Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Očima Mirky Spáčilové: Na Sněhurku s Robertsovou postačí 20 procent

Deset procent za kostýmy: nápadné, bohaté, hýřivé, křiklavě karnevalové. A deset za dřinu je nosit. Více procent se při nejlepší vůli Sněhurce přidělit nedá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jane.m

Sněhurka vypadá v upoutávkách pěkně, ale....

pokud už na to půjdete, tak doslava vyhodíte peníze za lístky do záchodu, jako my tuto neděli! Je to neskutečně splácanej miš maš všech možných pitomostí, které tvůrce napadli - Jak pejsek s kočičkou vařili dort. Už po deseti minutách máte pocit, že už to být horší nemůže. A když zlá královna nese Sněhurce na hrad otrávené jablko a podává ji ho, aby si kousla, tak si z koutku duše přejete, aby to nedělala, protože máte strach, že to bude pokračovat ještě dalších 30min. A konec ala Bollywood tomu dal tečku.... nikdy se mi nestalo, že bych po kině, byla tak zhnusená a na sebe naštvaná, prostě to za ty peníze nestálo.Rv

+2/0
10.4.2012 8:02

vicc

ještě to obočí...

Julia ho zamlada taky nosila víc přírodní - móda se mění :)

http://www.guardian.co.uk/film/2009/jun/21/julia-roberts-classic-interview

0/0
7.4.2012 19:05

hariprasad8

Mě přišla Sněhurka od Dineye vždycky taková vikslajvantová

I když dnes vím, že za to bylo několik Oskarů, tak jsem to jako dítě neskousl. Mě to přišlo nevkusně falešně barvotiskové. To by mě zajímalo, jak vypadá tahle, podle hodnocení to bude vikslajvant  tuplovanej. To si neumím představit. Jenom, jestli si recenzentka nevymýšlí, abych pak nebyl zklamaný. ;-(

0/0
6.4.2012 23:01

Nemesiss

...a zase abych šla do kina...!!!

...protože dosud platilo jedno pravidlo - pokud "expertka" Spáčilová něco ztrhala, tak se na to vyplatilo jít...a obráceně - pochválené filmy lepší radějii nevidět...!!!...ale zajímá mě jedna věc - myslíte, že za ty výplody dostává honorář nebo spíše musí redakci zaplatit za jejich zveřejňování...???...:-)8-o

0/0
6.4.2012 19:22

Gwendolyn!

Spacilova je vetsinou absolutne mimo, ale zde se

trefila (byt je to omylem a zpusobeno jen nechuti k Hollywoodu). Tento film nedostava jen a jen kladne ohlasy od prednich kritiku, v USA to take neni vychvalovano az do nebes. Je to hodne jako film The Cell (stejny reziser). Nadherne kostymy, nadherne barvy, ale pribeh stoji za starou belu, dialogy tez, postavy jsou unyle, Roberts se na roli nehodi (na jeji klasickou roli je uz stara), film nema zadnou energii a tahle unyla, rozvlekla saga konci Bollywoodsky. U neceho jako Milionar z chatrce (nebo jak to geniove Cesi prelozili) to bylo v pohode, ale tady se  to nehodi. Je to proste zpackana pohadka a ne, Amici pohadky tocit neumeji. Jestli mate vase deti radi, pustte jim na dvd radeji Mrazika nez tuhle Snehuli nebo jim prectete pohadku Snehurka a sedm trpasliku. Usetrite nejen za kino, ale stravite cas lepe.

0/0
6.4.2012 19:16

Kane v1.2

Ať se vám to líbí nebo ne

Tak Mirka Spáčilová nehodnotí film podle toho co je jeho obsahem, ale podle toho z jaký země je. Málokdy dá americkýmu filmu nad 50 procent. Jooo to musí bejth Woody Allen nebo jemu podobní. Kupříkladu doteď má problém pochopit význam "blockbusterů". Nechci tím říct, že americký filmy jsou nejlepším co se točí. To v žádném případě, ale když vezmu recenze filmů z ČR, tak ty mají od Mirky vždy okolo 70 procent. A to včetně takový koniny jako je Líbáš jako bůh nebo toho zvláštního počinu jako je Odcházení. Další co stojí za zamyšlení - kritika ačkoliv je subjektivním počinem má ovšem být také objektivním, ale ona evidentně nemá ráda sci-fi a přesto ten film ohodnotí a vždy na něj plivne jedovatou slinu....

