- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zákazník smlouvu v té chvíli, kdi si kupuje(třeba online) vstupenky na Tickeportalu? Asi s Ticketportalem, ne? Tak po kom by asi měl chtít peníze v případě, že je smlouva nedodržena?
no, vždyť v článku píšou, že TP tvrdí, že jednal "jménem a na účet" (v podstatě mandátní smlouva) pořadatele. což znamená, že vystupoval jako jeho zástupce. a z úkonů tohoto druhu zástupce vznikají práva a povinnosti přímo zastoupenému, to je totiž podstata tohoto druhu zastoupení. zástupce potom odpovídá jen vůči svému klientovi = zastoupenému, navenek vůči třetím osobám za závazky zastoupeného nijak neručí, chápeme?
Eventim se o své zákazníky postaral. Ticketportal se postaral především o sebe, zabavil zálohy, a zákazníkům ukázal prostředník.
jaké zálohy zabavil?
Mně se na tom moc nelíbí postup Tickeportalu. Podle mě se z toho snaží jen vybruslit. Zákazníci mají pravděpodobně smlouvu s ním, ne s pořadatelem.
Ale no samozřejmě, že povinnost vrátit vstupné má tickteportal. Ať si potom uplatní regres vůči pořadatelům.
To je ale binetz; cožpak pořadatelé nevěděli dopředu, jak na tom finančně budou? Vždyť pořádat takovou akci to není jako pozvat si domů klauna na narozeniny bývalé tchýně...
Normalne to rozkradli a vytunelovali. Pokud nemeli celou akci financne zajistenou, nemeli vubec prodavat listky. Ale rok dopredu prodavaji a tyden pred festivalem zjisti ze nemaji penize. Je to nesmysl, poradatele to normalne rozkradli.