RECENZE: John Carter objevuje sám sebe, přitom ho dávno předběhli jiní

"Teď tu byl!" slyší Jára Cimrman na patentovém úřadě, kdykoliv dorazí s nějakým převratným vynálezem. Podobně se to má se spektáklem John Carter: Mezi dvěma světy, který čerpá z génia zakladatele sci-fi a fantasy Edgara Rice Burroughse.

AcDc_CZ

John Carter

Můj taťka měl komix z ABC o Johnu Carterovi, takže jsem propadl tomuhle hrdinovi již jako malej kluk. Pak přišly na řadu knihy o Johnu Carterovi a Tarzanovi, které kluk co má rád dobrodružství, boj za spravedlnost a řežby kde lítaj hlavy, hltá jedním dechem do noci dokud nepadne únavou, nebo mu rodiče nepřijdou vynadat jaktože ještě nespí. Pro všechny moje kamarády kolem mne se J.Carter stal naprostým kultem. A tento film je opravdu nádherná ilustrace k nejdobrodřužnějším knihám všech dob. Zítra na něj jdu s bráchou podruhý, co víc dodat..:) Čekal jsem na něj přes dvacet let a nikdy jsem ani ve snu nedoufal, že to bude tak fantastická, epická, dech-beroucí podívaná. Zkrátka, pro každýho kluka kterej nikdy nevyroste naprostá povinnost!!:) (a knihy pokud jste nečetli, garantuju že si je rychle začnete shánět..:)) Pro mě nejlepší film všech dob!!:)<3

+3/0
11.3.2012 1:09

infinitissimus

Re: John Carter

Ano, také si na něj velmi dobře pamatuji. Prožil jsem nad ním nejeden prázdninový den.

0/0
11.3.2012 15:23

acvil

...na Spáčilovou sice nemá, ale snaží se...

...ale i tak nepříliš obdařený jedinec by mohl tušit, že herci hrají podle scénáře, málokdy si sami určí, na co budou "kálet" a na co ne. Je to perfektní oddechovka a díkybohu, že se konečně začínají znovu točit fantasy filmy...těch různých psychohořkosladkomultikorektních filmů jsou mraky a nedá se na ně dívat....R^!!R^

+3/0
9.3.2012 22:06

R. T. D.

Re: ...na Spáčilovou sice nemá, ale snaží se...

Kéž byste s tou poslední větou měl pravdu! Já se takhle svého času těšil na Solomona Kanea a když ho paní Spáčilová odstřelila, říkal jsem si, že Howard prostě není její krevní skupina, a neřešil. V kině jsem ho propásl, tak jsem pořídil DVD a na první koukání pozval kamaráda, také fandu Howarda a hrdinů typu Conan, Kull, Bran atd. Po pěti minutách kouknu na kamaráda a říkám: "Pěkný efekty, dobrá kamera, ale mám problém s Kanem - ten hoch, co ho hraje, nemá charisma." O dalších pět minut později scéna, která měla být vypjatá, a v klíčovém momentě kamarád koukl na mě a řekl: "Hm. Nemá." V tu chvíli jsme oba lehli smíchy, ale bohužel to bylo to jediné, co jsme si až do konce filmu užili. Riskovat novou verzi Conana už jsem pak neměl odvahu, takže tím pravým mužem z Cimmerie pro mě už přes všechno své neherectví zůstane Arnold. :)

0/0
10.3.2012 1:55

Nemesiss

...tak mně se líbil i Solomon Kane, nebyla to pohádka pro děti, prostě temná fantasy, kde hrdina  zmasakroval všechno, co potkal, bez zbytečného rozjímání a vysvětlování, řekl bych, že za málo peněz předvedl Basset docela dost muziky. A Vašut taky nebyl k zahození...Conan s Arnoldem je samozřejmě klasika, ale Jason Momoa jako Conan je prostě perfektní - vypadá jako Conan z obalů knížek o Conanovi, mluví tak, začátek filmu byla naprostá bomba a i dál je to velmi slušná fantasy, u které se člověk nenudí. Chci pokračování a doufám, že na ně nebudu muset čekat 20 let...R^

0/0
10.3.2012 9:52

acvil