+3/0
6.4.2012 12:22

Nemesiss

Re: Ať se vám to líbí nebo ne

R^R^R^

0/0
6.4.2012 19:11

Madietta

Re: Ať se vám to líbí nebo ne

Na serveru Rotten Tomatoes, kde jsou agregovány recenze od stovek převážně amerických kritiků, tento film také propadl a získal status "Rotten". Podle čeho to asi hodnotili tam? :-P

+2/0
6.4.2012 22:07

Kane v1.2

Re: Ať se vám to líbí nebo ne

Psal jsem to všeobecně hlavo. Ne zrovna o tomhle filmu ;-) btw. podobnejch serverů jsou stovky...

0/0
7.4.2012 10:38

flames828

Re: Ať se vám to líbí nebo ne

Jmenuj stovky serverů s podobnou reputací jako RT.

0/0
9.4.2012 18:09

Stephanie

Český dabing zemřel, ať žije český dabing

Zdravím tokajdu, opravdu výstižně řečeno. Ovšem já jsem tuto roztomilost včera shlédla s českým dabingem ;-( a pokud taktéž paní Spáčilová, na jednu stranu má pravdu. Český dabing zabil americkou Sněhurku. Netvrdím, že je to veledílo, ale svěžest a lehkost orginál scénáře a charaktery postav náš dabing opravdu umořil (a to Dyka jinak fak miluju). To už se dnes dělá dabing jen jak na běžícím pásu? Bollywoodský konec je opravdu netradiční, ale po Zakleté Elle bychom si snad již měli zvykat, že když je pohádka od začátku netradiční, bude to asi mít i netradiční konec, ne? Postavy budou tím pádem také netradiční - klasicky démonická královna se prostě nutně změní v ironickou zlatokopku. Disney je kult, toho nic nemůže přebít. Proč si tedy nezpříjemnit život něčím odlehčeným.

+1/0
6.4.2012 10:47

hokejový expert von Kei II.

Výborně Mirko!

A za ty politicky korektní trpaslíky vám dávám 100% R^

+1/0
6.4.2012 9:18

hokejový expert von Kei II.

Výborně Mirko!

A za ty politicky korektní trpaslíky vám dává 100% R^

0/0
6.4.2012 9:18

sarinkaD

paní spáčilová

Díky! Jsem ráda, že vás tu zase můžu číst!

+2/0
6.4.2012 8:26

Lexamila Prozacová

Když Amíci pohádky neumějí točit, oni jsou spíš machři

ma bezmozkové akční trháky, občas nějaký kvalitní film, ale pohádky ne, to šlo dřív Čechům, Rusům atd. Ono se u Sněhule stačí podívat, kdo to režíroval. Stejnej člověk, kterej dělal Celu atd. Bohatý kostýmy, ale příběh o ničem, nemá to energii, dialogy o ničem. Jasně, najdou se děti, které to budou žrát, takové děti, které jsou odchované mekáčem a americkýma hitama Disney, bez znalosti pořádné pohádky a bez představivosti. A nebuďte psi na Spáčilku, taky ji nemusím, ale Sněhurku zase nemusí jiní kritici též, v Daily Mail nepsal nic nadšeně, Guardian taky ne.

+4/0
6.4.2012 6:02

Ardan

Re: Když Amíci pohádky neumějí točit, oni jsou spíš machři

Souhlas.Američani pohádky neumí. Svého času jich pár odvysílala Nova, tak jsem byl zvědavý a kouknul se. výraz děs-běs slabý. Takže v u tohoto filmu ji dávám za pravdu.R^

0/0
6.4.2012 9:08

Derek007

Re: Když Amíci pohádky neumějí točit, oni jsou spíš machři

Gratuluji Vám oběma k Vaší přizemnosti R^

+2/0
6.4.2012 10:55

Gwendolyn!

Re: Když Amíci pohádky neumějí točit, oni jsou spíš machři

Amici pohadky fakt neumi. Jde jim scifi, akcni, obcas se zadari komedie, jdou jim ruzne fantasy, ale pohadky jako takove ne. Stejne jako treba Francouzum nelze uprit talent  u komedii a psychologickych dramat.

