Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ze slova intelektuál mám kopřivku, říká Ondřej Sokol z Partičky

"Mám fobii z lidí." Tak zní nečekané přiznání z úst uznávaného divadelního režiséra Ondřeje Sokola, který se stal v loňském roce nejvyhledávanější celebritou na českém Googlu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sorgedoktor

Ovšem...ten nadpis je dost drastický...

Humor  pro intelektuály   byl  Werich  Voskovec, Horníček a částečně   Miloš  Kopecký.

   Samozřejmě i jiní. Nesmíme stavěrt latku moc vysoko

0/0
11.2.2012 18:27

sorgedoktor

Pokud bychom Partičku považovali za improvizaci...

Tak o  takovém   druhu   hum,oru jeden klasik povídal:Ono je   to  jakm Pán Bůh dá...

   Tady  herec  Sokol   je    sympaták, hlavně  fysiognomií.To je jak když je  SEXY  kočka  tak ono už se nějaké ty nedistatky ve verbální produkci přehlídnou..

0/0
11.2.2012 18:26

Huczín von Szinágl

Sokdo?

Náhlou slávu? Když jsem dnes otevřel přílohu MFD jen jsem zíral...Náhlou slávu?! Vůbec toho člověka neznám, netuším, co chlebného pro náš národ vykonal. Nesleduji české TV seriály a estrády.....uniklo mi tedy něco?

0/0
9.2.2012 22:41

ppeppe

Re: Sokdo?

No, je to takovej jouda co dlouhodobě spolupracuje s Činoherním klubem a režíruje hry, které si ve valné většině sám překládá. Kromě toho i dobře hraje. Do širšího povědomí vás ale divadlo nedostane, ať děláte, co chcete. Zato Partička ano. Takže než nad někým začnete ohrnovat nos, něco si  o něm zjistěte. Takhle vypadáte jako kulturní barbar.

+1/0
12.2.2012 19:04

lucinkapes

Po dlouhe dobe zase zabava typu TELE TELE

Celkem se mne ten porad libi a v televizi poslednich par let podobny typ humoru chybel. Nemuzu zodpovedne rici, zda jsou lepsi nez byvalo TELE TELE nebo ne, ale asi to bude tak nejak nastejno. Kazdopadne palec R^

0/0
9.2.2012 2:36

mroyko, build 1.0.005

Particka a DJC

Dost lidi tu srovnanva Cimrmany a Particku. To je jak srovnavat krasobrusleni a hokej, oboji je brusleni na lede ze. Cimrman MUSI byt lepe vypointovany a chytrejsi, tam jde o stavbu humoru kdy mate hodiny na to vtip vyladit. Kdezto particka je porad improvizacni, takze pointa se nekdy bohuzel take nemusi vubec dostavit, jindy se naopak vynori z necekaneho smeru a o to genialnejsi ve vysledku je. Navic kdo sledoval uplne prvni dily a pak uz ne, tak se nechal odradit mozna trochu pravem, ale od cca 10 dilu kdy uz se vsichni s tim formatem szili, je to opravdu zabavna show. A tak je to treba taky hodnotit. Opravdu si nikdo z nich neklade za cil umelecky obohatit, jak se tu mnozi domahate :,) P.S. vubec nejlepsi je na to koukat az na netu, vybirat treba jen nektere ale zase nesestrihane "hry" takze pak mate porad podle vlastni chuti

0/0
9.2.2012 0:22

xuli

Re: Particka a DJC

víte, ale o tom to je... ne každý má chut sledovat představení, které může, ale nemusí být vtipné...

0/0
9.2.2012 6:44

mroyko, build 1.0.004

Re: Particka a DJC

No jiste, ale o tom to je, ne kazdy ma chut sledovat vsechny typy poradu(doufam). Napr. neni u nas moc lidi co koukaji na americky fotbal, zejmena proto ze malo kdo rozumi pravidlum a tak to vypada jen jako chaos. Ale presto se divaci najdou a to ze to ostatni nebavi, neznamena ze to je automaticky spatny program a nemel by se vysilat nebo je horsi nez klasicky fotbal. Protoze v tom pripade je vsechno spatne, nebot se najde vzdycky nekdo, pro koho je to nudna/poklesla zabava. I kdyz i to je mozna pravda, ze to vsechno stoji za prd ;-D "to neví nikdo, někdo možná snad, ale nikdo neví kdo" ;-)

