Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Vy nám buranským sitkomem zabíjíte herce, šéfe!

Slibně obsazená nová česká komedie Vy nám taky, šéfe! se podobá spíše buranskému sitkomu, jehož herci trpí víc než diváci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sakra Písek

Hmmm....

nesváděl bych všechno na Kotíka, i když jeho filmy opravdu nejsou dobré. Slyšel jsem o nějakých problémech se střihačem. Myslím, že ten dokáže filmu ublížit více než si člověk může myslet. A pokud to střihal někdo, kdo nedokáže vypointovat/dotáhnout vtip (i když stále pod dozorem režiséra), těžko dělat komedii....

0/0
21.11.2008 12:50

papullus

Proč se ta dáma

Trefuje do starého a úspěšného českého filmu Lelíček ve službách Sherlocka Holmese.Za dobu jeho existence jej vidělo  mnoho diváků,režie  Martina Friče je výborná,pravda,námět není zrovna od Ybsena ale to je právě účelem komedie .Molierův Lakomec má dost připitomělý děj,spousta klasických komedií jakbysmet .Nedávno uvedený Amadeus fabuluje zcela nesmyslné zápletky,režijně zcela nesmyslně se ve Vídni Josefa II zpívá anglicky a to nikdy nikoho nezarazilo,protože to je Forman.Shrnuto,paní kritička se pokouší vnutit divákovi svůj estetický kánon.

0/0
18.11.2008 3:20

marionetta

V podstatě

s autorkou článku souhlasím, až na ten závěr. Obsazení herců není vražda, ale sebevražda aktérů samotných. Co je vedlo k tomu, aby vzali roli v tomto snímku? Pro přirovnání uvedu herečku dříve velmi dobré urovně (filmy Ucho, Fany...napoví, koho mám na mysli). Dnes paní B. účinkuje pouze v nováckých s.r.a.@.k.á.c.h typu novoty a plní listy bulvárního tisku eskapádami, které by příslušely tak maximálně Paris Hilton - taky chodí na veřejnosti bez spodního prádla. Hrozně nerada bych se dočkala stejného osudu u herců a hereček, kterých jsem si donedávna mohla vážit za jejich práci, ale kteří se pomalu, ale jistě blíží ke skluzavce tobogánu mířícího do stejné žumpy. :-(

0/0
17.11.2008 8:02

wesy

Re: V podstatě

Na to je jednoduhá odpověď a sám ji řekl Václav Vydra včera v nějakém rádiovém rozhovoru. Herci si v ČR prakticky nemohou vybírat v čem budou hrát... nedostávají tolik nabídek. Je to smutné, bohužel. :-©

0/0
17.11.2008 11:40

iuos

hmm

co je na tom smutnýho? Herec má hrát, proto se mu říká herec....    když pekař nechce píct rohlíky, tak buď jde dělat něco jinýho nebo si založí svojí pekárnu, kde peče podle sebe...    nechápu, proč se z herců dělá něco víc, než jsou

0/0
17.11.2008 16:12

iuos

hmm

udělám si názor sám... až to stáhnu z netu ;-D;-D

0/0
16.11.2008 17:18

emkon

Návštěvnost

To, zda je film dobrý nebo ne rozhodne až návštěvnost kin. Film s Bolkem Polívkou Dědictví aneb k*rvahošigutntag kritika tehdy taky rozcupovala na kusy a přitom to byl tehdy nejúspěšnější film vůbec...

0/0
16.11.2008 16:50

waleee

Re: Návštěvnost

pocet divaku neni ANI NAHODOU meritkem kvality snimku. Nejdriv se zamysli, nez neco napises. Co takovy Kamenak apod. Prosim te, vzpamatuj se:-©

0/0
16.11.2008 19:57

blekekeke

Re: Návštěvnost

R^

0/0
17.11.2008 7:21

omiloush

Re: Návštěvnost

A můžete nám tedy, prosím, vysvětlit, co je měřítkem kvality filmů? Já měl za to, že filmy se točí právě pro ně a ne jen pro kritiky... 

0/0
17.11.2008 10:59

marcixy

Re: Návštěvnost

Já se připojuji, úspěšnost filmu se dle mého názoru měří podle oblíbenosti mezi diváky, návštěvností kin a od toho se odvíjejícího výdělku.

