Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové album Guns N´ Roses je produktem Axlovy rozmařilosti

Snad žádná recenze nového alba Guns N´ Roses Chinese Democracy nezačíná jinak; totiž připomenutím faktu, že se na něj čekalo patnáct let a patří k nejočekávanějším nahrávkám rockové historie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wolfsteen

Děs

Čínská demokracie je shit jak hrom, to se nedá poslouchat:-©

0/0
29.11.2008 9:32

celoush

Re: Děs

tak to neposlouchej :-)

0/0
4.12.2008 11:34

zihac

Re: Děs

tak já ti nevím, poslouchám to pořád dokola a je to podle mě deska roku. čekal jsem jaká to bude blbost a to album je super.R^

0/0
4.12.2008 16:05

massiveboy

máničky

Jedno se Axelovi musí nechat,byl poslední kdo si myslel,že nosit elasťáky patří k rocku....naštěstí potom vybuchlo něco co je pro mne osobně teprve zásadní událost N I R V A N A.....takže díky Axele za Kurta...

0/0
28.11.2008 18:55

Taffey

Re: máničky

Ano, to je velmi výstižný komentář. Rozdíl mezi G´n´R a Nirvanou byl právě v té živočišnosti, v té nefalešnosti Nirvany. G´n´R pro mě, jako pro rockera, neznamenali nikdy nic. Řekl bych, že to byli velcí pozéři. Nová deska sice nezní špatně, ale je jakoby vytržena z celku. Mimochodem třeba to, že by dnes založil David Byron Uriah Heep a byl by tam jediným členem z někdejší sestavy, bych taky jako Uriáše nepřijal. Stejně, jako Uriah Heep dnešní jako UH neberu, páč už je tam snad jen Mick Box jako kytarista. Nejsrandovnější na tom všem je ten neuvěřitelný názor, že vydání Čínské demokracie patřil k nejočekávanějším nahrávkám rockové historie. To je opravdu velmi směšný názor. Ať sem udělá čárku ten, kdo na vydání tohoto alba čekal a tečku, kdo o tom vůbec věděl. A koho to vůbec nějak extrémně zajímá. G´n´R je kapela, po které dnes neštěkne ani pes, na rozdíl od jiných skutečných rockových kapel a o Čínské demokracii nezbude za dva roky ani popel. To jsem si jist.

0/0
30.11.2008 15:34

Pastorale

Re: máničky

No, koukám že ty budeš další z těch uchvátnejch mániček. Já mám velice rád kapely ve stylu Pearl Jam, Nirvana atd. Ano, je tam víc te živočišné a někdy až jednoduchosti. Já sem třicátník a někdy mě až ten humbuk a falešnej kult vzniknuvší po sebevraždě Cobaina, kdy každá kráva a vůl, co klíďo drtili do tej doby Dangerous od Miši Džeksna najednou nosily trička a vytvořili nový náboženství. Ano, síla Nirvany v jednoduchých písní je obrovská a nic na tom nemění ani to, že si je zahraje každej kytarovej samouk po roce učení na kytaru.......Ale, ač u GNR opravdu, díky frontmanovi byla trochu ten nabubřelej baldachýn pompéznosti, já, jako dlouholetý hudebník můžu říct, že předešlé kapely,ač je mám ve velké oblibě, takových desek jako Apetit a Iluse nejsou dík svému talentu a seskupení schopni. Zidane je taky fajn fotbalista, ale Maradona je genius s míčem. A takovej rozdíl je např. mezi Nirvanou a Gánama. Ale pokud si žral Uriah Heep tak asi zas nebudeš tak náročnej:-)

0/0
30.11.2008 22:02

rammones

Re: máničky

Mno, posledni vetou jsi to dokonale zabil. Naprosto nechapu v jakemkoliv druhu umeni, kdyz nekdo neco povazuje za "vyssi" zanr. A naprosto nechapu, proc by nekdo, kdo ma rad Uriah Heep, mel "byt nenarocny". To se toho cloveka snazis pouze zesmesnit a podkopavas pak svou autoritu a duveryhodnost sveho nazoru. Jsme individuality a neni to o tom, kdo posloucha "vyssi, slozitejsi, narocnejsi..." zanr.

0/0
4.12.2008 12:07

Clar

.

Kapela zní stejně, fajn... Někteří fanoušci to mají rádi a jsou rádi, že se kapela nemění... Některým fanouškům začne po 2-3 deskách "stejný znění" vadit, protože pak není důvod kupovat nový desky, když znějí furt stejně a kapela se nevyvíjí. Navíc výraz "zní stejně" podléhá dost subjektivnímu hodnocení. Pro někoho už to nemusí být ono, pro někoho to bude to samé, pro někoho horší, pro někoho lepší... Recenzent napsal svůj subjektivní názor, tak ho respektujme a udělejme si každý svůj. Já jsem Gány nikdy nijak zvlášt nemusel, nijak zvlášť mi nevadili a stejně přistupuju k téhle desce. Ale přijde mi to jako profesionálně odvedená práce.