0/0
9.2.2012 8:22

369L

Nesnáším české a vlastně žádné komedie,

až na výjimky, jako Dědictví nebo Okresní přebor. Oblíbený kanál mám čt 2 a jeho Filmový klub, mám sbírku snad všeho od Shakespeara, mými oblíbenci jsou Hegerová, Horáček, Hapka, Nohavica. Mám zakoupený originál Bídníků z Royal Albert Hall (nádhera!). Jen málokterý vtip mě dokáže rozesmát. A já se směju u Partičky a na každý večer v pondělí se těším! Nevím, jak se to podařilo, ale je to tak, díky a držím klukům palce. A Ondřej krásně nenápadná a nedravá třída, to mám ráda.

0/0
9.2.2012 0:10

crash

Ondra Sokol

Je podle podle mě objev roku. Před partičkou jsem ho neznal, ale přijde mi jako sympaťák. Partička není sofistikovaný druh humoru, je to improvizace a proto se od toho nedá čekat nic velkého, ale přijdu večer utahaný z práce a tohle je přesně to, co chci vidět. Práce je náročná, chci vypnout a nechat se bavit. A to mi Partička přesně dává. Není moc pořadů filmů, u kterých se řehtám jak kobyla, když se na to dívám. Děkuji za ni a jen tak dál, přeji hodně štěstí ;-)

+2/0
8.2.2012 21:53

kvetazalcik

Re: Ondra Sokol

Když chceš vypnout, tak nic nezapínej a jdi si lehnout. To bude lepší. Pořady pro vypínače by se natáčet neměly. Pracante.

0/0
12.2.2012 18:14

scenzorem k lepším zítřkům

Partička je skvělá

Je to druh pro lidi, co mají rádi uvolnění, nezvyklé situace a vůbec pohotovou reakci na nečekanou situaci. Není asi pro každého, takže všem,co se nellíbí bych doporučoval ovladač a jiný program. Myslím, že těch, co je nadšeno jako já je stále dost.

0/0
8.2.2012 20:54

xuli

Já vám nevím

Partička mě baví, zasměju se u ní, ale nejlepší vtipy mi přijdou právě ty pohotové konverzační vtipy, které ale sama dělám denně... kdybyste se občas zaposlouchali do nějakého rozhovoru studentů vš uslyšíte podobné hovory, alespon u nás to tak je... ale do divadla bych na to asi nešla, sice se zasměju, ale není to nic extra narozdíl např. od DJC, kde je vše propracovanější a tím pro mě i zajímavější... zkrátka partičku dělají pohotoví a vtipní lidé, ale takových lidí znám dost i osobně...

0/0
8.2.2012 20:50

elvis p.

všechno je relativní

upřímně - v životě jsem nic horšího neviděl, neslyšel - a to počítam stranický schůze i halinu pavlowskou...

takže chápu, proč ten pán má kopřivku při slově intelektuál...na druhou stranu dneska je to sračka, zítra dada a pozítří kultovní záležitost, věřím, že se pánové dokáží vyvíjet a až se na to podívám za pár let / to těžko / bude to fantastický, jestli jse jedná o záležitost pro puberťáky tak to beru a  oblíbenost  chápu - michal david se taky někomu líbí / nikoho neznam / , ačkoli je to neuvěřitelný...

+4/0
8.2.2012 14:59

_m-

Re: všechno je relativní

R^

0/0
8.2.2012 18:56

bestiak

Re: všechno je relativní

ne, Particka se nema kam vyvijet, protoze uz ted je skvela.....nemel byste kritizovat konkretni porad jen proto, ze celkove nemate rad ten zanr....tohle je proste crazy show o improvizaci a i kdyz obcas klukum neco nevyjde, tak za ty silnejsi momenty sledovani stoji...

+4/0
8.2.2012 19:12

scenzorem k lepším zítřkům

Re: všechno je relativní

vždy, když si vzpomenu na "Lenina" tak brečím smíchy

0/0
8.2.2012 20:56

action_jackson

Re: všechno je relativní

Neboj, z tebe tu kopřivku určitě nedostane.....

