Diskuze

RECENZE: Vy nám buranským sitkomem zabíjíte herce, šéfe!

Slibně obsazená nová česká komedie Vy nám taky, šéfe! se podobá spíše buranskému sitkomu, jehož herci trpí víc než diváci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sakra Písek

21. 11. 2008 12:50
Hmmm....

nesváděl bych všechno na Kotíka, i když jeho filmy opravdu nejsou dobré. Slyšel jsem o nějakých problémech se střihačem. Myslím, že ten dokáže filmu ublížit více než si člověk může myslet. A pokud to střihal někdo, kdo nedokáže vypointovat/dotáhnout vtip (i když stále pod dozorem režiséra), těžko dělat komedii....

0 0
možnosti

papullus

18. 11. 2008 3:20
Proč se ta dáma

Trefuje do starého a úspěšného českého filmu Lelíček ve službách Sherlocka Holmese.Za dobu jeho existence jej vidělo  mnoho diváků,režie  Martina Friče je výborná,pravda,námět není zrovna od Ybsena ale to je právě účelem komedie .Molierův Lakomec má dost připitomělý děj,spousta klasických komedií jakbysmet .Nedávno uvedený Amadeus fabuluje zcela nesmyslné zápletky,režijně zcela nesmyslně se ve Vídni Josefa II zpívá anglicky a to nikdy nikoho nezarazilo,protože to je Forman.Shrnuto,paní kritička se pokouší vnutit divákovi svůj estetický kánon.

0 0
možnosti

marionetta

17. 11. 2008 8:02
V podstatě

s autorkou článku souhlasím, až na ten závěr. Obsazení herců není vražda, ale sebevražda aktérů samotných. Co je vedlo k tomu, aby vzali roli v tomto snímku? Pro přirovnání uvedu herečku dříve velmi dobré urovně (filmy Ucho, Fany...napoví, koho mám na mysli). Dnes paní B. účinkuje pouze v nováckých s.r.a.@.k.á.c.h typu novoty a plní listy bulvárního tisku eskapádami, které by příslušely tak maximálně Paris Hilton - taky chodí na veřejnosti bez spodního prádla. Hrozně nerada bych se dočkala stejného osudu u herců a hereček, kterých jsem si donedávna mohla vážit za jejich práci, ale kteří se pomalu, ale jistě blíží ke skluzavce tobogánu mířícího do stejné žumpy. :-(

0 0
možnosti

wesy

17. 11. 2008 11:40
Re: V podstatě

Na to je jednoduhá odpověď a sám ji řekl Václav Vydra včera v nějakém rádiovém rozhovoru. Herci si v ČR prakticky nemohou vybírat v čem budou hrát... nedostávají tolik nabídek. Je to smutné, bohužel. :-©

0 0
možnosti

iuos

16. 11. 2008 17:18
hmm

udělám si názor sám... až to stáhnu z netu ;-D;-D

0 0
možnosti

emkon

16. 11. 2008 16:50
Návštěvnost

To, zda je film dobrý nebo ne rozhodne až návštěvnost kin. Film s Bolkem Polívkou Dědictví aneb k*rvahošigutntag kritika tehdy taky rozcupovala na kusy a přitom to byl tehdy nejúspěšnější film vůbec...

0 0
možnosti

waleee

16. 11. 2008 19:57
Re: Návštěvnost

pocet divaku neni ANI NAHODOU meritkem kvality snimku. Nejdriv se zamysli, nez neco napises. Co takovy Kamenak apod. Prosim te, vzpamatuj se:-©

0 0
možnosti

cinsky_buh_srandy

16. 11. 2008 16:01
90% českých diváků

bez tak tu věc zkouknou a budou se vesele bavit u těch trapných hystorek R^

0 0
možnosti

Gaerlond_CZ

17. 11. 2008 15:04
Re: 90% českých diváků

Říká člověk co ani neumí spisovně napsat slovo historka. Slečno Spáčilová vy taky setřete co můžete, proto se divím že si nějaký blbec ty vaše znadávané recenze vůbec čte. Kdo umí ten umí, kdo neumí ten dělá kritika.

0 0
možnosti

SecondWisdom

16. 11. 2008 15:52
Pochvala

Dobrá kritika, i když vím, že paní Spáčilová tyhle fóra už asi dávno nečte. S hodnocením bych šla klidně také níž na 20%-30%. Jinak se mi líbí reakce lidí, kterým se to líbilo a podvědomě vědí, že je to shit, ale neumí se srovnat s tím, že jsou jednodušší a líbí se jim adekvátní filmy. Být jednodušší neznamená být horší. Zábava ale je, že se pořád snaží číst články od této kritičky a pokaždé se zlobí, že to nesedí s jejich pohledem. Dám vám radu, koukněte se vždy na ČSFD (u českých filmů) na hodnocení. Je to průměrné hodnocení od většinou velkého množství lidí, což smazává subjektivní pocity. Většinou filmy zde hodnocené 40% tam nebudou mít 80%, jak vy byste ho asi hodnotili. Ona má pouze jeden hlas i negativní recenze můžou lidi vnímat jako užitečné, protože oni mají jiný vkus a stačí si říct, že vždycky když Spáčilová napíše 40% tak pro ně to bude 80%. Takže taky víte jestli se vám to bude líbit. Ona se nemůže trefit do všech lidí. To napíše pouze kritik, který dá hodnocení 0-100%.

0 0
možnosti

chataricek

16. 11. 2008 16:32
Re: Pochvala

Souhlas. A naopak - pokud mi většina lidí řekne, že je to hloupost - půjdu na to. Velmi dobrý článek !

0 0
možnosti

slavek133

16. 11. 2008 15:44
i

přesto,že to bude krávina jako většina českých filmů,bych se zeptal:Co umí ta postarší dáma Spáčilová jiného,než všechno pomluvit a pošlapat?

0 0
možnosti

chataricek

16. 11. 2008 16:34
Re: i

Ale no tak. Paní Spáčilová - umí vystihnout podstatu - v několika větách...to je prací kritiků. A články a úvahy paní Spáčilové jsou vemi kvalitní a dokáží jít pod povrch.

0 0
možnosti

Teleke z Téléké

16. 11. 2008 15:43
40%?

Se asi uklepla, ne? Viděl bych to na 15%.

0 0
možnosti

Thorough

16. 11. 2008 15:24
Zajímavá kritika

Jen si nejsem jist jestli je zaměřena na konkrétní film nebo na to jak mizerné tvůrčí schopnosti někteří kritici a kritičky mají.

0 0
možnosti