0/0
28.11.2008 13:57

mutantmutant

tohle sou guns n' roses

http://www.youtube.com/watch?v=E1WUMRgbPR0&feature=related

všechno další byl už jen slabej odvar

0/0
28.11.2008 13:05

JacobE

Jak to vidím já

Už jsem si tak nějak zvykl a recenzety vážně neberu. V našich českých vodách se snad nenajde ani jeden, který je opravdu nestranný a navíc ještě odborník. Mám prostě pocit, že už do toho kecá skoro každý. Přesto recenze čtu, ale zejména ty zahraniční. Nejinak tomu bylo i u Chinese democracy. Světové recenze mě namlsaly a i když jsem album ještě neslyšel celé, tak měly pravdu. Je to dobré. GNR a jejich sound tu prostě chyběli a jsem rád, že album i když se na něj čekalo 15 let je na světě. Možná , že nedosahuje kvality Use your illusions ,ale U2 už asi taky Joshua tree nepřekonají. A že album zní stejně ? No tak zaplatˇpánbuh zato nebotˇaž si půjdu nové Guns N´Roses koupit chci prostě dostat Guns N´Roses. :-)

0/0
28.11.2008 9:25

Todd Bertuzzi - verze 2

Re: Jak to vidím já

Ják to tak čtu a jak jsem to slyšel, tak právě že moc stejně nezní. :-)

0/0
28.11.2008 10:01

kardzi

Historie

Ahoj.JEnom chcu rict, ze je ,o cca 30 let a v mladí to byla moje oblibená kapela, ktera ve mne navozuje vzpominky a jsem za ne rad..V ty tdobe to byl odvaz a dodnes se jejich pisne hraji....ale myslim, ze toto album je tak trochu chcani proti větru..Snaha o jakysi navrat..Ale me tam chybi takovej ten GNR šmak...proste je to album, ktere jsem hodil do koše....je mi to lito...ale kdyz si vzpomenu na Terminatora a pisně s gááánůůů a tohle, tak se musim zasmát..Tot vse...

0/0
28.11.2008 9:21

Todd Bertuzzi - verze 2

Re: Historie

Přesně... taky jsem GnR někdy kolem roku 89 docela žral. Nedávno běžel na VH1 nějaký pořad s klipama a koncertníma nahrávkama GnR a přesto, že hudebně je to pořád ještě poslouchatelné, při pohledu na vychrtlého tvrďáka Axla s přiteplalým kroucením v pomalých písničkách a jeho hadrech vzor romská osada Letanovce , jsem se nasmál ukrutně R^;-D

0/0
28.11.2008 10:03

LechTP

Re: Historie

Taky jsem je měl rád, poslouchat se to dá, ale některý ty klipy už mi přijdou k smíchu asi tak jako starý klipy Queen nebo Led Zeppelin...  Holt čas nezastavíš..

0/0
28.11.2008 13:38

burres

proč

prodavaji v TV v nejakym teleshopingu novy CD Skwor za 600 a G´n´R za 300? Priznam se, ze posledni CD jsem si koupil asi pred desiti lety, takze neznam ceny, ale stejne... 

0/0
28.11.2008 9:20

Todd Bertuzzi - verze 2

Re: proč

Prože k CD Skwor obdržíš ještě ultimativní kráječ na vejce , ultimativní masážní strojek , ultimativní vařič a ultimativní sbírku všech CD Metallica v provedení hulínské rockové kapely Vonásek a syn. R^

0/0
28.11.2008 10:05

LechTP

Re: proč

;-D

0/0
28.11.2008 13:36

Stuntman Mike

Sice bych volil jiné věci ke kritizování,

ale těch 60% celkem sedí.... 20% dolů za v podstatě zbytečné čekání, není tam žádná úchvatná melodie ani zázračný text, na který by se muselo 15 let čekat.... (doufám, že Velvet Revolver najdou co nejdřív nového zpěváka :-P)

0/0
28.11.2008 9:20

zihac

Re: Sice bych volil jiné věci ke kritizování,

dovolil bych si upozornit, že kvalita alba nemá co dělat s tím, jak dlouho trvalo vydání alba. ve všech recenzích se řeší těch 15 let. ale aby se vůbec dostalo na hodnocení desky, to si člověk musí najít zahraniční recenze, protože v ČR asi schopný hudební kritik neexistuje. 15 let bylo k nasr..í, to ano, ale to album je výborné. když srovnávám kvalitu návratů, tak mi z toho newgnr vyšli s přehledem nejlíp. u takových smashing pumpkins a jejich zeitgeist jsem se málem rozbrečel jak špatné album to je....ac/dc zní taky 20 let stejně, nové album zní jako B-sides album, ale to nikomu nevadí, a to vydali album po 7 letech. velvet nebude nikdy fungovat, chtějí hrát pořád svůj špinavej hardrock, ale to je jako kdyby se axl zas navlékl do elasťáků...doba je někde jinde.