0/0
17.11.2008 17:18

flames828

Re: Návštěvnost

Jenže nesmíte zaměňovat pojmy úspěšný a kvalitní. Kvalitní film nemusí být nermomocí úspěšný a naopak...

0/0
17.11.2008 20:56

eonwe_

Re: Návštěvnost

Dědictví byl geniální film, se skvělými hereckými výkony - samozřejmě ve své třídě lidové komedie V

Lepší v podobném žánru jsem od Dědictví neviděl.

0/0
21.11.2008 12:48

cinsky_buh_srandy

90% českých diváků

bez tak tu věc zkouknou a budou se vesele bavit u těch trapných hystorek R^

0/0
16.11.2008 16:01

Gaerlond_CZ

Re: 90% českých diváků

Říká člověk co ani neumí spisovně napsat slovo historka. Slečno Spáčilová vy taky setřete co můžete, proto se divím že si nějaký blbec ty vaše znadávané recenze vůbec čte. Kdo umí ten umí, kdo neumí ten dělá kritika.

0/0
17.11.2008 15:04

eonwe_

Re: 90% českých diváků

Jdi do kina

0/0
21.11.2008 12:52

eonwe_

Re: 90% českých diváků

Píše člověk, který o interpunkci ve větě slyšel jenom v Kameňáku ;-D

Neuvěřitelné a navíc "slečna" Spáčilová... já padámRv

0/0
21.11.2008 18:21

SecondWisdom

Pochvala

Dobrá kritika, i když vím, že paní Spáčilová tyhle fóra už asi dávno nečte. S hodnocením bych šla klidně také níž na 20%-30%. Jinak se mi líbí reakce lidí, kterým se to líbilo a podvědomě vědí, že je to shit, ale neumí se srovnat s tím, že jsou jednodušší a líbí se jim adekvátní filmy. Být jednodušší neznamená být horší. Zábava ale je, že se pořád snaží číst články od této kritičky a pokaždé se zlobí, že to nesedí s jejich pohledem. Dám vám radu, koukněte se vždy na ČSFD (u českých filmů) na hodnocení. Je to průměrné hodnocení od většinou velkého množství lidí, což smazává subjektivní pocity. Většinou filmy zde hodnocené 40% tam nebudou mít 80%, jak vy byste ho asi hodnotili. Ona má pouze jeden hlas i negativní recenze můžou lidi vnímat jako užitečné, protože oni mají jiný vkus a stačí si říct, že vždycky když Spáčilová napíše 40% tak pro ně to bude 80%. Takže taky víte jestli se vám to bude líbit. Ona se nemůže trefit do všech lidí. To napíše pouze kritik, který dá hodnocení 0-100%.

0/0
16.11.2008 15:52

chataricek

Re: Pochvala

Souhlas. A naopak - pokud mi většina lidí řekne, že je to hloupost - půjdu na to. Velmi dobrý článek !

0/0
16.11.2008 16:32

slavek133

i

přesto,že to bude krávina jako většina českých filmů,bych se zeptal:Co umí ta postarší dáma Spáčilová jiného,než všechno pomluvit a pošlapat?

0/0
16.11.2008 15:44

chataricek

Re: i

Ale no tak. Paní Spáčilová - umí vystihnout podstatu - v několika větách...to je prací kritiků. A články a úvahy paní Spáčilové jsou vemi kvalitní a dokáží jít pod povrch.

0/0
16.11.2008 16:34

Teleke z Téléké

40%?

Se asi uklepla, ne? Viděl bych to na 15%.

0/0
16.11.2008 15:43

Thorough

Zajímavá kritika

Jen si nejsem jist jestli je zaměřena na konkrétní film nebo na to jak mizerné tvůrčí schopnosti někteří kritici a kritičky mají.

0/0
16.11.2008 15:24

KockovoLejno

40% za neskutečnou kravinu

může dát jen opravdovej expert...;-DRv

0/0
16.11.2008 14:55

fuozx

Re: 40% za neskutečnou kravinu

Presne to mi taky vyrazilo dech.

