Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Fanoušci dělají z Metalliky lepší kapelu, než kterou je

Metallica v Praze velkolepě odstartovala turné věnované "černému" albu. V přípravách měla velké oči, a tak se chtěla vytáhnout ohňostrojem i laserovou show. Pro příště by jí měl někdo poradit, že když je nepatrně přivře, to důležité uvidí ostře: fanoušky. Protože ti z ní dělají mnohem lepší kapelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

czechdaytrader

To snad autor nemysli vazne !?

Byla vubec nekdy na nejakym koncerte ? Podobnou recenzi plnou chybnych uvah a nelogiky jsem jeste nikdy necetl. Jake je to prekvapeni,ze se takova recenze objevila prave zde na indes.cz . Posuzovat podobnou akci bez predchozich zkusenosti muze jen amater . Velky cerny puntik pro autorku a idnes.cz !!!! RvRvRv!!!!

+1/−1
14.5.2012 9:37

vzt1

Metallica

Prosím redakci,aby příště na koncert neposílala redaktory za trest.Potom vypotí takovýto článek.

0/0
12.5.2012 15:46

nkacaba

Zázrak

Vážená paní redaktorko,

asi jste zázrak Vy, jak píšete o kapele. Protože takovouhle recenzi může napsat opravdu zázračný pisálek, který nemá nadání opravdu na nic!!!!!Rv Byla jsem na koncertě zahraniční kapely podruhé (poprvé to byl Bryan Adams) a koncert jsem si užila úplně naplno a jsem nadšená z toho, jak chlapi v jejich věku umí rozhýbat 30.000 dav fanoušků, kteří byli zklamaní z předkapel. Laserová show i ohňostroj byli skvělé a určitě k jejich koncertu patří!!! Můžu říct, že po přečtení této recenze bych byla schopná paní redaktorce (kdyby byla na blízku) jednu natáhnout, protože co ze sebe vysmolila, fakt hraničí s totální blbostí nebo že by hluchotou??? ;-D

0/0
12.5.2012 14:50

flames828

Re: Zázrak

A já si zas myslím, že i tahle diskuze dokazuje, že v lecčem má autorka pravdu. Hlavně netuším, kde bere tu jistotu něco posuzovat člověk, co byl podruhé v životě někde na koncertě.

0/0
13.5.2012 9:43

jk3011

pí.redaktorko

Doufám , že těch 15 stovek za lístek Vám zaplatila redakce , jinak Vás upřímě lituji .:-) Já dal 2jku za stání u podia a rozhodně toho nelituji (kupodivu mě nohy nikdo nepochcal);-) ! Pochybení organizátorů se kapele asi vyčítat nedá a to že se budou hrát hlavně starší písničky( Black album) , bylo známo předem.Laserová šou(na 1 skladbu!!!) , mě stejně jako dalších 30 000 lidí také nadchla , no co asi jsme všichni pitomci .Příště si nechte zaplatit o 2 rumy s kolou víc , třeba to nebude tak hrozný !;-D

písečák

0/0
12.5.2012 14:25

mrshet

Byla jsem 4x a rozhodne jdu zas

Byla jsem tam, primo v 'hadi jame', dva metry od podia. Atmosfera byla fantasticka, lasery chlapi maji soucasti show uz od alba 'Death Magnetic' a neni na tom nic 'disco' to jsou jen blby predsudky. S kapelou jsem se setkala v zakulisi,jsou to sparvny chlapi, pro fandy delaji co muzou a rozhodne nechodi koncerty jen tak 'odsmrdlat'. V pulce koncertu jsem se otocila za sebe a tam stala jedna otravena damicka, zabalena v 'Louis Vuitton' s kyselym ksichtem,tak ted uz vim, ze to byla pi. Zahorkova ;-D  na kterou plati :'Je lepsi mlcet a nechat ostatni, at si mysli, ze jsi idiot nez otevrit hubu a odstranit vsechny pochybnosti...' ale to uz je pro ni asi trochu pozde.;-) m.j. radsi pujdu na koncert, kde to kapele obcas trochu ujede nez na nejaky trapny playbacky dnesnich 'umelcu'

0/0
11.5.2012 22:09

Rhino

Trochu jiná recenze

http://metalopolis.net/art_concerts.asp?id=6350

0/0
11.5.2012 11:54

Red_Dwarf

Re: Trochu jiná recenze

Jo, Stray většinou nezklame. Hlavně rozumí tomu o čem píše.