+3/0
6.4.2012 19:18

czechlin

Re: Když Amíci pohádky neumějí točit, oni jsou spíš machři

R^

0/0
10.4.2012 12:22

akki

Re: Když Amíci pohádky neumějí točit, oni jsou spíš machři

Zato Vy se svou hloupostí vznášíte ve výšinách jako holubička. ;-D;-D;-D

0/0
10.4.2012 11:26

tokajda

Vážení diskutující,

proč se navážíte do paní Spáčilové? Něco Vám udělala? Napsal jenom svůj názor, stejně jako vy zde na fóru. A kvůli tomu ji uráží ti, kteří - když ona už sledovala filmy Pontiho nebo Saury - tehdy ještě seděli na hrníčku... Jonathan Swift kdysi řekl: Když se na světě objeví opravdový génius, pozná se podle toho znamení, že se všichni hlupci proti němu spolčí. V tom případě je paní Spáčilová génius... :-P

+5/0
6.4.2012 1:30

cufir-mufir

Re: Vážení diskutující,

Pokud to není první "recenze", kterou tady od této "kritičky" čtete, musí vám být jasné, že takhle to není... Paní Spáčilová je kritička, asi jako já president zeměkoule... Pokud píše o filmu, který nenatočil Hřebejk, nehraje tam Liška, Polívka, Holubová a Dušek, tak takový film dostává nejvíce 70%.... To že je na něj dalších 5 recenzí jinde převyšujících 80% nikoho nezajímá.... Ale přijde Okresní Přebor a ten má 80% nebo Odcházení, to mělo snad 90%.... Spáčilová tady nemá vykládat svůj názor, ten nikoho nezajímá, ani to, jaké DVD si kupuje dopoledne v trafice s dvěma marlborkama.... Je to kritička a má tak vystupovat... tedy nezaujatě hodnotit děj, atmosféru, zpracování, postavy, atd.... bohužel, už jsem se poučil a rozhodně tu nejsem sám, že to co tahle paní hodnotí negativně bývá docela koukatelný film, za to její hitmakery, to člověk usíná už u počátečních titulků......

+1/0
6.4.2012 7:34

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Vážení diskutující,

Na tvém místě bych toto hodnocení označil za osobní názor, protože například já ho nesdílím. A jak píšeš, rozhodně tu nejsem sám.

+1/0
6.4.2012 8:59

cufir-mufir

Re: Vážení diskutující,

Ano, je to osobní názor, je totiž v diskuzi.... No ty tu rozhodně nejsi sám :-) takových jako ty tu bude vždycky víc...

0/0
6.4.2012 9:11

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Vážení diskutující,

Víc než koho? Jen jsem si prostě při přečtení tvého příspěvku říkal, že to prezentuješ jako svatou pravdu, o níž nemá smyslu diskutovat. Souhlasím s tím, že Spáčilová občas přestřelí a míchá do některých recenzí své osobní priority pokud jde o typ filmů, které ráda má a které ráda nemá. Nicméně v globálu pokládám její komentáře za vcelku trefné. A kromě toho si většinou dělám názor sám, recenze mě jen připraví na to, co asi tak zhruba mám nebo nemám čekat. A ty její mě tak z 80% připravují správně. To je celé.

0/0
6.4.2012 9:31

cufir-mufir

Re: Vážení diskutující,

nn, prezentováno to bylo jako soukromý názor na paní Spáčilovou coby filmového kritika... Rozhodně o tom má cenu diskutovat, nicméně jako vždy, budeme mít dvě protistrany, které budou hájit to svoje.... Ale myslím, že nejsme ve-při.... ale právě z těch důvodů, které jsi uvedl si jí, jako kritika, nemohu vážit a brát ji v potaz... pokud někdo míchá své osobní pocity a priority do recenze, není to objektivní... zejména pak její procentuální hodnocení...

.

příklad... To že nemá ráda fantasy neb sci-fi, ještě neznamená, že tyto filmy jsou apriory špatné, ale přitom tento druh filmů má u ní velké problémy dostat se nad 50%. Za to, Odcházení, film na kterém spolupracovala, ač totální slátanina (můj názor), tak je prezentován jako etalon filmů....

.

To jsou důvody, proč její recenze neberu vážně a čtu je jen pro pobavení....

