Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: S hity z nové desky Madonna o trůn jen tak nepřijde

Dvanácté album americká zpěvačka natočila především s evropskými producenty elektronické taneční hudby. Na zvukově pestré nahrávce se jí po řadě rozpačitých desek konečně podařilo dotáhnout i písně, na které není třeba si dlouho zvykat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vomejt

Čím Madonna posadila na zadek mě je tohle ...

http://www.ulozto.cz/x4N2hvP/the-hire-s1e4-star-bmw-films-rar

V roce 2001 tenhle malý klenot natočit Madonnin tehdejší manžel Guy Ritchie, pro mě je zajímavý ne jejím hereckým výkonem (toporný jako obvykle), ale vtipem, dynamikou, Clivem, auty a PŘEDEVŠÍM tím, že do toho šla a dokázala si utahovat sama ze sebe ...

R^R^R^

0/0
3.4.2012 12:35

sarumánek

no já nevím...

Bezesporu má to album vynikající a moderní zvuk, ale to nestačí. Ta její snaha dělat pořád jednoduché disco popěvky už je v jejím věku poněkud infantilní a trapná (viz např. Girl Gonna Wild, Give me All Your Luvin´nebo Superstar), to by měla nechat třeba Justinu Bieberovi a dalším rozjuchaným puberťáčkům. Navíc tam není žádná silná melodická hitovka a snad jen I´m a Sinner je dost slušný song. Souhlasím s ostatními, že třeba Ray of Light bylo mnohem lepší album a čekal bych, že už se tahle padesátnice trochu zklidní a nebude ze sebe dělat takovou nanynku. Když už se tedy věnuje té kabale a tak... I to její věčné fuckování už trochu tahá za uši. :-)

0/0
29.3.2012 22:47

waawe

70%

Tak jsem si vzal novou desku Madonny do auta, no, měla by se na o už vykašlat, dle mého názoru je to absolutní nuda, bez nápadu. Poslouchám ji od začátku její cesty, ale po albu Ray of Light už je to odpad. Její dřívější desky jsou ale moc dobrý. Pane Vedrale - opravdu 70%? Vždyť už ani není moc sexy... Rv

0/0
29.3.2012 17:51

pali.č

Ljuba

Hermanová udělala stojku ještě v sedmdesáti. Tahle se k tomu už taky blíží.

0/0
29.3.2012 9:15

ender

Iveta Bartošová

Je nejlepší,protože to píší v Blesku;-D

0/0
28.3.2012 22:59

oldfashioned Kokodák v2

poslední skvělá věc byla "Frozen"...pak už nevím...

R^

0/0
28.3.2012 22:52

Carmel Tel

Stara tlacenka Fuj fuj fuj

fuj. 50 rocna neschopna mat a vychovat deti. Na co to je dobre? Aby sa z jej vytvoreneho image zivilo a rodilo par crackovych generacii. Uchylov co su v roznych nahravacich firmach po celom svete,

0/0
28.3.2012 22:29

mocmocmedviku

Madonna vs. škoda

Madonna je jako škodovka všichni tady v diskuzi na ni vesměs nadávají, ale prodává se to dobře.

0/0
28.3.2012 21:52

Pruitt Igoe VI.

Re: Madonna vs. škoda

Trochu s nadsázkou, ale je to tak. Přitom škodovka vůbec není špatné auto, stejně jako Madonna je skvělá zpěvačka. To, že plebs ji nemusí, protože celý život dělá do popu a protože do něj dělá tak dobře, že prodává i v dnešní době desky v milionových nákladech, to je věc druhá. Já si jí prostě vážím pro její usilovnou práci, díky které si drží stejnou úroveň a konzistentně drží i styl už čtvrt století. Kdo jiný, kdo ještě prodává, tohle dnes může říct? Madonna nejsou floydi a floydi nejsou Madonna, respektuju oba typy hudební produkce ;-)R^

0/0
28.3.2012 22:14

mobilis in mobili

Re: Madonna vs. škoda

Respekt před tím, kam se Madonna dostala. Nicméně dobrá zpěvačka to není ani náhodou. Jestlis ji někdy slyšel naživo, musíš mi dát za pravdu. Zpívat prostě neumí. To, že si s jejím hlasem dokážou vyhrát v nahrávajícím studiu, vůbec neznamená, že umí zpívat. Možná proto obdiv, že se i s tím dokázala prosadit a vlastně i udržet. Šla si svojí cestou. Nicméně to možná svědčí o nižší úrovni popu.

0/0
28.3.2012 22:27

mocmocmedviku

Re: Madonna vs. škoda

Na její koncerty se chodí spíš kvůli té atmosféře a show, která kolem toho je, kdo chce "kvalitní" hlas jde jinam.

