Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Landa zakončil turné s policisty a nechtěnou ozvěnou

Plzní zněla hymna. Zpěvák, skladatel, textař a nyní i dramatik Daniel Landa ji pustil zcela zaplněné a policisty chráněné ČEZ Areně v Plzni, kde zakončil své letošní turné Československo 2008. Škoda, že mu ten finiš pokazil zvuk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chargy

pískot

když se objevili záběry z 38 a z 68 publikum je vlastenecky "vypískalo".- a to ty lidi měli tleskat? tleskat němcům a rusákům? já myslim, že v tomhle se Jana Záhorská trochu unáhlila

0/0
19.11.2008 19:00

kocour22

kým pak to tu smrdí?

poslední dny ať se kouknu, kam se kouknu, skoro všude vylepanec! (kromě zrcadla a podobných míst). Začíná nám to tu hnít...

0/0
18.11.2008 19:02

whismen

Re: kým pak to tu smrdí?

Zato tebe bych tipoval na zhulenýho dreda s áčkem na prsou.

0/0
18.11.2008 19:10

Pasterrr

Re: kým pak to tu smrdí?

nebo na novináře, pravděpodobně hudebního kritika, ti mu úspěch nemůžou zapomenout nejvíc  ;-D

Landa a kabáti - lidi je milujou novináři zatracují

0/0
26.1.2009 9:50

Garion.

Negativni prispevky

Mimochodem: je velmi zajimave, ze panove daBmV a Polarniliska (a jim podobni) vylozene

nemaji Landu radi, ale v kazde diskuzi pod clankem o Landovi onanuji

(prominte mi ty vyrazy). Pokud neco nemam rad, tak tam nelezu,

neprovokuju a neotravuju ostatni. Jako kdybych ja lezl na clanky o

Gottovi ci o Brabcovi a neustale tam chrlil sve negativni nazory na dotycne umelce. To uz neni o svobode projevu, ale o neslusnosti a nevychovanosti. Zejmena Vas, pane Polarnilisko, jsem mel za celkem rozumneho spartana, ale tohle uz neberu. (ja vim...  Co je Vam do me, co?)

0/0
18.11.2008 17:49

pesimistka7

Re: Negativni prispevky

Dobrý postřeh.R^

0/0
18.11.2008 18:45

kocour22

Re: Negativni prispevky

blbost - ke každému názoru patří i protinázor a tak tě musí zajímat i druhá strana. Nezajímá tě jen to, co se tě netýká jak pozitivně, tak negativně.

0/0
18.11.2008 18:58

pesimistka7

Re: Negativni prispevky

Ano, je v pořádku vyslechnout či přečíst si různé názory, ale je skutečně nutné, aby dva konkrétní diskutéři, chodili na všechny diskuse týkající se D.Landy a psali negativní příspěvky?  Někomu to prostě může připadat hloupé a neznamená to, že ho zajímají pouze pozitivní reakce.

0/0
18.11.2008 22:50

Garion.

Re: Negativni prispevky

Diky nacelniku, ze si se me zastal(a) :-) Jak rikas, mne nevadi precist si reakce negativni i pozitivni. Ale tady uz to zachazi na muj vkus trochu dal. Have a nice day.

0/0
19.11.2008 8:54

pesimistka7

Re: Negativni prispevky

No stačilo by, kdyby někteří četli pořádně bez snahy za každou cenu co nejrychleji reagovat. Život jde dál, lidé se mění, některým se minulost bude připomínat, některým se odpustí. Některým se bude posmívat, když se o něco budou snažit a nevyjde to úplně jak si představovali a mnohým z těch, co nic ani nezkusili a umí jen kecat se fandí a tleská. To je nekonečný příběh... No nic, hezký den, když bude nejhůř, sníme psy.../doufám že vtip bude pochoprn a nikdo nebude hledat souvislost s Landou či týráním zvířat/ 

0/0
19.11.2008 10:00

_m-

Re: Negativni prispevky

;-)

0/0
19.11.2008 11:45

whismen

Landa + Orlík

Je zajímavý jak každýho prudí spojitost Landy s Orlíkem.Ale že 3/4 ženských v republice čumí v televizi na seriály s Matáskem a tleskaj mu,to nikomu nevadí.