0/0
6.4.2012 10:08

flames828

Re: Vážení diskutující,

Jakékolik hodnocení bude vždy subjektivní(objektivní hodnocení neexistuje). Když čteš recenze od někoho, s kým nesdílíš vkus, tak je prostě ignoruj, nebo najdi někoho jiného, čí etalony budeš polykat s chutí. Recenze není žádný návod na použití filmu, jak si to asi představuješ, je to jen těžce subjektivní pohled člověka na nějaké dílo - já si dokonce myslím, že čím subjektivnější, tím lepší. Když najdu recenzenta, který má stejný vkus jako já, tak to jeho osobní hodnocení přebírám a souhlasím s ním, dovedu ho chápat. Ty její recenze nebereš vážně, protože nepíše, co chceš aby psala, to je dost ujetá představa. Jenom znova podotýkám - objektivní recenze neexistuje (byla by to jen sada informací o délce filmu a hlavních rolích).

0/0
6.4.2012 10:47

cufir-mufir

Re: Vážení diskutující,

To si nemyslím.... kritik by měl být nestranný a hodnotit film jako celek bez osobních předsudků... jak jsem psal... to že se kritikovi nelíbí sci-fi žánr přeci neznamená, že ten film je špatný... Podle mě, pokud kritik klesne k tomu, že film hodnotí podle toho, jestli odpovídá jeho vkusu, je to obecně špatně.... Ale váš přístup svým způsobem chápu... prostě potřebujete někoho, kdo vám řekne, že to co se líbí vám je to správné a víte, že máte spojence... Ale to nemá z objektivní kritikou filmů nic moc společného...

0/0
6.4.2012 12:08

flames828

Re: Vážení diskutující,

Jakže tedy vypadá objektivní recenze? Já jednou četl objektivní report, byl tam fakticky jen vyjmenovaný seznam kapel, které hrály. My si asi nerozumíme, já neptořebuju, aby mi někdo říkal, co je správné, já jenom konfrontuju svůj pohled na věc s pohledem člověka, jehož náhledu na věc rozumím, resp. rozumím tomu, co a proč píše . Jde o to, že když někdo píše dobře ( a to Spáčilová píše) , tak se může stát, že nějaký film (kupříkladu) ohodnotí 20% a j8 přesto budu vědět, že se mi bude líbit.

0/0
6.4.2012 13:50

cufir-mufir

Re: Vážení diskutující,

No takhle to mám taky... zpravidla co je u ní pod 50% je koukatelné... Ale to neznamená, že to je dobře... nemusím přeci znát člověka, který recenzuje...

.

A jak to má vypadat? Čekal bych normální procházku dějem, zhodnocení postav, vytváření vztahů, posouzení děje jako takového, zda je plytký nebo košatý, atd atd atd... a hlavně, aby si recenzent uvědomil, pro koho je film určen... jestli splní požadavek cílové skupiny a ne dvou intelektuálů v republice.

0/0
6.4.2012 13:55

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Vážení diskutující,

Nemůžu tu sukcedovat věčně, ale doporučuji ti k přečtení pár recenzí od guru českých kritiků F.X.Šaldy. Poučné. Kam se v tvrdosti či zaujatosti hrabe Mirka.

0/0
6.4.2012 14:42

flames828

Re: Vážení diskutující,

Má to být recenze, ne přepis scénáře. Objektivní recenze neexistuje, recenze něco recenzuje - hodnotí, subjektivně posuzuje. Objektivní recenze je v obsahu na IMDB, díky, nechci.

0/0
6.4.2012 14:58

frbulek

Re: Vážení diskutující,

nebo se o předřečnících dá říci, psi ňaftají a karavana, tedy paní Spáčilová jde dál ... ;-D;-D;-D

+1/0
9.4.2012 22:42

Coreyel

Paní Spáčilové dávám tak 10% za to, jak se drží.

I když mám ty její recenze ráda, vždycky se pobavím, jak najde něco zlého, jak ten film urazit.R^

0/0
6.4.2012 0:20

cufir-mufir

Re: Paní Spáčilové dávám tak 10% za to, jak se drží.

ano, a pak přijde Odcházení, naprostá slátanina a ta dostane pomalu 100% :-)))

0/0
6.4.2012 7:35

Jan Zamazal

odobne se tesim na tu akcni Snehuru:)

To podlouhe dobe zase vyrazim do kina .. a mozna pujde i zena, ktera nema rada akcni/fantaky atd.. kdyz ji reknu, ze jdem na Snehurku;):):)

0/0
5.4.2012 22:39

livča

Nevím, jestli paní Spáčilová shlédla film za střízliva.

