Knight Rises je výborný film.Prometheus byl výborný film. Pro fandy žánru. P.Kořínek by měl psát recenze k tomu, čemu rozumí, a čeho je fandou on. Třeba Majora Zemana nebo Okres na severu.

+1/0
27.7.2012 12:13

Macota

Existují i jiní filmoví kritici

Naštěstí máme v České republice i jiné filmové kritiky, než je pan Kořínek a řekněme i zkušenější...

http://www.fffilm.name/2012/07/recenze-temny-rytir-povstal-dark-knight.html?

+1/0
27.7.2012 11:57

včera

Batman

Normalne mam s CSFD stejny vkus, ale Batman me doslova uspal. Cely film jsem, co 5 minut, upadal do spanku a nekde kolem dvou hodin jsem dokonce na par minut natvrdo vytuhnul.

Tohle se mi naposled stalo u 2001: space odyssey - takze mozna je chyba na moji strane. Kazdopadne novy Batman se mi nelibil. Na ostatni dily (pokud to nejsou propadaky jako Batman and Robin) se podivam i nekolikkrat, ale tenhle si urcite nepustim uz asi nikdy.

0/0
27.7.2012 9:22

Říman

Re: Batman

Kolega, co šel se mnou do kina, byl v pomalých pasážích taky neposedný a měl tendenci odreagovávat se vtipnými poznámkami. Nemyslím, že to byla chyba filmu, prostě jen neměl tu vnitřní disciplínu procítit děj spolu s hlavním hrdinou. Na Vesmírnou odyseu by jít nemohl, to by fakt nezvládnul... ;-)

0/0
27.7.2012 11:12

kafy

Re: Batman

film, který potřebuje vnitřní disciplínu, aby zaujal, stojí za prd :)

+1/0
27.7.2012 14:59

Aleš Vodička

"Recenze"

Damy a panove, jiz jsem si zvykl, ze na ruznych mistech sedi a "pracuji" lide, co tam nemaji vubec co delat. At jiz vezmete vladu, statni sektor nebo i soukromy. Proste pekar opravuje auta, zahradnik prodava v klenotech. . . pak se nemuzeme divit, ze na postech v celostatnich mediich pracuji lide, kteri "nemaji co rici", na postech ministra zdravotnictvi sedi zemedelec (obrazne receno). Takze potom se neni co divit, co to iDnes prezentuje za "blaboly". Nejde o to, jaka hodnoceni jsou na jinych portalech, co o filmu pisi jini lide. Jde o to jak a s jakou erudici. Kdyby aspon bylo v recenzi znat, ze clovek se s problematikou seznamil, nastudoval, kterak film vznikal, na co se odkazuje, prosel si predchozi dily atd. Neni to prvni "dilo" pana Korinka, na ktere se snasi kritika ctenaru a divaku. Subjektivne zabarvena recenze/hodnoceni filmu/dila nema co na tomto miste delat, tim mene od cloveka, ktery, jak se zda, ji psal takrikajic "za behu".

+1/0
27.7.2012 8:47

lekop

Re:

No, ona recenze jiná než subjektivní být nemůže, objektivita v tomhle není možná. Problém je v tom, že ta subjektivita musí být vyargumentována - a tady už přicházejí na řadu ty "objektivní" faktory.

Kořínkův pamflet není vyargumentovaná recenze, ale obyčejný amatérský blábol, který by nestačil ani na průměrně nadaného terciána na gymnáziu.

0/0
27.7.2012 9:18

lekop

Re:

A jen tak mimochodem - moc by mě zajímalo, jestli Kořínkovi za psaní těchhle "kontroverzních" článků, které mají podle mě jediný úkol - zvýšit čtenost - platí natolik dobře, aby se takhle před filmovými fandy znemožnil a jeho jméno jakožto recenzenta se stalo synonymem pro hlupáka.

0/0
27.7.2012 9:21

ADix

...

Moře...to zas byla recenze jak pojď na mě z boku a přitlač.

