Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internetoví piráti letos nejvíce kopírovali Temného rytíře

Temný rytíř boduje: v kinech, obchodech, ale taky na trhu s pirátskými kopiemi. Sedm milionů "kliků" dopomohlo batmanovskému hitu k smutnému titulu pirátský hit roku 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zorro

Trailer a autorské právo

Je nějaké autorské právo na trailery, které jsou takto uvedeny na stránkách z youtube? Musí být nějaký souhlas autora ke stejnému způsobu uvádění trailerů na svých stránkách?

0/0
30.12.2008 21:40

def...

Re: Trailer a autorské právo

ze by si nekdo stezoval na reklamu zdarma?  to si nemyslim

0/0
30.12.2008 23:41

Ivusisko1

Viem,

že je to mimo tému ale chcem Vás moc poprosiť , netočte už v Čechách žiadne ,,pohádky,, celé vianoce nám to tu serú od rána do večera a to je fakt skutočná hrúza alebo aspoň urobte nejaké embargo na export na Slovensko. Verte,už to je pre nás katastrofa aj na dve sekundy pri prepínaní kanálov.

0/0
30.12.2008 20:29

poulet

Re: Viem,

A neni logictejsi obratit se na "svou" televizi, aby vam ceske pohadky nevysilala? Muzete se misto nich divat treba na krasne slovenske ci polske...

0/0
30.12.2008 20:35

p.o.p.

Re: Viem,

za celý Vánoce jsem neviděl jedinou pohádku! A víš proč? Nezapínám TV! Zkus to také...;-D

0/0
30.12.2008 22:59

def...

Re: Viem,

s tim zapinanim je to jedna z nejlepsich rad, ktere muzes dostat, ale ver, ze cesi trpi stejne... navic pokud se nebudou tocit nove, ver, ze dokud to jen pujde, budou se dookola opakovat ty stare.... takze raz za cas neco noveho na zblbnuti taky neni k zahozeni ;-D

0/0
30.12.2008 23:43

tinwe666

Re: Viem,

;-D;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^

0/0
22.1.2009 16:50

ednes

divný

jsem myslel že kopírování zabíjí a on teda asi ten Temný rytíř je asi nějakej nezabitnej když láme rekordy v návštěvnosti,DVD a stahování...jestli oni ty zabijáci neseděj v OSA a jinejch organizacích.

0/0
30.12.2008 19:22

Lanta2004

Hmm,mám to v DivXu na mojem netbooku

Stáhnu jsem si to na HDD krom jiných filmů z rapidu.Podívám se na to na dovolený a smažu to.Za víc tyhle béčkový "filmy" nestojí.

Opravdu hodnotných filmů se točí pomálu.Za takový jsem ochotný utratit korunky a koupit DVD.

0/0
30.12.2008 18:10

antigogo

Re: Hmm,mám to v DivXu na mojem netbooku

Prosím, ty názvy hodnotných filmů, ať je možná diskuze.

0/0
30.12.2008 19:33

Lanta2004

Re: Hmm,mám to v DivXu na mojem netbooku

Co třeba formanův Amadeus,Přelet přes kukaččí hnízdo s Nicholsnem?Co třeba Felliniho filmy(Amarcord,Satyrikon,Ginger a Fred)?Co třeba britské filmové zpracování Webberova  muzikálu Kočky?A další a další

Prostě klasika,filmy,který si můžu pustit třeba tedestkrát a stále mi mají co dát.

Tenhle americkej béčkovej brak shlédnu a za dva dny nevím o čem to bylo.Prostě to vyšumí a nezůstane z toho nic.

No a včíl mudruj:-)

0/0
30.12.2008 19:44

nobodycz1

Re: Hmm,mám to v DivXu na mojem netbooku

Hm...dalsi pseudointelektual, co si hraje na chytryho :).

Nevim, tenhle pristup mi prijde vylozene trapnej a hlavne spis vypovida o omezenosti dotycneho. Ackoliv jsem od vsech vyse zminenych reziseru videl temer vse, i ty dalsi konkretne zminene filmy, tak musim rict, ze FILM je o necem vic nez jen o intektualskych snahach skupinky neorealistu apod. Film ma take bavit = byt cirou zabavou, a v teto oblasti funguje Hollywood skvele. Navic mluvit o tom, ze by clovek platil za kvalitni filmy a pak vyjmenuje snimky, ktere byly v kinech treba pred 50ti lety...rekl bych, ze spis nikomu neublizi, pokud si stahnete prave ty klasiky. Naopak u tech novejsich to chce nejake prijmy, aby se tocilo neco dal. Kdyz si sosnu Ginger a Fred, tak myslim, ze tim vlastnikovi opravdu prilis neublizim...