0/0
9.2.2012 11:15

lupenn

--

O.Sokol - nejlepsi z particky !! Skvela improvizace,vyborna !!! slovni zasoba,rychla reakce a pohotovost.....je dobrej !!R^

+8/0
8.2.2012 13:59

looney

hm

ja mam radeji monty pythony, nebo treba i little britain (o tom si myslim, ze je to blbe, stupidni a nechutne ... ale smeju se u toho). u te particky se podle me plati prilis velka dan za improvizaci tj. jsou tam dobre kusy, ale take hodne odpadu.

0/0
8.2.2012 13:39

lightblue01

Partička je jediný pořad, který mne dokáže smíchem rozbrečet

CHápu, že spoustě lidem se může zdát pořad trapný, osobně jsem třeba neměla ráda pořad Mr. GS, ale v početnějším složení, kdy k Suchánkovi a Genzerovi přibyl ještě Igor Chmela a O. Sokol tento pořad miluji. Myslím, že nic a nikdo ve mě nedokázal za poslední rok vyvolat takový smích, jako právě tento pořad. Dovoluji si ještě upozornit, že s manželem opravdu nepatříme do kategorie "puberťáků" :-) Spousta lidí, když náhodou přepne na tento pořad však mávne rukou a už přepíná na jiný program, aniž by se na kousek podívali a snažili se porozumnět. Kluci jste výborní!!!:-)

+3/0
8.2.2012 13:35

skopinda

partička je bezva pořad

odpočinu si u něj, zasměju se a tvrdím, že obdiv si zaslouží. Improvizace je těžká a vyžaduje "celé lidi"...inteligentní, vtipné, pohotové.....

0/0
8.2.2012 13:12

Husákovo dítě

Re: partička je bezva pořad

Souhlasím, že improvizace vyžaduje vtipné a inteligentní aktéry. Proto nechápu, proč jsou tam Suchánek s Genzerem.

0/0
8.2.2012 13:20

mikril

Re: partička je bezva pořad

taky nechápu. Ale asi proto, že do toho další nechce jít (ať už z nedostatku vlastní improvizace nebo zesměšnění se).

0/0
8.2.2012 13:27

jiripa

tady je zase nablito

0/0
8.2.2012 12:11

skoda-lasky

Útěk do Budína

Partička je fajn, divadelní režie taky fajn, ale film/seriál mého srdce tu zatím zmíněn nebyl (aspoň myslím).

0/0
8.2.2012 11:18

boooom

Re: Útěk do Budína

Také je to moje srdeční záležitost.

+1/0
8.2.2012 12:41

Jana Svobodová

hehe

Vždycky když někde čtu názor někoho, kdo to celé nepochopil (většinou protože na to myšlenkově nemá), že to je trapné a hloupé, tak se tím bavím. Partička je samozřejmě velmi zábavná - jen holt někteří nemají smysl pro humor, případně mají utkvělou (i když zcela scestnou) představu, že Š+G nebo DJC je cosi chytřejšího, když se to tak tváří.

0/0
8.2.2012 11:12

roedor

Re: hehe

já se zase bavím názorem, že když se někdo nesměje trapnýmu vtipu, tak že ho nepochopil:-P

+1/0
8.2.2012 11:53

Husákovo dítě

Re: hehe

Asi jsem divný, ale opravdu si myslím, že Divadlo Járy Cimrmana je cosi chytřejšího než Partička.

0/0
8.2.2012 12:47

rotacni.hyperboloid

Re: hehe

Já osobně se taky nejvíc pobavím u DJC, ale myslím, že se to nedá srovnávat, oboje je přeci jenom trošku jiný žánr...

0/0
8.2.2012 13:14

Husákovo dítě

Re: hehe

To srovnávala expertka Jana, která si myslí, že když se někdo nezasměje scénce Suchánka s Genzerem, nemá smysl pro humor.