Jen připomínám,pro neznalé,že Matásek hrál v Orlíku taky!

0/0
18.11.2008 15:47

HonyaDj

Re: Landa + Orlík

Landa je spojován s Orlíkem, protože byl jeho součástí. Stejně tak Matásek je spojován s Orlíkem, protože byl jeho součástí. Pokud si přečteš rozhovor s Landou a pak rozhovor s Matáskem, ten rozdíl je jasný. Ovšem spojováni jsou oba, kde je problém?

0/0
18.11.2008 15:49

_m-

Re: Landa + Orlík

Není to pravda. Ať Landa udělá co udělá, vždycky na něj vytáhnou Orlík. Při žádné premiéře ve které se vyskytl Matásek jsem zmínku o Orlíku neslyšela.

0/0
18.11.2008 15:52

kacana

Re: Landa + Orlík

Přesně to stejné si myslím i já. I za dalších budoucích 30 let se v médiích bude Landa propírat v souvislosti s Orlíkem, který působil někdy na přelomu 80. a 90. let minulého století...:o)) V současné společnosti totiž lidé jako Landa jsou velmi nepopulární, neboť si "dovolí" svobodně vyjadřovat své názory, které se jaksi v současnosti moc "nenosí"..:o((

0/0
18.11.2008 17:43

whismen

Re: Landa + Orlík

Problém je,že každý článek o Landovi se alespoň z části dotkne Orlíku,nebo nacionalismu.Jenže ono se to pak líp "prodává"!!!

0/0
18.11.2008 15:54

iuos

hmm

"dejte nám (divadlům) peníze a nekecejte nám do toho" Matásek... ;-D;-D

0/0
18.11.2008 16:05

_m-

Re: Landa + Orlík

viď :-) taky jsem si všimla. Asi to bude tím, že Matásek nemá pleš..........;-)

0/0
18.11.2008 15:50

pesimistka7

Re: Landa + Orlík

R^;-D

0/0
18.11.2008 18:46

Radek1979

Re: Landa + Orlík

psst to se nesmí říkat, jsou vybraní a ti se buzerujou bez ohledu na cokoli :-©

0/0
18.11.2008 15:50

whismen

DaBmV: Landa komerční???

Myslíš že Landa si svoje fanoušky získal díky komerci??Vždyť ani nevíš co to znamená ty jelito!!

0/0
18.11.2008 15:20

HonyaDj

Re: DaBmV: Landa komerční???

Landa si rozhodně nezískal fanoušky komercí... Získal si je stejně, jako si je získali Kabáti... o hudebních kvalitách obou zmíněných interpretů by se dalo dlouho polemizovat a diskutovat .. fakt je ten, že Dan Landa snílek, blázen. Když se přestal hlásit k minulosti spojené s Orlíkem, myslel jsem si, že prozřel, do doby, než založil Ordo Lumen Templi a zpíval písně Kryla (chudák Kryl, kdyby to slyšel), to mi došlo, že je pořád stejný. Landa je velice dobrý písničkář, se snahou dostat do textů svoje názory, se kterými člověk nemjsí vždycky souhlasit. A Landa je písničkář, který za sebou místo flkové kytary má rockovou kapelu a dobré muzikanty, kteří se mu postarají o kvalitní doprovod a slušné aranže. To taky dělá své... Mno a pak, co se týče popularity, tu máme cílovou skupinu posluchačů - kdo z nich by poslouchal jazz?

0/0
18.11.2008 15:26

iuos

hmm

přesně tak....    btw neskládá si i tu hudbu sám? ;-)

0/0
18.11.2008 16:04

_m-

Re: hmm

to mu nedělej!