0/0
27.7.2012 8:05

teseth1

Vážený pane Kořínku

jděte kopat na Ural brambory, protože to je jediné na co se hodíte. Zjevně nemáte vůbec vlohy pro psaní recenzí, když dokážete napsat tak hroznou recenzi a ještě k tomu dodat tento dovětek. Vaše diletanství je do očí bijící! Jediné o co se snažíte je napsat "rádoby hanlivé argumenty", které mají přesvědčit lidi o tom na jaké výši jste a jak je film slaboduchý, nevýrazný a tupý. Bohužel jste ze sebe udělal maximálního t..ce;-O

+1/0
27.7.2012 7:47

svastar

Prosím pana Kořínka,

aby nvaštívil tento odkaz na největší české databázi filmů - http://www.csfd.cz/film/252669-temny-rytir-povstal/ (91%) a tento odkaz na nejprestiženější světové databázi film - http://www.imdb.com/title/tt1345836/ (9.1/10). Tyto skvělé výsledky The Dark Knight Rises, který hodnotili již tisíce lidí po celém světě, svědčí o tom, že jediná bublina co splaskla, je bublina v makovici pana Kořínka...

+6/0
27.7.2012 1:47

kozelina

Re: Prosím pana Kořínka,

A proč by měl?Nelíbí se vám to ?Nečtěte to.

0/0
27.7.2012 5:16

svastar

Re: Prosím pana Kořínka,

Pokud jste to nepochopil, tak toto je místo, kde se má diskutovat. Pokud ti obrátím do Vaší logiky - nelíbí se Vám můj příspěvek? Nečtěte ho! Pana Kořínka nebaví film The Dark Knight Rises? Ať se tedy na něj nedívá. A teď už se běžte věnovat něčemu důležitějšímu, pane Kořínku:-)

+3/0
27.7.2012 8:31

banan75

Re: Prosím pana Kořínka,

a to je taky zajímavá logika ... takže jako recenzent by měl chodit a hodnotit jen filmy, který se mu pravděpodobně budou líbit...??.....:-)

0/0
27.7.2012 16:59

daadyy

recenzentovi

Já dávám té recenzi 20% :-P

+2/0
27.7.2012 1:37

czhDavid

Názor recenzenra

Já bych to řekl takhle. Recenzent se příliš soustředí na chování běžných lidí a ne na vnitršní boj Bruce na jeho utrpení a povstání z popela.

Kritici na iDnes nejsou zkrátka pro dnešní holywodoví mainstream stavění a stále se dívají do minulosti a hledají politický podtext. Sice zde tento podtext je ale přikládají mu příliš velkou váhu a děj filmu jako takový jim zkrátka uniká

+2/0
27.7.2012 0:27

daadyy

Re: Názor recenzenra

asi nepochopil, že to je akční komiksový film..Rv

0/0
27.7.2012 1:38

akki

Jak tak čtu diskuzi,

vyplývá jediné: Film je sr...a, škoda peněz. Děkuji.:-/

+2/0
27.7.2012 0:14

TC2001

Re: Jak tak čtu diskuzi,

Stojí to za to, je tam pár hezkých momentů, ale předchozí díly byly lepší.

+4/0
27.7.2012 0:21

katone

worner bros??

Opravdu je jako zdroj videa v upoutávce uveden W!!O!!RNER BROS? To už si ti amatéři s lupou dělaj vážně srandu?