0/0
30.12.2008 21:29

iuos

hmm

přesně tak, tohle tady tvrdím roky... R^R^R^

0/0
31.12.2008 8:31

Teleke z Téléké

Re: Hmm,mám to v DivXu na mojem netbooku

každej má jiný vkus, ne? ty pseudointelektuále. :) nebo všichni posloucháme karla gotta a beatles?

0/0
31.12.2008 11:53

Azazel333

Zajímalo by mě proč

Před pár dny jsem se na to teda podíval, když jsou z toho všichni tak odvařený a žádnej zázrak to nebyl.

Stejně jako ta minulá věc to ztratilo veškeré batmanovské kouzlo - i když trochu lepší než Batman Begins to bylo, ale to zas není tak těžké

0/0
30.12.2008 17:29

AKSAMIT

Re: Zajímalo by mě proč

presne,to je i muj pocit,nechapu kde se vzala moda precenovat sracky jako tohle,a nebo noveho bonda,to je uplna katastrofa........8-o

0/0
30.12.2008 19:23

antigogo

Re: Zajímalo by mě proč

Sračka je dost silné slovo. Já zase nechápu úspěch uslzené "sračky" Once, aneb ze života Kellyú.

0/0
30.12.2008 19:37

Taffey

Re: Zajímalo by mě proč

Jo, nový Battman se mi vůbec nelíbil. A proč je to tak protěžovaný film? To je prosté. Protože to točil Nolan. A u toho si nikdo nedovolí říct, že to stojí za prd. On je dnes v takové pozici, že říct někdo, že jeho film není dobrý, vystavuje se posměchu rádobyznalců filmů. Tohle vím bezpečně.

0/0
31.12.2008 0:38

tinwe666

Re: Zajímalo by mě proč

já si myslím, že to s nolanem až tak nesouvisí, spíš že okolo toho bylo takové haló s tím Ledgerem. Takhle blbou smrt v tomhle věku rozhodně nikomu nepřeju a je to děsně smutný, ale dobrej film to zkrátka neudělá....

0/0
22.1.2009 16:55

tinwe666

Re: Zajímalo by mě proč

taky souhlasim, je to zajímavej film, ale jako batmanovka to zklamalo na celý čáře, kam se to hrabe na Keatona a Nicholsona..

0/0
22.1.2009 16:53

Oldis_rab

vida vida

neschopny delaj statistiky v kinech, a schopny je delaji na siti.

0/0
30.12.2008 16:29

MPík

Kopírování filmů

Docela by mě zajímalo, zda se pirátsky kopírují (a v jakém rozsahu) i filmy, které vyšly jako DVD na novinovém stánku. Tady je dle mého názoru jasně vidět, že pokud není film, či software jako legální za nehoráznou cenu, lidé dají přednost originálu.

0/0
30.12.2008 15:38

nobodycz1

Re: Kopírování filmů

To vis, ze kopirujou.. Rada lidi je lina se zvednout od pocitace a jit k trafice. Pohodlnejsi je to nakliknout. Navic hodne lidi uz to ani nepali na DVD vzhledem k cene pevnych disku. Maji HTPC (Home Theater PC) a prehravaji filmy pres nej, v pripade DVD maji image soubory ci DVD soubory ve slozce a bez nutnosti cokoliv davat do mechaniky jen nactou prislouzny soubor/slozku. Ja osobne uz DVD vubec neresim a soustredim se pouze na Blu-ray disky a HD, ale v pripade DVD (ktere je mnohem mensi nez cely Blu-ray) je archivace na pevnym disku pohodlnejsi.

0/0
30.12.2008 15:45

MPík

Re: Kopírování filmů

Asi je to tak... Jeden vtip na dané téma: Proč se nejvíc prodává CD Eva a Vašek? Protože důchodci neuměj vypalovat.... :-)))

0/0
30.12.2008 16:02

BDF

Re: Kopírování filmů

No ona je to (spis nez vtip) realita ;-D

0/0
30.12.2008 16:42

iuos

hmm

spousta vnuků/dětí to vypaluje pro příbuzný...   scie se u toho ošklíbaj, ale dělaj to ;-D;-D

0/0
31.12.2008 8:32

cechi

článek

OJOJ, to je zase článek... co může vědět bittorrent?