Prý už příliš střízlivých chvil nemá, ale dcerka dnes přišla z premiéry filmu nadšená. Ono totiž také dost záleží na tom, jaké cílové skupině je film určen. A tenhle učitě ne filmovým kritikům ;-). Myslím, že si najde dost diváků napříč generacemi i přes negativní recenzi paní Spáčilové.

0/0
5.4.2012 22:18

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Nevím, jestli paní Spáčilová shlédla film za střízliva.

Moje dcera byla v pěti lětech nadšená i z Princezny ze mlejna. Byla na ní s devítiletým bratrem, který se vrátil na pokraji duševního kolapsu. Takže ano, je jasné, že záleží na tom, které skupině diváků je film určen.

0/0
6.4.2012 9:02

Madietta

Re: Nevím, jestli paní Spáčilová shlédla film za střízliva.

Že je film určen dětem, neznamená, že to může být jakákoli s..čka!!! Vzpomeňte na Šmouly, nic horšího pro děti jsem snad v posledních letech neviděla, děti to pochopitelně žraly, ale vypovídá to něco o kvalitě? Já bych ráda, aby moje děti sledovaly dobré filmy a četly dobré knihy atd. Proto jim raději pustím klasickou disneyovskou Sněhurku než toto (tento film mimochodem rovněž v Americe u kritiků propadl).:-/

+3/0
6.4.2012 22:10

Narkotrafikante

Libil se Spacilovkam vubec nejaky film??

Jednou myslim jedna z nich dala 65% nejakemu cinskemu filmu o typicke cinske vesnici a starostech mistnich obyvatel pri pestovani ryze v konextu s oslavama Cinske komunisticke strany.

+1/0
5.4.2012 21:59

jouzi

Re: Libil se Spacilovkam vubec nejaky film??

UP! Dostalo 90%, občas vídám 80.

0/0
6.4.2012 3:26

sochus

Když "Robertsová", tak taky "Sněhurková"

0/0
5.4.2012 21:06

peanutka

Tak znovu;

Hele, vy kritici, proč tedy ty recenze pořád čtete, když se vám tak nelíbí, hm???

+1/0
5.4.2012 19:41

mnhubyvtcr

Re: Tak znovu;

Ja to cetl proto, ze jsem predpokladal, ze se neco dozvim. A co jsem se dozvedel? Nic. Leda to, ze se to nelibilo nejake Spacilove, o ktere vubec netusim, co to je. Ale duvody tak negativniho hodnoceni, nedejbuh co to je, to Spacilova, jsem hledal marne.

0/0
5.4.2012 21:38

peanutka

Hele, vy kritii,

0/0
5.4.2012 19:39

seanik

Roberts vs Spáčilová

1 získaný oskar a 1 nominace, 2x výhra zlatého globu a tři nomice VS subjektivní kritička na idnes.cz. Mmm myslím, že to bude těžké rozhodování, z jakého důvodu se budu rozhodovat zda film shlédnout nebo ne.

+1/0
5.4.2012 19:08

petr____22

Re: Roberts vs Spáčilová

Nominace na Oskara nevypovidaji o kvalite, zvlast kdyz je vseobecne zname na zaklade ceho se udeluji

+4/0
5.4.2012 21:24

peggy.w

Negativní kritika Spáčilové

je pro mě vždy nejlepším doporučením zase vyrazit do kina. Neznám dobrý film, který by se jí líbil...Je mi jí líto, musí to být chudák ženská

+4/0
5.4.2012 18:38

NavzdyMlady

Re: Negativní kritika Spáčilové

Myslím, že v tomto prípade sa pani Mirka trafila. Možno sa to bude páčiť tak 5 ročnému dieťaťu, ktorému stačia šermovačky a pestré obrázky bez deja.

+5/0
5.4.2012 18:42

LH_LH

Re: Negativní kritika Spáčilové

Případu nevěrné Kláry dala M. Spáčilová asi 10%. Říkala jsem si, že tak strašný to být nemůže, knížku jsem četla, děj se mi líbil. Nenechala jsem se odradit a vyrazila do kina. A to jsem neměla dělat, odkud paní Spáčilová vycucala alespoň těch 10, dodnes nevím. Takže já bych její hodnocení brala tak jako rámcově. Když je dobré, zauvažuju, když špatné, nestahuju ani z netu, škoda času.

+4/0
5.4.2012 18:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.