Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vítěz cen kritiky Sedláček: S Českými lvy končím, smrdí marketingem

Ceny české filmové kritiky letos patřily Robertu Sedláčkovi. Když na pódiu pražského SaSaZu přebíral dvě ze čtyř cen pro svůj film Rodina je základ státu, vyhrkly mu slzy. "Ale jo, byl jsem dojatej," přiznal v rozhovoru, kde se rozpovídal o psaní, fašismu v Izraeli a o tom, že skoncoval s Českými lvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klokočí

budoucnost

Moc mu nevěřím ten připravovaný film o české historii. Myslím, že se mu to nepovede, a že to bude ideologicky zkresleno.

0/0
21.1.2012 21:01

švarný kapitán pazneht 4

Má pravdu předseda

Izraelci jsou hovada.

0/0
20.1.2012 10:51

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Marketing není sprosté slovo

Tupé stádo má to, co chce.

0/0
19.1.2012 9:04

Ratan Bumerangovič

lol :-)

mi povezte co dneska nesmrdi marketingem ... uz davno je prakticky vsechno busines

0/0
18.1.2012 13:49

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: lol :-)

...což by nebylo nic špatného, kdyby vybrané skupiny nebyly uměle podporovány státem !!

0/0
19.1.2012 9:05

.palič

nechce se mi

shánět peníze, tak jdu do ČT, která mi je dá. No zkrátka pravda a láska v plné nahotě.

+1/0
18.1.2012 11:49

Babul

Toto je taky skvělé přiznání

Nechci zase horečně shánět pětadvacet milionů na film,  který uvidí deset tisíc diváků. Holt umělci. To se vyplatí.

0/0
18.1.2012 18:30

Pinocheat

Fašisté?

Myslím že ten chlapec ani neví, co to slovo znamená...

0/0
18.1.2012 9:47

certik_bertik

Re: Fašisté?

a co to podle vás znamená?

0/0
18.1.2012 18:31

TrueRobos

Pod vlivem se psát i pracovat rozhodně dá

ale musí to být vliv přiměřený, po druhé flašce vína to jde fakt už blbě. Ale zbrainstormuje se kde co ;-)

0/0
17.1.2012 23:23

Jana Svobodová

hehe

Máte v tom trochu zmatek, že? Počítám, že před pár lety byste spíš tím kádrem KSČ byl vy, zatímco Sedláček by chodil od výslechu k výslechu... (to komunisti totiž tvrdili, že umělci musí dělat to, co zajímá masy, zatimco ti "zkrachovali uměci" mezitím sepisovali několik vět a další "naivní" spisky...)

0/0
16.1.2012 21:10

Jana Svobodová

Re: hehe

sorry - to měla být reakce jinde, ale vložilo se to jako nový příspěvek.

0/0
16.1.2012 21:14

Babul

Re: hehe

Kdyby komanči nebyli tak hloupí, tak by vydali sebrané spisy her V. Havla, aby lid viděl tu úroveň. Udělali by si sami obrázek a Banga by pak tady nemusel mazat názory o našem prezidentovi. Ostatně Odcházení taky vidělo narvané hlediště jen o premiéře. Pak už sháněli diváky jak na "rumunskej" film.

0/0
18.1.2012 18:34

PosledníMohykánStáleŽivý

To je ale mudrc. Hotovej delfín.

0/0
16.1.2012 13:43

Amáálie

Říkal

Forman, že pro roli Goy si vybral relativně neokoukaného herce, aby neříkali, Pitt hraje G. a tak, docela se mi líbil jeho názor, ale Sedláčka jako režiséra mám hooodně ráda, tak si s tím snad nějak poradí, jsem zvědavá

+3/0
16.1.2012 11:16

Ukulele2

Tak, ten "má dost", borec!

0/0
16.1.2012 10:18

Zátaras

ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

Chlapče, přiletěl jsi do státu, který je ve válce a zažil až příliš únosů a teroristických útoků. Připrav se psychicky, že tě budou kontrolovat zas a neber si to osobně. Já tam byl párkrát jako turista a taky jsem to zažil.

+2/0
16.1.2012 10:10

Cortez

Re: ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

Přesně tak. V takovém regionu dneska běžná praxe. Tak mi to spiš připadá že on asi nikdy letadlem neletěl. Teď letěl,... kvůli bezpečnosti ho skontrolují (pravda, nejsou to běžné kontroly, ale bezpečnost především) a on je z toho podělaný a nadává jim do fašistů:) Chudák. Má se na to podívat z druhé strany. Oni ho tam neznají a i kdyby jo, tak skontrolovat mužou každého kdo se jim nelíbí, opatrnosti není nikdy dost. Myslet si o sobě že je nějaká hvězda a že ho musí každý poznat a zacházet s nim jako s králem je hloupost.

+4/0
16.1.2012 11:41

Shadow stalker

Re: ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

Mě přijde, že má pravdu. Jasně, hodně teroristických útoků, de facto válka - on jen říká, že tím jsou obě strany nuceny se chovat fašisticky. A to se mu nelíbí. Tomu rozumím.