0/0
18.11.2008 16:39

HonyaDj

Re: hmm

Složit hudbu nerovná se udělat aranžmá :-P

0/0
18.11.2008 21:18

_m-

Re: hmm

8-o a tím chtěl básník sdělit národu co? Mimochodem - Dan dělá oboje (většinou).

0/0
19.11.2008 9:11

velkorypal

Re: DaBmV: Landa komerční???

Já poslouchám Landu i Jazz, každé z jiného důvodu, ale poslouchám.

0/0
18.11.2008 16:11

kacana

Re: DaBmV: Landa komerční???

Stejně tak i já, ze všech možných hudebních žánrů jsem "vyřadila" snad jen dechovku, prostě mě zajímá taková hudba, která se mi líbí. Takže mohu navštívit v jednom měsíci operu a současně i koncert Landy. :-):-):-) Fanoušci Landy, resp. jeho hudby se nedají jen tak shrnout do jednoho pytle.

0/0
18.11.2008 17:47

pesimistka7

Re: DaBmV: Landa komerční???

Přesně.

0/0
18.11.2008 18:47

_m-

Re: DaBmV: Landa komerční???

Představ si, že poslouchám nejen jazz, ale dokonce i tzv.vážnou hudbu :-)

0/0
18.11.2008 16:39

Petr1234

z tohodle inteligence přímo vyzařuje

Jednou jsme se s Frantou sešli, že si zajdem na pivo

kdybych věděl jak to skončí, nešel bych s ním na pivo.

Seděli tam v rohu chlapi blbě po nás čuměli, jenže my tam byli dva a tak jsme taky čuměli.

Jeden z nich vstal, přišel ke mě, a řek mě že jsem idiot

já a Franta jsme mu řekli - ty seš taky idiot.

0/0
18.11.2008 14:03

Generál Ugarte - resucitado

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

Jj, texty Orliku jsou naprosto dementni s pozdejsim obdobim naprosto nesrovnatelne.

0/0
18.11.2008 14:11

Garion.

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

Rok 90 nebo 91. Landovi v te dobe bylo 22 let. Republika zila nadsenim z padu komunistu a vsichni byli opojeni, ze si muzou rikat co chtej. Orlik svistel na vlne, mohli vylezt s cimkoliv a meli uspech. Dnes se tomu samozrejme zasmejeme. Dnesni Landa je uplne jiny clovek.

0/0
18.11.2008 14:12

Generál Ugarte - resucitado

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

Konecne nekdo myslici.R^

0/0
18.11.2008 14:15

Alkoj

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

je porad stejny, uvidite brzy... lidi zacinaj nackum fandit, za chvili se landa ukaze co je zac ;)

0/0
18.11.2008 14:27

Polárníliška

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

Svým způsobem máš pravdu, ale nevím jestli je ta změna nějaká výhra. Jelikož mu přibyly leda vrásky, ale intelekt zůstal na úrovni chytré kalkulačky, dospěl k tomu, že má schopnost vést a směřovat lidi, čemuž se samozřejmě opět zasmějeme...

0/0
18.11.2008 14:29

Garion.

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

O jeho intelektu si nedelam iluze. Nejsem ovce, ktera jde ve stadu. Zatim mu verim a myslim si, ze pokud tu vseobecna nalada dospeje do takoveho bodu, jaky malujete ve svych prispevcich, tak Landa nepovstane s nacistickym praporem. Jestli jo, tak jste pravdu mel vy a vyhravate prvni cenu. Osobne vsak pochybuji.

Pokud zacne psat zase rasisticky texty, o svou oblibu zcela jiste prijde a bude po schopnostech vest a smerovat lidi. A muze si pak hajlovat na soukromych akcich.