V případě TDK jsou pirátské verze jen další formou marketingu. Aneb je konečně vidět, že se studia nemusí vymlouvat na míru pirátství, protože je to blábol. Pokud je firm kvalitní a lidi baví, tak si jeho kopii za přiměřenou cenu pořídí.

Já jsem o film vůbec neměl zájem, stejně jak nemám zájem o Batmana, ale film je skvostný a Heath hraje neuvěřitelně. Byl jsem spokojen. V tomto případě, byť se film zcela nelíbil p. Spáčilové, oslovil publikum napříč žánry. Pokud se budou dělat kvalitní filmy, tak nebude o výdělky nouze.

Horší blábol jsem tu dlouho nečetl, gratulujiV

0/0
30.12.2008 15:35

nobodycz1

Nechapu

Moc nechapu ten negativni postoj autorky - teda chapu vzhledem k tomu, kdo to je - ale to, ze si to stahlo 7 milionu lidi (bylo jich nejspis jeste nekolikanasobne vic, protoze zdroje pro sosani a kopirovani jsou ruzny) by melo tvurce tesit. Jejich film vydelal neuveritelny prachy, takze muzou bejt spokojeny, a soucasne jejich dilo videlo mnohem vetsi mnozstvi lidi. A kazdy umelec preci chce, aby se jeho vytvor dostal k co nejvetsimu mnozstvi divaku/posluchacu. Nadavat muzou tedy pouze ti, kteri natocili spatny ci nezajimavy film, a lidi za nej nebyli ochotni zaplatit a POUZE si ho stahli. Navic je pomerne smesny, ze zrovna na iDNESu vychazi takovyhle texty, kdyz ve vetsine redakci sajou pres ty pevny lajny jako neco ;-D

0/0
30.12.2008 15:34

aR3Zz

Trailer na Dark Knighta, nikoli jen Teaser

http://www.youtube.com/watch?v=cRI47J6is9Q

0/0
30.12.2008 15:31

AKSAMIT

No,

sledoval jsem to sice po ocku pri sexu,ale nevim,me ten nolan tim civilnim zpracovanim nejak nenadchnul,proste burtonovi nemuze ani vodu podat........:-©

0/0
30.12.2008 15:22

cechi

Re: No,

měl na tvůj sex příliš krátkou stopáž...Rv

0/0
30.12.2008 15:35

AKSAMIT

Re: No,

spis dlouhou,ten den jsem nebyl nejak pri forme..........;-D

0/0
30.12.2008 15:41

calypsol

rapidshare

JA stahuju pres rapidshare, za 17 Euro tam mam premium account na tri mesice a muzu sosat plnou rychosti co hrdlo raci, a tak se diky tomu podivam i na filmy na ktere by me trebas nikdy nenapadlo jit do kina a vidim, ze vetsina jsou takove blbosti, ze bych chtel v kine vratit penize - Temny ritir patri mezi ne. Dve a pul hodiny neskutecne natahovaneho deje, v padesate minute uz jsem mel pocit ze to bude koncit, kdyz jsem s hruzou zjistil ze ta blamaz bude trvat jeste hodinu a pul.

0/0
30.12.2008 15:21

cechi

Re: rapidshare

a tahle blamáž tu bude ještě asi tak 50 let... (Y)

běž si mindráky honit jinam

0/0
30.12.2008 15:28

iuos

hmm

no už dlouho ne - snížili limit na 80GB/měsíc... takže při dalším prodloužení vítej do klubu omezených ;-D;-D

0/0
31.12.2008 8:44

daweka666

DVD Dark Knight

Já si ještě před Vánocemi koupil dvoudiskovou verzi Temného rytíře a jsem nadmíru spokojenej. Ono zase jednou za čas si koupit vlastní DVD, z toho má člověk přece jenom větší radost, než pokud všechno jenom vypaluje a stahuje. Stáhnu to, o čem vím, že to není pecka a bude stačit vidět jednou, ale filmy jako Kmotr, Shawshank nebo právě Temný rytíř za zakoupení stojí

0/0
30.12.2008 15:12

forhend

Přitom to nebylo nic moc...

Joker v podání Jacka Nicholsona byl o mnoho lepší...

0/0
30.12.2008 15:08

daweka666

Re: Přitom to nebylo nic moc...