+6/0
27.7.2012 0:09

tyre

Kořínek

jede v něčem, otázka je v čem;-D

0/0
27.7.2012 0:05

Roman Potoczný

Omlouvám se, ale zřejme si na iDNES neumí vybrat recenzenty

... pan Kořínek možná uspěl v konkursu paní Spáčilové a snaží se ji trumfnout pseudoargumenty, ale myslím, že tak něco ubohého a nelogického jako byla jeho první recenze a tento "dodatek" by nedala dohromady ani první dáma naší filmové kritiky. Dívat se na komix a biják ze sociálního pohledu, ačkoliv jde pouze o vyjádřené "dobro a zlo" a zamýšlením nad jeho podobami, je absurdní. Byl bych rád, aby iDNES "perem" pana Kořínka lidem nekazila dojem z výborného filmu, resp. jej od něj neodrazovala a neohlupovala je. Právě jsem se vrátil z filmu a mohu říct, že "Temný rytíř povstal" je vynikajícím zakončením celé série, z pohledu scénáře logickým, z pohledu filmařiny, dech beroucím, oči poutajícím a uši, skvělou hudbou, drásajícím, z pohledu napětí, zcela důstojným mistra napětí Nolana. Řekl bych, že rozuzlení je "Počátkovější", než "Počátek" a díl, přestože nepřekonává skvělou "dvojku" "Temný rytíř", jelikož Jokera v podání Heatha Ledgera zkrátka hned tak něco brzy nepřekoná, je na 90%.

+6/0
27.7.2012 0:02

TC2001

Re: Omlouvám se, ale zřejme si na iDNES neumí vybrat recenzenty

Na 90% je 2001:SO. Film to byl hezký, ale aby si zasloužil takové skvělé hodnocení, tak by muse být i "nadčasový" a něčím vyjímečný.

0/0
27.7.2012 0:06

Roman Potoczný

Re: Omlouvám se, ale zřejme si na iDNES neumí vybrat recenzenty

"Vesmírná odysea" by u mě byla na 100%. Nebojím se vysokých hodnocení u velmi kvalitních a přelomových filmů, 100% bych dal i "Temnému rytíři". Přiznám se, že moc nechápu, proč se často recenzenti drží "při zemi", okolo magických 70%, když je to slabší, až slabé, tak jdou k padesátce a pokud je to hodně dobré, šplhají maximálně k 90 procentům? Na co je prvních 50% hodnocení? U mě průměr=střed je 50%, tam se vlezou béčkové filmy. Pod 50% je Troška, vyloženě nepovedené věci, jako např. "Odcházení", amatérské filmy, čpící nováčkovstvím. Film "Temný rytíř povstal" je výborně odvedené řemeslo, výborný střih, hudba, obstojný scénář, skvělá režie a výkony v podstatě všech hlavních protagonistů, navíc svázané faktem, že musel uzavřít trilogii, což limitovalo hlavně scénář. U mě obstál na výbornou a myslím si, že u řady lidí bude propadávat pouze proto, že čekali ještě větší biják, než byl "Temný rytíř", ale v nepamatuji si trilogii, kde by byly dva v podstatě stejně dobré díly ...

+4/0
27.7.2012 0:39

TC2001

Re: Omlouvám se, ale zřejme si na iDNES neumí vybrat recenzenty

Ano, až na dané hodnocení souhlasím. Už níže jsem psal, že většina lidí hodnocení menší než 50% jaksi neuznává a průměr je u nich tak 70%.

100% se většinou nedává, jelikož to znamená, že film byl naprosto dokonalý, bez jediné chybky a upřímně, takový asi existovat nikdy nebude. Proto lze dát 100% "v rámci možností", ale to tento případ není.

0/0
27.7.2012 1:00

Roman Potoczný

Re: Omlouvám se, ale zřejme si na iDNES neumí vybrat recenzenty

A ke Kořínkovi.Mi nevadí, že filmu dal málo procent. Každému se může líbit něco jiného. Ovšem jako profi recenzent by měl být schopen maximální objektivity a vznášet podstatné argumenty, což, dle mého názoru, neznamená "shodit" sociální nepokoje v druhé části filmu, protože o to přeci vůbec nešlo. Film neztratil napětí a spád ani na vteřinu. Rovněž srovnání s trilogií "Matrix" kulhá.Z mého pohledu "Matrix" být nikdy trilogií neměl. Měl výborný kultovní "první díl" a pak dvakrát nadstavovanou, nicneřešící omáčku. První Batman Nolana nastartoval dlouho upadající sérii tak, že dávalo smysl točit další filmy, "Temný rytíř" s Ledgerem se zařadil mezi nejlepší filmy všech dob a trumfl i prvního Batmana s Nicholsonem, což si málokdo dovedl představit a "Temný rytíř povstal" logicky a důstojně uzavřel trilogii. Bylo možné využít postupů a herců z filmu "Počátek", což filmu prospělo. Pokud si recenzent honí ego, což je na iDNES zvykem, budiž, ale nesmí se splést o 30% oproti většinovému názoru.