+1/0
11.5.2012 14:28

Terka_acs

Hodně...

subjektivní hodnocení! A to by asi nemělo být...:-/

0/0
11.5.2012 8:17

Terka_acs

No...

Jediné, co bych vytkla byl zvuk a obrazovky v úrovni pódia - mám 160 cm, neviděla jsem na pódium tudíž ani na obrazovku, příště bych prosila trochu vejš ;-D Ale jinak super! Prostě Metallica! Už se těším, až přijedou zas! V Lasery sice patřej spíš na taneční akci, ale nevadily.

0/0
11.5.2012 8:09

bauina

recenze?

Jak tohle muze nekdo vydavat jako recenzi opravdu nechapu. zil jsem v tom, ze kdyz si ctu recenzi na koncert, tak se dozvim, jakej byl zvuk, jaka byla atmosfera, jaky byly efekty,jak lidi na skupinu reagovali(nemyslim, ty dva co stali vedle radoby pani redaktorky,ale celkovy reakce publika) s ze tu recenzi bude psat nekdo, kdo tomu rozumi a kdo uz kapelu videl driv, aby mel s cim porovnavat. Od pani redaktorky jsem se dozvedel pouze, ze organizatori to nezvladli(pritom ja jsem nemel problem, stal jsem pod podiem) a ze lidi vykonavali potrebu do kelimku. Vypada to, ze kulturni rubrika na idnes se dostava na uroven te sportovni, kde se take dozvite vsechno kolem, jen ne to co vas zajima. Pani redaktorko, radeji piste o necem cemu rozumite, pokud neco takoveho vubec je a zkuste psat objektivne a ne hledat na vsem jen to nejhorsi, aby jste se mohla zviditelnit.

0/0
11.5.2012 7:45

holly6000

Jani

bylo to snad špatně zahráno? Recenze na to, kde všude bylo namočeno.

0/0
11.5.2012 6:39

Jana.a.a

hovadina

Toto není recenze,ale připitomělá slohová práce jak z prvního stupně. Paní redaktorka je evidentně fanynka s velkým F, když napíše Metallicu jako Metalliku...

Měli by zakázat publikovat takovým "autorům", nesmyslně ovlivňují lidi, kteří si chtějí nestranně přečíst o tom, jaký byl koncert a do rukou se jim potom dostanou taková zvěrstva a pomluvy jako jsou tyhle.. fujRv

0/0
10.5.2012 17:19

Jana Svobodová

Re: hovadina

Spíš vy byste se měla začít konečně učit skloňovat - správně je Metallica bez Metalliky, tudíž i Metalliku. Čili problém není v autorce, ale ve vás. :)

0/0
10.5.2012 17:22

Jana Svobodová

Re: hovadina

Ale jak tak koukám, to, jak se správně Metallica skloňuje neumí  víc těch pisatelů, co považují za fanoušky. Což je smutný - neumět skloňovat kapelu, o který tvrdím, že je nejlepší...

0/0
10.5.2012 17:27

MASAP

Re: hovadina

Jak tak koukam, tak je smutny, ze se pani Svobodova musite obtezovat gramatikou prispevku, treba profesni uchylka. Tem, co to zapaluje trochu vic, neslo o gramatiku, ale o obsah. Tak se vratte do skoly a sklonujte tam s detma Metallica i Lunetic, nebo co vam dela dobre na hudebn dusi.

0/0
12.5.2012 23:01

Hijo De Puta II

Metallica je Metallica, ale moderni metal zni jinak...

http://www.youtube.com/watch?v=rQ42TauojjA :-P

0/0
9.5.2012 22:05

last_boy_scout

a ja si az do ted myslel

ze to nality pako co prvnich 10 minut prede mnou rvalo furt dokola "howada, howada.." byl chlap

a vida ona to byla pani zahorkova a pripravovala se na recenzi;-O

+2/0
9.5.2012 22:01

lama1666

Spíš ne

Vůbec s ní nesouhlasím. Efekty super, zvuk super a kapela taky super :) hodně sem si to užil. Autorka byla zřejmě otočená zády k podiu a chodila koukat na fanoušky jak vykonávají potřebu. A laserová show byla pouze u písničky One.. a kvalitě koncertu to určitě neubralo R^

0/0
9.5.2012 20:36

Kurri-22

Nechápu proč se do diskuse o Metallice zatahuje ...