0/0
8.2.2012 13:18

brej den, pánové

Nejlepší scénka

byla ta, kdy zpívali operu na téma: Nespokojený zákazník reklamuje zmrzlinu na koupališti R^ ;-D

+3/0
8.2.2012 11:04

B-25

Re: Nejlepší scénka

Ta je NEJ! R^

0/0
8.2.2012 12:50

brej den, pánové

Re: Nejlepší scénka

Jste nějaký bledý, nepotřebujete se vykakat? Už nééé, už nééé ;-D

0/0
8.2.2012 15:53

Cévní chirurg Řehoř

Vypadá na to

;-D

+1/0
8.2.2012 10:57

Amáálie

Příliš skromný

v jeho hlavě mu to jede spíš mnohem rychleji než kdy jindy/možná až tak rychle, že se dostává téměř ke stavu nemyšlení ;-), jak píše/, improvizace je podle mě hodně těžká.

0/0
8.2.2012 10:51

Mudr Perry Cox

Já partičku

taky ze začátku nemusel. Pak jsem ji dal šanci a teď ji sleduji pravidelně, ovšem s ovladačem v ruce, protože ne na všechno se dá dívat. Některé hry jsou opravdu trapné, ale ten zbytek je výborný. Seznamka s Genzerem je prostě skvělá R^

0/0
8.2.2012 10:22

jarma88

Partička

Ten pořad jsem viděl jen několikrát a je pravda, že tento člověk je tam jasně nejlepší. Suchánek taky ujde, ale Genzer, jak už tu někdo psal, je strašný. Není to herec; improvizovat, to není pro něj. Celkově Partičku hodnotím jako průměrně vtipnou, ale nutno ocenit právě tu improvizaci. Nikdy to nebude jako Voskovec+Werich, Suchý+Šlitr, Kopecký+Horníček nebo Šimek+Grossmann, ale není to ani tak hrozné, jak hrozné by to být v dnešní době bezpochyby mohlo. Já si radši pustím něco z dob, kdy ještě humor něco znamenal, nebo uteču do světa Simpsons a Futuramy...

0/0
8.2.2012 10:16

Štvavá vysílačka

Ondra Sokol a Jgor Chmela jsou o třídu výš, než G+S.

Ale to nevadí. Celkově jim to šlape.

Na GS jsem byl skeptický a kupodivu někdy zazáří. třeba Suchoš a jeho Průša je úchyl :-).

Sokola a Chmelu jsem neznal a musím říci, že bomba, bombička. Jak Chmela loví rýmy se jen tak nevidí R^

Nesnáším Vacka, ale i on byl v jednom dílu skvělý (překlad prodavače velbloudů)...

 Ovšem ten "hudebník" je mimo moje chápání :-/

+8/0
8.2.2012 10:11

Maxx V.

Re: Ondra Sokol a Jgor Chmela jsou o třídu výš, než G+S.

souhlasím do posledního slova

0/0
8.2.2012 10:13

Husákovo dítě

Partička?

Podobně vtipní a bezprostřední jsme byli na školních besídkách... Úrovní ten pořad patří zhruba do této kategorie.

+3/0
8.2.2012 10:03

Jana Svobodová

Re: Partička?

Typický namyšlený kec někoho, kdo není schopný rozeznávat. Kdyby tomu tak opravdu bylo, a byli jste tak dobří, proč se tím neživíte?

0/0
8.2.2012 11:01

Husákovo dítě

Re: Partička?

Prostě jsme měli pocit, že to patří jen na základní školu.

0/0
8.2.2012 12:46

jiripa

Re: Partička?

vidím jeden, a řekl bych, že vcelku podstatný rozdíl. Zatímco na Vás není nikdo zvědavej, tak partičku sledují statisíce diváků

0/0
8.2.2012 12:13

Husákovo dítě

Re: Partička?

Ale i tak je úroveň stejná.

0/0
8.2.2012 12:46

jupikjupik

Re: Partička?

miliardy.... no, nebo je tu prostě hromada lidí, který si pustí ze zvyku bednu,at je tam cokoliv

0/0
8.2.2012 13:37

tomtop

Re: Partička?

ach ta skleróza v kombinace s fantazií...

0/0
8.2.2012 22:39

tap

Partička je skvělý pořad!!!

Vždycky se chechtám jako blázen :-)))  Pánové, díky za spoustu srandy! ;-D;-DR^

+2/0
8.2.2012 9:55

chimenez

partička je fakt trapná

hlavně Ginzer, který se furt směje jako idiot. Viděl jsem vždycky pár minut a musel jsem to přepnout. ty co mají partičku rádi jsou vypatlaný ho..ada:-)

0/0
8.2.2012 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.