0/0
4.12.2008 16:15

ordofon

GNR

Hned na zacatek chci rict, ze Guns N´Roses mam(mel jsem) hodne rad a takovy Appetite for Destruction radim mezi jednu z nejlepsich rockovych desek vubec. Ale Chinese Democracyneni nic jineho nez navonena bida a ani na nekolikaty poslech jsem nenasel nic co by me zaujalo.

0/0
28.11.2008 8:24

tomfoj

Pomoc,

proboha co to mele. Uplne miluju kecy, at je to kdokoli, ze zni porad jako pred 20 lety. Do prdele, a co si jako mysli, ze budou Guns znit jako Coldplay nebo co? Nesnasim tyhle radoby kritiky. Deska je to super, a jestli je tohle sound 70 nebo 80 let, tak to snad ten vul 30 let spal. Uz si konecne nechte tech lacinejch kecu, ze AC/DC zneji stejne, ze GUNS zneji stejne. Zaplat panbuh, ze zneji podobne, protoze to je to co chci od nich slyset, a ne aby zneli jako trapny U2 a podobny sracky, ktery se snazej za kazdou cenu zmenit a stejne je clovek pozna po 15 vterinach.

0/0
28.11.2008 1:04

lukas.mintel

Re: Pomoc,

Souhlas, je až trapné, jak se recenzenti ohánějí touhle demen*ní frází..samozřejmě, že Axl bude znít jako Axl, stejně jako AC/DC bude znít vždycky jako AC/DC, stejně jako Iron Maiden, Motorhead, *dosaď jakoukoliv jinou kapelu*. Proč by se kapely měly nějak zásadně měnit? Vždyť je přece mají fanoušci rádi takové, jací jsou a 100% by z nějaké zásadní změny nebyli nadšení. Nevšiml jsem si, že byste tu u nějakých popíkářských recenzí psali, že zpěvák má pořád stejný hlas a že to zní stejně (přitom samozřejmě zní)..ale škoda slov. Mé osobní hodnocení posledního alba GnR je 90% - příjemně mě překvapilo, i když jsem od něj nečekal nic než průměr.R^

0/0
28.11.2008 7:30

vojcek2007

Re: Pomoc,

peekne napsany, autor tuhle muziku ocividne nechape a album hodnoti jako nejakem animak od Pixaru. Bude asi nějakej vůl.

0/0
28.11.2008 8:09

jurio

Re: Pomoc,

No tak v tom případě ať se vaše oblíbené skupiny neobtěžují s nahráváním nových a nových alb. Ať nechají svoje fanoušky koupit si jedno a ti ať si to ohrávají pořád dokola, když nemají zájem o nějaký hudební vývoj.

0/0
28.11.2008 8:28

zihac

Re: Pomoc,

jo, mhm, ano. to by byli fanoušci U2 určitě rádi, kdyby kapelka po prvním albu nic dalšího nevydala. takový bono zní pořád stejně, edgova kytara taky, ale neznám nikoho (krom vás) komu by to vadilo...Rv

0/0
4.12.2008 16:18

Kokutek Robin

Re: Pomoc,

...no, jestli ono v tom není to kouzlo, že se někdo mění a při tom je pořád k poznání. Desku jsem neslyšel takže vlastní názor nemám. Reaguju proto, že tady v začátku nadáváš, že někdo něco mele, že miluješ ty kecy a na konci sahaš ke slátaninám i ty....

0/0
28.11.2008 8:11

Beruda

Re: Pomoc,

Souhlasím s Vaším názorem, že každá skupina má svůj osobitý sound, který fanoušci milují, a podle onoho specifického stylu svou oblíbenou kapelu poznají po pár taktech...

Trošku mě ovšem dostalo, že U2 nazýváte sračkami.... nikdy o sobě neprohlásili, že se snaží změnit, nic takoho neavizovali a právě stejně jako ostatní kapely těží ze své rozpoznatelnosti.

Váš příspěvek je jistě přínosný, ale poslední věta nebyla nutná. Každý máme rád a posloucháme něco jiného, takže své toaletní výrazy nechte spát.

Krásný pátek.

0/0
28.11.2008 9:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.