.... Eva a Vašek nebo Kabát.

Tak prostě nenapsala nadšenou recenzi, tak se s tím smiřte.

Mě se ten styl, kterým je to napsané, taky teda nelíbí. Ale na druhou stranu bych souhlasil, že se z Metallicy dělá mnohem víc, než v tom ve skutečnosti je.

Dneska s úsměvem vzpomínám, jak v páté třídě někteří spolužáci machrovali, že jako poslouchají Metallicu, že jsou teda jako tvrďáci.

0/0
9.5.2012 19:58

Kurri-22

Re: Nechápu proč se do diskuse o Metallice zatahuje ...

Taky je třeba si uvědomit, že když jdete na koncert jako velký fanda dané kapely, v podstatě nikdy neuznáte, že to nebylo úplně ono. To znám z vlastní zkušenosti, ikdyž už v poslední době bývám kritičtější.

Je rozdíl být fanda kapely nebo nezaujatý recenzent.

0/0
9.5.2012 20:00

flames828

Re: Nechápu proč se do diskuse o Metallice zatahuje ...

Problém je, že na tu metlu přijde 30k jejich nekritických fanoušků a teď - pro koho se vlastně píše ten report? Jedna věc je se snažit aspoň tak trochu o nějaký ten nadhled, druhá věc je ale zcela ignorovat skutečnost, že "ano, tak to prostě je" - a zrovna u Metly to tak je, že má armádu fanoušků, kteří na ně nedopustí. Takže, je to tak napůl - ano, fanoušci z té kapely dělají víc než je.

0/0
13.5.2012 9:50

ZuzanaK1001

šla bych zase

Mně se zdál koncert úžasný. Metallica mi jen potvrdila, že je naprosto skvělá, jen organizátoři to mohli zvládnout líp.

Laserová show mi zážitek nezkazila, naopak, přišla mi kvalitní, jen jsem jí nečekala. Přestávka mezi Machine Head a Metallicou se mi taky nezdála tak dlouhá, asi znám delší. Kapela tohoto formátu si to taky může hladce dovolit a na takový koncert jde zřejmě málokdo s vteřinovkou v ruce. Navíc mně hodně potěšilo, že nám všem čekání dost vynahradili, byť se přetáhlo přes desátou. Ale to by taky nebyla Metallica, aby kolem ní nebyl aspoň jeden průšvih ;-).

Prostě pocit z naprosto skvěle stráveného večera, na který budu ještě dost vzpomínat.

Zkrátka: šla bych rozhodně znovu a doufám, že v Praze nebyla Metallica naposled :-) . :-)

+2/0
9.5.2012 19:39

MEGALLIC

neučte orla lítat Paní Redaktorko

metallica je slavná a bohatá,navíc hraje výborně naživo,tudíž lide hrající si na mimozemšťany poslouchají raději

neznámé kapely,tzv.nezávislé co se snaží býti IN,ale bohužel nejsou IN,a díky tomu že prodají tak 3-4 desky ani IN

nebudou,avšak metallica prodává miliony desek proto, že hraje špatně,

přechytřelí lidé(Mimozemšťani) se řídí těmito slovy: JÁGR je špatný hokejsta,METALLICA je špatná kapela,USA jsou špatná země........atd....atd

0/0
9.5.2012 19:30

Rexrothak

Jestli budou u nás chtít

zase někdy koncertovat jedu znova.Metallica totiž jako jedna z mála je prostě na dalším vrcholu kariéry.To co jsem od ní chtěl a očekával jsem dostal živě.Díky.

+1/0
9.5.2012 16:45

alenkaf2

muj dojem

Musim souhlasit s tim, ze vchod na plochu ke stani byl tak priblbe vymysleny, ze jsem se bala o zivot (blbci, kteri zatarasili cestu plotem, zjevne chteli vymyslet neco noveho, az to smerovalo k tragedii). Ale kdyz jsme se prodrali k plotu, proste jsme ho prelezli a hned se zase dalo dychat. S dalsim uz souhlasit nemuzu. Co se tyce zvuku - Metallica mela zvuk skvelej, zato naprosto prisernej meli Machine Head. Metallica hrala bajecne. Jestli zpival Hetfield Nnothing Else Matters falesne, neposoudim, protoze zrovna v tu chvil se ke mne prodral nejaky magor, ktery mi pak odzpival cely koncert do ucha misto H., takze pro me je tahle kategorie nehodnotitelna. Kdyby nebylo blbych poradatelu (zavrseno zrusenim autobusovych zastavek u stadionu) a toho urvanyho ozraly, tak bych si koncert uzila na 100% (tedy minimalne jako minuly koncert tamtez).