+2/0
16.1.2012 13:00

richi77

Re: ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

Mám pro něj pár rad jak se vyhnout kontrole: umýt se, oholit, ostříhat, upravit, slušně se obléct, zhubnout a chovat se jako slušný člověk a ne jako buran co pije víno za pár pětek :-P

+4/0
16.1.2012 13:22

mikik

Re: ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

tak doufam, ze jsi oholeny, ostrihany, slusne obleceny, hubeny a chovas se slusne. A taky jsi toho hrooooooozne moc dokazal (krome tajene zavisti, ze nekdo, kdo nesplnuje Tva kriteria, je uspesny). :-P

0/0
20.1.2012 10:18

ntk_

Re: ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

teror především vytváří...

0/0
19.1.2012 15:15

mikik

Re: ale buzerují jimi cizince, jen proto, že jsou cizinci

Ano urcite mas pravdu a je to pochopitelne. Ale Sedlacek ma taky pravdu - on jen vyvozuje co takova atmosfera nutne provede se spolecnosti. A to, ze to cloveka osobne urazi az ponizuje asi taky znas. Ze je to treba prekousnout nebo tam nejezdit uz je neco jineho.

0/0
20.1.2012 10:21

svatej

Ano. Pan režisér svým názorem uráží marketing, média a

dokonce hanlivě používá přívlastek fašizmu v souvislosti se Svatou zemí - Izraelem a předpokládám, že ho má Mossad již na hledáčku.

Jinými slovy, projevil svobodný názor. A nejméně polovina diskutujícících zde projevuje, že jim jeho svobodný názor smrdí...

+2/0
16.1.2012 7:20

garii v21.0 (limited edition)

Re: Ano. Pan režisér svým názorem uráží marketing, média a

No jasně, Mossad už ho má prověřenýho a posílá své komando smrti. Tos trefil... ;-DR^

+1/0
16.1.2012 7:22

svatej

Re: Ano. Pan režisér svým názorem uráží marketing, média a

Trochu přeháním...

Chtěl jsem spíš říct, že brát jméno Svaté země nadarmo a znevažovat důležitost médií a jejich marketingového pozadí vede k jednoduché věci - silnou nepopularitu u čtenářů tohoto listu ;-D

0/0
16.1.2012 7:27

garii v21.0 (limited edition)

Re: Ano. Pan režisér svým názorem uráží marketing, média a

Počkáme, jestli ho do Izraele, toho fašizujícího státu, vůbec pustí, ne?

0/0
16.1.2012 7:31

garii v21.0 (limited edition)

Asi první filmař

který točí filmy pro kritiky a ne pro diváky. Trošku mi tam ale neštymuje ta věta o 25 milionech a pouhopouhých 10 tisíc diváků. Tolik kritiků snad u nás ani nepracuje, ne? :-/

0/0
16.1.2012 6:54

svatej

Re: Asi první filmař

Jestli mluvíte o českém Lvu, je tam skutečně divácká cena... Z nejmíň 10 kategoriií jenom jedna.

Jinak všechny kategorie volí porota, takže pochybuju že přestě vystihuje oblíbenost diváků. Osobně bych spíš věřil kritikům než uplacené porotě :-P

+1/0
16.1.2012 7:23

garii v21.0 (limited edition)

Re: Asi první filmař

Milej svatej, nějak ti unikla druhá část mého příspěvku, že jo? :-)

0/0
16.1.2012 7:25

svatej

Re: Asi první filmař

Ty čísla jsem nebral vážně :-/ Jestli si je autor nevycucal z prstu, tak asi slušně zkrachoval...

Jinak ale mám nezávislou produkci, za milión se taky dá natočit výbornej film (lepší než co je v multikikinech).. Kvalita filmu nemusí souviset s počtem diváků.

0/0
16.1.2012 7:50

garii v21.0 (limited edition)

Re: Asi první filmař

A jéje...

 

Takže Sedláček točí rád pro kritiky a přitom mu vadí, že když dá 25 mega na film, tak to uvidí jen desetitisíce diváků. Proč mu to vadí, když točí pro velmi úzkou skupinu lidí, kterým se říká kritici? Zapřemýšlej.

0/0
16.1.2012 8:04

svatej

Re: Asi první filmař

Možná je uraženej, že neni populární u diváků, tak tvrdí, že točí pro kritiky... Proto chce do televize.

Nevim o něm víc než je v tomhle článku... Jenom mě pobavilo jak to všechno zkritizoval a následně sklidil kritiku tady v diskuzi.

0/0
16.1.2012 8:14

garii v21.0 (limited edition)

Re: Asi první filmař

Sklidil kritiku? To ani ne, spíš možná dostal stejnou pecku, které tak rád rozdává... :-)

0/0
16.1.2012 8:21

Jana Svobodová

Re: Asi první filmař

Třeba tím chtěl Sedláček říct jen to, že pracně shánět prachy na film v česku nemá smysl, protože tu lidi dobrý filmy prostě nezajímaj. Stačí se podívat na to, na co se chodí...