0/0
28.3.2012 22:29

mobilis in mobili

Re: Madonna vs. škoda

To nepopírám. Reagoval jsem na větu, že je to skvělá zpěvačka :-)

0/0
28.3.2012 22:32

sarumánek

Re: Madonna vs. škoda

Až na to, že tady je řeč o studiovém albu. :-)

0/0
29.3.2012 22:48

realista1234567

Ale symbolika dobrá, samá podprahovka..

sex bez lásky, jablko poznání, frikční pohyby, homosexuálové, nejak nějak nezapadá dnešní trend nekouření na plátnech kin a "nabitá zbraň" i v náznaku tance, náznaky S/M...vše my můžeme, vy ne ... druhý klip z finále amerického fotbalu, symbolika bez komentáře ...

+1/0
28.3.2012 21:36

Pruitt Igoe VI.

Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

...tuhle zpěvačku člověk musí obdivovat už jen kvůli tomu, že dokáže přes 20 let stát v popředí popového žánru a udávat směr. Madonna není žádná jůtjůbová rychlokvaška, to je stará dobrá poctivá a tvrdě vydřená práce R^

0/0
28.3.2012 21:25

BigpetBig

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

;-D

0/0
28.3.2012 21:26

Pruitt Igoe VI.

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

No jo, kdo nic neví, ten se jenom směje. Co taky jinýho může dělat ;-D

0/0
28.3.2012 21:27

BigpetBig

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

Co na takový nesmysl taky jiného říct. Jeden ksicht mluví za vše..

0/0
28.3.2012 21:30

ajgor

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

;-DR^

0/0
28.3.2012 23:31

realista1234567

...

ale vždyť říkám, já ti na ni nesahám. Ostatně není ani tvoje a už vůbec ani svoje, svá ....

0/0
28.3.2012 21:38

Hugo_z_hor

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

jmenuj jednu její desku na které udala směr, dík. (to byla jen řečnická, odpovídat nemusí, každej kdo není hudební diletant ví, že Madonna nikdy s ničým novým nepřišla, jen dokázala nejlíp prodat to co vymyslel někdo před ní)

0/0
28.3.2012 21:59

Pruitt Igoe VI.

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

To jsou dvě rozdílné věci, něco vymyslet a udávat směr. Celé dějiny hudby a umění obecně jsou o tom, že někdo něco vymyslí (často o tom ani neví), ale neumí to prodat nebo ho to ani nenapadlo. Pak přijde někdo, kdo to vezme a dotáhne k dokonalosti. Oba si zaslouží stejnou míru pozornosti, protože bez jediného z nich by nevzniklo výsledné dílo ;-)

0/0
28.3.2012 22:04

Hugo_z_hor

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

což popírá to, cos napsal v prvním příspěvku, takže se s tím dá souhlasit.

0/0
28.3.2012 22:12

Pruitt Igoe VI.

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

Co to popírá? Řekl jsem, že udává směr. Směr často neudává ten, kdo něco vymyslí a přijde s něčím novým, ale ten, kdo to dokáže přitažlivě interpretovat. Toť vše ;-)

0/0
28.3.2012 22:15

Hugo_z_hor

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

ok, diskuze nemá smysl, meleš blbosti, čau.

0/0
28.3.2012 22:18

Pruitt Igoe VI.

Re: Ne, tak pozor, na Madonnu nesahejte..

Tak tomu říkám, žes nasadil laťku ;-DRv

+1/0
28.3.2012 22:19

realista1234567

...

tak tyto trháky se nebudou poslouchat ani tejdem, natož za 20, 50 let ;-D;-D;-D

+1/0
28.3.2012 20:57

Nová STAR v diskusích

Re: ...

ale je to horká novinka 8-o!!

0/0
28.3.2012 21:18

mobilis in mobili

Re: ...

Brzy vychladne. Možná bude i u ledu :-P;-)

0/0
28.3.2012 21:21

realista1234567

ale symboliky je tam na ten "Trůn" nastrkáno

sex bez lásky, jablko poznání, frikční pohyby, homosexuálové, nejak nějak nezapadá dnešní trend nekouření na plátnech kin a "nabitá zbraň" i v náznaku tance, náznaky S/M...vše my můžeme, vy ne ... druhý klip z finále amerického fotbalu, symbolika bez komentáře ...

0/0
28.3.2012 21:34

Pruitt Igoe VI.

Re: ...

Tak zatím se hrajou všechny madonniny hity od 80. let až do současnosti, takže nechápu, co tu melete...

0/0
28.3.2012 21:26

oldfashioned Kokodák v2

v titulku je zbytečná jedna mezera...

;-)

+2/0
28.3.2012 20:53

nick

vondráčková

no písně  jsem neslyšel ale  na  těch fotkách vypadá jak Heluš...... Tento typ starších madam mám obzvlášte  rád  .   ten nezvladatelný třes prostě  dokáže divy.....