0/0
16.11.2008 15:16

joshua88

Spacilova je mimo

Mirka Spacilova poslednich par let pise recenze podle podivneho klice osobnich pocitu a sympatii k filmu, tvurcum nebo distributorum a nikoliv podle skutecnosti.

Je typickym predstavitelem cloveka, ktery pouze tezi ze sveho jmena.

Tato komedie je sice jednodussi, ale jeji recenze vypovida vice o ni same nez o filmu. Ze by prechod?

0/0
16.11.2008 14:21

cinsky_buh_srandy

Re: Spacilova je mimo

žádný přechod. má pravdu. a ty jsi asi divák kultivovaný tv nova. :-P

0/0
16.11.2008 16:02

chataricek

Re: Spacilova je mimo

Není mimo. Má pravdu. Navíc - je to její názor. A články paní Spáčilové jsou dlouhodobě velmi kvalitní a kultivované. Pravda, není to "Novačka"...což je dobře. Proto jí většina čtenářů hůře rozumí ... 

0/0
16.11.2008 16:36

sarumánek

takže jak?

Pokud je to opravdu tak strašlivé, pak nechápu, jakým nedopatřením tomu paní kritička dala 40% hodnocení. Očekával bych maximálně 10%. Takhle je to podle toho hodnocení pouze slabší průměr. A to jsou podle mne téměř všechny české filmy. Co však nechápu už vůbec je to, jaký blázen utápí své peníze v projektech podobných umělců, co koho nutí prodělávat v takovém podnikání s Kotkem a podobnými světovými režiséry.

0/0
16.11.2008 13:15

omiloush

Tak už jen

podle této zdrcující kritiky by to mohla být zajímavá komedie. Jak už to obyčejně bývá...

0/0
16.11.2008 11:46

sarumánek

Re: Tak už jen

Tak si to běž vyzkoušet, určitě to bude stát za to, není nad osobní zážitek :-)

0/0
16.11.2008 13:15

jahodove_ticho

tak na to půjdu

všechny tyhle megaultranegativní recenze ve mě budí akorát zvědavost, jestli je to vážně takový odpad. Ale protože občas jdu do kina nepřemejšlet, jen vyplnit mezeru mezi pozvánim na rande a sexem, tak to bude dobrá volba. A pak dám nějaký procenta podle spokojenosti paní Spáčilové :))))

0/0
16.11.2008 11:35

Ludek_II

Re: tak na to půjdu

"...mezi pozváním na rande a sexem..." slečna ráčí pracovati jako kurtizána ? 8-o ;-D To musí být velmi zajímavý a plnohodnotný život :-/

0/0
16.11.2008 13:16

jahodove_ticho

Re: tak na to půjdu

no žít život jako kurtizána (třeba 25.Avenue ;-D) by možná bylo pro další rozměr chápání světa obohacujíci, ale raději zůstanu u svého pohlaví a života užívajícího si floutka :-PR^

0/0
16.11.2008 14:01

sarumánek

Re: tak na to půjdu

Pokud chodíš do kina nepřemýšlet (asi jako všichni ostatní), co takhle raději třeba Bonda, ten by tě asi na následující sex naladil přece jenom o něco lépe. Já jen že nechápu lidi, kteří dají přes tři stovky za dva lístky, jen aby ukojili svoji zvědavost a uznali, že je něco opravdu taková ptákovina, jak se o tom píše... :-)

0/0
16.11.2008 13:18

jahodove_ticho

Re: tak na to půjdu

nevěřím všemu co mi kdo nutí. Nejraději si svůj názor obstarávám sám a recenzenty beru jako vodítko. Nebo mi snad chcete namluvit, že svůj život žijete zásadně dle recenzí, testů a vyhodnocujících tabulek?...pochybuji :-P

0/0
16.11.2008 14:00

inui

Re: tak na to půjdu

v podstatě mi přijdeš jako typickej tabulkovej občan s tim svym pseudorebelstvím. uvědom si, že tvůj názor je jenom druhou stranou tý samý mince. vlastně mi jsou sympatičtější lidi, který chodí na filmy striktně podle recenzí, než ty co schválně recenze zavrhujou, jenom aby ze sebe mohli dělat něco, co jsou ještě míň, než ti první... nebo mi  chceš nemluvit, že od tohohle filmu čekáš něco dobrýho? pak bys měl ale raději číst recenze od někoho sobě rovnějšího :)