0/0
16.1.2012 21:14

Babul

Re: Asi první filmař

Janičko, vystihla jsi to. Ať si natočí špatný film, na který lidi přijdou, vydělá a může točit dobrý film, na který nepůjde nikdo. A kdo rozhoduje o tom, co je dobrý film a co je špatný film? Návštěvnost, nebo cena kritiky, které si tak váží? Když si tady přečtu Spáčilovou a ta film roztrhá na kusy, řeknu si - to bys měl vidět. A naopak, co vychválí a pak to náhodou někde shlédnu, zpravidla to není film pro mě, tedy není důvod za něj vydávat peníze. A peněz bude pořád míň!!

0/0
18.1.2012 18:42

sanborn

Re: Asi první filmař

ano kritici typu Just a Rejžek pro které je nejgeniálnějším filmem české produkce Havlovo odcházení ...RvV

0/0
16.1.2012 11:00

majorBorovicka

pod vlivem se psát dá, a to dobře :-)

ale musí se to holt umět... i Stephen King tak dal několik bestsellerů :-)

0/0
15.1.2012 23:13

tajny agent

Koukam, ze pani na letisti

ma celkem dobrou intuici (vybrala si cloveka co mu Izrael nevoni) ... jinak ja osobne bych i s dennim vyslechem problem nemel ... vim totiz jaka je pozice Izraele a je lepsi kdyz i protuknou nevinneho nez aby pak bouchlo letadlo.

0/0
15.1.2012 22:29

garii v21.0 (limited edition)

Re: Koukam, ze pani na letisti

Pokud je Sedláčkova verze "ptali se mě na soukromí" ve skutečnosti třeba "pane, nejste příbuzný Usámy bin Ládina", tak je jeho projev dost komický... ;-D

0/0
16.1.2012 6:52

3ska

tak pozor

oznacit fasistou slecnu, ktera pouze kladla otazky je silne zavadejici. Izrael je desetileti ve valecnem stavu a prave diky "fasisticke" slecne pan Sedlacek doletel v poradku.

+1/0
15.1.2012 22:20

Shadow stalker

Re: tak pozor

to nic nemění na tom, že takové metody lze za fašistické označit. Nejsem levičák, ale přijde mi logické, že nevinnému člověku se to nelíbí a dá to najevo.

0/0
16.1.2012 13:02

Bonelord

Pán je tak trochu arogantní a namyšlenej ......

Dám si dobrý pozor, abych se jeho filmům vyhnul.

+2/0
15.1.2012 21:45

eQuido

Re: Pán je tak trochu arogantní a namyšlenej ......

Ne. není ani arogantní, ani namyšlenej. Je to blb, kterej má v hlavě seno. Toto své tvrzení opírám o 2 rozhovory s tímto pánem. Měl jsem možnost se s ním setkat ještě potřetí, ale na to už jsem neměl sil...

+1/0
15.1.2012 23:00

Jana Svobodová

Re: Pán je tak trochu arogantní a namyšlenej ......

A co když je to tak, že namyšlený a arogantní jste vy dva a on má prostě jen pravdu?

+3/0
16.1.2012 21:16

eQuido

Re: Pán je tak trochu arogantní a namyšlenej ......

I to je samozřejmě možné. Nemám nic, čím bych vám to mohl potvrdit či vyvrátit. Leda že byste sï s ním i se mnou promluvila a pak napsala finální názor. Až budete mít Sedláčka vyřízenýho, tak se ozvěte a zajdem na kafe...

0/0
17.1.2012 11:30

DlouhousekLihoslav

ajvaj ajvaj ajvaj

tak mame dalsiho autora ktery zacne byt na indexu

0/0
15.1.2012 21:16

TheMiko

"fašizace"

v Izraeli jsem byl také, pravda, před 7mi lety. Služebně s kolegy z různých států. Nevím na co si pán stěžuje, podle toho jak vystupuje se nedivím, že si ho proklepli. Izrael je pod tlakem okolí a holt daní za bezpečnost je přiměřené narušení soukromí. Přičemž je to v drtivé většině vůbec nezajímá. Také jsem mezi dvěmi slečnami na letišti pendloval a odpovídal na podobné otázky opakovaně. Princip je úplně jednoduchý - cílem je nervózního "teroristu" donutit k prozrazení. Já si pěkně pokecal, poděkovali mě a ve vší slušnosti jsem odletěl.

Příliš jsme si zvykli na tzn. absolutní svobodu "já můžu vše, vy nic".

+1/0
15.1.2012 20:51

eQuido

Re:

Jenže ty nejsi režisér, co svými filmy nemilosrdně nastavuje zrcadlo (čemukoli) a odhaluje tvář marketingového pozlátka současnosti...

+4/0
15.1.2012 22:55

garii v21.0 (limited edition)

Re:

;-D;-DR^

0/0
16.1.2012 6:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.