0/0
9.5.2012 15:40

kenobi02

počet lidí

nevíte kolik tam bylo lidí? nějaký oficiální údaj? Já co mám tak obježděný nějaký koncerty a festy tipuji víc jak 30tis.

0/0
9.5.2012 15:23

mowen11

Je fakt,

že na koncertu jsem neby - není to úplně můj šálek čaje. Ale věřím tomu, že laserová show to musela totálně zničit. Něco podobného jsem zažil na koncertu Hammerfall a od té doby tu kapelu prostě nesnáším. Asi jsem blázen, že mi pár paprsků otráví kapelu, ale prostě to tak je...

0/0
9.5.2012 15:17

felson

Re: Je fakt,

Ta byla jen u jedné skladby.

0/0
9.5.2012 16:50

metalking

Souhlasím s recenzí!

Ale těžko se to vysvětluje tlupám zaslepených a  fanatických obdivovatelů téhle(kdysi metalové) skupiny.

0/0
9.5.2012 15:09

Jana Svobodová

Re: Souhlasím s recenzí!

Přesně!

0/0
10.5.2012 17:23

mapo

Fanoušci dělají z Metalliky lepší kapelu, než kterou je

Zdravim,

Vnimanie hudby je subjektivna zalezitost, takze kolko ludi tolko nazorov. Neni dolezite co o tom pisu ludia,

ktori si hovoria novinari. Dolezite je to, ze ti co maju radi mealovu muziku a Metallicu, boli tam,  si koncert

uzili a maju pekne spomienky na pondelkovy vecer nezavisle na akejkolvek recenzii.

Mapo

+1/0
9.5.2012 14:16

poljaq

PHOTOPAS

http://marekkoprowski.pl/?p=5119 úplně na konci je PHOTOPAS, tak by mě zajímalo, kolik z těch fotografů dochodilo základku, když se z jejich hloučku ozývalo, co píše paní redaktorka ...

0/0
9.5.2012 12:51

Roubitch

MetalliKa!!!! Bože

"Já poznám jen Nothing Else Matters, ale třeba mě to bude bavit," – Tohle uvést do recenze je neprofesionální. Názor jednotlivce jenž byl zřejmě poprvé na metalovém koncertu použit jako měřítko do recenze, to je vtip?Vybryndané pivo na koncertu?Tohle není argument objektivního recenzenta.Pískot?Ten patřil technikům co lehce bojovali s mikrofony ale to by se recenzent musel dívat a neřešit visačky jenž byly o slabiku kratší. „Odšmrdlaná“ Nothing Else Matters a co má podle recenzenta Metallica dělat, když patří na Black album?Předkapely měly špatný zvuk, Metallica měla zvuk perfektní. A celé bych to uzavřel recenzentovým Metallika,panebože K !, po tomhle „K“ si čtenář udělá o recenzentovi jasno. Recenzent má právo na kritiku ale argumenty musí být jasné a né malicherné kraviny od zhýčkaného vemena jenž zřejmě navštěvuje VIP celebrity kluby kde se nerozlívá pivo.Jestliže je recenzent neobjektivní, nedostaví se objektivní názory na recenzi. Koncert byl super!

0/0
9.5.2012 12:24

mattiCZ-2

Re: MetalliKa!!!! Bože

Nechci dělat chytrýho, ale v češtině je to tak, že když se skloňuje anglický slovo obsahující v koncovce C, tak se to mění na K...Jinak recenze naprosto tragická, neobjektivní, stylu jedna paní povídala. Byl jsem tam a byl jsem naprosto nadšenej. Jeden z jejich nejlepších koncertů v Česku!!R^R^V

0/0
9.5.2012 15:40

Ladin86

Koncert

byl parádní, výkon kluků byl rovněž skvělý stejně jako i výběr písní před a po black albu. Viděl jsem je za poslední 4 roky potřetí a byl to rozhodně minimálně tak skvělý koncert jako v roce 2008. Jsem velmi spokojený a recenze můj názor nezmění protože mám svůj názor.