Ani bych neřek, Ledger ho zahrál úplně jinak a taky ta postava byla napsaná docela jiným způsobem. Myslím, že výkony obou představitelů byly vynikající.

0/0
30.12.2008 15:09

iuos

hmm

já ho nekopíroval - stáhnul, zkouknul a smazal :-P

0/0
30.12.2008 14:56

samout

Absolutně nejlepší verze

The.Dark.Knight.2008.1080p.BluRay.DTS.x264-ESiR. Je to  full HD (pro lamy 1920*1080), DTS zvuk... Libovka ;-DR^

0/0
30.12.2008 14:47

iuos

hmm

ale ne každý železo to schroupe ;-D;-D

0/0
30.12.2008 14:56

petr_leicester

Re: hmm

PS3 uplne v pohode.....7.1 zvuk neni co resit....hru jsem na nem hral 2 krat....shanel jsem opravdu dobrej prehravac a jejikoz i ty uplne super zvladnou max. Divx a WMV9 tady si prehraju uplne kazdej format a mam to i s BR;-D

0/0
30.12.2008 19:20

iuos

hmm

PS3 umí mkv?   A jak je to s titulkama? Poradí si s přidanejma zvlášť jako srt/sub/txt? Prej PS3 neumí divx 3.11, je to pravda?

0/0
31.12.2008 8:47

Niky79

Re: Absolutně nejlepší verze

Chacha, tento rip nema 1920x1080, ale 1920x800. Ten par scen 1920x1080 pro IMAX to nezachrani, lamo :-P:-P:-P:-P

0/0
30.12.2008 21:37

samout

Re: Absolutně nejlepší verze

Což ovšem není chyba ESIR, ale tvůrců toho BD. Tak to je totiž i na originálním disku.

0/0
30.12.2008 22:32

Niky79

Redakce by mozna mohla uvest..

... ze v CR je diky autorskemu zakonu povoleno vytvareni kopii audio/video del pro vlastni potrebu, tj. i stahovani z internetu (napr. prostrednictvim rapidshare).

To, ze jste to nenapsali, svedci o vasi omezenosti. Kdyz clanek, tak se vsim.

0/0
30.12.2008 14:46

Dworkin

Re: Redakce by mozna mohla uvest..

Plivat lidem pod nohy taky žádnej zákon nezakazuje, a prostě to nedělám. Takže nevím, co by ta informace změnila na tom, že pirátit není správné.

0/0
30.12.2008 15:26

Ion Tichy

Re: Redakce by mozna mohla uvest..

Plácáš kraviny. Za možnost legálně kopírovat audio a video díla platíme tzv. výpalné. Za prázdná CD, DVD, HDD i flešky. Není tedy naprosto nic nemorálího to využít. Bohužel v tomhle článku o tom není ani slovo. Takže autor je buď naprostý neználek nebo to napsal na něčí objednávku. Na čí už nechám na vaší úvaze. Rv

0/0
30.12.2008 16:09

Dworkin

Re: Redakce by mozna mohla uvest..

Nevzpomínám si, že bychom si potykali, pane Ion Tichy. To za prvé. Za druhé, pokud začínáte svůj příspěvek slovy "plácáš kraviny", musíte počítat s možností, že se Vám na nějakou odpověď vykašlu, a pošlu Vás do háje. Což bych při živé diskusi udělal téměř určitě. Za třetí, to tzv. "výpalné" NENÍ platbou za použití předmětu duševního vlastnictví, a to, že se vybírá, je výsledkem lobby OSA a dalších pseudoochránců autorských a jim příbuzných práv. Je pouze Váš problém, že Vámi zvolení politici se tímto nechali zblbnout nebo podplatit. Pirátění zůstalo nemorální, akorát se zmírňuje jeho škodlivý dopad a samozřejmě si na tom mastí kapsy OSA a spol. Je to stejné, jako by se vybírala daň z vraždy. Část té daně by se dala pozůstalým, část by schramstnul někdo jiný, ale že se stal nejhrůznější prohřešek proti moralitě by nikoho nezajímalo. Kdyby se platil měsíční poplatek za fackování, připadalo by Vám normální někoho na ulici jen tak zfackovat, protože "máte předplaceno"?

0/0
30.12.2008 16:48

B.A.D.Y.

Re: Redakce by mozna mohla uvest..

pokud bych to mel zaplaceno, tak bych fackoval. a nejlepe takove jako ty.

0/0
30.12.2008 16:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.