0/0
28.3.2012 20:43

realista1234567

Re: vondráčková

zvláštní shoda, také právě na tom nezvladatelném třesu ujíždím také ;-D;-D;-D

0/0
28.3.2012 20:48

dunnslinger64

Mám doma Playboy

Madonna je tam nahatá komplet.Byla mladá,neznámá,ještě s bobrem a roztaženýma nohama.Asi je to unikát.Ale je dobrá,mám ji rád,klipy super.Osmdesátá léta neměla chybu!YOUTUBE.

+2/0
28.3.2012 20:35

mobilis in mobili

Re: Mám doma Playboy

No pro mě jsou 80.léta asi nejslabší dekáda, co se týče muziky. Tedy aspoň té, co poslouchám já :-)

+1/0
28.3.2012 20:37

dunnslinger64

Re: Mám doma Playboy

Máš asi jiný vkus,ale osmdesátky jsou uznávaný jako boom nej music!Např.Depeche,Peter Gabriel,Genesis,Mel a Kim,CC Katch,Stewie Wonder,Madonna,Modern talking,atd.Poslouchám to pořád a je mi 54 let! MImo jiné Sputnik,Slade,Sweet,KLF,Miluju to a budu to poslouchat do smrti-Mladí nechápou!

0/0
28.3.2012 20:43

mobilis in mobili

Re: Mám doma Playboy

S Gabrielem souhlas. Nicméně dávat do stejné řady Petera a jeho vynikající album So (to když jsme u těch 80.let) a třeba Modern Talking nebo CC Catch je víc než odvážné :-). Spíš bych řekl troufalé ;-). Nicméně když třeba slyším u rockových kapel, jak zněly jejich bicí v 08. letech, tak to pro mě byl fakt úlet. I u takových Rush s nedostižným bubeníkem Neilem Peartem se mně bicí moc nelíbily. Prostě jinej zvuk. Jinak ten název Sutnik máš na mysli kapelu Sique Sigue Sputnik?

0/0
28.3.2012 20:54

mobilis in mobili

Re: Mám doma Playboy

PS. Je mi 43 :-)

0/0
28.3.2012 20:55

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Mám doma Playboy

Gabriela do toho, prosím, netahej. To nebyla žádná osmdesátková rychlokvaška. Jeho opravdová sláva začala na přelomu 60. a 70. let a doba jeho působení v Genesis je taky nejlepší érou v historii kapely. Sólovky vydal v 80. letech jen dvě, čtyřku a So, to poslední už mělo lehce popový nádech, ale určitě to není to nejlepší, co zplodil. Nepočítám muziku k filmu Birdy, to není řadovka. Chci tím jen říct, že boom v osmdesátých letech se Gabriela v podstatě netýkal, pouze někteří ho prostě v té době objevili, protože ho předtím neznali, a to právě díky So a jeho přiznané popovosti.

0/0
29.3.2012 9:27

svondr

Re: Mám doma Playboy

Osmdesátky ale nakoply to, co se plně projevilo až v 90. letech. Pixies, Jesus and Mary Chain, Sonic Youth, New Order

0/0
29.3.2012 9:18

realista1234567

Whitney Houston

to byl někdo, ale co tahleta maketa ;-€

0/0
28.3.2012 20:32

Tce

Re: Whitney Houston

Jasně, 20 let nic nenahrála, brala drogy, ale super hvězda a zářný příklad. :-PRv

0/0
28.3.2012 20:35

realista1234567

Zazpívej Madonno..

http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&feature=list_related&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9CQFF3Epre-tJwBZnsFLLEL

0/0
28.3.2012 20:37

Nová STAR v diskusích

Re: Zazpívej Madonno..

My tomu doma říkáme vyhoukaná sova :-P

0/0
28.3.2012 20:42

překladatel do reality

Re: Whitney Houston

Někdo na dva tóny :D

0/0
28.3.2012 20:45

Čtvrtňa vstupné nevrací

Re: Whitney Houston

Whitney Houston byl někdo? 8-o Nějaké novinky z bulváru? ;-D

0/0
28.3.2012 21:34

ajgor

Ze uz i Vedral bere prachy od labelu za velebeni hruzy?

Tanhle deska je tak sterilni, ze bych ten pomyslny trun spis nahradil zachodovou misou.

0/0
28.3.2012 20:32

Normální je neplatit

CD, 399 korun

no to si snad děláte legraci ne?

http://bitsnoop.com/madonna-mdna-deluxe-edition-2012-fl-q35854177.html

;-)

0/0
28.3.2012 20:30

marrtin5

Re: CD, 399 korun

http://www.ulozto.cz/xRSFy9u/madonna-mdna-new-album-2012-with-de-rar#download ;-D nestahuji, nemusim ji;-)

0/0
28.3.2012 21:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.