0/0
16.11.2008 14:44

jahodove_ticho

Re: tak na to půjdu

Nevím z které recenze nebo tabulky si svůj pocit vyčetl, ale zřejmě mu budeš stále věřit jak flanďák placatému světu před globusem. Nehraju soutěž, abych se někomu stal sympatičtější. Zvlášť ne exotovy Tvého formátu. Na ten film půjdu protože jsme zvědavý na pár mně sypatických herců a film Všechno nejlepší! se mi líbil. Tupé ovce co si žijou dle svých předsudků a toho co jim kdo doporučil ovcemi zůstanou až do smrti. Ty budeš asi ten chudáček co čte i horoskopy a podle křížků a puntíků vychází z domu :)))

0/0
16.11.2008 20:05

iuos

hmm

proč opovrhuješ lidmi, co se jdou do kina pobavit?

0/0
16.11.2008 17:23

chrAsta

Re: tak na to půjdu

nač mrhat časem...nejlíp odbyt si všechny 3 věci v přítmí kinosálu a je klid :-P, když už film za nic nestojí

0/0
16.11.2008 14:12

Hulimír

juj

Receno parafrazovane s klasikem: ,, Me se libi ten optimizmus tech reziseru, jak voni predpokladaj ze co divak to blbec".... K Vydrovi je tolik..... jsem rad ze se toho jeho maminka nedozila.....:-/

0/0
16.11.2008 10:58

jellyfish

Lehká komedie

víc od toho ani podle ukázky nečekám. Na tom, že naši herci potřebují vydělat něco navíc, snad taky není nic špatnýho, přiznejte se kdo z vás chodí do divadla a umožnuje jim tak přežít? Troufám si říct, že málokdo. ;-)

0/0
16.11.2008 10:36

sarumánek

Re: Lehká komedie

Jsi mimo mísu. Na takových filmech nevydělají herci skoro nic navíc, jak píšeš. Mnohem vyšší honorář mají za jedinou reklamu, přibližně stejný pak například za účast na nějakém večírku, za dabing a podobně.

0/0
16.11.2008 13:20

hřebícek

Nijak to nepřekvapuje

když tam má hlavní roli Vydra, kterej je dobrej tak akorát k Novotnýmu nebo do Kameňáku. Už od pohledu na billboard je jasný, co to bude za srágoru...:-©

0/0
16.11.2008 10:26

frantaflinta99

Jestli to Mirka Spáčilová pohaněla,

tak by to mohlo být docela dobré. Aneb jak říkal Karel Čapek: " Literární kritik je člověk, který přesně ví, jak by napsal knihu, kdyby to uměl".

0/0
16.11.2008 10:02

Ludek_II

Re: Jestli to Mirka Spáčilová pohaněla,

Jenže tady kritik "pohaněl" něco, co pan režisér neumí ;-)

0/0
16.11.2008 13:33

obecní slouha z Klacíkova

Hypotéky

Hypotéky dnešních herců jsou tak vysoké že rádi budou štěkat v křoví,hlavně že bude na splátku :-)

0/0
16.11.2008 9:32

cichon

no ja nevim

me se treba Vsechno nejlepsi diky dvema hlavnim hrdinum docela libilo, prijemne me to prekvapilo. Cas je jediny spravedlivy kritik, narozdil od Mirky Spacilovy.;-)

0/0
16.11.2008 9:17

blekekeke

Re: no ja nevim

jo, presne jen diky tem dvou hercum, ten film byl snesitelny...

0/0
17.11.2008 7:25

reaur

pěkný nářez,

ale ono ti s tím zabíjením herecké jiskry a sebedůvěry nebude tak zlé. I herecká elita páchá sebevraždu ráda-viz stávající seriály na komerčních tv včetně veřejnoprávní.

I když o hereckých elitách ne vždy lze mluvit. Za vším je třeba hledat peníze a ty chybí i hereckým elitám!

0/0
16.11.2008 9:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.