+2/0
27.7.2012 0:48

adler 007

Pan Kořínek v konkurzu na toto místo zřejmě porazil

Eskymáka, který  je hluchý a hlavně slepý. Nebo se přihlásil pouze on??

+3/0
26.7.2012 23:19

OMG_WTF

no jásné

Mě se opravdu libí hodnocení pseudointeligentú, kteří chtějí všechno shodit, aby vypadali děsně nad věcí a našli na každým milión chyb!!! Já se na film těšil skoro rok, bál sem se, že budu dost zklamaný a ejhle nebyl!! Film má své mouchy, ale já sem byl prostě nadšený, je pravda, že sem velký fanoušek, ale hodnotit tento film slovy: že bublina splaskla to je hloupost a ukazuje to, že kritik je opravdu dalek nějaké realitě filmu dávám 90% :D a této opravdu dlouhé recenzi 25% :D

+4/0
26.7.2012 23:17

p_n_3

No když béčkový kritik tvrdí, že je to o ničem, tak je to

hned o důvod víc na to jít...

+3/0
26.7.2012 23:12

qucker81

O cem to mluvi??

Tihle dva ''kritici'' to je hruza...sileny nesmysly,neuveritelne diletantstvi...pry bubliny ktere splaskly...co to tady proboha ''kecaji''?The Dark Knight Rises nemohl byt jiny,je to logicke vyusteni od prvniho filmu az po posledni.Tom Hardy je v roli Banea fantasticky,hrat totiz hlasem,i kdyz pocitacove upravenym,je preci jen nelehky ukol.Prometheus taky...ja nevim co se jim nezda,taky vyborne natocene a skvele odehrane.Jsem fanousek vsech zanru,mam rad akci i rodinny drama,ale tihle dva diletanti tady hodnoti filmy podle jedne sablony kterou maji nekde v supliku,narychlo modifikuji par vet a je hotovo.Vzdyt ty recenze jsou porad stejne ala:vsechno jsou to filmy o nicem...takhle to opravdu nejde drazi ''kritici''...a pokud projevi nejakemu filmu naklonnost,tak je to paradoxne v podstate totalni blabol...hruza,pryc s takovymi ''odborniky''.

+3/0
26.7.2012 22:59

TC2001

Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

To, že se protagonista chová jako hlupák, mi dokáže zkazit celý zážitek. Tady se ale hloupě chovaly všechny postavy: protivníci nestřílí, ale radši vezmou pušku a pokusí se batmana zmlátit pažbou, lidé běhají po ledu a nepokusí se radši plazit apod. Nemluvně o tom, že jeden jediný člověk by Banea zastřelil bez větších potíží, vzhledem k tomu, jak se městem producíruje. Dále batman k pouhopouhému zvýšení napětí lže (autopilot) apod. Těch chyb je tam nespočítatelně a bije to do očí i nenáročného diváka, který nejenže vidí, ale hlavně se i dívá.

+4/0
26.7.2012 22:50

all_the_way

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Plazit se nesměli, stáli tam za nima pochopové se zbraněmi, kteří byli připravení je posřílet/hodit na led granát. Bane netoužil po přežití (což je z filmu zřejmé), takže jedno nepochopení děje. Autopilot je tam vysvětlenej jedním kratičkým záběrem (holt musí člověk dávat pozor). Dalších aspoň pár z těch nespočitatelných chyb bys nevyjmenoval? Netvrdím, že film je bez chyb, to ani zdaleka ne. Vadí mi určité schematičnost postav, mamlas co hnil 8 let zavřenej na půdě má vypracovanou muskulaturu, nutné překročení vlastního stínu a dokázání nemožného po krátkém filosofickém školení á la karate kid atd. Ale to co jsi vyjmenoval neberu

+3/0
26.7.2012 23:03

qucker81

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Spravna reakce.