0/0
18.11.2008 14:39

umpod

Re: z tohodle inteligence přímo vyzařuje

Klasický příklad reprezentativního textu! žádný nácek, ale chovanec psychiatrické léčebny nebo ústavu pro mentálně nevyvinuté jedince. vy jste to rozštíp.

0/0
18.11.2008 14:16

Performer

vidím parádní absolutní rýmy

i Jára Cimrman největší to Čech by mohl závidět

0/0
18.11.2008 14:53

ACD1451

uff

dbmv, běž raděj dělat užitečnýho než to tady hltit antifa propagandou  - jen sem mrknu a všude tvoje votravný komentáře Rv

0/0
18.11.2008 14:01

daBmV

Re: uff

jj. uz du. btw nevsim jsem si, kde hltim antifa propagandu. snazil jsem se donutit par skopovych hlav se zamyslet, ale evidentne marne. kde nic neni ani smrt nebere. ;-D

zijte blaze. a pokud Vam moje prispevky tak bytostne vadi, tak je nectete. usetrite si rozcilovani

0/0
18.11.2008 14:21

umpod

Re: uff

mě imho přišly trefný.

0/0
18.11.2008 14:23

daBmV

Re: uff

dekuji. jsem rad, ze aspon nekomu tu nejsem trnem v oku :)

0/0
18.11.2008 14:26

Generál Ugarte - resucitado

Re: uff

A co ja? Ja jsem vosk nebo co, ty yntelektuale.

0/0
18.11.2008 14:25

Petr1234

co je na tomhle špatnýho? :)

Holky, holky to co máte hezký

schovávejte jen pro nás,

jen pro kluky český.

0/0
18.11.2008 14:00

Radek1979

Re: co je na tomhle špatnýho? :)

[>-]R^

0/0
18.11.2008 14:13

umpod

Re: co je na tomhle špatnýho? :)

mačizmus.

0/0
18.11.2008 14:19

svata diskuse nediskuse

Re: co je na tomhle špatnýho? :)

Presne tak! Jak by ses tvaril, kdyby si tvoje nevlastni dcera privedla domu Slovaka??? Do _tvyho_vlastniho_domu!!!! Spina neceskonarodni. Nebo treba Brita? Vis kolik Cesek odjede do GB a tam se vdaji a cesti kluci si pak musi honit sami a davat si to do zadecku nebo svou agresi vybijet jinak!!!! Cesky holky ceskym dementum ;-D (tedy nackum a ciganum).  No a jinak vsechny holky preci komu jinymu nez moji osobe, ne? At me hned po ranu nemusi bolet ruka. R^ Rv R^ Rv  

0/0
18.11.2008 14:24

Performer

Re: co je na tomhle špatnýho? :)

importujeme přece docela obstojné Ukrajinky s dobrým poměrem náklady/užitná hodnota - tak proč ty nářky nad exportem předražených Češek do UK ?

0/0
18.11.2008 15:03

Radek1979

Re: co je na tomhle špatnýho? :)

;-D vtipálku, moje dcera je bohužel Landou postižena také, doufejme že si z toho něco odnese, slováci ani jiné národy mi nevadí, na grilovačku zvu vclku pravidelně i jednu čtyřčlenou romskou rodinu, ale to ty asi nepochopíš. Pravda bydlím blok od cajtárny a dva bloky od romského gheta, když meju auto, velmi rád si k tomu pustím orlíky, chvilku okukujou, pak raději chodí jinudy. Sou i tací, třeba jako ti co k nám chodí na grilování, kterejm Orlík ani Landa nevadí ;-) Ale říkám, jako jsou jedni a druzí cikáni, tak je to i u bílejch, některejm se bohužel ilnteligence nedostává, ty jsi toho zářným příkladem.

P.S. slováků mám taky za kamarády pořád dost, já je neberu jako jinej národ, odjakživa k nám patřili a pro mě to tak zlstalo i po rozdělní. Nikdy sem s ním nesouhlasil.

0/0
19.11.2008 9:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.