+1/0
9.5.2012 12:16

dejfr

cha

ještě že sme v demokratické zemi, že můžeme mít každý svůj názor. Podle mě to byl naprosto fantastickej koncert, který za ty prachy stál....šel bych znova

+2/0
9.5.2012 11:35

Slystall

Re: cha

Přesně tak, nezbývá mi než souhlasit. R^

0/0
9.5.2012 11:51

krisikowa

...

Tleskám, krásná recenze :) Nu což, jsou to už dědečkové, lepší už to nebude, viz Axel Rose...

0/0
9.5.2012 10:48

xinea

Re: ...

tlaskat může jen naprostý pitomec, daný text s recenzí nemá co dělat, tak naprosto mimo je ten článek. Srovnávat Metallicu s mentalitou, chováním a přístupem Axla Rose může jen naprostý idiot.

+3/0
9.5.2012 11:48

Slystall

Re: ...

R^R^R^

0/0
9.5.2012 11:52

Clar

Koukám

že recenzetka šlápla mnohým vepřovým hlavám na kuří oko ;-D

+1/0
9.5.2012 10:23

Maršál Mal

Re: Koukám

...koukám, že mnohým kuřecím hlavám stačí k připitomnělé reakci opravdu málo.

0/0
9.5.2012 10:36

Clar

Re: Koukám

No naštěstí to pro spoustu vepřovek bylo dost drahé, takže reakcí zas není tolik... Ale kdyby něco podobného napsala o mega giga hyper koncertu Kabátu na Vypichu, určitě by to slízla mnohem víc...

0/0
9.5.2012 11:02

Tony22

Objektivny nazor?

Tak tato recenzia ma vazne zdvihla zo zidle. Dokonca som si kvoli tomu spravil registraciu aby som mohol pani redaktorke napisat svoj komentar. Pani redaktorko - bola ste vobec osobne na tomto koncerte? Alebo vam len niekto prerozpraval svoj negativny zazitok. Mozno niekto kto tam bol z pracovnej povinosti a s Metallicou nemal nikdy nic spolocne. Na koncerte tejto kapely som bol uz par krat bol no i tento koncert patril k tym skvelym. Myslim ze ked 30tis dav spieva spolu s kapelou takmer 2 hodiny nie je mozne napisat clanok ako ten vas. Jedine v pripade ze ma niekto vazne osobny problem s kapelou na ktorej koncerte bol asi zrejme z donutenia. Ja pevne verim ze ked si precitate vsetky tie komentare na Vasu kritiku tak pochopite ako velmi ste sa mylila a ako velmi ste Metallice a hlavne jej fanusikom ublizila Vasou recenziou. Myslim ze Vas profesionalny a objektivny pristup k tejto recenzii sa na mile vzdialil pravde a tomu, co skutocne Metallica svojim fanusikom po 4 rokoch predviedla.

+3/0
9.5.2012 9:32

Slystall

Re: Objektivny nazor?

R^R^

0/0
9.5.2012 11:53

misaviki

Re: Objektivny nazor?

Tyhlety recenze jsou totální hovadina. Pokud redaktorka nemá Metalicu ráda a nevyrostla na ní, nemohlo se jí to samozřejmě líbit :-)

0/0
9.5.2012 14:42

Ramirez86

tato "RECENZE" snůžka žvástů

To co jsem zde přečetl byla jen snůžka žvástů, jenž byla dílem autorky co se nezajímá o tenhle druh hudby, podle toho co zde autorka napsala, byla na úplně na jiném koncertu než jsem byl já. Vipadalo to jakoby byla na tenhle koncert a napsat o něm recenzi, poslána za trest a ne za odměnu!!! ;-O prosím autorku aby se držela recenzí vystoupení dechovek a lidových kapel děkuji[>-]

0/0
9.5.2012 9:20

tinwe666

Re: tato

ve necem sice souhlasim, ale tezko vas nekdo bude brat vazne se slovem "vipadalo" uprostred etxtu.. a taky nevim, v jakym smeru by pro nekoho melo byt odmenou to, ze smi jit delat svoji praci..neni to ani trest ani odmena, ne?

+1/0
9.5.2012 9:33

Sanjuro

Re: tato

a proto dotyčná srovnává s koncertem před 4 lety, který hodnotila velice pozitivně. Hlavně že sám sobě lžete o tom jak dotyčná poslouchá dechovku a tím pádem vůbec nemohla tušit o čem píše

0/0
9.5.2012 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.