0/0
26.7.2012 23:06

TC2001

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Jde o to, že před tím, než odletí tak řekne, že autopilot nefunguje, i když už funguje. ;-)

0/0
26.7.2012 23:11

all_the_way

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Ale no tak, nespoilerujme. Podívejte se, prosím, ještě jednou na dvě scény. Jednak Wayne a Fox u vznášedla. A pak závěr filmu. Z toho je jasné proč někdo řekl to, co řekl.

+1/0
26.7.2012 23:17

TC2001

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Ano, je to jasné, kvůli zvýšení napětí, ačkoliv je vše naprosto předvídatelné. Jinak za spoiler se opravdu omluvám.

0/0
26.7.2012 23:20

all_the_way

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

No tak kvůli zvýšení napětí to tam dal režisér. Ale Batman jednal s určitou vnitřní logikou. Cosi měl totiž v plánu (se svým životem), viz. scéna s Alfredem. Takže proto řekl to, co řekl, aby pak mohl uskutečnit určité plány

0/0
26.7.2012 23:25

TC2001

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Tomu trochu protiřečí poslední scéna s Gordonem :-)

0/0
26.7.2012 23:30

qucker81

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Asi jstee dival na jiny film...a nikdo se tam plazit nebude...snazte se pochopit,ze je to porad jeste akcni thriller zalozen na komixu.Pochopte nejdriv co je to komix a pak komentujte.V tom filmu je mnoho odkazu na dnesni spolecnost od narazek na Wall Street az po terorismus...je to chytry film pro chytre lidi...Pokud se na to divate trivialne kdo koho moh zastrelit nebo kdo koho cim uderil,tak se na to nedivate...nevnimate to...A apropo Banea tam nikdo nemoh jen tak zastrelit pokud ve vzduchu visi vybuch nuklearni bomby,resp. reaktoru.Jak rikam,spatne jste se dival a vnimal...

+1/0
26.7.2012 23:05

all_the_way

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Přesně tak. Navíc člověk musí mít trochu kulturního rozhledu a aspoň v obrysech rozumět americkému fenoménu superhrdiny, jeho zasazení do společenského kontextu a význam superhrdiny jako zvětšovacího skla morálních dilemat a slabých míst společnosti. Pak ty filmy dávají mnohem větší smysl. Ale holt někteří jedince jsou jednodušší a z fenoménu superhrdiny dokážou vnímat jen to pozlátko "nereálných" schopností, ale tu zranitelnost, těžkost volby a paralelnost s obyčejným lidským osudem už nejsou schopni vnímat.

+1/0
26.7.2012 23:14

TC2001

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Nikde nebylo řečeno, že Baneův život je spjatý s tím, že tan, kdo má spoušt, bombu odpálí, jinak podtextu jsem si vědom, ale kvůli tomu člověk nejde na batmana. Batman je úžasný koncept, ale jeno kvůli tomu nemůžete nadhodnocovat vše, kde hraje roli (a že tady jí moc neměl).

0/0
26.7.2012 23:15

qucker81

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Ale prave proto clovek na Batmana jde...komix je v origalu hrubozrnny pribeh (pribehy) ktere byly v minulosti velice spatne interpretovany ve filmu.Burtonovi verze jsou jeste ok,ale Schumacherova ''hruzovlada'' se nad timto hrdinou v minulosti opravdu vyradila.Tenhle prechod z komixu k akcnimu thrilleru je fantasticke dilo scenaristu a rezisera.Ano roli tady moc nemel,ale to bylo ucelem.Poenta je ukazat jak by svet vypadal bez lidi kteri bojuji za dobro a jak tenka cara deli demokracii a anarchii.Proto tam ten pan nemoh pobihat v kostymu cely film,ale az v podstate v zaveru,ktery ukazuje moc manipulace nad lidmi.

0/0
26.7.2012 23:31

TC2001

Re: Poslední Batman je opravdu přinejlepším 60%

Režie tam právě, zvláště v choreografii, nasekala spoustu chyb / mohla to udělat lépe. Jinak 60% je NADprůměr. Jsem si vědom toho, že většina lidí uznává škálu od 50% - nestojí za shlédnutí, do 100% - líbilo se mi to. Při takovém přístupu je to opravdu 90%, normálně je to ale 60-70% max.

0/0
26.7.2012 23:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.